APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jpsplus στις Ιούνιος 18, 2009, 05:30:49 μμ
-
Ξερει κανεις που μπορω να βρω το ηλεκτρολογικο σχεδιο απο ΜΑΝΑ GT ABS?
Αυτο που εχει το Workshop Manual μεσα δεν διαβαζεται.
πρωτη Βλαβη σημερα στα 750 κμ.
δεν αναβει το δεξι φλας μπροστα ενω δεν ειναι καμενη η λαμπα και το πισω αναβει (φυσικα γρηγορα).
-
σου εχει βγαλει την προειδοποιητικη ενδειξη στο κοντερ??παιζει να χει φυγει καμια φυσα που πιανει στο φλασακι αν το ζορισεις πολυ..αλλιως δε βρισκω αλλο λογω εκτος απο χαλασμενη λαμπα..
-
Ξεκινα απο τα απλα.Βγαλε το κρυσταλακι και κουνα την λαμπα ενω εχεις αναψει τον διακοπτη.Ισως να κανει κακη επαφη.
Αν δεν παιζει με τιποτα εγω θα σε συμβουλευα να μετρησεις με ενα δοκιμαστικο 12 βολτο κατσαβιδι τα λαμακια του να σιγουρευτεις οτι δεν φερνει ρευμα.
Αν οντως δεν ερχεται ρευμα λυσε οτι χρειαζεται για να φτασεις στην φισα του φλας και μετρα εκει αν ερχεται ρευμα.
Απο φισα σε φισα θα το βρεις.Οποιοδηποτε ηλεκτρολογικο σχεδιο ειναι μπερδεμα και μπαινεις στον κοπο μονο για παρα πολυ σοβαρα πραγματα.Εγω τοσα χρονια στα συνεργεια δεν πρεπει να εχω μελετησει ηλεκτρολογικο σχεδιο επιμελως πανω απο 4 φορες.Κι αυτες για να διορθωσω κυριως μοντιφες απο συναγερμους.
-
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να μην βάλεις χέρι αφού είσαι στην εγγύηση...
Πληροφοριακά τον ρόλο του φλασερ παίζει ο μικροεπεξεργαστής του πολυόργανου (κοντερ) :bye: :bye:
-
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να μην βάλεις χέρι αφού είσαι στην εγγύηση...
Πληροφοριακά τον ρόλο του φλασερ παίζει ο μικροεπεξεργαστής του πολυόργανου (κοντερ) :bye: :bye:
Φαινεσαι καλα πληροφορημενος. Το pin out των βυσματων βασικα ψαχνω.
η αληθεια ειναι οτι "σηκωσα" το πολυοργανο για να κοιταξω για χαλαρες βιδες απο την ζελατινα και πιθανον να ζορισα καποιο βυσμα που δεν ειχε κουμπωσει καλα.
-
Ξεκινα απο τα απλα.Βγαλε το κρυσταλακι και κουνα την λαμπα ενω εχεις αναψει τον διακοπτη.Ισως να κανει κακη επαφη.
Αν δεν παιζει με τιποτα εγω θα σε συμβουλευα να μετρησεις με ενα δοκιμαστικο 12 βολτο κατσαβιδι τα λαμακια του να σιγουρευτεις οτι δεν φερνει ρευμα.
Αν οντως δεν ερχεται ρευμα λυσε οτι χρειαζεται για να φτασεις στην φισα του φλας και μετρα εκει αν ερχεται ρευμα.
Απο φισα σε φισα θα το βρεις.Οποιοδηποτε ηλεκτρολογικο σχεδιο ειναι μπερδεμα και μπαινεις στον κοπο μονο για παρα πολυ σοβαρα πραγματα.Εγω τοσα χρονια στα συνεργεια δεν πρεπει να εχω μελετησει ηλεκτρολογικο σχεδιο επιμελως πανω απο 4 φορες.Κι αυτες για να διορθωσω κυριως μοντιφες απο συναγερμους.
δεν εχω προβλημα να "διαβασω" το ηλεκτρολογικο σχεδιο. Το μπερδεμα ειναι να πας στο μαστορα και να μετραει τη φισα του φλας απο τη .............μερια του φλας αν φερνει ρευμα αφου την εχει αποσυνδεσει.
-
Καλησπερα,το εχω παθει και εγω,ευκολο,ειναι η φισα που ενωνει το φλας με την καλωδιωση,λυσε το φαναρι κουνησε την,σφιξε την και ολα καλα!!!!.δεν ειναι τιποτα. :bye:
-
Καλησπερα,το εχω παθει και εγω,ευκολο,ειναι η φισα που ενωνει το φλας με την καλωδιωση,λυσε το φαναρι κουνησε την,σφιξε την και ολα καλα!!!!.δεν ειναι τιποτα. :bye:
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΣΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΦΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ. ΣΚ ΘΑ ΛΥΣΩ ΦΑΙΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕς ΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ
-
Καλησπερα,το εχω παθει και εγω,ευκολο,ειναι η φισα που ενωνει το φλας με την καλωδιωση,λυσε το φαναρι κουνησε την,σφιξε την και ολα καλα!!!!.δεν ειναι τιποτα. :bye:
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΣΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΦΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ. ΣΚ ΘΑ ΛΥΣΩ ΦΑΙΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕς ΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΥΣΑ, ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΟΛΥΟΡΓΑΝΟ, ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ. ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΩΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ.
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ.
ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΤΟ ΨΥΚΤΙΚΟ ΤΟ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΚΡΥΟ ....(ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ) Η ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ, ΑΦΟΥ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩς ΕΙΠΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΝ ΜΑΧ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΑΦΟΥ ΚΡΥΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΑΧ)
-
ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΝ ΜΑΧ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΑΦΟΥ ΚΡΥΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΑΧ
Τότε οκ είσαι.. το θέμα είναι να μην υπερβαίνει τα όρια (κυρίως το min). Δλδ όταν είναι κρύο και είναι στο min συμπληρώνεις να πάει στην μέση.. συνήθως δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις όμως γιατί το κύκλωμα είναι κλειστό και δεν χάνει :bye: :bye:
υγ: αν θες μην γράφεις με κεφαλαία :bye:
-
Τελικα το ηλεκτρολογικο σχεδιο βρεθηκε για οποιον ενδιαφερεται.
-
στον φιλο με το ηλεκτρονικο σχεδιο του μανα εγω το θελω αν ειναι ευκολο μπορει να μου το
στειλει με email [email protected]
-
στον φιλο με το ηλεκτρονικο σχεδιο του μανα εγω το θελω αν ειναι ευκολο μπορει να μου το
στειλει με email [email protected]
το σχεδιο το εστειλα αλλα..............αν σκεπτεσαι να παιξεις με xenon να ξερεις οτι το καναλι επικοινωνιας των επεξεργαστων ειναι "αλλεργικο" και θελει ειδικη εκδοση "καμ πας" η καπως ετσι τελος παντων.
-
φιλε αν θες στηλε και εδω το ηλεκρτολογικο σχεδιο γιατι μαλον εχω καπου βραχικικλωμα και θελει ψαξιμο, [email protected] εχω κανει και post το προβλημα μου αν το δει κανεις και μπορει να βοηθεισει ειμαι ολος αυτια...
-
θα παρακαλέσω και γω τον φίλο με το ηλεκτρονικό σχέδιο του mana να το στείλει αν γίνεται στο [email protected]
όσο για xenon στο δικό μου έβαλα την πρώτη ακριβώς μέρα που το κυκλοφόρησα χωρίς καμμιά ιδιαιτερότητα ούτε can bus ούτε τίποτα :a016
-
θα παρακαλέσω και γω τον φίλο με το ηλεκτρονικό σχέδιο του mana να το στείλει αν γίνεται στο [email protected]
όσο για xenon στο δικό μου έβαλα την πρώτη ακριβώς μέρα που το κυκλοφόρησα χωρίς καμμιά ιδιαιτερότητα ούτε can bus ούτε τίποτα :a016
ειμαι εκτος αθηνων γι αυτο μπορει να μην φυγει το επισυναπτομενο
-
εγινε sticky :kalo: