0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε κουλάρετε λέμε. Μηπως να αλλάξει ο τίτλος σε "Ακόμα ένας ιδιοκτήτης στο σκαμνί !!" ??Zac η αλήθεια είναι ότι όσοι έγραψαν εδώ, προσωπικές εμπειρίες κατέθεσαν. Δεν είπε κανείς ότι σπάνε όλα. Είπαν ότι έσπασαν τα δικά τους. Αν αυτό τρομάζει τους υπόλοιπους είναι άλλο καπέλο και προφανώς δεν μπορούν να ζυγιστεί μια απαγοήτευση (και χρηματική ζημιά αν δεν είναι εγγύηση) με την ανησυχία που νοιώθουν όσοι δεν έχουν πρόβλημα.Υπάρχουν Tuono & Mille με πολλά χλμ χωρίς προβλήματα, αλλά τα στραβά είναι που κοιτάμε.
Ο Βασίλης είχε απόλυτο δίκιο όταν έλεγε για ανύπαρκτο ποιοτικό έλεγχο από απρίλια-ρόταξ κι ότι απ' το 2006 και μετά θα σπάνε το ένα μετά απ' τ' άλλο.Φίλε Pete το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επενδύσεις σε γιεν!
Παιδιά αν υπάρχει έστω κ ένας που πιστεύει ότι όλα αυτά τα περιστατικά που συμβαίνουν είναι τυχαία λυπάμαι πολύ αλλά εθελοτυφλει.δειτε κ αυτό http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=191196 . διαβαστετο μεχρι το τελος.
Εγω θα εστιαζα στα λαδια, οχι μονο ως ποσοστητα, αλλα και ως ποιοτητα........... Μαζι με τις μικροτερες ανοχες στον στροφαλο και στο οτι αργει να ανεβασει πιεση με το μακρυ φιλτρο.................
Παράθεση από: bros400pgm στις Νοέμβριος 09, 2009, 06:53:38 μμΕγω θα εστιαζα στα λαδια, οχι μονο ως ποσοστητα, αλλα και ως ποιοτητα........... Μαζι με τις μικροτερες ανοχες στον στροφαλο και στο οτι αργει να ανεβασει πιεση με το μακρυ φιλτρο.................Σωστός και στα 3. Ετσι από περιέργεια, τα παιδιά απ΄την Κύπρο τι λάδια βάζατε?
κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού
Παράθεση από: norton στις Νοέμβριος 09, 2009, 08:08:47 μμκ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.
Παράθεση από: v997 στις Νοέμβριος 09, 2009, 08:56:52 μμΠαράθεση από: norton στις Νοέμβριος 09, 2009, 08:08:47 μμκ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:SilkoleneIPAGIPMotulπληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! είναι τυχαίο? παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htmhttp://www.pj1.com/
Παράθεση από: davide στις Νοέμβριος 09, 2009, 10:19:10 μμΠαράθεση από: v997 στις Νοέμβριος 09, 2009, 08:56:52 μμΠαράθεση από: norton στις Νοέμβριος 09, 2009, 08:08:47 μμκ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:SilkoleneIPAGIPMotulπληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! είναι τυχαίο? παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htmhttp://www.pj1.com/παιζει να βρηκες το λογο που χαλανε τα μπισικλερια................
Βλέπετε, το πρόβλημα μου δέν είναι γιατί έσπασε το μηχανάκι, αλλά γιατί εδώ και ένα μήνα κάθετε στο συνεργείο ανέγγικτο. Δηλ. θα πάρω πίσω το μηχανάκι με το νέο χρόνο στη καλύτερη περίπτωση. Το πρόβλημα εδώ είναι η αντιπροσωπεία. Κακή οργάνωση, κακοί χειρισμοί, και τα έχω πραγματικά βαρεθέι αυτά.
Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:SilkoleneIPAGIPMotulπληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! είναι τυχαίο? παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htmhttp://www.pj1.com/
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι