0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
saddle69 έγραψε:Τελοσπάντων αυτό που σκεφτομαι ειναι να αλλαξω λάδια και ελατήρια στην μπροστινή αναρτηση πριν βγάλω συμπέρασμα για τα λαστιχα . Αυτα
3.ΑΝ ΕΧΕΙΣ TOP CASE KAI ΠΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 -140 (ΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ: WARNING ΜΑX SPEED 120khm), ΚΑΙ ΕΙΔΙΕΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΑΕΡΑ, AYTO ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟP CASE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ TOP CASE, ME AΠOTEΣΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΕΝ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΕΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Ανακάλυψα ότι το φαινόμενο επηρεάζεται σε τεράστιο βαθμό από την πίεση στο μπροστινό λάστιχο!
timplas έγραψε:Zeppelin το Trail μπροστά έχει γέφυρα καλαμιών ή κάτι που να τα συνδέει? Λέω μήπως είναι θέμα έλλειψης γέφυρας το φαινόμενο.....
christosms έγραψε:Σωστόοοοος ο christosms..............Οπότε λες αν δένεις ένα σάκο στη θέση του συνοδηγού (όταν είσαι μονοκάβαλος), να βελτιωθεί το φαινόμενο?OTAN ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΟΝΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ TOP CASE
Themis έγραψε:Παραθέτω την άποψη μου..και λέω..ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΟΙ ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜΟΙ..ρε παιδιά...είπαμε μοτοσυκλέτα καβαλάμε...
επίσης το top case που έχω ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ είναι 46lt...
zireous έγραψε:Μερικές φορές, λίγο γρασάρισμα στα ρουλεμάν του λαιμού, ένα τσεκάρισμα στις ακτίνες, ζάντες, και στις αναρτήσεις λύνουν προβλήματα.
harlek έγραψε:Νομίζω ότι τέτοια κουνήματα έρχονται από τον πίσω τροχό, αλλά τι διάολο!? Έπεσα ήδη σε 5 στραβά Anakee, να είναι και το Tourance στραβό; Δεν μπορεί.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι