0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 963
  • Αντιδράσεις: +2018
Γειά σας! μετά από τα μαθήματα για το δίπλωμα, δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ ούτε ένα μάθημα- σχολείο ασφαλους οδήγησης… Το πήρα και βγήκα στο δρόμο… Δεν ήταν λίγες οι φορές που στάθηκα απλά τυχερός και έμεινα σωος… Και ακόμα περισσότερες οδηγούσα με τρόπο που ο/η εκάστοτε συνοδηγός δεν πέρναγε καλά πάνω στη σέλα. Με τα πολλά άρχισα να διαβάζω στα φόρουμ και να ρωτάω άλλους, «πως το στρίβουν το ρημάδι;», «πως το φρενάρουν την ωρα την κακιά;». Ξεδιάλυνα κάποια πράγματα μες τα χρόνια και, οπως ηταν αναμενόμενο, κατάφερα τα basic... να οδηγώ στην αθηνα και να παραμένω ζωντανός. Καταλάβαινα όμως ότι απέχω από αυτό που λεμε καλός οδηγός.
 
Λίγο η βαρεμάρα/ αγνοία/ αλαζονεία και κυρίως η οικονομική μου στενότητα, δεν παρακολούθησα κάποιο σχολείο όπως είπα αλλά περιορίστηκα στο να παρακολουθώ βιντεακια στο youtube και να προσπαθω να δοκιμαζω αυτά που εβλεπα με σχετική ασφάλεια. Υπάρχουν πια αρκετοί αξιόλογοι δάσκαλοι οδήγησης με βιντεακια και προτάσεις εξασκήσεις για ασφαλή οδήγηση. Δεν ήταν έτσι 10 χρόνια πριν. Βέβαια μη γελιόμαστε, ότι και να δεις και από οποιονδήποτε, δεν μπορεί να υποκαταστήσει την live εκμάθηση από δάσκαλο. Όχι μόνο στην οδήγηση μοτο αλλά στο οτιδήποτε.

Τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ  MotoJitsu. Ο τρόπος που τα λέει μου φαίνεται πολυ κατανοητος. Γούστα ειναι αυτά! Τέλος πάντων ο τύπος Έχει μια σειρά ασκήσεων με επίπεδα δυσκολίας χωρισμένα σε ζώνες (ασπρη-μπλε-καφε- κτλ) για μανούβρες χαμηλής ταχύτητας με σκοπό να μάθεις να χειρίζεσαι τη μότο με σιγουρά και ασφάλεια σε σφιχτό περιβάλλον.

Εκανα λοιπόν το εξής:

Βρήκα ένα ωραίο ανοικτό παρκινγκ με 0 αυτοκίνητα, στο χώρο των εστιών του πολυτεχνείου στου ζωγράφου. Πήρα μια μετρο-ταινια και 3 σπρευ και έβαλα σημάδια για να κάνω εξάσκηση στις ασκήσεις για τις τρεις πρώτες ζώνες (άσπρη- μπλε-καφέ) και κάθε 2-3 μέρες παω και εξασκούμαι περίπου 1 ώρα.

Εχω φτιαξει λοιπόν σύμφωνα με τις οδηγιες του:
α) μια άσκηση «σλάλομ» με σημάδια ανα 4,5 μετρα και πλάτος 1- 1,5- 2μ (για την ασπρη-μπλε- καφε ζωνη αντιστοιχα)
β) τρεις ομόκεντρους κυκλους με ακτινα 6- 4.5- 3μ.( για απρη- μπλε- καφε ζωνη αντιστοιχα)
γ) εχω βάλει 2 σημαδια στα 7.6 και 5.4 μ. από την καθετο που είναι ζωγραφισμένη στο παρκινγ. Η ασκηση είναι να πηγαινεις με 35κμ/ωρα, να φρενάρεις ακριβώς στην καθετη λευκη γραμμη και να καταφερεις να σταματησεις πριν τα 7.6μ για τη λευκη ζωνη και πριν τα 5.4μ για την μπλέ ΧΩΡΙΣ να μπλοκάρουν οι τροχοι! Για την καφέ πρέπει να κάνεις ότι για την μπλε αλλά με ταχύτητα 40κμ/ωρα
δ) για τέταρτη άσκηση έχει τις θέσεις παρκινγ. Για τη λευκή πρέπει να κινείσαι σε μια θέση παρκινγ και όταν βγεις κάνεις αναστροφή εν κινηση για να μπεις σε αυτή που είναι παραδίπλα και μετα παραδίπλα κτλ. Για τη μπλέ πρέπει να μπεις στην αμέσως επόμενη και μετα στην αμεσως επόμενη και στην αμέσως επόμενη κτλ.

Οι ασκήσεις δεν είναι τόσο εύκολες όσο φαντάζουν με την πρώτη ματιά και για να βγουν, πρέπει να είσαι αρκετά συγκεντρωμένος και ο τύπος λέει πως για να πας από την μια ζώνη στην άλλη πρέπει να μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις σωστά 10 φορές στη σειρά. Αυτός τις κάνει με BMW GS 1250! Εγω την καφέ ζώνη δεν την έχω αγγίξει καν ακόμα…

Ωραία... Και γιατί μας τα λές ολα αυτά, θα αναρωτηθει καποιος.

Όλα αυτά τα γράφω γιατί θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό το παρκινγκ, ώστε οποίος επιθυμεί να πάει και αυτός να κάνει άμα θέλει λίγη εξάσκηση. Ανοιχτός χωρος είναι άλλωστε με τα σημαδια έτοιμα και το κυριοτερο ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ή οτιδήποτε που θα μπορούσες να ενοχλήσεις ή να σε ενοχλήσει. Η είσοδος των εστιών είναι από κοκκινοπουλου και οι φύλακες στην πόρτα μόλις σε δουν συνήθως ανοίγουν κατευθείαν και χωρίς να ρωτήσουν πως και τι. Μια φορά που με ρωτήσαν τι κάνω , τους είπα και αφού σιγουρευτήκαν ότι δεν πήγα εκεί να κάνω σούζες και stunts με χαιρέτησαν και με άφησαν να κάνω τη φάση μου. Ορίστε η τοποθεσία και η προσέγγιση από τη διασταύρωση μεσογείων και κατεχακη
https://www.google.com/maps/dir/%CE%A3%CE%A4.+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%A1%CE%9F+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%A7%CE%91%CE%9A%CE%97,+%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1+115+26/%CE%A5%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B8%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82+%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%82+%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82,+%CE%96%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85+157+73/@37.9816214,23.7776022,441m/data=!3m1!1e3!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x14a198054c0fd751:0xa10351b9b229f19f!2m2!1d23.7748661!2d37.9927953!1m5!1m1!1s0x14a197f5df657d39:0x5442ba7bf6ddaa72!2m2!1d23.7812254!2d37.9808489!3e0


Ελπιζω να φανει χρησιμο και σε αλλους!

Υ.Γ.1 Τα χρωματα των σπρευ ήταν οτι είχα σπίτι μου. ενα από αυτά ειναι κιτρινο καναρινι και στις φωτο δεν φαινεται καλα. τα σημάδια ειναι πολύ πιο καθαρα από κοντά παρα από τις φωτο.
Υ.Γ.2 οι ασκησεις έχουν λιγο παραπάνω δυσκολία καθως το εδαφος ειναι ελαφρα κατηφορικό.



*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 963
  • Αντιδράσεις: +2018
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #1 - : Μάιος 17, 2021, 07:08:00 μμ »
1 φωτο ακομα

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 963
  • Αντιδράσεις: +2018
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #2 - : Μάιος 17, 2021, 07:13:56 μμ »
προσπαθω να βαλω και μια ακομα με τα σημαδια για την ασκηση με τα φρενα αλλά δεν μπορω. Οπως και να χει το πιανετε το νοημα

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1721
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +163
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #3 - : Μάιος 17, 2021, 07:30:36 μμ »
ωραιος!

μονο θετικο μπορει να ειναι κατι τετοιο.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #4 - : Μάιος 17, 2021, 08:12:40 μμ »
ωραιος!

μονο θετικο μπορει να ειναι κατι τετοιο.

Που ακριβως βλεπεις το θετικο φιλε μου?
Παει ο φιλος κ βαφει με σπρει περιουσια που δεν ειναι δικη του για να κανει χαριτωμενιες απο βιντεα που ειδε στο ιντερνετ για να γινει καλυτερος οδηγος...σοβαρα τωρα ρε παιδια?
Κ εμεις που πληρωσαμε ενα σκασμο € σε σχολεια κ τρακντεις τι ειμαστε δηλαδη?οι εκπαιδευτες που δινουν την ψυχη τους κ την γνωση τους τι ειναι δηλαδη?
Φιλε kerasi,μαζεψε σιγα σιγα τα χρηματα κ πανε να κανεις το CSS κ σου εγγυωμαι οτι θα ξεστραβωθεις κ θα γελας μ'αυτα που κανεις τωρα στο παρκινγκ,ασε που βαζεις σε κινδυνο τον εαυτο σου κ τη μηχανη σου.

Φιλικα παντα παιδια κ χωρις διαθεση αντιπαραθεσης.

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 963
  • Αντιδράσεις: +2018
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #5 - : Μάιος 17, 2021, 08:28:19 μμ »
Φίλε μου δεν υποστηρίζω πουθενά ότι αυτό που κάνω είναι μια εναλλακτική σε αυτό που προτείνεις. Σαφωσ δεν συγκρυνονται! Υποστηρίζω ομως ότι είναι κάτι που μπορεί να κάνει καποιος που δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο. Εγω τουλάχιστον.

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #6 - : Μάιος 17, 2021, 09:16:29 μμ »
Φίλε μου δεν υποστηρίζω πουθενά ότι αυτό που κάνω είναι μια εναλλακτική σε αυτό που προτείνεις. Σαφωσ δεν συγκρυνονται! Υποστηρίζω ομως ότι είναι κάτι που μπορεί να κάνει καποιος που δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο. Εγω τουλάχιστον.

Γιαννη διαφωνω,αυτα που κανεις εκει στο παρκινγκ,ξερεις γιατι τα κανεις κ σε τι αποσκοπουν κ πως εξηγουνται με τους νομους της φυσικης αλλα-το σημαντικοτερο-πως μεταφερονται στην πραγματικοτητα στην καθημερινοτητα σου για να σε βοηθησουν να γινεις ενας καλυτερος οδηγος?
Απλα δεν ξερεις.Τα βλεπεις στο βιντεο κ τα αντιγραφεις.Κ αυτο ειναι κακο γιατι μαθαινεις στραβα.Οι ανθρωποι σε ενα οργανωμενο σχολειο-για μενα το CSS ειναι κορυφαιο-ειναι εκει για να σου πουνε πως αλλα κ γιατι.
Κ στα λεει ανθρωπος που εχει κανει το level 4,3 φορες.Ημουν μεγαλος,ξερολας,αρνητικος κλπ κλπ.

Ε,εκει εκτος του οτι ξεστραβωθηκα,αντιληφθηκα το ποσο λαθος ειναι να ακους τον εναν κ τον αλλο κ να προσπαθεις να κανεις οτι σου λενε οι αλλοι,οι "υπερπαγκοσμιοι""..
Επιμενω κ θυμησου την κουβεντα μου,αστα βιντεακια,θα σε μπερδεψουν κ θα σε βαλουν σε κινδυνο,οικονομια κ σχολειο οδηγησης της προκοπης! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1721
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +163
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #7 - : Μάιος 17, 2021, 09:25:45 μμ »
ωχου μωρε τωρα....

σε manual παλαιοτερων bmw προτρεπονταν οι αναβατες να κινηθουν σε αλανες και να δοκιμασουν τα φρενα,μπλοκαρισματα τροχων κτλ κτλ.

γνωριζεις καλυτερα τη μηχανη σου,εχεις να μπουσουλα και μπορεις να δεις καποια πραγματα και καποιες συμπεριφορες που δε τις βλεπεις σε καθημερινη κινηση στο δρομο.

καλα εκανε λοιπον.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #8 - : Μάιος 17, 2021, 09:52:55 μμ »
Μόνο μπράβο έχω να πω στο Γιάννη και ήμουν έτοιμος να γράψω πότε θα πάμε να κάνουμε προπόνηση μαζί, μετά διαβάζω την απάντηση του Δήμου, φίλε έπεσα από τα σύννεφα, εμένα προσωπικά με προσβάλει η απάντηση σου έτσι όπως τη διαβάζω, καταλαβαίνω ότι δεν είχες πρόθεση, αλλά μην κόβεις τα φτερά του άλλου, εγώ δεν  είδα τίποτα παράλογο σε όλο αυτό, σοβαρά τώρα φθορά περιουσίας αυτό με το σπρέι; όχι φίλε διαφωνώ σέβομαι την άποψη σου και σου βγάζω το καπέλο, λέω τη γνώμη μου
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #9 - : Μάιος 18, 2021, 07:38:11 πμ »
Μόνο μπράβο έχω να πω στο Γιάννη και ήμουν έτοιμος να γράψω πότε θα πάμε να κάνουμε προπόνηση μαζί, μετά διαβάζω την απάντηση του Δήμου, φίλε έπεσα από τα σύννεφα, εμένα προσωπικά με προσβάλει η απάντηση σου έτσι όπως τη διαβάζω, καταλαβαίνω ότι δεν είχες πρόθεση, αλλά μην κόβεις τα φτερά του άλλου, εγώ δεν  είδα τίποτα παράλογο σε όλο αυτό, σοβαρά τώρα φθορά περιουσίας αυτό με το σπρέι; όχι φίλε διαφωνώ σέβομαι την άποψη σου και σου βγάζω το καπέλο, λέω τη γνώμη μου

αγησιλαε εχεις δικιο φιλε,ειχα δυσκολη μερα χτες κ το μετεφερα κ στα γραπτα μου...
οφειλω μια συγγνωμη για τον τροπο που εκφραστηκα και στον john kerasi και στον μητσαρα,και φυσικα αν καταφερω την Ναυπακτο,χρωσταω καφε παιδες! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #10 - : Μάιος 18, 2021, 09:33:51 πμ »
Φίλε Δήμο, μπορεί εχθές να έπεσες δύο μονάδες στα μάτια μου, σήμερα ανέβηκες εκατό, δεν έχω κάτι άλλο να σου πω, μη χαλάμε και το ποστ του παιδιού, καλή αντάμωση  :bye:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #11 - : Μάιος 18, 2021, 10:14:31 πμ »
Στα γεράματα (30άρης σχεδόν) και μετά την κρίση του 2008-2010 που αναγκάστηκα να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό επειδή βρισκόμουν σε κλάδο που χτυπήθηκε απο την κρίση αλύπητα, πήγα και πήρα όλα τα διπλώματα και τελείωσα και σχολή εκπαιδευτών οδήγησης. Άσχετα που σήμερα δεν το ακολουθώ, τρίφτηκα αρκετά με το θέμα τόσο σαν εξεταζόμενος σε όλα τα επίπεδα, όσο και σαν εκπαιδευτής στην διάρκεια της πρακτικής μου.

