APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jpsplus στις Απρίλιος 13, 2010, 02:37:24 μμ

Τίτλος: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Jpsplus στις Απρίλιος 13, 2010, 02:37:24 μμ
για οποιον ενδιαφερεται κυκλοφορει ενα κιτ χαμηλωματος 2.5cm μπροστα-πισω απο την hyperpro.
κοστιζει 259 ευρω και περιλαμβανει ελατηρια προοδευτικα μπροστα και λαδια και πισω μονο προδευτικο ελατηριο και κανει για ολα τα ΜΑΝΑ και τα GT.

η διαφορα σε υψος ειναι αισθητη. οσο για τη ολη συμπεριφορα εχει αλλαξει γιατι το λαδι απο 5αρι το δινει 15αρι.
αυτο το βαζεις και δοκιμαζεις ειναι αρκετα πιο "σκληρο".

το σημαντικο ειναι οτι με λιγη προσοχη δεν θελει "κοψιμο" το πλαγιο σταντ, και το κεντρικο λειτουργει το ιδιο καλα.

οπτικα δεν αλλαζει κατι εκτος οτι το ελατηριο γινεται μπλε. (εκτος αν βγαινει και σε αλλα χρωματα)
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 13, 2010, 04:20:59 μμ
Και για πιό λόγο να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο (εκτός της περίπτωσης να είναι 1.60ο αναβάτης)?? :thnk:
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 13, 2010, 04:33:11 μμ
και 1.60 να ειναι ο αναβατης, με αυτον τον τροπο, ουσιαστικα χανεις mm διαδρομης των αναρτησεων, με ο,τι μπορει να συνεπαγεται αυτο.
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Jpsplus στις Απρίλιος 13, 2010, 06:56:13 μμ
Και για πιό λόγο να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο (εκτός της περίπτωσης να είναι 1.60ο αναβάτης)?? :thnk:

για τον απλουστερο και τον προφανη λογο............. γιατι ετσι τον βολευει.
γιατι τη μοτοσυκλετα την πηρε να την απολαμβανει και οχι να τον "ζοριζει" και γιατι μερικοι κοντοι(ες) ειναι ψηλοτεροι(ες) απο αλλους

...........ανευ σημασιας αλλα βρηκα την αφορμη να μετρηθω απο περιεργεια ........... ειμαι παραπανω.
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Eva στις Απρίλιος 30, 2010, 09:11:26 μμ
Εγω παιδια που ειμαι 1,70 δεν μπορω να πω πως βολευομαι με το υψος της μηχανης και δεν θα με χαλαγε καθολου να την χαμηλωσω :ohyes:
Απλα θελω να ρωτησω αν ειναι ασφαλες αυτο το εγχειρημα...αν βεβαια το εχει επιχειρησει κανεις!!!
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 30, 2010, 10:41:30 μμ
Αν το χαμήλωμα γίνει και εμπρός και πίσω το ίδιο, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Jpsplus στις Μάιος 15, 2010, 09:50:31 μμ
Εγω παιδια που ειμαι 1,70 δεν μπορω να πω πως βολευομαι με το υψος της μηχανης και δεν θα με χαλαγε καθολου να την χαμηλωσω :ohyes:
Απλα θελω να ρωτησω αν ειναι ασφαλες αυτο το εγχειρημα...αν βεβαια το εχει επιχειρησει κανεις!!!

εγω την εκανα την αλλαγη και δεν ειδα κανενα προβλημα εκτος ισως οτι το μπροστινο εγινε αρκετα βαρυ. αντι να βαλεις το λαδι που σου δινει βαλε 10αρι.και θα ειναι ενταξει.
θελει λιγη προσοχη μετα στην στηριξη γιατι η μηχανη ειναι τωρα λιγο πιο ορθια.
Τίτλος: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 15, 2010, 10:10:55 μμ
Εγω προσωπικα συμφωνώ με τον Κοσμα

και 1.60 να ειναι ο αναβατης, με αυτον τον τροπο, ουσιαστικα χανεις mm διαδρομης των αναρτησεων, με ο,τι μπορει να συνεπαγεται αυτο.

Οπως διαπιστωνεται, η αναρτηση γινεται πιο σκληρη.Το μακτρο της πισω και τα καλαμια στην εμπρος διανύουν μικροτερη διαδρομη (αραγε το sag το μετρησες  :thnk:)

Αυτο σημαινει οτι εχει πιο αργη αντιδραση στις φυσικες μεταβολλες και αντιδρασεις (λακουβες,φρεναρισμα) και μικροτερη πληροφορηση στη λεπτομερεια.Φανταζομαι οτι και με 2καβαλο θα ειναι ακομη χειροτερα.

Πως ξερω (σαν υποτιθεμενος κατοχος) οτι δεν αλλαξαν καποια χαρακτηριστικα της γεωμετριας της μοτοσυκλετας?
Γεωμετρια δεν ειναι μονο το ιχνος και η καστερ......
Τίτλος: Απ: Απ: Χαμηλωμα ΜΑΝΑ
Αποστολή από: Byron στις Μάιος 15, 2010, 10:44:07 μμ
Πως ξερω (σαν υποτιθεμενος κατοχος) οτι δεν αλλαξαν καποια χαρακτηριστικα της γεωμετριας της μοτοσυκλετας?
Γεωμετρια δεν ειναι μονο το ιχνος και η καστερ......

H γεωμετρία δεν αλλάζει, εφόσον το χαμήλωμα γίνει παράλληλα εμπρός και πίσω. Προφανώς επηρεάζονται προς το χειρότερο οι αναρτήσεις εφόσον μικραίνει η διαδρομή τους, ενώ επίσης κατά διαόλου πηγαίνει και η προοδευτικότητα του μοχλικού πίσω, εφόσον χρησιμοποιηθεί κιτάκι χαμηλώματος (dog bones).
To μόνο γεωμετρικό χαρακτηριστικό που αλλάζει είναι το κέντρο βάρους που κατεβαίνει προφανώς.

Η απορία μου είναι γιατί να μπει κάποιος σε μια τόσο περίπλοκη διαδικασία, από τη στιγμή που το χαμήλωμα του ύψους μπορεί να το πετύχει με έναν καλό ταπετσέρη που θα χαμηλώσει το ύψος της σέλας.  :thnk: