APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 03, 2019, 10:02:07 μμ

Τίτλος: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 03, 2019, 10:02:07 μμ
Σκέφτομαι να σπρώξω το v strom (2012. 16500 χλμ λόγω ανάγκης μετρητών) και έχω βρεί ενα Πήγασο χαρτί πραγματικά μοντ.2002  10000 χλμ .2000€ σκεπτόμενος να βάλω στην άκρη κάνα 3χιλιαρο.Αυτά που διαβάζω ρε παιδιά μέχουν κατατρομάξει.Υπάρχει κάτι που δε πάσχει αυτό το μηχανάκι?
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: Pegasakidis στις Απρίλιος 03, 2019, 10:20:41 μμ
Καταρχήν καλώς ήρθες

Το σίγουρο είναι  ότι, οτιδήποτε συντηρείται σωστά και στην ωρα του μπορεί να λειτουργεί απροβλημάτιστα

Δυστυχώς στην Ελλάδα πού ζούμε οι περισσότεροι τεχνικοί δεν ασχολούνται όπως πρέπει με αποτέλεσμά να υπάρχουν προβλήματά αργότερα

Ομως αν έχουν λυθεί κάποια βασικά προβλήματά και είναι καλοσυντηρημενο δεν εχεις να φοβηθείς τίποτα.
Είναι ένα άνετο οχημα πού θα σε ανταμείψει από την πρώτη στιγμής


Αυτό είναι το μηχανάκι πού βρήκες?

https://www.car.gr/13870410?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-share&utm_content=aggelia

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 03, 2019, 11:05:10 μμ
Ναι
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: Pegasakidis στις Απρίλιος 04, 2019, 09:29:14 πμ
Υπόψιν ότι αυτό είναι το παλιό το καρμπυρατερατο
Αυτό έβγαινε μέχρι το 2001
Από το 2001 μέχρι το 2004 ήταν με injection
Τα ξεχωρίζεις από το πλαίσιό πού το πρώτο είναι ασημί και από τα πιρούνια μπροστά πού είναι usd (upside down)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 04, 2019, 04:34:32 μμ
Τα ξέρω ολα αυτά σκέψου οτι διάβασα το τεστ στο μοτο του 98 τευχος 191 που εχω αρχείο.Απλώς τρομαζω στη σκεψη οτι μπορεί να θεωρείται καπρίτσιο ή "χαρακτηρας" η μικροπρόβλημα να λιώσουν τα καλώδια
 η να καεί ο ανωρθωτής η να ανεβοκατεβάζει στροφές χωρις επαρκη εξήγηση ενα μηχάνημα που οδηγείται απο ανθρωπους που εξαιτίας τους μπορεί να κινδυνέψουν.Αυτα δεν θα'πρεπε να συμβαίνουν το 2000 ....
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: Pegasakidis στις Απρίλιος 04, 2019, 11:17:36 μμ
Τότε μένεις με το v strom και είσαι ok
Αν σε τρομάζει καλύτερα να μην το πάρεις : )

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: AlexDorso στις Απρίλιος 06, 2019, 08:52:42 μμ
Κάθομαι και σκέφτομαι τι λαλακιες εγώ διαβάσει κατά καιρούς στο μότο και κλαίω απ τα γέλια.

Βασικά εάν πίστευα ότι έχω διαβάσει, θα έπρεπε να μην καβαλάω τπτ. Το πολυ πολυ κανένα βε στρομ

Σόρρυ για το σπαμ
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: dorso στις Απρίλιος 07, 2019, 01:01:39 πμ
καλησπερα..θα σου προτεινα να βαλεις λιγα ακομα δηλαδη max2500χιλ. και να πας στο καινουριο 660..θα βρεις με 30.000-40.000χιλιομετρα σε αριστη κατασταση..πιστευω αξιζει...κανε μια ερευνα...ειναι πολυ παλιο το 650 ας εχει λιγα χιλιομετρα...
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 07, 2019, 01:50:56 μμ
Μου αρέσει ο rotax και σε επικοινωνία μαζι του μου πε (60 ρης ειναι) οτι τωχει κόψει το σπορ και τη φυλάει μαζι με 2-3 ακόμα στο γκαράζ.Αλλωστε φαίνεται απο τις φωτο οτι ειναι βιτρίνα.Κυττα ειμαι και γω 55 καιχω αλλαξει 40 χρονια τωρα πολλα μηχανάκια.Δεν επεσα εξω σε κάποιο...
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: Vasilis στις Απρίλιος 09, 2019, 12:43:21 μμ
Έχω το ίδιο μοντέλο. Το συντηρώ ο ίδιος μιας και είναι πολύ εύκολο στη συντήρηση του.
Το μόνο που μου έβγαλε κάποια στιγμή, το 2004 νομίζω, μου χάλασε το σωληνάκι λαδιών της υψηλής, που έχει για να λιπαίνει την καδένα. Η αλλαγή του ήταν σχετικά εύκολη. Έχω κάνει και την πατέντα με την τοποθέτηση ρελέ στον κεντρικό διακόπτη.
Τα τελευταία χρόνια βέβαια δεν το κυκλοφορώ επειδή έχω το Caponord.
Κάποτε, περίπου το 2003, είχα έρθει σε επαφή και με ένα παιδί από το ιταλικό aprliaontheroad, όπου είχε κάνει το γύρο του κόσμου με αυτό το μοντέλο, και μου είχε συστήσει κάποιες ρυθμίσεις στις βαλβίδες και στο καρμπυρατέρ για να αρπάζει πιο γρήγορα.

Όμως δεν έχει καμία σχέση με το V-Strom.
Θα το βρεις πιο αργό,και γενικά πιο ήπιο, όπως επίσης και λίγο πιο ευέλικτο.
Για μέσα στην πόλη είναι καλό. Για ταξίδι επειδή είναι μονοκύλινδρο, μπορεί να σε κουράσει.
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: ΡΟΚΟ στις Απρίλιος 09, 2019, 04:11:52 μμ
Σ'ευχαριστώ για τη βοήθεια στην πιθανή επιλογή μου.Ισως σε ενοχλήσω για την πατέντα στο ρελέ.....
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: Vasilis στις Απρίλιος 10, 2019, 02:40:56 μμ
Εδώ θα είμαι για οτιδήποτε χρειαστείς και γνωρίζω.
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: greek στις Ιούνιος 01, 2019, 02:36:26 μμ
Πήγασος ε; Τι να πω; Παλιομηχανή... Μέσα σε 10 χρόνια έχω αλλάξει 3 φορές λάστιχα, 2 λάμπες, το σωληνάκι της καδένας, 2 μπαταρίες, δερματίνη στη σέλα όταν την έσκισε ο γάτος του γείτονα και δεν μπορώ μέσα στην κίνηση της Αθήνας να κάνω πάνω από 285 χλμ στο γέμισμα. Ασε που σε ταξίδι 350 χλμ δεν έκανε τη γυναίκα μου να μη μιλάει...  :tez: :thnk: :P :D . Κάτσε να φτάσω τα 150.000 χλμ και θα δούμε. έχω μόνο 130.000 περίπου.
Ευτυχώς μου είπαν ότι είναι ότι χειρότερο σε μηχανή και έτσι την πήρα. Α... Εχω αλλάξει και 3 φορές αλυσίδα και μια φορά αλυσογράναζα.Τα service  μετράνε;;;  :h22:
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούνιος 01, 2019, 03:35:36 μμ
Πήγασος ε; Τι να πω; Παλιομηχανή... Μέσα σε 10 χρόνια έχω αλλάξει 3 φορές λάστιχα, 2 λάμπες, το σωληνάκι της καδένας, 2 μπαταρίες, δερματίνη στη σέλα όταν την έσκισε ο γάτος του γείτονα και δεν μπορώ μέσα στην κίνηση της Αθήνας να κάνω πάνω από 285 χλμ στο γέμισμα. Ασε που σε ταξίδι 350 χλμ δεν έκανε τη γυναίκα μου να μη μιλάει...  :tez: :thnk: :P :D . Κάτσε να φτάσω τα 150.000 χλμ και θα δούμε. έχω μόνο 130.000 περίπου.
Ευτυχώς μου είπαν ότι είναι ότι χειρότερο σε μηχανή και έτσι την πήρα. Α... Εχω αλλάξει και 3 φορές αλυσίδα και μια φορά αλυσογράναζα.Τα service  μετράνε;;;  :h22:

Και το κρατάς ακόμα? απαπαπαπα!
χαχαχα!
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: shiverfactory στις Ιούνιος 01, 2019, 04:22:07 μμ
Πήγασος ε; Τι να πω; Παλιομηχανή... Μέσα σε 10 χρόνια έχω αλλάξει 3 φορές λάστιχα, 2 λάμπες, το σωληνάκι της καδένας, 2 μπαταρίες, δερματίνη στη σέλα όταν την έσκισε ο γάτος του γείτονα και δεν μπορώ μέσα στην κίνηση της Αθήνας να κάνω πάνω από 285 χλμ στο γέμισμα. Ασε που σε ταξίδι 350 χλμ δεν έκανε τη γυναίκα μου να μη μιλάει...  :tez: :thnk: :P :D . Κάτσε να φτάσω τα 150.000 χλμ και θα δούμε. έχω μόνο 130.000 περίπου.
Ευτυχώς μου είπαν ότι είναι ότι χειρότερο σε μηχανή και έτσι την πήρα. Α... Εχω αλλάξει και 3 φορές αλυσίδα και μια φορά αλυσογράναζα.Τα service  μετράνε;;;  :h22:
Δωστη γρήγορα να ησυχάσεις που πήγες και έμπλεξες.... :pray: :pray:
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: faraway στις Ιούνιος 03, 2019, 11:31:40 πμ
Τζόκερ παίζεις ?

Κάπως έτσι είναι και τα πηγασάκια , σαν το τζόκερ  :ohyes:
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούνιος 03, 2019, 08:41:23 μμ
Πήγασος ε; Τι να πω; Παλιομηχανή... Μέσα σε 10 χρόνια έχω αλλάξει 3 φορές λάστιχα, 2 λάμπες, το σωληνάκι της καδένας, 2 μπαταρίες, δερματίνη στη σέλα όταν την έσκισε ο γάτος του γείτονα και δεν μπορώ μέσα στην κίνηση της Αθήνας να κάνω πάνω από 285 χλμ στο γέμισμα. Ασε που σε ταξίδι 350 χλμ δεν έκανε τη γυναίκα μου να μη μιλάει...  :tez: :thnk: :P :D . Κάτσε να φτάσω τα 150.000 χλμ και θα δούμε. έχω μόνο 130.000 περίπου.
Ευτυχώς μου είπαν ότι είναι ότι χειρότερο σε μηχανή και έτσι την πήρα. Α... Εχω αλλάξει και 3 φορές αλυσίδα και μια φορά αλυσογράναζα.Τα service  μετράνε;;;  :h22:
Περίπου τα ίδια και ο δικός μου πήγασος. Αν και πιο καινούργιος.  Αλλά 285 χλμ στο γέμισμα και με την κίνηση της Αθήνας,  δεν το βλέπω ούτε με διπλάσιο ντεπόζιτο.
Δυστυχώς σε μποτιλιάρισμα πίνει λιγάκι.
Τίτλος: Απ: Αγορά Pegaso 2002
Αποστολή από: greek στις Ιούνιος 03, 2019, 09:54:33 μμ
Τζόκερ παίζεις ?

Κάπως έτσι είναι και τα πηγασάκια , σαν το τζόκερ  :ohyes:
Μπα... ο Πήγασος είναι πιο τυχερός. :-)