Με σιγουριά σας λέω πως ένας νέος οδηγός που παίρνει το δίπλωμα οδήγησης, δεν ξέρει να οδηγεί. Είτε αυτοκίνητο, είτε μοτοσυκλέτα. Ξέρει απλά να χειρίζεται την μοτοσυκλέτα ώστε να μην πέσει και ξέρει και τα σήματα. Τα πράγματα αλλάζουν στις πιο πάνω κατηγορίες (φορτηγό, λεωφορείο) επειδή εκεί ήδη υπάρχουν ώρες στον δρόμο (των υποψηφίων) με τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα.

Άρα ένα σχολείο οδήγησης τύπου Χούντρα ή CSS είναι το ιδανικό.
Είναι και αυτό που πρότεινα ο ίδιος σε όποιο παιδί έβλεπα πως ρωτούσε παραπάνω πράγματα στην διάρκεια του μαθήματος, όπως τοποθέτηση σώματος, πότε πατάμε φρένα, ποια είναι η ιδανική γραμμή κλπ.
Σε αυτά τα παιδιά απαντούσα εκτός ύλης και πολύ περιορισμένα (επειδή δεν είμαι ειδικός σε τέτοια οδήγηση και δεν θέλω να μεταφέρω λάθος πληροφορίες), επειδή απλά δεν υπάρχει ύλη ή έχει σημαντικά λάθη! Ναι, η ύλη για κάποιον που θέλει να οδηγεί μοτοσυκλέτα ανεβάζοντας το επίπεδο του, είναι ελλιπής. Είναι γραμμένη ώστε να απευθύνεται σε χειριστές μοτοσυκλέτας και όχι σε οδηγούς.

Από εκεί και πέρα καταλαβαίνω πως το κόστος τέτοιων σχολείων είναι μεγάλο.
Προσπαθήστε όσοι ενδιαφέρεστε να βρείτε περιόδους προσφορών σε αυτά τα σχολεία, ή ακόμη καλύτερα να ενημερώστε για λέσχες ή φόρουμ που κάνουν τέτοια σχολεία με καλεσμένους εκπαιδευτές, σε καλύτερη τιμή, και να τα παρακολουθείτε.

Στο προκείμενο τώρα, θεωρώ πως ο John_kerasi έκανε κάτι καλό.
Όπως όταν θες να μάθεις την κιθάρα την πιάνεις και ας μην ξέρεις γρι νότα, την γρατζουνάς για να την μάθεις πάνω στο σώμα σου, και πως θα την κρατάς, το ίδιο και εδώ. Το ίδιο και με όλα τα πράγματα. Πρέπει να υπάρξει εξοικείωση.
Βρήκε χώρο που δεν ενοχλεί και δεν τον ενοχλούνε, για να μάθει την μηχανή του με ασφάλεια.
Ακόμη και το έντονο φρενάρισμα ή τον σαλίγκαρο να μπορεί να κάνει πρακτική, είναι κέρδος. Ακόμη και τα απλά που διδάχτηκε όταν πήρε το δίπλωμα του.
Παρόλα αυτά θα συνιστούσα προσοχή, χαμηλές ταχύτητες, εξοπλισμό ασφαλείας και να παίρνετε (όσοι δοκιμάσετε μόνοι σε τέτοιους χώρους) όλα όσα βλέπετε στα βίντεο με κάποια επιφύλαξη. Δεδομένου πως δεν υπάρχει εκπαιδευτής να σας διορθώσει στιγμιαία σε κάτι που θα δει, μπορεί να το μάθετε λάθος. Επίσης προσοχή όσο ανεβαίνουν τα επίπεδα επειδή είναι εύκολο να παρακολουθήσεις το επίπεδο 1 σε βίντεο, να πας να το κάνεις, να πεις  "το έχω" και στα καπάκια μέσα σε ένα τριήμερο να νιώσεις πως έφτασες στο επίπεδο 4 και να κάνεις ταρζανιές. Κάποιοι έχουν αυτοσυγκράτηση και κάποιοι όχι. Χωρίς επίβλεψη μπορεί να γινει αρκετά επικίνδυνο όσο ανεβαίνουν οι ασκήσεις (ναι, έχω δει και εγώ τα βιντεάκια).


