Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: MANARAS850MZ στις Νοέμβριος 26, 2014, 04:44:07 μμ
Τίτλος: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: MANARAS850MZ στις Νοέμβριος 26, 2014, 04:44:07 μμ
Το ηλεκτρονικό CVT sport mode & manual (στον κόφτη!) Όποιος θα ήθελε να δει πώς ανεβάζει στροφές και πώς κάνει αλλαγές στο e - ημιαυτόματο το CVT του Mana, εδώ είναι (https://www.youtube.com/watch?v=aVrFpmyub00&list=UUZe5zcCHcM9bXkFUnP7mIsQ&index=8)! Το ζόρισα είναι η αλήθεια... αλλά τις προάλλες που έγινε το μεγάλο service (20.000km) πήρα και σύγκρινα τον παλιό με τον νέο ιμάντα (με kevlar-γιαυτό και είναι ακριβός :( ) και οι φθορές ήταν αμελητέες (με το παχύμετρο max 0.5 mm διαφορά) :ohyes:
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 26, 2014, 07:08:55 μμ
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ ;)
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: nontas78 στις Νοέμβριος 26, 2014, 07:48:21 μμ
Μαγκα πρεπει ακομα εφιαλτες να βλεπει εκεινος με το κοκκινο....ρε τη mana....200....και τρενο παει....
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: MANARAS850MZ στις Νοέμβριος 27, 2014, 01:11:44 πμ
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/mana-850-kai-mana-850-gt-abs/cvt-mana-850-_-it-(e-t)/). Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα. Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ. Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )... Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο... Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης . Η όλη "μαγκιά" τηςAprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda) Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: MANARAS850MZ στις Νοέμβριος 27, 2014, 01:19:33 πμ
Μαγκα πρεπει ακομα εφιαλτες να βλεπει εκεινος με το κοκκινο....ρε τη mana....200....και τρενο παει....
To "κόκκινο" είναι Tuono :bow: ενός φίλου και φυσικά με παίρναγε για πλάκα! Εξάλλου αυτό κάναμε...πλάκα! Όσο για την τελική είναι μεγαλύτερη. Στον κόφτη (!) κοντερίσια είναι γύρω στα 217km/h ενώ με κοντέρ (ποδηλάτου)Sigma κατάλληλα προσαρμοσμένο, δείχνει 203 πραγματικά! Και στην τελική του τραίνο είναι (χωροδικτύωμα διαθέτει)!
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: nontas78 στις Νοέμβριος 27, 2014, 09:05:36 πμ
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/mana-850-kai-mana-850-gt-abs/cvt-mana-850-_-it-(e-t)/). Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα. Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ. Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )... Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο... Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης . Η όλη "μαγκιά" τηςAprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda) Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/mana-850-kai-mana-850-gt-abs/cvt-mana-850-_-it-(e-t)/). Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα. Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ. Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )... Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο... Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης . Η όλη "μαγκιά" τηςAprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda) Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.
Διαφήμιση ΟΤΕ_στη μάνα σου το'πες;:
Τίτλος: Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 27, 2014, 09:21:02 πμ