APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: donkorleone στις Ιούνιος 08, 2009, 12:01:57 πμ

Τίτλος: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: donkorleone στις Ιούνιος 08, 2009, 12:01:57 πμ
Ρεπαιδια θα ηθελα πραγματικα να ρωτισω κατι!το εχω δει σε 2 video στο youtube!!στο ΜΑΝΑ εκει που ειναι ο πινακας οργανων πανω δεξια εχει 4 λαμπακια!3 κιτρινα και ενα κοκκινο.την ωρα που το αναβουν τα ειδα να κανουν το τσεκ και τελος!τι ειναι?μπορει καποιος να βοηθησει?μηπως τυχον ειναι ποτε να αλλαξεις ταχυτητα οταν εχεις την χαρτογραφηση SPORT GEAR??καποιος που το εχει μπορει να το επιβαιβεωσει?
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: kostuono στις Ιούνιος 08, 2009, 12:03:11 πμ
Ειναι στροφόμετρο! :bye:
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: GINO στις Ιούνιος 08, 2009, 01:37:12 πμ
Ειναι στροφόμετρο! :bye:


  :kalo:
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: GINO στις Ιούνιος 08, 2009, 01:39:34 πμ
Ειναι στροφόμετρο! :bye:


  :kalo:


Οι λυχνιες ειναι ενεργες μονο στην χαρτογραφηση sport gear.
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: donkorleone στις Ιούνιος 08, 2009, 08:42:48 πμ
καλα το φανταστικα :D :D :D :D!!!!γιατι ρωταγα οταν εβλεπα το μηχανακι και δεν ηξερε να μου πει κανεις!!!!!!

ευχαριστω! :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: Jpsplus στις Ιούνιος 08, 2009, 01:55:09 μμ
καλα το φανταστικα :D :D :D :D!!!!γιατι ρωταγα οταν εβλεπα το μηχανακι και δεν ηξερε να μου πει κανεις!!!!!!

ευχαριστω! :bye: :bye: :bye:

ειναι στροφομετρο (που δουλευει στο sport gear mode) ομως για τις ψηλες στροφες. πορτοκαλι και κοκκινες στροφες.
εχτες οταν το δουλεψα μονο χειροκινητο σε μια διαδρομη επιστροφης στην αθηνα 125κμ εκει μετα τα διοδια νομιζα οτι ημουν στο touring και ανοιξα το γκαζι να φυγω ανεβαιναν και ανεβαιναν οι στροφες χωρις να αλλαζη ταχυτητα φυσικα, και εκει καπου μες τη πολυ φασαρια αναψε το πρωτο λαμπακι για να καταλαβω οτι επρεπε να αλλαξω ταχυτητα.

παρεπιπτοντως στο χειροκινητο μπορεις να πετυχεις μεγαλυτερη οικονομια στη βενζινη αν οδηγας χαλαρα με 130-140 απ'οτι στο touring.
εσυ δεν αποφασισες ακομη. εμαθα οτι ειχες παρει τηλ. εκει που την πηρα και εγω?
Τίτλος: Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ" ΣΤΟ ΜΑΝΑ850
Αποστολή από: GINO στις Ιούνιος 09, 2009, 12:54:06 πμ
παρεπιπτοντως στο χειροκινητο μπορεις να πετυχεις μεγαλυτερη οικονομια στη βενζινη αν οδηγας χαλαρα με 130-140 απ'οτι στο touring.


Εχω κανει πανω απο 6000χλμ.και το δουλευω κατα 95% στο sport gear με γεματο ρεζερβουαρ εχω αυτονομια μεχρι να μου αναψει το λαμπακι 210-220χλμ.Σε βουνισιες διαδρομες μονο sport gear(δοκιμασα σημερα touring σε ορεινη διαδρομη και μου εσπασε τα νευρα,οδηγαγα σαν κουλομαρια,δεν το ξανακανω με τιποτα,touring μονο σε εθνικη οδο).