Υ.Γ Ας δει και η διοίκηση του φόρουμ την διοργάνωση ενός σχολείου τέτοιου τύπου. Ίσως ενδιαφέρει κάποιους ;)




*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #12 - : Μάιος 18, 2021, 10:21:53 πμ »
Εγώ συμφωνώ στην στην ουσία αυτου που λέει ο Δήμος άσχετα αν φάνηκε κάπως απόλυτος.

Μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα μόνος σου ή από βιντεακια, αν είσαι ακραιο ταλέντο ή αν μιλάμε για αλλού είδους ασχολίες,τυπου κατασκευές η ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή πχ.
Μπορείς να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου με βιντεακια, όταν είσαι σε ένα καλό επίπεδο αυτού που μαθαίνεις, έχεις σωστές βάσεις και μπορείς να κρίνεις.

Αλλά για κάτι τέτοιο το πιθανοτερο είναι να μάθεις στραβά όντως, το οποίο σε πάει πίσω, παρόλο που η πρώτη εντύπωση θα είναι "νταξει καλύτερα από το τίποτα".
Γιατί αυτό που λέμε μυική μνήμη, μαθαίνει στο σώμα να κάνει με συγκεκριμένο τρόπο κάποιες κινήσεις, όσο τις επαναλαμβάνουμε και μετά τις κάνει ακούσια πάλι με τον συγκεκριμένο τρόπο.
Οπότε εκεί χρειάζεται κάποιος άλλος να επισημάνει το λάθος και να δείξει το σωστό προτού γίνει αυτό νόρμα.
Μπορείς φυσικά να εξασκείς πυγμαχία σπίτι σου με ενα σάκο και βιντεακια, πιθανότατα θα είσαι καλύτερος από αυτόν που δεν ασχολήθηκε ποτέ αλλά στον πραγματικό κόσμο, θα βρεθείς ξαπλωμένος γρήγορα, με διαλυμένη πρώτη από όλα την ψευδαίσθηση γνώσης στο αντικείμενο.
Για αυτό και οι επαγγελματίες σε τέτοιου τύπου ασχολίες, συνεχίζουν και έχουν προπονητές.
Υπαρχουν εξαιρέσεις ενδεχομένως, μπορείς να μάθεις και να καταλάβεις πολλά, ξεκινώντας από πολύ μικρός και ανεβαίνοντας κυβικά (όσον αφορά την μηχανή) σιγά-σιγά, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πρεπει να σου δείξει κάποιος.
Το οικονομικό δεν είναι δικαιολογία, σχεδόν πάντα αυτός που το επικαλείται εχει στο μηχανάκι του ακριβή εξάτμιση για να πάρει μισό άλογο (ή μηχανάκι πάνω από το μπάτζετ του)

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1721
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +163
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #13 - : Μάιος 18, 2021, 01:48:38 μμ »
Ρε παιδιά είναι απλά μια καλυτερη εξοικείωση αναβάτη με τη μηχανή του σε σεηφ περιβάλλον και χωρίς να ενοχλεί.
Μη το πάτε μακρυά και μη διυλιζετε τον κονωπα.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Χόρος εξάσκησης ελιγμών χαμηλής ταχυτητας
« Απάντηση #14 - : Μάιος 18, 2021, 02:05:46 μμ »
Ρε παιδιά είναι απλά μια καλυτερη εξοικείωση αναβάτη με τη μηχανή του σε σεηφ περιβάλλον και χωρίς να ενοχλεί.
Μη το πάτε μακρυά και μη διυλιζετε τον κονωπα.

συζητηση κανουμε
και απλα λεμε οτι ναι ολα καλα,αλλα εχει και μια αρνητικη πλευρα, την οποια πρεπει να την επισημανουμε και να την εχουμε υποψιν μας

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης