APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikosts στις Νοέμβριος 03, 2008, 07:42:21 μμ
-
Γεια χαρά σε όλους! Γράφω για μια εμπειρία που είχα με τον Πήγασό μου. Διαβάζοντας αυτό (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6769.msg318575#msg318575) και κάποιο άλλο που τώρα δεν βρίσκω, θυμήθηκα πως κάποιες φορές μετά από βροχή όταν πήγαινα να βάλω βενζίνη το "δαχτυλίδι" κάτω από την τάπα ήταν τίγκα στο νερό. Δεν ήξερα τι ρόλο έπαιζε η τρύπα που υπάρχει εκεί. Διαβάζοντας λοιπόν κατάλαβα πως υπήρχε βούλωμα. Συνδύασα τότε και το γεγονός πως πριν η βενζίνη φτάσει στη ρεζέρβα το μηχανάκι έκανε διακοπές (με είχε αφήσει και μια φορά), και λέω: "μάλλον έχει μαζευτεί νερό στο ντεπόζιτο". Ξεκίνησα λοιπόν για να ανοίξω την εξαγωγή του σωλήνα της υπερχείλισης (φαίνεται στο σύνδεσμο παραπάνω). Μόλις έβαλα το χέρι μου (χωρίς εργαλείο) που έμεινε στο χέρι. Ήταν... όχι απλά βουλωμένη, ήταν το κάτι άλλο... Κατάφερα να ξεβουλώσω το σωληνάκι από κάτω χρησιμοποιώντας τελικά ένα λεπτό καρφί και ένα σφυρί, "καρφώνοντας" αρκετά έως πολύ δυνατά μέχρι που επιτέλους ξεβούλωσε και μου γέμισε τα χέρια νερό και λάσπη. Επιτέλους λέω, ας αδειάσουμε τώρα το ντεπόζιτο. Το αποτέλεσμα φαίνεται στην εικόνα. Το μπουκάλι είναι 1,5lt οπότε το νερό στο ντεπόζιτο ήταν τουλάχιστον 600ml. Αυτά προς το παρόν, τώρα περιμένω να αυξηθεί πολύ η αυτονομία στη διαδρομή...
Τα λέμε.
-
απιστευτο..!!!
-
ΟΥΑΟΥ! :ohmy:
-
Και παλι καλα, τα δικα μου σωληνακια (στο capo) τα ανοιξα με τρυπανι. :ohyes:
-
Και παλι καλα, τα δικα μου σωληνακια (στο capo) τα ανοιξα με τρυπανι. :ohyes:
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :cry: :cry: :cry: :cry:
-
κ ελεγα.. να ρωτησω να μη ρωτησω για τα νερα στη ταπα.. :blus: :blus:
-
Γεια χαρά σε όλους! Γράφω για μια εμπειρία που είχα με τον Πήγασό μου. Διαβάζοντας αυτό (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6769.msg318575#msg318575) και κάποιο άλλο που τώρα δεν βρίσκω, θυμήθηκα πως κάποιες φορές μετά από βροχή όταν πήγαινα να βάλω βενζίνη το "δαχτυλίδι" κάτω από την τάπα ήταν τίγκα στο νερό. Δεν ήξερα τι ρόλο έπαιζε η τρύπα που υπάρχει εκεί. Διαβάζοντας λοιπόν κατάλαβα πως υπήρχε βούλωμα. Συνδύασα τότε και το γεγονός πως πριν η βενζίνη φτάσει στη ρεζέρβα το μηχανάκι έκανε διακοπές (με είχε αφήσει και μια φορά), και λέω: "μάλλον έχει μαζευτεί νερό στο ντεπόζιτο". Ξεκίνησα λοιπόν για να ανοίξω την εξαγωγή του σωλήνα της υπερχείλισης (φαίνεται στο σύνδεσμο παραπάνω). Μόλις έβαλα το χέρι μου (χωρίς εργαλείο) που έμεινε στο χέρι. Ήταν... όχι απλά βουλωμένη, ήταν το κάτι άλλο... Κατάφερα να ξεβουλώσω το σωληνάκι από κάτω χρησιμοποιώντας τελικά ένα λεπτό καρφί και ένα σφυρί, "καρφώνοντας" αρκετά έως πολύ δυνατά μέχρι που επιτέλους ξεβούλωσε και μου γέμισε τα χέρια νερό και λάσπη. Επιτέλους λέω, ας αδειάσουμε τώρα το ντεπόζιτο. Το αποτέλεσμα φαίνεται στην εικόνα. Το μπουκάλι είναι 1,5lt οπότε το νερό στο ντεπόζιτο ήταν τουλάχιστον 600ml. Αυτά προς το παρόν, τώρα περιμένω να αυξηθεί πολύ η αυτονομία στη διαδρομή...
Τα λέμε.
στην αυτονομια μπορει να βελτιωθει αλα δεν θα ειναι πια υβριδικο ,δικε μου. :D :D :D :psdof: :psdof: :psdof: :pray: :pray: :pray:
-
για να καταλαβω αυτα τα 2 εξαγωνα π@π@ρια ειναι για να φευγει το νερο που μαζευεται στο τεποζιτο? η για την υπερχχειλειση της βενζινης γιατι στο δικο μου τεποζιτο οταν το ειχα βγαλει οπως το γυρισα ετρεχε βενζινη απο κει
-
Eγω παντα μεσα στα εργαλεια μου εχω και μια μακρια βελονα.Μολις δω νερα τραβαω τα σωληνακια και το ξεβουλωνω!
-
για να καταλαβω αυτα τα 2 εξαγωνα π@π@ρια ειναι για να φευγει το νερο που μαζευεται στο τεποζιτο? η για την υπερχχειλειση της βενζινης γιατι στο δικο μου τεποζιτο οταν το ειχα βγαλει οπως το γυρισα ετρεχε βενζινη απο κει
Τι εννοεις "2 εξαγωνα π@π@ρια";;;
-
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
μήπως να κοιτάξω και τα δικά μου????? :thnk: :thnk: :thnk:
-
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
-
Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες και την ενημέρωση.
:kalo: