APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: faraway στις Απρίλιος 25, 2021, 09:25:47 πμ
-
Για πείτε το χειρότερο σας και τους λόγους.... :D
-
Δεν είχα ιδιαίτερα πολλά προβλήματα με μηχανάκια, αλλά αυτά που είχα ήταν με Honda. Βγάζω τελείως έξω ένα bandit 400 απο τότε που τα έφερναν φουρνιές απο Τζαπάν και δεν ρυθμιζόταν με τίποτα, επειδή το κράτησα πολύ λίγο.
Δεν είναι βέβαια σαφές δείγμα διότι honda έπαιρνα τις περιόδους που δεν έπαιζαν πολλά φράγκα και πήγαινα σε παλιότερα μοντέλα που ήταν "αξιόπιστα" οπότε μου έβγαζαν θεματάκια ηλικίας ή και ακινησίας.
Κατέληξα πως καλύτερα ένα πιο σύγχρονο μηχανάκι πάντα, και να πιάσεις να διορθώσεις κάποια γνωστά θεματάκια του, παρά αρχαιολογία 20+ χρόνων και περπατημένο που όσο και αξιόπιστο να είναι στα νιάτα του, θα βγάλει προβλήματα ηλικίας αλλά και κακής χρήσης και ελλιπούς συντήρησης.
Αντίστοιχα το πιο καλό και αξιόπιστο μηχανάκι που πέρασε απο τα χέρια μου και πρόσφατα, ήταν το bandit 650 του 2007. Άθραυστο. Αν με έπαιρνε χωροταξικά και δεν με κούραζε στο ταξίδι λόγω ύψους μου ακόμη αυτό θα είχα.
-
Yamaha XT-550 που για πολλούς είμαι σίγουρος οτι πιστεύουν οτι έχει αφήσει καλό όνομα.
Μου είχε βγάλει την πιστη και την τσέπη ανάποδα πολλές φορές.
Το κατασκευαστικό λάθος αυτού του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν η δίοδος λαδιού μέσα από την κεφαλή για την λίπανση των εκκεντροφόρων.
Στα επόμενα μοντέλα το διόρθωσε αλλά η αγανάκτηση που είχα με έκανε να συχαθώ τα γιαπωνέζικα για να μην επεκταθώ και πω και όλους όσους τα έχουνε :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P
-
xtz 750 super tenere
Ένα μηχανακι που δεν είχε τίποτα
ούτε φρένα
ούτε πλαίσιο
ούτε γκάζι
απίστευτο βάρος και όλο ψηλά
καρμπυρατέρ που άμα τα άφηνες ανοιχτά μπουκώνε μόνιμα και δούλευε μονοκυλινδρα
αλλά πούλαγε το πνεύμα της εποχής, Dakar δλδ και δε συμμαζεύεται.
Ακόμα θυμάμαι τις φορές που μου έπεφτε και ζήταγα βοήθεια από περαστικούς να το σηκώσω.
Το χα σπρώξει και αυτο πολλές φορές :P
-
οσο και να φαινεται περιεργο σουζουκι βστρομ 2004..
δεν με ειχε αφησει στο δρομο,αλλα
με ειχε αφησει απο φωτα νυκτιατικα και ειχε η πλεξουδα αναλιγωσει,εβγαλε πορους στα καλαμια μες στο τριμηνο απο καινουριο παντα,στις τρομπες φρενου και συμπλεκτη δεν ειχε oring και μια αλλη λαλακια που δεν θυμαμαι
-
Ωραίο θέμα, να θυμηθούμε στιγμές έντασης , νεύρων και απογοήτευσης!!
Λοιπόν, Yamaha TTR600 Belgarda, το πρώτο μου μηχανάκι και ότι χειρότερο έχω οδηγήσει από θέμα αξιοπιστίας.
Φοιτητής τότε στην Θεσ/κη και μόνιμος πελάτης στον Μερεμετσάκη (εξουσιοδ. Yamaha) ο οποίος είχε απηυδήσει με το χρέπι αυτό.
-Είχε θέμα με το νερό, είτε το έπλενα, είτε έπεφτα σε βροχή μετά δεν ξανάπαιρνε μπροστά. Το συνεργείο δεν μπορούσε να βρει την αιτία.
-Μου είχε φύγει το τελικό της εξάτμισης (στην εθνική καπου στο ύψος της Λάρισας, το έδεσα με σύρμα μέχρι να φτάσω Θεσ/κη)
-Δάκρυζε η φλάντζα κεφαλής και η φλάντζα μεταξύ κυλίνδρου και μοτέρ. Αλλάχθηκαν μέσα στην εγγύηση (είχε ακόμη εγγύηση οταν το πήρα αν και μεταχειρισμένο) αλλά μετά από μερικούς μήνες ξανά πάλι τα ίδια.
-Σε πολύωρη χρήση πετούσε ζωντανό λάδι μέσα στο φιλτροκούτι το οποίο λάδι μετά στράγγιζε πάνω απο τον πίσω τροχό. Όταν είχα να κάνω μεγάλες αποστάσεις, κουβαλούσα στο σακίδιο 1 λίτρο λάδι και ένα ρολό χαρτί κουζίνας να σκουπίζω τα λάδια στο φιλτροκούτι. Άν και είχε λυθεί το μοτέρ (με το θέμα με τις φλάντζες) εξακολουθούσε να το κάνει.
-Επίσης στα καλά του καθουμένου όπως δούλευε στα ξαφνικά έσβηνε. Μπορεί να έπαιρνε αμέσως μπροστά, μπορεί και να μην έπαιρνε καθόλου για άγνωστο χρονικό διάστημα. Είχαμε αλλάξει ηλεκτρονική (μέσα στην εγγύηση και αυτή) αλλά τζίφος.Παράδειγμα, εκεί που πήγαινα στην εθνική με 100-120χλμτρα, έχανα το γκάζι-έσβηνε και μετά απο λίγο ξανάπαιρνε. Το αποκορύφωμα ήταν όταν επέστρεφα σπίτι για γιορτές Χριστ/νων και έπιασε βροχή στην Κατερίνη και έσβησε.....το παράτησα εκεί, συνέχισα με ΚΤΕΛ και επέστρεψα μετά από 2 μέρες με τον αγρότη και το φόρτωσα. Με συνοπτικές διαδικασίες μπήκε πωλητήριο και ησύχασα!!- Είχε και άλλα θέματα μικρότερης σημασίας (καμμένα φώτα, έσπαγε το κωλοφάναρο, κ.α)
Μου δημιούργησε ψυχολογικά το μηχανάκι αυτό...χαχαχαχα!
-
Εγώ απλά περιμένω την απάντηση του lospsi :P :P :P
-
Εγώ απλά περιμένω την απάντηση του lospsi :P :P :P
Τα δίνω γρήγορα και δεν προλαβαίνουν να κάνουν κιχ :D ;)
Χωρίς πλάκα όμως, δεν μπορώ να πω ότι είχα ποτέ κακό μηχανάκι. Και αν κάποια με ταλαιπώρησαν, με τα χρόνια τα κακά ξεθωριάζουν και μένουν μόνο οι καλές στιγμές. Έχω σπρώξει πάντως μερικά και κάποια ήταν και Χόντα :D :D :D
-
Είμαι ο πρώτος που ψηφίζει aprilia δηλαδή??? :ohmy: :srry:
Δεν είχα άλλης εταιρείας μηχανάκια βέβαια στην ιδιοκτησία μου οπότε θα μιλήσω για τον πήγασο.
Όσο και αν το γούσταρα εμφανησιακά το tibet και όσο χρήμα και να είχα χώσει και το είχα κάνει κούκλα με είχε ταλαιπωρήσει στην πράξη!
Φωτορομάντζο ΕΔΩ (https://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/tibet-nostalgia/) όποιος θέλει...
Φλάντζα κεφαλής 2 φορές, ανορθωτής με βρασμένη μπαταρία, αλλαγή εγκεφάλου γιατί δεν κρατούσε τις ρυθμίσεις του μείγματος, πρόβλημα με την πλεξούδα της τρόμπας βενζίνης και σχεδόν ότι άλλη παιδική ασθένεια έπαιζε μου την είχε βγάλει.
Μάλιστα τη φλάντζα κεφαλής τη μια φορά την έβγαλε στον επόμενο κάτοχο και την επισκευάσαμε μαζί. Κατέβασμα μοτέρ, αλλαγή και πλάνισμα κεφαλής και κυλίνδρου γιατί στην μαμά κεφαλή βρήκαμε νεροφαγώματα και πήραμε άλλη και δέσιμο ξανά. Πλατύ χαμόγελο μετά από αυτό καθώς πήρε με την πρώτη μιζιά και έκτοτε δεν έκανε κιχ...
-
To strada που είχα καθώς μου είχε βγάλει όλα τα γνωστά προβλήματα συν κάποια άγνωστα .
ΑΛΛΑ....
Έτυχε και το είχα σε καλή εποχή,οπότε και γράψαμε πολλά χλμ παρέα και οι ευχάριστες αναμνήσεις είναι αυτές που επικράτησαν τελικά κάνοντας τον απολογισμο
-
Ωραίο θέμα, να θυμηθούμε στιγμές έντασης , νεύρων και απογοήτευσης!!
Λοιπόν, Yamaha TTR600 Belgarda, το πρώτο μου μηχανάκι και ότι χειρότερο έχω οδηγήσει από θέμα αξιοπιστίας.
Φοιτητής τότε στην Θεσ/κη και μόνιμος πελάτης στον Μερεμετσάκη (εξουσιοδ. Yamaha) ο οποίος είχε απηυδήσει με το χρέπι αυτό.
-Είχε θέμα με το νερό, είτε το έπλενα, είτε έπεφτα σε βροχή μετά δεν ξανάπαιρνε μπροστά. Το συνεργείο δεν μπορούσε να βρει την αιτία.
-Μου είχε φύγει το τελικό της εξάτμισης (στην εθνική καπου στο ύψος της Λάρισας, το έδεσα με σύρμα μέχρι να φτάσω Θεσ/κη)
-Δάκρυζε η φλάντζα κεφαλής και η φλάντζα μεταξύ κυλίνδρου και μοτέρ. Αλλάχθηκαν μέσα στην εγγύηση (είχε ακόμη εγγύηση οταν το πήρα αν και μεταχειρισμένο) αλλά μετά από μερικούς μήνες ξανά πάλι τα ίδια.
-Σε πολύωρη χρήση πετούσε ζωντανό λάδι μέσα στο φιλτροκούτι το οποίο λάδι μετά στράγγιζε πάνω απο τον πίσω τροχό. Όταν είχα να κάνω μεγάλες αποστάσεις, κουβαλούσα στο σακίδιο 1 λίτρο λάδι και ένα ρολό χαρτί κουζίνας να σκουπίζω τα λάδια στο φιλτροκούτι. Άν και είχε λυθεί το μοτέρ (με το θέμα με τις φλάντζες) εξακολουθούσε να το κάνει.
-Επίσης στα καλά του καθουμένου όπως δούλευε στα ξαφνικά έσβηνε. Μπορεί να έπαιρνε αμέσως μπροστά, μπορεί και να μην έπαιρνε καθόλου για άγνωστο χρονικό διάστημα. Είχαμε αλλάξει ηλεκτρονική (μέσα στην εγγύηση και αυτή) αλλά τζίφος.Παράδειγμα, εκεί που πήγαινα στην εθνική με 100-120χλμτρα, έχανα το γκάζι-έσβηνε και μετά απο λίγο ξανάπαιρνε. Το αποκορύφωμα ήταν όταν επέστρεφα σπίτι για γιορτές Χριστ/νων και έπιασε βροχή στην Κατερίνη και έσβησε.....το παράτησα εκεί, συνέχισα με ΚΤΕΛ και επέστρεψα μετά από 2 μέρες με τον αγρότη και το φόρτωσα. Με συνοπτικές διαδικασίες μπήκε πωλητήριο και ησύχασα!!- Είχε και άλλα θέματα μικρότερης σημασίας (καμμένα φώτα, έσπαγε το κωλοφάναρο, κ.α)
Μου δημιούργησε ψυχολογικά το μηχανάκι αυτό...χαχαχαχα!
Ρε σύ Δημήτρη, τί γέλιο είναι αυτό;
θα με σκάσεις ρε φίλε
δεν μπορώ να σκεφτώ οτι κάποιος έχει ζήσει όλα αυτά
πρέπει να παρεις αποζημείωση από τον αυτοκράτορα της Ιαπωνίας με αυτά που τραβηξες :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Δύο μηχανάκια έχουν περάσει από τα χέρια μου όλα κι όλα. Eνα yamaha και το aprilia που έχω τώρα. Χωρίς να έχω κανένα παράπονο.
Ψηφισα όμως honda. Μονο και μόνο για αυτά που είχε τραβήξει ένα φιλαράκι μου από cbf250.
Αλλά και γιατί μου τη δίνει στα νεύρα το "δε σπάει, δε χαλάει" που ακούω μια ζωή για τα Honda. :P
-
Για πείτε το χειρότερο σας και τους λόγους.... :D
kawasaki gpz 305 ένα αρχαίο μηχανάκι κάποιοι ίσως θα το ξέρουν , αυτό μου το πήρε ένας θείος μου στα 18 μου για να μην του παίρνω το gsxr 750 που είχε , ένα πράγμα θα πω εκτός ότι γενικά έβγαλε τα πάντα από ζημιές ακόμη και στην ίδια την αντιπροσωπεία όταν πήρα γιατί είχε σπάσει ένα άξονας , ( όταν έκανα εντουρο με το gpz xaxaxaxaxaxaxa ) οι άνθρωποι από την αντιπροσωπεία είπαν στο θείο μου που είχε συνεργείο καλά πως τα κατάφερες σε αυτό το μηχανάκι μας έχουν ζητήσει τα πάντα από ανταλλακτικά γιατί δεν ειναι και από τα πιο αξιόπιστα αλλά αυτό πρέπει να είσαι ο μόνος που κατάφερε να χαλάσει το συγκεκριμένο κομμάτι και πλάκωσαν τα γέλια , όπως καταλαβαίνετε , επί ένα μήνα πρώτα μου έριχνε μπινιλικι ο θείος μου και μετά καλημέρα ,
Αυτά από μένα γενικά έχω και πεσει σε καλά μηχανάκια στην ζωή μου