0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Τρέηλερ για μοτοσυκλέτα .
« - : Αύγουστος 26, 2014, 08:01:29 μμ »
 Το τρέηλερ για τη μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί άμεση ανάγκη του μέσου μοτοσυκλετιστή , αλλά είναι απαραίτητη ανάγκη του χομπίστα μοτοσυκλετιστή , που πρέπει να μετακινήσει τη μοτοσυκλέτα του ( πολλές φορές χωρίς πινακίδα ) από το σπίτι του στη playland  :D


Έψαχνα μήνες για να βρω τρέηλερ , να καταλάβω τι μου χρειάζεται , τι άλλο θέλω πέραν του τρέηλερ ( κοτσαδόροι , ηλεκτρικά ..κτλ ) , τιμές , άδειες , ασφάλειες ...κτλ

Οι τιμές των καινούργιων τρέηλερ ( 3 θέσεων mx ) που προορίζονται για μεταφορά μοτοσυκλέτας παίζουν από 650 € μέχρι απεριόριστο .  :ohmy:

Είναι πολλά ?  :thnk:
Αναρωτιόμουν το ίδιο πριν κάποιους μήνες , και ακόμα και τώρα που το πλήρωσα δεν έχω καταλήξει .
Οπότε προσπερνώ το ζήτημα της τιμής και πάω στα παρακάτω ...  ;)


Το πρώτο που χρειάζεστε

για να πάρετε τρέηλερ , είναι ο κοτσαδόρος στο αυτοκίνητο σας .
Ψάχνετε στα 4-5 καταστήματα που θα βρείτε στο google βάση του αυτοκινήτου σας τον αντίστοιχο κοτσαδόρο .
Οι τιμές τους ξεκινούν από 100 + € περίπου για τους απλούς .

Λέγοντας απλούς , στην ουσία εννοούμε αυτούς που μένουν μόνιμα στο αμάξι ή μάλλον καλύτερα είναι με βίδες περασμένοι οπότε είναι δύσκολο να τους βγάζουμε συνέχεια . Είναι παράνομο βέβαια ο κοτσαδόρος να μένει μόνιμα πάνω ενώ δεν έλκει , και η τροχαία μπορεί να σας γράψει ανά πάσα στιγμή ( δύσκολο βέβαια ) .

Μετά πάιζουν κοτσαδόροι που είναι σαν βιδωτοί ας πούμε . Δλδ μπορούμε με μία κίνηση στρίβοντας τον να τον απασφαλίζουμε απο το υπόλοιπο σώμα του κοτσαδόρου και με τον ίδιο τρόπο να τον ξαναβάζουμε .
Φυσικά εδώ ανεβαίνει και η τιμή .

3η επιλογή κοτσαδόρου είναι αυτοί που επίσης βγαίνουν και μπαίνουν βιδωτοί , αλλά παράλληλα κλειδώνουν και με κλειδί ώστε να μην μπορεί κάποιος να τον βγάλει και να τον πάρει .


Παραδείγματα των 3 κοτσαδόρων που αναφέρω

1)




2)




3)



 Στο κόστος του κοτσαδόρου θα πρέπει να συνυπολογίσετε και την εγκατάσταση του αν δεν μπορείτε να τη κάνετε μόνοι σας .
 Όλοι έχουν οδηγίες , και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο για όσους πιάνουν τα χέρια τους . Βέβαια προυποθέτει τα κατάλληλα εργαλεία και την απομάκρυνση του οπίσθιου προφυλακτήρα , και θέλει προσοχή και αποφασιστικότητα για να κάνουμε αυτήν την εργασία και να μην καταλήξει σε φιάσκο με ζημιές στον προφυλακτήρα μας .  :ohyes:



Το δεύτερο που χρειάζεστε ,

 πέραν του κοτσαδόρου , είναι ένα κιτ ηλεκτρικών για να συνδέσουμε τη πλεξούδα που θα δώσει ρεύμα στα φώτα του τρέηλερ μας .

Το κόστος του είναι γύρω στα 100 € επίσης , και είναι κάπως έτσι στην όψη ,



Παίρνει απευθείας ρεύμα από τη μπαταρία και μετά το εγκεφαλάκι που φαίνεται στη φωτό δίνει το ρεύμα στα αντίστοιχα φώτα που πρέπει να ανάψουν .

Επίσης εδώ συνυπολογίστε κόστος εγκατάστασης .
Και πάλι είναι μια εργασία που γίνεται αλλά αρκετά εξειδικευμένη και με κίνδυνο να χαλάσουμε την ταπετσαρία του αυτοκινήτου .


.....συνεχίζεται






*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Τρέηλερ για μοτοσυκλέτα .
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 26, 2014, 08:19:52 μμ »
Αφού έχουμε τελειώσει με τον κοτσαδόρο και τα ηλεκτρικά πάμε στο κυρίως θέμα που είναι το τρέηλερ .

Εκεί όπως προανέφερα το κόστος παίζει από τα 650 € ( κατόπιν συμφωνίας για μικρότερη απόδειξη ..κτλ,κτλ) και φτάνει όσο θέλετε ανάλογα τον αξεσουάρ που θα μπουν .  :D

Μία κλασική εικόνα τρέηλερ είναι η παρακάτω ,



Δεν έχω κάτι να πω περί τρέηλερ ή κάποια συμβουλή να δώσω . Ο καθένας κρίνει ανάλογα τα γούστα του , τις προτιμήσεις του και τη τσέπη του .

Η δική μου επιλογή ήταν να μην μπουν καθόλου οι 3 ράγες που φαίνονται στη φωτό και άνευ διαφοράς στη τιμή να μπει ένα πάτωμα .

Το θεωρώ πιο χρηστικό μιας και πιο εύκολα πατάς επάνω του ,
το φορτώνεις και με άλλα αντικείμενα επίσης πιο εύκολα
και αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιώ ως μόνιμο πάγκο όπου βρίσκεται το μηχανακι και γίνονται όλες οι εργασίες πάνω του  .  :ohyes:


Στα αξεσουάρ το μόνο που πρόσθεσα είναι μια βάση για τον εμπρόσθιο τροχό  ;)





Το τρέηλερ για να κυκλοφορήσει θέλει άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια απαραίτητα .  :thnk:

Τυχόν έλεγχος της τροχαίας χωρίς αυτά μπορεί να αποβεί ολέθριος για τη τσέπη μας .  :(

Για το νόμο το ανασφάλιστο τρέηλερ , σημαίνει ανασφάλιστο όχημα που σημαίνει με τη σειρά του 500€ πρόστιμο και τραβήγματα με τη τροχαία .  :cry:

Οπότε δεν αξίζει το κόπο + πως αν συμβεί κάτι στο δρόμο κλάφτα Χαράλαμπε  :(



Την άδεια τη βγάζετε σχετικά εύκολα όταν αγοράζετε καινούργιο τρέηλερ .
Στην ουσιά στη τιμή συμπεριλαμβάνετε και ο φάκελος που χρειάζεται για να βγει η άδεια .

Παίρνετε το φάκελο από το προμηθευτή που περιλαμβάνει :

- τιμολόγιο αγοράς
- στοιχεία τρέηλερ επίσημα απο το υπουργείο
- στοιχεία ικανότητας έλξης οχήματος

και το καταθέτεται στο αρμόδιο τμήμα του μεταφορών της περιοχής σας .

Εκεί ο υπαλληλάρας θα σκιστεί να σας εξυπηρετήσει , και με πάθος θα ολοκληρώσει μια εργασία 15 λεπτών σε 5 με 6 μέρες  :h22: :h22:



Το ξεπερνάμε λοιπόν αυτό .... και πέρνουμε τη πολυπόθητη άδεια που είναι ένα Α4 χαρτάκι που αναφέρει τα στοιχεία του τρέηλερ , τα στοιχεία του αυτοκινήτου και αυτό είναι .  :ohyes:



Με το χαρτάκι αυτό τρέχουμε στον ασφαλιστή για να το περάσουμε στην ασφάλεια . Με ένα κόστος από + 5 μέχρι + 15 € ( το εξάμηνο ) ανάλογα τη περιοχή γυρνάμε την ασφάλεια μας σε Ρ2 και έτσι είμαστε και τυπικά νόμιμοι και καλυμμένοι .  :ohyes:

Για Κτεο , να γνωρίζετε δεν χρειάζετε απολύτως καμία ενέργεια .  :kalo:


Χοντρικά για να το κλείσω εδώ και να αφήσω το περιθώριο σε όποιον θέλει να προσθέσει τις δικές του πληροφορίες και εμπειρίες υπολογίζω ότι το χαμηλότερο δυνατό κόστος για καινούργιο τρέηλερ όπου ο κάτοχος θα κάνει και όλες τις τοποθετήσεις μόνος  του ξεκινάει από τα :

900 €   

 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης