0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Λοιπόν λέω να αναφερθώ σε ένα θέμα το οποίο είναι το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει ο κάτοχος ενός Tuono απο μόνος του και που βοηθάει την μηχανή να δουλεύει καλύτερα, Το tuono όταν το πάρει κάποιος καινούργιο έρχεται φιμωμένο κάπως για να περνάει τις προδιαγραφές τις Ευρωπαικής ένωσης, για θόρυβο καυσαέρια κτλ.
 
1) Το φίλτρο αέρα στην εισαγωγή του έχει έναν δακτύλιο που δεν επιτρέπει την ροή του αέρα την κλείνει κάπως για να μπορέσει να περάσει τις προδιαγραφές.

Το φίλτρο είναι έτσι όταν είναι το μηχανάκι είναι καινούργιο.


Οπότε ξεβιδώνουμε το τεπόζιτο, ξεβιδώνουμε το φίλτροκούτι, βγάζουμε το φίλτρο αέρα, ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες από τα σώματα ψεκασμού από κάτω από το φίλτρο και από κάτω μεριά ξεβιδώνουμε και βγάζουμε αυτή την αηδία που στηρίζεται με μια μικρή βιδούλα και τέλος με αυτό.

το φιλτροκούτι μας τώρα είναι κάπως έτσι


η να προτιμάτε με φίλτρο κάπως έτσι


ενώ πριν ήταν έτσι


2) Στην κεντρική μονάδα(ECU) υπάρχουν 2 χάρτες φορτωμένοι θα πρέπει να κόψουμε ένα καλώδιο για να φορτωθεί ο παλιός χάρτης με το πλούσιο μείγμα αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι ο 13 & ο 14 οι χάρτες εννοώ.
οπότε ξεβιδώνουμε την σέλα τις 2 βίδες, βγάζουμε το σελάκι του συνεπιβάτη, και βλέπουμε την ECU έχει ένα κάλυμα μαύρο πλαστικό από πάνω το οποίο πηγαίνει όπου θέλει!!!!!, αφαιρούμε το κάλλυμα, και κόβουμε το μπλε καλώδιο που βλέπετε στην φωτογραφία και τέλος και με αυτό.



μετά ίσως υπάρχει και μια άλλη αηδία που πρέπει να αφαιρέσουμε και λέω ίσως γιατί στο δικό μου δεν υπήρχε(Black '04) ενώ σε ένα (Red '03) & σε ενα άλλο (Black '04) υπήρχε και την βγάλαμε. είναι στην εξάτμιση της μαμάς εάν την αφαιρέσουμε και δούμε μέσα στον σωλήνα πριν το τελικό της μαμας πάλι οκ? (μιλάμε για μανίσιο μηχανάκι και τη μπορούμε να κάνουμε χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουμε κάτι)
υπάρχει ένα χωνί που φιμώνει κάπως τα αέρια πριν φθάσουνε στο τελικό, όπως θα δείτε στην φωτό είναι κολλημένο με 2 μικρές κολλήσεις τις οποίες μπορούμε να κόψουμε και να βγάλουμε αυτό το χωνί και να γίνει το τελικό της εξάτμισης λίγο πιο ελεύθερο.



εάν το κάνετε μόνοι αυτό με την εξάτμιση προσοχή να μην αφήσουμε υπολοίματα όπως θα τροχίσουμε ή θα κόψουμε τα 2 αυτά σημεία γιατί σε ξαφνικό μάζεμα του γκαζιού έαν έχει μείνει κάτι και ξεκολλήσει μπορεί να μπεί μέσα σε έναν από τους δυο κυλίνδρους και προκαλέσει πολλά πράγματα (χάραξη του κυλίνδρου & τέτοια)
Λοιπόν αυτά τα λίγα για αρχή είναι και κάποια άλλα πράγματα αλλά δεν μπορώ να τα πω όλα χωρίς αντάλλαγμα :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Προς θεού μην κάνει κάποιος κάτι επειδή το είπα εγώ και βρω τον μπελά μου εγώ τα έχω κάνει και το Tuono δεν έχει πρόβλημα τώρα ότι θέλει κάνει ο καθένας.
καμιά από τις φωτό δεν είναι από το δικό μου Tuono όλες τις έχω βρει από το διαδύκτιο όταν τον Απρίλιο του '04 είχα πάρει το δικό μου και είχα δει σε forum της Ιταλίας και της Αμερικής ότι κάνουν αυτά τα πράγματα.



*

Θοδωρής Τ.

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 26, 2005, 12:22:36 μμ »
αυτό βοηθάει στην απόδοση ή δημιουργεί καμιά τρύπα;από ιπποδύναμη δίνει κανα αλογάκι;

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 26, 2005, 01:14:02 μμ »
τρύπα έχει ήδη το Tuono dodos στις μεσαίες αλλά ίσως δεν το έχεις καταλάβει, για την τρύπα υπάρχει κάτι άλλο που κάνεις και οι μεσαίες σου αποκτούν ομαλότητα σε όλο το φάσμα, όταν το οδήγησα την πρώτη φορά μετά από αυτό που έκανα εγώ και ο tuonato είδα μεγάλη διαφορά στις μεσαίες ρώτα και τον Tuonato.

*

Θοδωρής Τ.

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 26, 2005, 01:15:26 μμ »
επειδή φοράω acrapovic και chip θα είναι καλύτερα;

*

teo

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 26, 2005, 02:35:04 μμ »
Μολις ειδα το ποστ σου,ελυσα το falco και λοιπον.
Εμενα η ταπα στο φιλτροκουτι δεν υπαρχει.Οποτε δεν υπηρχε ποτε ή το αφαιρεσαν οταν εβαλα ενα K&N φιλτρο.
Σχετικα με το μπλε καλωδιο,ειναι εκει και συνδεμενο αλλα διστασα γιατι πονα η ψυχη μου να το πληγωνω.
Μπορεις να μου πεις τι ακριβως θα κερδισω με αυτη την κινηση,καθως και το site απο οπου αντλησες αυτες τις πληροφοριες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

*

Θοδωρής Τ.

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 26, 2005, 02:50:56 μμ »
Μάλλον ολη αυτή η διαδικασία σου ανεβάζει την απόδοση του κινητήρα...

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 26, 2005, 06:11:25 μμ »
Εχεις δίκιο teo έπρεπε να γράψω το url απλά με πήρε πολύ ωρα να ποστάρω όλο εκείνο το πράγμα και βαρέθηκα μετά.
Λοιπόν το πιο ωραίο site για falco και όχι μόνο είναι το Aprilia Falco SL-1000

έχει πληροφορίες και οτίδηποτε ξέχασα πιο αναλυτικά από το Derestriction και πολλά άλλα.
Πρόσεξε και για την αλλαγή λαδιων που λέει ποια πρέπει να είναι η σωστή στάθμη στο εξωτερικό δοχείο γιατί την έχουν πατήσει ακόμη και Dealers και συνεργεία εδώ στην θεσσαλονίκη.

καλά τι moderator είσαι να μην ξέρεις γι'αυτά.

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 04, 2005, 11:26:35 μμ »
Το τουονο οπως και το καπονορδ εχουν δυο τρυπες στην αποδοση η μια στις 5000στρ και η αλλη στις 6000στρ περιπου.Εγω αφαιρωντας αυτα που λεει ο 2ονο δεν ειδα καμια μεγαλη διαφορα στην αποδοση, σε συνδιασμο ομως με την εξατμιση race, το τσιπακι, (της Απριλια) το ΚΝ φιλτρο και τους μεγαλυτερους αυλους στα σωματα το μηχανακι εγινε αγνωριστο. Σκεπασε τις δυο τρυπες και η αποδοση εγινε πιο γραμμικη σολο το φασμα της.  

Re: Derestricting Οδηγίες Για Tuono Falco RSV
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 06, 2005, 02:09:27 μμ »
Λοιπόν, η παραπάνω διαδικασία είναι σωστή ΑΛΛΑ...

...έχει νόημα ΜΟΝΟ εαν αλλάξετε και την εξάτμιση με μια πιο ελεύθερη και το τσιπάκι διαχέίρισης μαζί (ή βάλετε Power Commander). Αλλιώς δεν θα δείτε κάποια αλλαγή.

Για την ακρίβεια θα δείτε αλλαγή προς το χειρότερο διότι ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΥΘΜΙΣΤΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. Λογικό είναι αφού τις παρέχετε περισσότερη αναπνοή.

Σχετικά με το κόψιμο καλωδίου, και αυτό ισχύει αλλά όχι σε όλα τα μοντέλα. Κάποια έχουν δεύτερο χάρτη και κάποια έχουν τον ίδιο 2 φορές. Καλό είναι να μην το κάνετε μόνοι σας.

Άλογα δεν θα πάρετε περισσότερα σε καμία περίπτωση λόγω της καλύτερης αναπνοής. Derestricting έχει νόημα εαν αλλάξετε εξάτμιση ή βάλετε το evolution kit για αυξηση του όγκου από το φιλτροκούτι.

Έχω βάλει την SP Titanium twin με το τσιπάκι της, φίλτρο DNA, derestriction, όλα στο συνεργείο με επαναρύθμιση της μηχανης και αυτό που μπορώ να πω σίγουρα είναι ότι:
- Έκλεισε αρκετά η τρύπα στις μεσαίες (όχι 100%)
- Τραβάει από πιο χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα
- Έχει γενικά ομαλότερη λειτουργία στο γκάζι
- Έχει πάρει λίγο δύναμη μετά τις 7500
- Θεωρητικά έχει πάρει και ιπποδύναμη αλλά δεν έκανα δυναμομέτρηση και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Περιμένω τα 54mm velocity stacks και το evolution kit για το φιλτροκούτι και θα σας πω προσεχώς.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης