APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Mana 850 και Mana 850 GT-ABS => Μήνυμα ξεκίνησε από: psycho στις Νοέμβριος 03, 2015, 05:58:20 μμ
-
Γεια χαρα σε ολη την παρεα,
Ψαχνοντας για την επομενη μηχανη, κοιταω και το ΜΑΝΑ σα μια καλη εναλλακτικη. Μου αρεσει κυριως γιατι μου δινει την εντυπωση μιας πολυ ξεκουραστης μοτοσυκλετας για λιγο απ'ολα, commuting και κανενα ταξιδι. Η εμπειρια μου ειναι κυριως με γιαπωνεζικα μοτο μεχρι στιγμης. Τελευταια σπορ μοτο CBR600FS. Δεν ειχα ποτε αυτοματο αλλα προσαρμοζομαι ευκολα..
Μερικες ερωτησεις.
1. Με ενδιαφερει μονο η Naked εκδοση σε μεταχειρισμενο, βγαινει με ABS? Δεν εχω δει καποιο σε αγγελια με ABS. Εχει σταματησει να παραγεται και βγαινει μονο η GT?
2. Εχω δει για τα 1-2 μικροπροβληματα που βγαζει (δακρυσμα δοχειου φρενου κλπ), τα οποια οκ αντιμετωπιζονται. Αλλα εχω διαβασει επισης και καποιες ιστοριες τρομου για πολλα προβληματα με τα ηλεκτρονικα κλπ ή με το Belt του CVT. Τελικα τι ισχυει? μετα απο τοσα χρονια πιστευω οτι πλεον οτι ειναι να βγει θα εχει βγει και οι ιδιοκτητες θα εχουν σχηματισει αποψη. Ακομα και προβληματα να βγουν αντιμετωπιζονται καλα απο την αντιπροσωπεια ή απο συνεργεια? Μενω Αθηνα. Καταλαβαινω οτι ειναι μια μοτο με αρκετα ηλεκτρονικα, παρολα αυτα ειναι αξιοπιστη για πολλα χιλιομετρα?
3. Ποιο ειναι το κοστος συντηρησης? Κοστος αλλαγης Belt?
-
3. 350€ για ιμάντα, βαλβίδες, αλλαγή υγρών(φρένων, ψυγείου), φίλτρα μπουζί κλπ. κάθε 20000χμ.
1. έβγαινε αλλά δεν θυμάμαι αν έχει έρθει Ελλάδα.
2. έχει 1-2 συνεργεία στην Αθήνα που μπορούν να αντιμετωπίσουν σχεδόν κάθε πρόβλημα.
τα πολλά ηλεκτρονικά σημαίνει ότι δεν μπορείς να πας για αλλαγή ιμάντα στο συνεργείο της γειτονιάς. θέλει εγκέφαλο, όπως και τα ηλεκτρικά.
γενικά είναι τίμια μηχανή για αυτό που λέει ότι είναι. για μέσα στη πόλη, θεός και για ταξιδάκια ξεκούραστη (τα φώτα της θέλουν βελτίωση αν έχεις σκοπό πολύωρες νυχτερινές εξορμήσεις).
Αν έχεις σκοπό για "αγώνες" θέλει κάποιες βελτιώσεις (φρένα αναρτήσεις).
υπάρχουν έτοιμες λύσεις και σε λογικό κόστος, εξαρτάται που θέλεις να πας.
-
ειναι ωραιο το mana το εχω οδηγησει και μου αφησε καλες εντυπωσεις :ohyes: :kalo:
ευελικτο μεσα στην πολη και ανετο γενικα και σε ταξιδακια, ευκολακι ;) τωρα για τα σερβις και αν βγαζει τι βγαζει θα σου πουν τα παιδια
που το εχουν καλυτερα, :ohyes: οχι ομως και για αγωνες :pray: εαν θελεις κατι τετοιο πας σε αλλο μηχανακι :bye:
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Δε με ενδιαφερουν αγωνες, το σκεφτομαι σα μια καλη all rounder λυση για καθημερινη μετακινηση Αθηνα κυριως αλλα και βολτες που κ που.
4. Εχω ακουσει απο κατοχους οτι εχει αρκετους εντονους κραδασμους σε υψηλες στροφες - ταχυτητες στη sport mode που γινονται αισθητοι στα μαρσπιε του οδηγου. Ισχυει ? κ αν ναι ποσο ενοχλητικο ειναι?
-
Είναι μια πολύ καλή και αξιόπιστη μηχανή. Εγώ την έχω 6,5 χρόνια. Οι δονήσεις στα πατητήρια γίνονται αισθητές μόνο όταν έχεις το sport σε εθνικό με πολλά χιλιόμετρα. Αλλάζεις σε tourism , η στο σειριακό και χάνονται. Διαρροές δεν έχω πουθενά, Ωσο για το servis των 20000 Κμ, λάδια φίλτρο λαδιού, ιμάντα, 4 μπουζί, φίλτρο αέρα, + κάποια κοκκαλα στο σύστημα μετάδοσης, και μια φλαντζα που ανοίχτηκε το καπάκι της μετάδοσης, καθαρισμα, εγκέφαλο, και ότι άλλο ξέχασα, 275Ε. Ετυχα και σε διάστημα που η Aprilia είχε εκπτωση στο servis, και όλα καλά . Στό μόνο που μετάνιωσα, ότι δεν περίμενα και την πήρα καινούρια, τότε 8300 Ε + τόκους, Και το κεντρικό σταν, + ζελατίνα, + βάση βαλίτσας αλλα 350Ε και σήμερα, έχουν κάπου 4 - 4500ε. και με λίγα χιλ. Μου ενοχλεί που δεν έχει στροφόμετρο, και ένδειξη ποσότητας καυσίμου στο ρεζερβουάρ,