APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Esefar στις Νοέμβριος 24, 2014, 04:50:52 μμ

Τίτλος: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: Esefar στις Νοέμβριος 24, 2014, 04:50:52 μμ
Μετά το Dorso και αποχή ένα εξάμηνο από τις μηχανές, ήθελα να αγοράσω ένα μηχανάκι ελαφρύ, με καλό πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα, απλό και αξιόπιστο κινητήρα, να μπορεί να πάει χώμα και να είναι σε καλή τιμή έτσι ώστε να το φτιάξω στα μέτρα μου για διαχρονικό μηχανάκι βόλτας, δλδ άνετο για 2, στυλάτο, με όλα τα κομφόρ κτλ... Αφού το έψαξα, διάβασα, συμβουλεύτηκα έναν γνωστό μου καλό μηχανικό, κατέληξα σε ένα χρέπι εμφανησιακά (και ηλεκτρικά... :dry: ) αλλά άψογο λειτουργικά CCM 644 ds όπου μαζί με μικροφτιαξίματα, μεταφορές, μεταβιβάσεις και κόστος αγοράς μου βγήκε στα 1700 ευρώ. Και από εκεί και πέρα, αρχίσαμε...
Ξήλωμα πλαστικά.
Αλλαγή της εξάτμισης απο πάνω ψηλά, κάτω χαμηλά με κάλυψη με θερμομονωτικό. (350 ευρώ το τελικό μαζί με την εργασία και τα υλικά)
Κόψιμο και ξανάκόλλημα υποπλαισίου για να μπει κλάσσική σέλα (μεταλλικό πλαίσιο σέλας-ιδιοκατασκευή 30 ευρώ για το ντύσιμο)
Ρεζερβουάρ από Sachs Hercules (!) (70 ευρώ φιλική τιμή μαζί με το ίσιωμα)
Εμπρός φανάρι από Ebay (100 ευρώ)
Κοντεράκι ηλεκτρονικό με στροφόμετρο και ενδείξεις από Κίνα (40 ευρώ)
Πίσω φαναράκι από Ebay (30ευρώ)
Χερούλια και προστατευτικά τύπου Rizoma από Κίνα, άψογα (30 ευρώ)
Σιγαστήρες για την εξάτμιση, πήρα 2 διαφορετικούς για το ΚΤΕΟ. (40 ευρώ)
Διακόπτες (40 ευρώ)
Φλασάκια μικροσκοπικά από ebay (10 ευρώ)
Ηλεκτρολόγος για να συνδέσει σωστά και να περάσει γράμμες που δεν υπήρχαν (+80 ευρώ)
Μηχανικός για όλα τα υπόλοιπα (250 ευρώ)
Αυτά μέχρι τώρα...
Στο άμεσο μέλλον έχουμε μετατροπή για υδραυλικό συμπλέκτη με τρόμπα Nissin από Suzuki B-king, ακτινική τρόμπα φρένου 19άρα Nissin πάλι από B-King και πιο άγριος εκκεντροφόρος για κανένα αλογάκι παραπάνω..
Ακόμα έχει δουλεία, να φτιαχτούν undertray και μπροστινό φτερό, να φτιαχτούν οι κολλήσεις καλύτερα. Έχω δώσει άλλο ένα 200αρικο στον μηχανικό για τα υλικά και για τις δουλειές που του έβαλα να κάνει τώρα που θα λείπω και έδωσα άλλα 220 ευρώ για τις τρόμπες. Δλδ μου έφυγαν μέχρι στιγμής κάπου στα 3200, λίιιγο παραπάνω από όσο υπολόγιζα.  :blus:
Αλλά έχω την ικανοποίηση ότι έχω μια μοναδική μηχανή, αξιόπιστη, ΟΚ σε κατανάλωση, όπου έχει ικανοποιητικότατα γκάζια για τα κυβικά της (κάπου στα 43 άλογα τροχό μαμά, αλλά με την εξάτμιση και τις ρυθμίσεις θα έχει πάρει το κατιτίς...  :ohyes: ) δεν μοιάζει με καμία άλλη, έχει φρενάρες/πλαίσιο/αναρτήσεις τούμπανο, είναι ελαφρύ και παιχνιδιάρικο, ανταλλακτικά βρίσκω χωρίς να μου γδέρνουν το πετσί και ο ήχος της είναι απλά ηδονή... :kalo:
Εμφανισιακά, αν και έχει ακόμα δρόμο, δεν απέχει και πάρα πολύ από αυτό που φανταζόμουν...

Τίτλος: Απ: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: shiverfactory στις Νοέμβριος 24, 2014, 05:07:40 μμ
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 24, 2014, 05:26:42 μμ
 ποσα  χρονια  με  γυρνας  πισω  τωρα  :ohyes:   ??? !!!  με  το  στυλ  αυτο :D ;)    αρχες  δεκαετιας 1980   :)

τι  μου  θυμιζεις ...... :ohmy: :dry:   μπραβο  στο  κουραγιο  σου  παντως  !!!

αντε  να  το  δουμε και  τελειωμενο  :ohyes: ;)
Τίτλος: Απ: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: AlexDorso στις Νοέμβριος 24, 2014, 05:34:03 μμ
που χαθηκες εσυ ρε φιλαρακι???


ωραιο το μοτορι.




 κανε μια δοκιμη να κατεβασεις λιγο το μπροστινο.
εκτος και εαν σε βολευει ετσι για σουζες :D :D :D
Τίτλος: Απ: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: Esefar στις Νοέμβριος 24, 2014, 07:33:02 μμ
που χαθηκες εσυ ρε φιλαρακι???


ωραιο το μοτορι.




 κανε μια δοκιμη να κατεβασεις λιγο το μπροστινο.
εκτος και εαν σε βολευει ετσι για σουζες :D :D :D


Δεν θέλω να το κατεβάσω για να έχει απόσταση από το έδαφος. ;)
Και με βολεύει και στις σούζες... :blus:


Όταν φάω αυτά τα λάστιχα, θα βάλω Continental TKC στις ίδιες διαστάσεις, για να είμαι και πιο άνετος στο χώμα. Τότε ίσως κατεβάσω το μπροστινό  :kalo:
Τίτλος: Απ: To scrambler/flat track μου
Αποστολή από: Soner στις Νοέμβριος 24, 2014, 09:27:02 μμ
κ@#$λα είναι φίλε!!!Να το χαίρεσαι ρε και περιμένουμε και καινούριο υλικό να θαυμάσουμε!