APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Αύγουστος 30, 2006, 04:17:19 μμ
-
Μετά από συζητήσεις με αρκετούς κατόχους Πήγασου και από ιδία εμπειρία, όλοι λένε ότι μετά από κάποια km/h ο Πήγασος αρχίζει να κουνάει το μπροστινό του μέρος δεξιά-αριστερά ή αλλιώς να "ψαρεύει" όπως λέμε. Ειδικά αν φυσάει πολύ ή αν μπλέξεις πίσω από καμιά νταλίκα, άσ' τα... :-?
Ισχύει κάτι τέτοιο για το δικό σας Πήγασο?
Κι αν ναι, μπορεί να μας πει κανείς πώς λύνεται γιατί είναι και επικίνδυνο?
Επίσης το top-case που φοράμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας επηρεάζει την αεροδυναμική της μηχανής?
-
Αν δεν έχει αέρα, εμένα αρχίζει να κουνάει αισθητά στα 130 περίπου και μετά όλο και πιο πολύ μέχρι τα 160. Πρόσφατα ήμουν αττική οδό κι έκανα πειράματα: Κατ' αρχας (άσχετο με το κούνημα) δεν μπορούσα να περάσω με τίποτα τα 160km στο κοντέρ, ενώ παλαιότερα είχα δει πάνω από 165 (με σχετική δυσκολία βέβαια). Ως προς το κούνημα ήταν αρκετό στα 160 αλλά μειωνόταν πολύ σκύβοντας πίσω από τη ζελατίνα και μετατοπίζοντας το βάρος μου μπροστά. Αυτά με βαλίτσα πίσω.
Τώρα τελευταία, όμως, έχω παρατηρήσει ότι "κουνάει" κάπως και σε πολύ πιο χαμηλές ταχύτητες, π.χ. 50-60χλμ! Όχι πάντα,όμως... Σαν αυτό να εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρώματος και από το αν τα λάστιχα είναι ζεστά η κρύα! Αυτή η συμπεριφορά με έχει τρελάνει και δεν ξέρω αν υπήρχε πάντα και απλά τη διαπιστώνω τώρα, που έχω γίνει υπερευαίσθητος λόγω των φρικαλέων πίσω Anakee που είχα δοκιμάσει...
Επίσης, κάτι που παρατήρησα με τον μπροστινό Anakee: Ενώ είναι σταθερό στα ταχύτητες πάνω από τα 40-50km (με την έννοια ότι αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι και πάς ίσια), σε πιο χαμηλές ταχύτητες αν αφήσω τα χέρια η μηχανή αρχίζει να πηγαίνει αργά δεξιά/αριστερά όλο και πιο απότομα (μέχρι να πιάσω έντρομος το τιμόνι). Δεν θυμάμαι να γινόταν αυτό με το μπροστινό Tourance (τώρα έχω εμπρός Anakee, πίσω Tourance), γιατί όταν το είχα δεν ήμουν τόσο ψείρας με αυτά τα θέματα.
-
Επειδή ξαναδιάβασα τι έγραψα πριν και δεν ήμουν σαφής (αλήθεια, γιατί δεν μπορώ να κάνω edit?) να πω ότι:
Το κούνημα στα λίγα χιλιόμετρα (50-60) (που νομίζω ότι δεν παρουσιάζεται πάντα) είναι τύπου "ελαφρού ψαρέματος", δηλαδή δεν κουνιέται καθόλου το τιμόνι, απλά αισθάνομαι μια ασάφεια μπροστά και ότι το εμπρός μέρος πηγαινοέρχεται λίγο δεξιά-αριστερά.
Νομίζω ότι τέτοια κουνήματα έρχονται από τον πίσω τροχό, αλλά τι διάολο!? Έπεσα ήδη σε 5 στραβά Anakee, να είναι και το Tourance στραβό; Δεν μπορεί.
Σήμερα σήκωσα τους τροχούς της μηχανής και τους γύρισα μπας και δω τίποτα περίεργο. Προσπάθησα να ελέγξω και τα ρουλεμάν τους, με τον τρόπο του κουνήματος με το χέρι. Δεν φάνηκαν να έχουν κάποιο πρόβλημα. Το πίσω λάστιχο φαίνεται ολόισιο, ενώ το εμπρός Anakee ελαφρά στραβό (μιλάμε για μικρές αποκλίσεις 1-2 χιλοστών). Να προέρχεται από κει το μίνι-κούνημα; Δεν το νομίζω...
