APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jason στις Ιούλιος 15, 2015, 10:27:38 μμ
-
Καλησπέρα!
Θέλω να αλλάξω τον ανορθωτή στο Pegaso του 99'και μου έδωσε ενας φίλος τον ανορθωτή απο ενα BMW F650 Dakar για να βάλω..
Έχουν κατι διαφορές στα καλώδια για τις οποίες ελπίζω να με διαφωτίσετε...
Ο ανορθωτής απτο Pegaso εχει 3 κίτρινα καλώδια, 1 κόκκινο, 1 πράσινο και 1 καφέ που πάει στο σκελετό(γείωση)
Ο ανορθωτής του Dakar απτην άλλη έχει 3 κίτρινα καλώδια(όπως και του Pegaso), 2 πράσινα(αντι ενός του Pegaso), 2 κοκκινα(αντί ενός του Pegaso) και δέν έχει κάποιο για γείωση. Υποθέτω οτι ο ανορθωτής ήταν δεμένος πάνω στο σκελετό και γείωνε έτσι...αλλα ξέρω γω...έχω κάνει αρκετές μαλακίες ανα τα χρόνια και δεν θέλω να ριψοκινδυνέυω πιά... ;)
Με τα άλλα τα διπλά κόκκινα και πράσινα τι κάνω;;;;εχει κανείς ιδέα;;;
Ευχαριστώ!!!
-
Η λογικη λεει οτι τα 2 κοκκινα ειναι το + κ τα 2 πρασινα το -.
Μπορεις να του συνδεσεις τα κιτρινα, να βαλεις μπροστα κ να μετρησεις με πολυμετρο.
-
Κι επίσης αφού θα μπέις στη διαδικασία να μαστορέψεις πάρε δυο καλώδια με καλή διατομή και μια ασφαλειοθήκη και σύνδεσε τις εξόδους του ανορθωτή απευθείας στους πόλους της μπαταρίας για καλύτέρη απόδοση του συστήματος φόρτισης! :kalo:
-
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Απλα επειδή όπως είπα ανα καιρούς έχω κάνει διαφορες εξυπνάδες με ανεπιθύμητα αποτελέσματα σας γράφω για σιγουριά τι θα κάνω:
Αρχικά γειώνω τον ανορθωτή είτε βιδώνοντας τον πανω στο σκελετό-είτε με ενα καλώδιο σε σκελετό και ανορθωτή.
Μετά συνδέω τα κίτρινα μεταξύ τους...αυτό ειναι το έυκολο κομμάτι...
Και τέλός απτα 2 πράσινα και τα 2 κοκκινα του Dakar συνδέω το ένα απο τα δύο κάθε φορά με του aprilia;
και το 2ο το στέλνω απευθείας στη μπαταρία στους αντίστοιχους πόλους?
-
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Απλα επειδή όπως είπα ανα καιρούς έχω κάνει διαφορες εξυπνάδες με ανεπιθύμητα αποτελέσματα σας γράφω για σιγουριά τι θα κάνω:
Αρχικά γειώνω τον ανορθωτή είτε βιδώνοντας τον πανω στο σκελετό-είτε με ενα καλώδιο σε σκελετό και ανορθωτή.
Μετά συνδέω τα κίτρινα μεταξύ τους...αυτό ειναι το έυκολο κομμάτι...
Ας πουμε ναι. :kalo:
Και τέλός απτα 2 πράσινα και τα 2 κοκκινα του Dakar συνδέω το ένα απο τα δύο κάθε φορά με του aprilia;
και το 2ο το στέλνω απευθείας στη μπαταρία στους αντίστοιχους πόλους?
Οχι ακριβως. Βαζεις μπροστα την μοτο. Παιρνεις πολυμετρο και βλεπεις ποιο ειναι το θετικο και ποιο το αρνητικο. Ουσιαστικα μετρας την ταση μεταξυ των 2 χρωματων καλωδιων: Στο πρασινο βαζεις το μαυρο ακροδεκτη του πολυμετρου. Στο κοκκινο τον κοκκινο.
Εαν ειναι η μετρηση σου ειναι +14volt περιπου τοτε το κοκκινο καλωδιο ειναι το θετικο. Εαν δεις -14volt, τοτε το πρασινο ειναι το θετικο
Μετα κανεις αυτο που σου ειπε ο zisakos πιο πανω: το θετικο το συνδεεις μεσω μιας ασφαλειας 30Α στο θετικο της μπαταριας και το αρνητικο στο αρνητικο. Προσοχη, θες μεγαλης διατομης πολυκλωνο καλωδιο.
-
Τέλεια!!!θα κανω την εγχείρηση σήμερα αν προλάβω!!Ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά!!
Υ.Γ. Αν δειτε στα εκτακτα γεγονότα, πυρκαγιά στην Αγία Παρασκευή, εγώ θα είμαι που θα χω κάνει καμια μαλακία!!
-
Ολα ΟΚ παιδιά! η εγχείρηση στέφθηκε με επιτυχία!!δουλέυει μια χαρά τώρα!
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!! :D
-
αφού . . .
η εγχείρηση στέφθηκε με επιτυχία ,
δώσε και καμιά πληροφορία να μην ψάχνετε ο επόμενος ! :thnk: :thnk:
γιατί με βλέπω να είμαι ο επόμενος :blus: :blus: :blus: :P
-
Καλησπέρα! αργησα λίγο...
Βασικά ειναι πιο απλό απο οτι ακουγεται - τα κίτρινα τα αντιστοιχείς με τα κίτρινα, το καφέ το γειώνεις στο σκελετό και μετα κάνεις το αυτα που είπαν τα παιδιά παραπάνω:
Βαζεις μπροστα την μοτο. Παιρνεις πολυμετρο και βλεπεις ποιο ειναι το θετικο και ποιο το αρνητικο. Ουσιαστικα μετρας την ταση μεταξυ των 2 χρωματων καλωδιων: Στο πρασινο βαζεις το μαυρο ακροδεκτη του πολυμετρου. Στο κοκκινο τον κοκκινο.
Εαν ειναι η μετρηση σου ειναι +14volt περιπου τοτε το κοκκινο καλωδιο ειναι το θετικο. Εαν δεις -14volt, τοτε το πρασινο ειναι το θετικο
Μετα κανεις αυτο που σου ειπε ο zisakos πιο πανω: το θετικο το συνδεεις μεσω μιας ασφαλειας 30Α στο θετικο της μπαταριας και το αρνητικο στο αρνητικο. Προσοχη, θες μεγαλης διατομης πολυκλωνο καλωδιο.
Εμένα μια χαρά δουλεύει ετσι!!
-
Μια χαρα ακουγεται :kalo: