APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: ekazianis στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 07:53:30 μμ
-
Καλησπέρα σε ολους από χτες με το που βαζω μπροστα γυρναει σε rain mode gear και κοκκινο τριγωνο συνεχεια αναμενο , την προηγουμενη με επιασε τρελη βροχα στο δρομο αλλα μεχρι και που εφτασα σπιτι και εκλεισα διακοπτη όλα καλα , πηγα σε φιλο με navigator piaggio αλλα aprilia κλειδωμενη? , εχει και axone αλλα θελει cartidge ....., την βοηθεια σας παρακαλω ...!!, καμμια ιδεα να κοιτάξω κατι?
-
Γιατι δεν το πας σε μια Aprilia να ξεμπερδευεις μιας που ειναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα
-
Μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό, όπως νερά στον πολυδιακόπτη (μίζα και χάρτες) και να προκαλεί κοκομπλόκο! Και γιαυτό να έκανε το πρόβλημα μόνο όταν ξαναπέρασε ρεύμα, όταν πήγες σήμερα να το βάλεις μπροστά! Μπορεί και είμαι τελείως λάθος, αλλά εγώ μιά φορά θα τον άνοιγα (έχει δύο βίδες) και θα τον έκανα με αέρα πεπιεσμένο ή πιστολάκι μαλλιών στο κρύο.
-
Καλησπέρα σε ολους από χτες με το που βαζω μπροστα γυρναει σε rain mode gear και κοκκινο τριγωνο συνεχεια αναμενο , την προηγουμενη με επιασε τρελη βροχα στο δρομο αλλα μεχρι και που εφτασα σπιτι και εκλεισα διακοπτη όλα καλα , πηγα σε φιλο με navigator piaggio αλλα aprilia κλειδωμενη? , εχει και axone αλλα θελει cartidge ....., την βοηθεια σας παρακαλω ...!!, καμμια ιδεα να κοιτάξω κατι?
μπες στο καντραν, θελει κωδικο 12321 αν δεν κανω λαθος, να δεις τι κωδικο λαθους βγαζει. σημειωσε τους και μηδενισε τους, να δεις αν διορθωθει η ξαναβγαλει το λαθος.
-
Καλησπερα σε ολους , τελικα ηθελε ιμαντα , code 9011 second stage φθορας ιμαντα , αλλαξα ιμαντα και γλυστρες καθως και τα oring και ολα οκ ..... ειχα 35000 χιλ ...... το ειχα παρατραβηξει μαλλον :D , ο παλιος ιμαντας σχετικα αθικτος η φθορα μολις που την εβλεπες με το ματι .... ολα καλα....
-
Μια χαρά, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος! :str: :str:
-
Καλησπερα σε ολους , τελικα ηθελε ιμαντα , code 9011 second stage φθορας ιμαντα , αλλαξα ιμαντα και γλυστρες καθως και τα oring και ολα οκ ..... ειχα 35000 χιλ ...... το ειχα παρατραβηξει μαλλον :D , ο παλιος ιμαντας σχετικα αθικτος η φθορα μολις που την εβλεπες με το ματι .... ολα καλα....
Πόσο πήγε το μαλλί για τον ιμάντα (ανταλλακτικά, εργασία) αν επιτρέπεται;