APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: tegonikos στις Αύγουστος 12, 2020, 09:33:33 μμ
-
Εχω κάνει 4000 χιλιόμετρα εντελώς απροβλημάτιστα με το mana μου από την μέρα που το αγόρασα εκεί που έλεγα τι αξιόπιστο μηχανάκι, πόσο το λατρεύω κ.τ.λ, τσουπ!Το ιταλικό μικρόβιο χτύπησε. Μου άναψε ένδειξη BELT στο καντράν, που όπως λέει το manual είναι το πρώτο στάδιο φθοράς του ιμάντα, μόλις ανάψει και το λαμπάκι πας για αλλαγή. Το θέμα όμως είναι ότι αυτός ο ιμάντας έχει μόλις 8000χλμ, μέχρι τα 20000 που δίνει η aprilia οριο για την αλλαγή του υπολείπονται αλλα 12000χλμ. Τι στα κομμάτια, παίζει όντως να θέλει αλλαγή ξανά τόσο νωρίς???
-
Καλημέρα,
Συνήθως αυτές οι ενδείξεις είναι χιλιομετρικές, έχουν οριστεί δηλαδή από το εργοστάσιο και ανάβουν αυτόματα στα προκαθορισμένο χλμ.
Άρα, μπορεί να μην είχε μηδενιστεί η ένδειξη στην προηγούμενη αλλαγή ιμάντα. Αλλιώς, ενδέχεται να μην είναι σωστά τα χλμ ή το αρχείο συντήρησης της μοτοσυκλέτας. Ήταν στην κατοχή σου όταν αλλάχτηκε ο ιμάντας την προηγούμενη φορά?
-
καλημέρα!μεταχειρισμένη την αγόρασα και η αλλαγή ιμάντα έγινε από τον προηγούμενο. Εχει πλήρης επίσημο βιβλίο service και μάλιστα ο έλεγχος πριν την αγορά έγινε στην αντιπροσωπεία που είχε κάνει όλα τα service. Δύσκολο να μην έχουν αλλάξει ιμάντα ή να μην ισχύουν όσα σφραγίζουν στο βιβλίο, με βεβαίωσαν και οι ίδιοι δηλαδή. Τώρα και γω κάτι τέτοιο φαντάζομαι, ότι δεν έγινε μηδενισμός ή κάτι τέτοιο. Το θέμα είναι με πέτυχε πάνω στις διακοπές και τα service είναι κλειστά..
-
Κι εγώ για ετεροχρονισμένο μηδενισμό της ένδειξης το κόβω. Και στο strada μόλις συμπληρώνονταν τα χλμ των προγραμματισμένων service άναβε η ένδειξη παρόλο που είχε γίνει το service. Είτε νωρίτερα είτε αργότερα. Εγώ το έκανα reset από το μενού. Μάλλον κάτι τέτοιο χρειάζεται να κανεις κι εσύ.
-
προσπάθησε να μηδενίσεις τα error στη cpu, γιατί υπάρχουν και αλλοι λογοι που βγάζει belt.
1 να εχει μπει νερο στο χώρο του ιμάντα από πλύσιμο
2 υψηλή θερμοκρασία σε συνδυασμό με απότομο παρατεταμένο γκαζωμα.
μπορει απλως να θελει επαναπρογραμματισμο ο σενσορας του ιμαντα.
-
...... και μετά διόρθωσε τον τίτλο σε καλοραμένα Ιταλικά γιατί ετσι είναι άστοχος !!!!
-
Aπλά προς ενημέρωση τελικά ήθελε απλά μηδενισμό, δεν τον είχαν κάνει κατα την αλλαγή ιμάντα. Εχω κάνει άλλα 4.000χλμ από τότε εντελώς απροβλημάτιστα...
-
Μια χαρά..τπτ το σοβαρό!
Ο τίτλος άλλαξε σύμφωνα με την πρόταση του φίλου Αντώνη παραπάνω... :P