-
timplas έγραψε:
Μετά από συζητήσεις με αρκετούς κατόχους Πήγασου και από ιδία εμπειρία, όλοι λένε ότι μετά από κάποια km/h ο Πήγασος αρχίζει να κουνάει το μπροστινό του μέρος δεξιά-αριστερά ή αλλιώς να "ψαρεύει" όπως λέμε. Ειδικά αν φυσάει πολύ ή αν μπλέξεις πίσω από καμιά νταλίκα, άσ' τα... :-?
Ισχύει κάτι τέτοιο για το δικό σας Πήγασο?
Κι αν ναι, μπορεί να μας πει κανείς πώς λύνεται γιατί είναι και επικίνδυνο?
Επίσης το top-case που φοράμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας επηρεάζει την αεροδυναμική της μηχανής?
Χωρίς την βαλίτσα ποτέ!
Με βαλίτσα, μετά τα 125 αρχίζει, και σταματά μετά τα 130.
Αν έχω 2 άτομο+ βαλίτσα δεν κουνάει καθόλου!
-
harlek έγραψε:
Επειδή ξαναδιάβασα τι έγραψα πριν και δεν ήμουν σαφής (αλήθεια, γιατί δεν μπορώ να κάνω edit?)
Διορθωθηκε !!!! ;-)
-
Η δικιά μου εμπειρία με Tourance μπρος πισω ειναι η εξής που μεχρι τα 140 παει καλα .....απο κει και περα κουνάει . Η αττική οδός δεν ειναι μετρο συγκρισης μιασ και παντου σχεδον εχει τρελλους πλευρικούς. Αληθεια Harlek τα Anakee τι λένε ? Παντως με τα Tourance τρελλα κρατήματα σε κλειστες διαδρομές ( αναβαση βουνού ) αλλα στην εθνική χάνουν τρελλα οπως κα στο βρεγμένο ( καλυτερα τα Scorpion της μανας του στην εθνική). Τελοσπάντων αυτό που σκεφτομαι ειναι να αλλαξω λάδια και ελατήρια στην μπροστινή αναρτηση πριν βγάλω συμπέρασμα για τα λαστιχα .
Αυτα
-
ΕΧΩ ΤΟΝ PEGASO 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΤΕ.
1.ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.
2.ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ.
3.ΑΝ ΕΧΕΙΣ TOP CASE KAI ΠΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 -140 (ΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ: WARNING ΜΑX SPEED 120khm), ΚΑΙ ΕΙΔΙΕΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΑΕΡΑ, AYTO ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟP CASE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ TOP CASE, ME AΠOTEΣΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΕΝ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΕΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
-
saddle69 έγραψε:
Αληθεια Harlek τα Anakee τι λένε ?
Αρκετά πράγματα και λεπτομέριες σχετικά έχω γράψει στι θέμα "ελαστικά" στην κατηγορία "Ερωτήσεις-Συμβουλές".
Περιληπτικά να σου πω ότι η εμπειρία μου από αυτά ήταν τραυματική. Πέρα από τα στραβά πίσω λάστιχα που έβαλα μέχρι να βρούμε "σωστό" (μάλλον έπεσα σε ελαττματική παρτίδα) το Anakee με απογοήτευσε γιατί είναι τόσο μαλακό που το πίσω δίνει μια πολύ μεγάλη ασάφεια που σου δημιουργεί ανασφάλεια. Σε σχέση με το Tourance (το οποίο έχει και πιο γρήγορη κορώνα), δεν συγκρίνονται καν. Απορώ πώς το Anakee αρέσει σε ορισμένους τόσο πολύ...
Το Tourance είναι όντως ευαίσθητο/νευρικό στην ευθεία σε υψηλές ταχύτητες, αισθητά χειρότερο από το μαμά Pirelli Scorpion S/T και από το Anakee. Είναι όμως τόσο ανώτερο στις χαμηλότερες ταχύτητες, ώστε για μένα είναι μονόδρομος στην κατηγορία των ελαστικών ON-off.
-
makis έγραψε:
Διορθωθηκε !!!! ;-)
Να είστε καλά! ;-)
-
Θα σε ακούσω φίλε HArlek γιατι είχα σκοπό να τα βάλω ....η πλάκα ειναι πως με 2ο ατομο η μηχανή μ ετα Tourance αλλαζει και γίνεται πολύ σταθερή. Τελικά για ταξίδια μονοκαβαλος σε εθνική τα Scorpion πιστεύω πωε είναι πολύ καλύτερα .....τι λέτε ?
-
saddle69 έγραψε:
Η αττική οδός δεν ειναι μετρο συγκρισης μιασ και παντου σχεδον εχει τρελλους πλευρικούς.
Πολύ σωστό, αν κι εγώ μιλάω για δοκιμή με σχετική άπνοια. Στους δυνατούς αέρηδες, άλλωστε, έχεις βίαιες μετακινήσεις της μηχανής που ξεχωρίζουν εύκολα από τη γενική αστάθεια που παρουσιάζει εκ κατασκευής (ή εξ ελαττώματος!).
Επίσης η Αττική οδός έχει τέτοιο τρελλό συντελεστή τριβής, που μου έδινε την αίσθηση ότι ακόμα και τα μαμίσια Pirelli κρατούσαν καλά! :sml1
-
saddle69 έγραψε:
Θα σε ακούσω φίλε HArlek γιατι είχα σκοπό να τα βάλω
Αν έχεις σκοπό να αλλάξεις λάστιχα, ρώτα πότε έρχεται το Bridgestone Battlewing (BW501/502) στις διαστάσεις μας. Φαίνεται ενδιαφέρον λάστιχο και είχα διαβάσει ότι μετά τις εκδόσεις για μεγάλα ον-οφ που κυκλοφορούν ήδη, θα βγουν και σε 100/90-19 130/80-17 για μας.
-
harlek έγραψε:
Το κούνημα στα λίγα χιλιόμετρα (50-60) (που νομίζω ότι δεν παρουσιάζεται πάντα) είναι τύπου "ελαφρού ψαρέματος", δηλαδή δεν κουνιέται καθόλου το τιμόνι, απλά αισθάνομαι μια ασάφεια μπροστά και ότι το εμπρός μέρος πηγαινοέρχεται λίγο δεξιά-αριστερά.
Ανακάλυψα ότι το φαινόμενο επηρεάζεται σε τεράστιο βαθμό από την πίεση στο μπροστινό λάστιχο! Πολύ με ευχαρίστησε αυτό, γιατί δείχνει ότι μάλλον αυτό φταίει κι όχι το πίσω Tourance που τόσο συμπαθώ!
Με πίεση 1,9 (27) στο εμπρός Anakee [όπως προτείνει η Aprilia, γιατί η Michelin για τον Πήγασο δίνει εμπρός 2,1 (31)] το κούνημα εξαφανίστηκε! Από συνήθεια έβαζα 2,1 (31) μπροστά, με το οποίο το εμπρός Tourance τα πήγαινε μια χαρά.
Πίσω εξακολουθώ να βάζω περισσότερο από το προτεινόμενο, μεταξύ 2,3-2,4 (34-35).
-
ME TA TOURANCE ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΝΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ
-
Με τα μαμίσια λάστιχα μονοκάβαλος στο Trail το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι επηρεάζετε αρκετά από πλευρικούς άνεμους. Δικάβαλο τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα.
-
saddle69 έγραψε:
Τελοσπάντων αυτό που σκεφτομαι ειναι να αλλαξω λάδια και ελατήρια στην μπροστινή αναρτηση πριν βγάλω συμπέρασμα για τα λαστιχα .
Αυτα
Για λάδια να βάλεις οπωσδήποτε σκληρότερα. Ή 10άρι ή 15άρι γιατί το μαμίσιο είναι 5άρι και ξέρεις..
saddle69 για τι ελατήρια σκέφτεσαι? Γιατί έχω ακούσει τα white power έχουν γύρω στα 100ευρώ..
3.ΑΝ ΕΧΕΙΣ TOP CASE KAI ΠΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 -140 (ΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ: WARNING ΜΑX SPEED 120khm), ΚΑΙ ΕΙΔΙΕΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΑΕΡΑ, AYTO ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟP CASE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ TOP CASE, ME AΠOTEΣΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΕΝ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΕΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Σωστόοοοος ο christosms..............
Οπότε λες αν δένεις ένα σάκο στη θέση του συνοδηγού (όταν είσαι μονοκάβαλος), να βελτιωθεί το φαινόμενο?
Ανακάλυψα ότι το φαινόμενο επηρεάζεται σε τεράστιο βαθμό από την πίεση στο μπροστινό λάστιχο!
harlek λες???
Δηλαδή εμένα που τα λάστιχα πλέον (λόγω του SM) είναι στρητάδικα πόσο αέρα πρέπει να βάζω?
Zeppelin το Trail μπροστά έχει γέφυρα καλαμιών ή κάτι που να τα συνδέει? Λέω μήπως είναι θέμα έλλειψης γέφυρας (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1280&forum=34&post_id=9686&PHPSESSID=62b997c3acc5293aa985ca7aaf5f70fb#forumpost9686) το φαινόμενο.....
-
Παιδιά..με τα μανίσια με άτομο ή χωρίς, με 165+ ή με 50-60 ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ...!!!
Πλάκα με κάνετε...???
Τους πλευρικούς δεν τους αναφέρω...εννοείται...
α! και δικάβαλος πάει καλύτερα....
over... ;-)
-
timplas έγραψε:
Zeppelin το Trail μπροστά έχει γέφυρα καλαμιών ή κάτι που να τα συνδέει? Λέω μήπως είναι θέμα έλλειψης γέφυρας (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1280&forum=34&post_id=9686&PHPSESSID=62b997c3acc5293aa985ca7aaf5f70fb#forumpost9686) το φαινόμενο.....
Αν έχω καταλάβει καλά πια είναι η γέφυρα το Τrail έχει. Τα καλάμια για την ακρίβεια συνδέονται σε δύο σημεία, πάνω πάνω στο τιμόνι και λίγο πιο κάτω.
Τι σχέση μπορεί να έχει η επιρροή των πλευρικών ανέμων με την ανάρτηση? Για να γίνω πιο σαφής όταν λέω πρόβλημα από πλευρικούς ανέμους εννοώ πως υπάρχει περίπτωση να κόψω αισθητά ταχύτητα νιώθοντας κάποια ανασφάλεια και επίσης μου έχει τύχει να δυσκολευτώ να στρίψω αντίθετα από τη φορά του άνεμου (στην εθνική ενοείτε).
Επί την ευκαιρία, σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους ποία είναι η καλύτερη αντίδραση από την πλευρά του οδηγού?.
-
Τι σχέση μπορεί να έχει η επιρροή των πλευρικών ανέμων με την ανάρτηση?
Επί την ευκαιρία, σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους ποία είναι η καλύτερη αντίδραση από την πλευρά του οδηγού?.[/quote]
Παραθέτω την άποψη μου..και λέω..ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΟΙ ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜΟΙ..ρε παιδιά...είπαμε μοτοσυκλέτα καβαλάμε...
τώρα για την αντίδραση μας σε απότομο...'φοου''...που σε πάει δεξιά αριστερά...ελαφρύ φρενάρισμα για να...μη μας πάρει και μας σηκώσει...γενικώς θέλει προσοχή και καλό είναι να μην πηγαίνουμε γαμ#@$%ντας....
-
Σωστόοοοος ο christosms..............
Οπότε λες αν δένεις ένα σάκο στη θέση του συνοδηγού (όταν είσαι μονοκάβαλος), να βελτιωθεί το φαινόμενο?
OTAN ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΟΝΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ TOP CASE
-
christosms έγραψε:
Σωστόοοοος ο christosms..............
Οπότε λες αν δένεις ένα σάκο στη θέση του συνοδηγού (όταν είσαι μονοκάβαλος), να βελτιωθεί το φαινόμενο?
OTAN ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΟΝΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ TOP CASE
Εννοείται ότι πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι ότι η τσάντα είναι καλά δεμένη...
επίσης το top case που έχω ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ είναι 46lt...δηλαδή όχι το μεγαλύτερο που υπάρχει (52Lt) αλλά το αμέσως επόμενο...παίζει και αυτό ρόλο γιατί ο όγκος είναι ουκ ευκαταφρόνητος....
-
Themis έγραψε:
Παραθέτω την άποψη μου..και λέω..ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΟΙ ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜΟΙ..ρε παιδιά...είπαμε μοτοσυκλέτα καβαλάμε...
Θέμη τι εννοείς?
επίσης το top case που έχω ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ είναι 46lt...
και μένα 46άρι είναι αλλά κουνάει...
Κανένας μηχανικός για το αν και πώς λύνεται το συγκεκριμένο πρόβλημα?...
-
Ο μόνος λόγος που κουνάει το πηγασάκι μου που είναι κάτι (αρκετούς) πόντους ψηλότερο από τα καινούρια δεν είναι τα λάστιχα. Είμαι εγώ, καθότι τη μίνι ζελατίνα δεν την αλλάζω. Απλά κάθομαι λίγο πιο πίσω και κατεβάζω το κεφάλι όταν τα μποφώρ ανεβαίνουν.
Την υπέροχη αχρησιμοποίητη υπερ-χαμηλή 38άρα Givi top case μου θα τη σκοτώσω σύντομα για μία χούφτα γιούρια, παρόλο που χωράει δύο full face κρανάκια, είναι άκρως επικίνδυνη στην επαρχία, όσο και ένας συνεπιβάτης που πριν τις στροφές αλλάζει θέση.
Τα anakee άν δεν σε ενδιαφέρουν οι κλίσεις, αλλά να πατάς και λίγο χώμα είναι καλά, εννοείται ότι όσο πας προς το ασφάλτινο τόσο πιο λίγες παραλίες με χωματόδρομο θα βλέπεις...
Μερικές φορές, λίγο γρασάρισμα στα ρουλεμάν του λαιμού, ένα τσεκάρισμα στις ακτίνες, ζάντες, και στις αναρτήσεις λύνουν προβλήματα.
-
Εμένα κουνάει μετά τα 130 και με τη μικρή 35άρα βαλίτσα της Kappa που έχω. Όσο για τα λάστιχα, παίζουν σίγουρα ρόλο στη σταθερότητα και συμπεριφέρονται διαφορετικά σε διαφορετικες ταχύτητες: π.χ. τα Anakee είναι κατά τη γνώμη μου σταθερά στις υψηλές και οικτρά στις χαμηλές (το πίσω είναι για πέταμα, το μπροστά "γρήγορο", αλλά κάπως νευρικό και ευαίσθητο). :ck#
ΥΓ: Το ρουλεμάν του λαιμού πως το ελέγχουμε; Αν δεν ακούγεται το γνωστό "τοκ" όταν πατάμε το μπροστικό φρένο και δεν κουνιούνται τα καλάμια με τα χέρια μπρός πίσω σημαίνει ότι είναι οκ;
-
zireous έγραψε:
Μερικές φορές, λίγο γρασάρισμα στα ρουλεμάν του λαιμού, ένα τσεκάρισμα στις ακτίνες, ζάντες, και στις αναρτήσεις λύνουν προβλήματα.
zireous πολύ σωστή η παρατήρηση, αλλά για τα ρουλεμάν που λες πώς γραζάρονται? Για παράδειγμα το ΧΤ έχει στο λαιμό τα κλασικά τα "γρασαδοράκια" όπου μπορεις να τα λιπάνεις μόνος σου.
Ο Πήγασος έχει κάτι τέτοιο?
-
Στο πιο κάτω σάιτ θα βρείτε όλη τη διαδικασία, (θα σου πάρει κάνα δύο ώρες, -θα τη κάνω σύντομα):
http://apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=47951
Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσεις γράσσο που να αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες (λόγω του δοχείου λαδιού που είναι δίπλα). Αλλιώς τα γράσσα γίνονται σύντομα λάδια...
Επίσης, στο ονλάιν μαγαζί του συγκεκριμένου φόρουμ θα βρείς και τις καλύτερες τιμές για γρανάζια και αλυσίδες της προκοπής (μή σου πω τί αλυσίδα είχε ο δικός μου όταν τον πήρα και πάθεις τίποτις), πχ ο έλληνας μου ζήταγε για 16άρι εμπρός και αλυσίδα (την απλή) DID 520 200 ευρά, οι Ιταλοί 130 (για τη χρυσή)...
-
Timplas η δική μου είναι σίγουρα μικρότερηξ από τη δική σου...αν θυμάσαι...οπότε αν έχεις εσύ 46 τότε εγώ έγω τη μικρότερη...απλάνομίζω ότι αυτή που έχεις είναι 52 Lt...
εν πάσει περιπτώση με τη δική μου ΔΕΝ αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα...φαντάζομαι ότι αν είχα σαν τη δική σου θα είχα ένα ''κουνηματάκι'' αλλά γι` αυτό είσαι ο πλέον ειδικός...(αν και έχεις κάνει τις πατντούλες σου).... :-D
-
Thanks zireous! ;-)
-
harlek έγραψε:
Νομίζω ότι τέτοια κουνήματα έρχονται από τον πίσω τροχό, αλλά τι διάολο!? Έπεσα ήδη σε 5 στραβά Anakee, να είναι και το Tourance στραβό; Δεν μπορεί.
Ο Πήγασος γενικά δεν κουνάει... Μόνο με τα Anakee Που έβαλα κι εγώ κι έχω αλλάξει ήδη δύο ζευγάρια μήπως και βρεθεί κάποιο που να μην είναι στραβό, έχει ένα κούνημα όπως λέει ο Harlek από τα 40 μέχρι τα 60 χιλιόμετρα. Μετά σ'εμένα σταματάει ή δεν είναι τόσο αισθητό τέλος πάντων. Το νοίωθω πάλι γύρω στα 110 αλλά όχι έντονα. Όλα όμως είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ με το που ανεβαίνει 2ο άτομο στη μηχανή. Ειδικά στο 40-60 χιλιόμετρα χορεύει το χορό του Ζαλόγγου! Σας λέει κάτι αυτό;
(Πάντα με τα Anakee αυτό, πριν με trourance δε υπήρχε τέτοιο πρόβλημα)
-
Το κούνημα στα 40-60 χλμ/ω μου το έκανε όταν είχε στραβώσει (φτου φτου) η πίσω ζάντα από λακούβα... ήταν και ένας λόγος που το έκανα μοτάρντ.
Αν το στράβωμα είναι κατακόρυφο (ζάντα τύπου αυγό) η ζάντα "έρχεται" με ακτινολόγηση. Αν το στράβωμα είναι εγκάρσιο ... δεν έρχεται.
Πάντως μάστορας μου είπε ότι μηχανές διετίας και πάνω, κατά την αλλαγή ελαστικών χρειάζονται και καλή ακτινολόγηση ;-)
-
Επανέρχομαι στο κούνημα με τα Anakee... Αφού άλλαξε 2 φορές το πίσω κι άλλες δύο και το μπροστά (πάντα για Anakee μιλάμε) την τρίτη φορά ο Λαστιχάς μου είπε οτι δεν κα΄λύπτει πάλι αλλαγή η εταιρεία. Αγόρασα κι εγώ ένα Bridgestone για πίσω και ως δια μαγείας, αντίο κουνήματα!!! :-D Συμπέρασμα: Παιδιά, μακρυά από Anakee... :gun:
-
Tsipo έγραψε:
Επανέρχομαι στο κούνημα με τα Anakee... Αφού άλλαξε 2 φορές το πίσω κι άλλες δύο και το μπροστά (πάντα για Anakee μιλάμε) την τρίτη φορά ο Λαστιχάς μου είπε οτι δεν κα΄λύπτει πάλι αλλαγή η εταιρεία. Αγόρασα κι εγώ ένα Bridgestone για πίσω και ως δια μαγείας, αντίο κουνήματα!!! :-D Συμπέρασμα: Παιδιά, μακρυά από Anakee... :gun:
Ευτυχως που μπηκα στο site γιατι ημουν ετοιμος να βαλω anakee.Ξανα μανα tourance θα βαλω
-
Χαίρομαι που βοήθησα να γλιτώσει κάποιος την ταλαιπωρία!!! :)