APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pegasakidis στις Μάρτιος 16, 2017, 12:38:46 μμ
-
Καθώς άνοιξα το ντεπόζιτο για να το καθαρίσω, είδα ότι το δεύτερο σωλήνακι είναι βουλωμένο... βασικά ποια η χρησιμότητα τους, που καταλήγουν και πως τα καθαρίζουμε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχω την ιδια απορια για το καπο μου γιατι τωρα με τις βροχες πηγα να βαλω βενζινη και μολις ανοιξα το καπακι ηταν πλημμυρισμενο εκει μεσα γυρω γυρω με σοβαρη πιθανοτητα να πεσει νερο μεσα στο ντεποζιτο.
Καθαρισα την περιοχη με πετσετα προσεχτικα αλλα σιγουρα δεν ειναι μονιμη λυση.
αν ξερει κανεις θα βοηθουσε πολυ.
-
Οι τρύπες καταλήγουν στο κάτω μέρος του τεποζιτου, κ από εκεί ενώνονται με εύκαμπτους σωλήνες και τερματίζουν χαμηλά κάτω από το μοτέρ.
Με πίεση αέρα λογικά θα γίνει δουλειά, διαφορετικά σύρμα λεπτό από το κάτω μέρος του τεποζιτου κ αλλαγή στα σωληνάκια εφόσον είναι και αυτά βουλωμενα.
-
Οι τρύπες καταλήγουν στο κάτω μέρος του τεποζιτου, κ από εκεί ενώνονται με εύκαμπτους σωλήνες και τερματίζουν χαμηλά κάτω από το μοτέρ.
Με πίεση αέρα λογικά θα γίνει δουλειά, διαφορετικά σύρμα λεπτό από το κάτω μέρος του τεποζιτου κ αλλαγή στα σωληνάκια εφόσον είναι και αυτά βουλωμενα.
Να προσθέσω και το αντισκουριακό που βοηθάει στο μαλακώσει η "βρώμα" και υπομονή ...
Προσοχή! χρειάζεται για να μη καταστραφεί το σωληνάκι που περνάει μέσα απο το ρεζερβουάρ...
-
Επίσης μπορείς απλά να αντικαταστήσεις τα σωληνάκια αυτά. Μιλάμε για κόστος 3-5 ευρώ. Βγάλε τα παλιά πήγαινε σε ένα κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτου και πάρε 2. Το βρίσκω πολύ πιο απλό παρά να μπεις στη διαδικασία να τα καθαρίσεις...κ ειδικά με σύρμα που μπορεί πολύ ευκολα να τρυπήσει ένα σωληνάκι.
-
Επίσης μπορείς απλά να αντικαταστήσεις τα σωληνάκια αυτά. Μιλάμε για κόστος 3-5 ευρώ. Βγάλε τα παλιά πήγαινε σε ένα κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτου και πάρε 2. Το βρίσκω πολύ πιο απλό παρά να μπεις στη διαδικασία να τα καθαρίσεις...κ ειδικά με σύρμα που μπορεί πολύ ευκολα να τρυπήσει ένα σωληνάκι.
Μιλάμε για τα σωληνάκια που ενώνουν την τάπα του ρεζερβουαρ με τις απολήξεις στο κάτω μέρος αυτού. Αυτά είναι φιξ μέσα στο ρεζερβουάρ.
-
Επίσης μπορείς απλά να αντικαταστήσεις τα σωληνάκια αυτά. Μιλάμε για κόστος 3-5 ευρώ. Βγάλε τα παλιά πήγαινε σε ένα κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτου και πάρε 2. Το βρίσκω πολύ πιο απλό παρά να μπεις στη διαδικασία να τα καθαρίσεις...κ ειδικά με σύρμα που μπορεί πολύ ευκολα να τρυπήσει ένα σωληνάκι.
Μιλάμε για τα σωληνάκια που ενώνουν την τάπα του ρεζερβουαρ με τις απολήξεις στο κάτω μέρος αυτού. Αυτά είναι φιξ μέσα στο ρεζερβουάρ.
sorry.. άλλο κατάλαβα.. :)
-
To σωληνάκι της αποχέτευσης νερού της τάπας,απο την πάνω τρύπα έως κάτω απο το τεπόζιτο είναι ελαστικό παιδιά;Μπορεί να του κάνει κάποιος ζημιά αν προσπαθήσει με σύρμα να το ξεβουλώσει απο πάνω πρός τα κάτω;
-
Ρίξε λίγο αντισκουριακό άστο να μαλακώσει λίγο η βρώμα.
Μετά φύσημα με αέρα.
Στην ανάγκη προσεκτικά σύρμα μαζί με w40
-
Ρίξε λίγο αντισκουριακό άστο να μαλακώσει λίγο η βρώμα.
Μετά φύσημα με αέρα.
Στην ανάγκη προσεκτικά σύρμα μαζί με w40
Ευχαριστώ φίλε μου!!!
-
Με απλή εφαρμογή αντισκοριακού το σωληνάκι καθάρισε εντελώς.Ευχαριστώ παιδιά! :kalo:
Να σημειώσω οτι έριξα και λίγη ποσότητα σιλικόνης στο δίπλα σωληνάκι,αυτό των αναθυμιάσεων,όπως και στην τσιμούχα της τάπας.