0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tserts

Μετά από τις παροτρύνσεις του Σωτήρη  :bye: από την Πάτρα σε ένα άλλο μαγαζάκι τον Αύγουστο (advrider), είχα βάλει στο στόχαστρο αυτό.

Είναι η τρόμπα συμπλέκτη, η οποία, σύμφωνα με τις εντυπώσεις βελτίωνε κατά πολύ τον βαρύ συμπλέκτη.

Την αγόρασα (και μάλιστα 2 κομμάτια και για Giovanni) με 85 ευρώ το τεμάχιο με τα μεταφορικά, και την Κυριακή την πέρασα στο Κάπο.

Έχω τρομερή διαφορά στην αντίσταση αλλά, παρά την επίμονη εξαέρωση, μάλλον έχει μείνει κάπου αέρας γιατί όταν είμαι στο διπλό και βάλω ταχύτητα, ακόμα και με τέρμα συμπλέκτη η πίσω ρόδα γυρνάει (όχι πολύ και σταματάει με το χέρι άμα την πιάσω). Επίσης το καταλαβαίνω και στις αλλαγές που μερικές φορές είναι λίγο "ξερές", καθώς και η πρώτη που ξεκουμπώνει δύσκολα σε μερικά σταματήματα και το ίδιο ένιωθα όταν είχα χαμηλή στάθμη πριν μερικούς μήνες.

Λέτε να είναι φυσιολογικό ή όντως είναι η εξαέρωση; Αν είναι το δεύτερο, έχετε κάποια συμβουλή για πιο αποτελεσματική αφαίρεση του αέρα;

Έχω κάνει και αλλαγή στα υγρά και εξαέρωση στο παρελθόν και δεν είχα πρόβλημα αλλά μήπως με την αφαίρεση της τρόμπας έχει μείνει αέρας κάπου πιό χαμηλά/μέσα;

Τα φώτα σας... :cry:




*

glayxs

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 17, 2009, 08:35:31 πμ »
εχω την εντυπωση πως δεν σου κανει κατι παραλογο . αν καταλαβα καλα στο διπλο σταντ κουμπωνεις ταχυτητα ,συμπλεκταρεις..και ο τροχος γυριζει .... σταματα μονο αν το σταματησεις εσυ..., σωστα καταλαβα???
αν εχει ετσι η κατασταση η κινηση αυτη ειναι κινηση λιπανσης! δηλαδη κινηση μεταδιδομενη στις δυο πλευρες του δισκου μεσω του λαδιου και μεχρις ενα σημειο ειναι φυσιολογικη.
αν ο τροχος δεν σταματαγε η οταν τον σταματαγες με φρενο εσβηνες ή επεφταν δραματικα οι στροφες τοτε ειναι αλλο θεμα...
αυτη την εντυπωση εχω , τωρα για το ξεκουμπωμα της 1ης .... μπορει λιγο να φταινε τα λαδια σου λιγο το γραναζι σου αλλα δε νομιζω η τρομπα
περιμενε βεβαια να σου απαντησουν και οι πιο παλιοι ή εστω καποιος που να εχει περασει τα ιδια με εσενα
γιατι η αποψη μου στο θεμα βασιζεται μονο στη θεωρια :D

*

davide

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 17, 2009, 11:25:05 πμ »
Αυτό που παρατηρείς με την κίνηση του τροχού, είναι φυσιολογικό :bye:

*

tserts

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 17, 2009, 11:41:37 πμ »
Με την προηγούμενη τρόμπα το έκανε πάλι, αλλά η ρόδα πήγαινε πολύ αργά και είναι λογικό αφού είναι η μεταφορά ορμής μέσω των υγρών στο κάρτερ. Αυτή η διαφορά είναι που με προβληματίζει, είναι σαν να μένουν πιο κοντά οι δίσκοι (χωρίς επαφή βέβαια) και μεταδίδεται περισσότερη ορμή..

Και ο συμπλέκτης είναι πάρα πολύ μαλακός, το ξέρω ότι αυτό ήθελα, αλλά μήπως κάτι δεν έχει γίνει σωστά;

Για πες ρε Σωτήρη εσύ που την έχεις καιρό... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 17, 2009, 04:43:34 μμ »
Αυτο που σου εκανε στο σταντ, ειναι φυσιολογικο.................ΑΛΛΑ

να ξερεις πως μεγαλωνοντας την διαμετρο του κατω εμβολου (αυτου δηλαδη που αλλαξες), μικραινεις την διαδρομη του.......δηλαδη η καμπανα δεν αποσυμπλεκει τα ιδια χιλιοστα....γιαυτο και το παραπανω γυρισμα της ροδας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 17, 2009, 08:13:42 μμ »
Συμφωνώ κι εγώ με όλους τους από πάνω. :D
Την είχα κι εγώ αυτή την απορία κι ο bill μου την έλυσε εξηγώντας μου τα ίδια περίπου με αυτά που γράφετε. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος quicktoys2

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 18, 2009, 07:34:16 μμ »
Hello tserts .....

Αυτό που παρατηρείς με την κίνηση του τροχού, είναι φυσιολογικό ........ good explanation Kosma (Bros400pgm)

Soto

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 07:36:29 μμ από quicktoys2 »
-------------------------------------------------------------
Σωτήρης - Πάτρα
03 (Ασημί) Caponord

*

tserts

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 20, 2009, 08:03:41 πμ »
Σας ευχαριστώ όλους, Κοσμά πολύ σωστή η ανάλυση, και ταιριάζουν πλέον όλα τα συμπτώματα...  :kalo:

Έχουμε λοιπόν ελαφρύτερο συμπλέκτη αλλά πιέζω το έμβολο μικρότερη απόσταση.

Θεωρώ ότι έχει γίνει σωστή εξαέρωση αλλά θα το τσεκάρω ξανά το ΣΚ.

Η πρώτη που κολλάει λίγο στο ξεκούμπωμα και αυτό για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται;

*

Jk21

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 20, 2009, 02:46:03 μμ »
Αυτο που σου εκανε στο σταντ, ειναι φυσιολογικο.................ΑΛΛΑ

να ξερεις πως μεγαλωνοντας την διαμετρο του κατω εμβολου (αυτου δηλαδη που αλλαξες), μικραινεις την διαδρομη του.......δηλαδη η καμπανα δεν αποσυμπλεκει τα ιδια χιλιοστα....γιαυτο και το παραπανω γυρισμα της ροδας


 :kalo: :kalo: :kalo:  Σούπερ ενδιαφέρον θέμα. Μπράβο παιδιά.. Να ρωτήσω και εγώ κάτι (βασικά τον Κοσμά που το ανέφερε) αυτό σημαίνει μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην καμπάνα???  :thnk: Αν είναι έτσι δεν το κάνω .. Αν όμως πέφτω έξω θα το βάλω πάραυτα γιατί το καημένο το Capo μου κάνει το 90% διαδρομές στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα  :psdof: και είναι αλήθεια ότι ο συμπλέκτης του ακόμα με πεθαίνει ... Και λέω ακόμα γιατί στις αρχές κόντευα να κουλαθώ ...!!! :P

 :bye: :bye: :bye:     

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 20, 2009, 04:20:07 μμ »
:kalo: :kalo: :kalo:  Σούπερ ενδιαφέρον θέμα. Μπράβο παιδιά.. Να ρωτήσω και εγώ κάτι (βασικά τον Κοσμά που το ανέφερε) αυτό σημαίνει μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην καμπάνα???  :thnk: Αν είναι έτσι δεν το κάνω .. Αν όμως πέφτω έξω θα το βάλω πάραυτα γιατί το καημένο το Capo μου κάνει το 90% διαδρομές στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα  :psdof: και είναι αλήθεια ότι ο συμπλέκτης του ακόμα με πεθαίνει ... Και λέω ακόμα γιατί στις αρχές κόντευα να κουλαθώ ...!!! :P

 :bye: :bye: :bye:     

Να σου πω την αληθεια, θεωρω αμηλητεο το επιπλεον τριψιμο που θα υπαρχει στην αποσυμπλεξη, σε σχεση με το τριψιμο των δισκων κατα την συμπλεξη  :D :D :D :D :D
Δεν ξερω ομως εαν παρουσιαζει κανα επιπλεον προβλημα, στους μηχανισμους αλλαγης ταχυτητων (πραγματικα δεν ξερω ομως-φανταζομαι πως οχι) λογω μεγαλυτερης δυναμης στον λεβιε των ταχυτητων :thnk: :thnk:




Η πρώτη που κολλάει λίγο στο ξεκούμπωμα και αυτό για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται;

Ναι εκει εντοπιζεται το προβλημα...........Βεβαιωσου ομως οτι εχεις κανει σωστη εξαερωση (δεν ειναι τιποτα τραγικο, αλλα λεμε)


APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Jk21

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 20, 2009, 04:42:14 μμ »
 :a016 Κοσμά. Δίκιο έχεις βασικά.. Πόσο να την επηρεάσει??? Οπότε μάλλον το βάζω και αυτό και λύνονται όλα ποια  :D

 :bye: :bye: :bye:

*

Vorios

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 23, 2009, 11:08:26 πμ »
Φίλε tserts ίσως βοηθούσε να ρύθμιζες τη μανέτα στη θέση 1 (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) ώστε με τη μεγαλύτερη διαδρομή στη μανέτα να έχεις μεγαλύτερη διαδρομή και στο κάτω εμβολάκι. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Giovanni

  • ***
  • 88
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 28, 2009, 12:22:17 μμ »
περίμενα και γω το σερβισάκι για να βάλω τη τρόμπα στο Ρομποτή. Καμία σχέση οι αλλαγές με πριν, απολαυστικό σε γρήγορες αλλαγές και κυνηγητό, σε προδιαθέτει. Λόγω της θέσης 1 που έχω τη μανέτα συμπλέκει ψηλά, δεν είναι τόσο δραματική η διαφορά αίσθησης με πρωτη ανάμεσα από αυτοκίνητα αλλά δε παθαίνεις τενοντίτιδα πλέον, οπότε εξαλείφεται το μεγαλύτερο μειονέκτημα που είχε η μηχανή με το συμπλέκτη στη κίνηση της Αθήνας. Στη θέση 2 ή 3, δε θυμάμαι που την έχει ο Τσέρτσης, οδήγησα το δικό του και ο συμπλέκτης είναι σα να μην υπάρχει! βούτυρο!
Σταματημένος ξεκουμπώνει δυσκολότερα σε νεκρά (ακόμα και με ελαφρύ μαρσάρισμα), δε ξέρω που οφείλεται αυτό αλλά δεν απασχολεί και τόσο.
Overall συστήνω ανεπιφύλακτα την αλλαγή σε όλους τους capo owners, θα χαρίσει χαμόγελα.  :kalo:

*

Jk21

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 28, 2009, 01:28:53 μμ »
Τακάκια λάδια και την τρόμπα μετά τις γιορτές ...  Κλείδωσε, τέλος Θα την βάλω την τρομπίτσα 1000%  :kalo:

 :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης