APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: themis3000 στις Φεβρουάριος 27, 2007, 10:23:16 πμ
-
Γεια χαρά φίλοι μου.
Φίλος μου πρόκειται να αγοράσει πήγασο μοντέλο 2005. θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να ελέγξουμε κατά την αγορά μεταχειρισμένου καθώς και συνηθισμένα προβλήματα που παρουσιάζει κατά τη χρήση του και λύσεις τους. Η χρήση του για ταξίδια με ταχύτητες άνω των 120 παρουσιάζει υπερβολικούς κραδασμούς και προβλήματα με τον αέρα?
Ευχαριστώ!
-
Πρώτα απ' όλα θα δοκιμάσει ο ίδιος το μηχανάκι με μια απλή βόλτα θα δεί αν ψαρεύει η τον βολεύει στην οδήγηση.
δευτερον θα το πάει σε έναν μάστορα με καλό αυτί να το ακούσε και να το δει. Να δείτε την κατάσταση των ελαστικών και το αμορτισερ αν είναι στην τελευταία ρύθμιση επίσης κοιτάξτε την κατάσταση απο τις δισκόπλακες αν είναι φθαρμένες.
Αυτά τα κοιτάς βέβαια σε οποιοδήποτε μάρκα μηχανάκι παζαρεύεις.
Για το πήγασο συγκεκριμμένα κοιτα αν ακούγετε το κόμπλερ της μίζας γιατί είναι μεγάλο το κόστος. Κάποιος παλίος με πηγασο οταν παζάρευα τον δικό μου μου είπε να τον κάνω μια βόλτα σε μεγάλη ανηφόρα και να δω πόσο γρήγορα ανεβάζει θερμοκρασια (σημάδι οτι κάτι συμβαίνει με την φλάνζτα). Επίσης κοιτάξτε το ιστορικό του αν έχει αλλάξει φλάντζα αυτο θα φαίνεται θα έχει σημάδια η βίδα στο σκελετό, ή κόλα στην κεφαλή αν έχει αλλάξει κεντρικό διακόπτη κτλ. :bye: :bye: :bye:
-
Πρώτα απ' όλα θα δοκιμάσει ο ίδιος το μηχανάκι με μια απλή βόλτα θα δεί αν ψαρεύει η τον βολεύει στην οδήγηση.
δευτερον θα το πάει σε έναν μάστορα με καλό αυτί να το ακούσε και να το δει. Να δείτε την κατάσταση των ελαστικών και το αμορτισερ αν είναι στην τελευταία ρύθμιση επίσης κοιτάξτε την κατάσταση απο τις δισκόπλακες αν είναι φθαρμένες.
Αυτά τα κοιτάς βέβαια σε οποιοδήποτε μάρκα μηχανάκι παζαρεύεις.
Για το πήγασο συγκεκριμμένα κοιτα αν ακούγετε το κόμπλερ της μίζας γιατί είναι μεγάλο το κόστος. Κάποιος παλίος με πηγασο οταν παζάρευα τον δικό μου μου είπε να τον κάνω μια βόλτα σε μεγάλη ανηφόρα και να δω πόσο γρήγορα ανεβάζει θερμοκρασια (σημάδι οτι κάτι συμβαίνει με την φλάνζτα). Επίσης κοιτάξτε το ιστορικό του αν έχει αλλάξει φλάντζα αυτο θα φαίνεται θα έχει σημάδια η βίδα στο σκελετό, ή κόλα στην κεφαλή αν έχει αλλάξει κεντρικό διακόπτη κτλ. :bye: :bye: :bye:
μπα..??? άλλα δε θα πεις...???? :P
-
Αυτά τα βλέπεις σε ότι μηχανοκίνητο πας να αγοράσεις δεν κατηγορω τον πηγασο ρεεε κατ'ευθείαν να ψαρώσεις :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Αυτά τα βλέπεις σε ότι μηχανοκίνητο βλέπεις να αγοράσεις δεν κατηγορω τον πηγασο ρεεε κατ'ευθείαν να ψαρώσεις :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ποιος ψάρωσε..? εμένα δεν παρουσίασε τίπτις.... :P :P :D :unsure: :unsure:
-
Αυτά τα βλέπεις σε ότι μηχανοκίνητο πας να αγοράσεις δεν κατηγορω τον πηγασο ρεεε ..............
Χριστόδουλε βάλτον να διαβάσει όλη την εννότητα "Pegaso 650 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ".
Νομίζω ότι μετά θα έχει μια πλήρη εικόνα! :bye:
-
Αν διαβάσει όλη την ενότητα δεν θα αγοράσει pegaso ρε ΝΙΚΟΛΑ. :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Να ελέγξεις για λάδια στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, που σημαίνει ότι μάλλον χάνει από τη φλάντζα του πάνω καπακιού. Επίσης, αν είναι το γκρι-μαύρο ματ, έλεγξε την κατάσταση του χρώματος, καθώς έχει αποδειχθεί πολύ ευαίσθητο στις κακουχίες.
Και βέβαια, οπωσδήποτε θα πρέπει να ελέγξεις (μέσω μηχανικού) αν ο εγκέφαλος "ακούει" στις ρυθμίσεις. Λένε ότι αρκετοί Πήγασοι έχουν αυτό το πρόβλημα στην ECU και εξακολουθούν να δουλεύουν αρρύθμιστοι. Έχε υπόψη ότι αν είσαι εκτός εγγύησης ο καινούργιος εγκέφαλος κάνει περί τα 1000 ευρώ (πιθανώς με άγνωστο χρόνο αναμονής).
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις πολύ διαφωτιστικές σας πληροφορίες. Από αυτά που διάβασε ο φίλος μου, μπορώ να πω ότι "φοβήθηκε" και αν και του αρέσει σχεδιαστικά το μηχανάκι τον βλέπω να πηγαίνει κατά Ιαπωνία πλευρά με ¨βαριά καρδιά" (βλ. Transalp).
-
Τι να την κάνει την πατάτα transalp χίλιες φορές πεσ του με τον πήγασο και με τρείς κεντρικούς διακόπτες στη τσέπη. Γι αυτό δεν ήθελα να γράψω το ήξερα οτι θα το φοβίσουμε τον άνθρωπο. Αν είχα ηχογραφήσει όλα αυτά που μου έλεγαν οι "ειδήμονες" για τον πηγασο πριν τον πάρω θα έβλεπες τι άκουσαν τα αυτάκια μου. Πες του να πάρει αυτο που γουστάρει και να μην μασάει κάπου διαβασα (GFIOTAKIS)
ΤΑ SUZUKI ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ TA ΥΑΜΑΗΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ HONDA ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑWASAKI ΤΟΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ APRILIA ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ
όλα χαλάνε φιλε μου απλά εδω τα καταγράφουμε για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον γιατι εχουμε μια γκα@@@@λ@@ τις όμορφες μηχανές.
ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
Τranslap -> υπαρχει πιο χοντροκομένο και πιο παλιο (στην ουσια) ΟΝ-OFF ? (εκτός απο το varadero :P )
-
Τranslap -> υπαρχει πιο χοντροκομένο και πιο παλιο (στην ουσια) ΟΝ-OFF ? (εκτός απο το varadero :P )
Εχει δικιο ο Αντρεας δεν υπαρχει.Μην ακους κανεναν και τιποτα.Αν του αρεσει ο Πηγασος
να το παρει αβλεπι γιατι κι εγω αν ειχα ακουσει το κουμπαρο μου που ειχε Transalp πριν παρω
το Πηγασο που μου ειχε ζαλισει τα :mlk ουμπαλα :tez: θα το ειχα μετανιωσει.Μολις το πηρα ομως το μετανιωσε αυτος γιατι με κυνηγουσε στα στροφιλικια της Β.Ευβοιας... :D :D.Το θεμα ειναι οτι η
μηχανη ειναι
καθαρα η κ@@@α του καθενος γι'αυτο αν του αρεσει βουρ στο ψητο :them1: :wine: