APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Operater στις Φεβρουάριος 18, 2008, 11:42:42 μμ
-
Καλησπέρα και πάλι!
Θα ήθελα να μάθω κάποια πράγματα σχετικά με την προφύλαξη της μηχανής από το κρύο.
Υπάρχει κάποιο υλικό (π.χ. νάυλον) όπου κρατάει πιο πολύ κρύο μακρυά από τη μοτοσυκλέτα μας?
Και με ποιο τρόπο μπορούμε να την προφυλλάξουμε από το κρύο? Ποια είναι τα ευαίσθητα μέρη της?
Και επίσης, κατά την απόψυξη :lol% , πως πρέπει να συμπεριφερθούμε όταν βάλουμε για πρώτη φορά μετά από πολύ κρύο
το κλειδί? Ή μήπως δεν υπάρχει κάποιο τρικ? Εχω ακούσει ότι με ένα 'μπάνιο' χλυαρού νερού μετά από κρύο, μπορούμε να συνεφέρουμε
τη μηχανή. Παρακατιανό μεν, αλλά το έχω ακούσει...
Ευχαριστώ :bye:
-
Καλησπέρα και πάλι!
Θα ήθελα να μάθω κάποια πράγματα σχετικά με την προφύλαξη της μηχανής από το κρύο.
Υπάρχει κάποιο υλικό (π.χ. νάυλον) όπου κρατάει πιο πολύ κρύο μακρυά από τη μοτοσυκλέτα μας?
Και με ποιο τρόπο μπορούμε να την προφυλλάξουμε από το κρύο? Ποια είναι τα ευαίσθητα μέρη της?
Και επίσης, κατά την απόψυξη :lol% , πως πρέπει να συμπεριφερθούμε όταν βάλουμε για πρώτη φορά μετά από πολύ κρύο
το κλειδί? Ή μήπως δεν υπάρχει κάποιο τρικ? Εχω ακούσει ότι με ένα 'μπάνιο' χλυαρού νερού μετά από κρύο, μπορούμε να συνεφέρουμε
τη μηχανή. Παρακατιανό μεν, αλλά το έχω ακούσει...
Ευχαριστώ :bye:
Έτσι κι αλλιώς με τόσους παγους αυριο και μεθαύριο δε θα πας πουθενα με την μηχανή, γιατί μετά θα εχεις αλλες απορίες. πχ ......"που βρισκω το φλασάκι γιατί έσπασε?" :ohyes:
Άστη και θα κανει μονη της αυτόματη "απόψυξη". :h22:
-
Πρωτα απο ολα αν ειναι εκτεθημενη στο χιονι η μηχανη, επρεπε να την ειχαμε σκεπασει με ενα naylon ή κουκουλα μηχανης, αν δεν ειναι εκτεθημενη στο χιονι και κανει κρυο κανουμε αυτο που λενε τα manuals δλδ τραβαμε λιγο το choke και τραβαμε μιζια που λογικα αν ειναι σωστα συντηρημενη η μηχανη, θα παρει μπρος και κανουμε το καθιερωμενο ζεσταμα (το choke το κλεινουμε μoλις παρει μπρος!!!!), αν ξεχασαμε οπως εγω (να πω την ΑΛΗΘΕΙΑ δεν προνοησα...) και αφησαμε εκτεθημενη την μηχανη στο χιονι την καθαριζουμε απο αυτο, προσοχη καθαριζουμε αν εχει χιονι τα φρενα και την αλυσιδα (αν χρειαζετε την γρασαρουμε), προσεχουμε πως την καθαριζουμε μην παει στα ηλεκτρονικα μερη χιονι ή νερο, και φυσικα βαζουμε λιγο W40 στην κεντρικη κλειδαρια και στο κλειδαρια του ντεποζιτου για να μπει και να γυρισει πιο ευκολα το κλειδι, (οσο για το χλιαρο νερο κανει τοσο κρυο που δεν κανει τιποτα, ασε που μπορει και να σου δημιουργισει προβληματα η αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας κρυου - ζεστου) και ακολοθθαμε την διαδικασια επισης να βαλουμε μπρος αν η μηχανη ειναι κρυα, και προς θεου οχι αποτομες γκαζιες, ελπιζω να σε καλυψα :bye:
-
W40 εννοείς λαδάκι?
-
Έτσι κι αλλιώς με τόσους παγους αυριο και μεθαύριο δε θα πας πουθενα με την μηχανή, γιατί μετά θα εχεις αλλες απορίες. πχ ......"που βρισκω το φλασάκι γιατί έσπασε?" :ohyes:
Άστη και θα κανει μονη της αυτόματη "απόψυξη". :h22:
Σωστος, εκτος αν εχει αυτοσχεδιες αλυσιδες οπως κατι παπακια με σχινι τυλιγμενο στην πισω ροδα στη Κηφισιας :tez: :tez: :P :P
-
W40 εννοείς λαδάκι?
Σωστα καταλαβες :ohyes:
-
Και με την μπαταρία...τί γίνεται?
Μετά από τόσο κρύο, θα μπορεί να μας δώσει το 100% των δυνατοτήτων της? Υπάρχει κανένα τρικάκι
να προθερμαίνουμε τη μπαταρία? Διάβασα ότι ανοίγουμε το διακόπτη και ανοίγουμε τα φώτα για 5-10 δευτερα
έτσι ώστε να 'προθερμάνουμε' την μπαταρία, και να μην ξελιγώνουμε την μίζα.... :pray:
:bye:
-
Αν την χρησιμοποιουσες την μηχανη συνεχεια μεχρι 2-3 μερες πριν δεν θα εχεις πιστευω μεγαλο προβλημα (αρκει η μπαταρια γενικα να ειναι σε καλη κατασταση) ,επισης αυτο που διαβασες ειναι σωστο
-
πάντως εδω κατα...''.Εβρο'' μεριά μαζί με τη μηχανή παιρνεις δώρο και ενα ζευγάρι καλωδια για το χειμώνα.... :( :( :D :D :D :bye: :bye: