0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« - : Νοέμβριος 04, 2021, 01:39:50 μμ »
Ανοίγω αυτό το θεματάκι, για να μην χρειάζεται να κάνουμε εγγραφή σε αυτοκινητιστικά φόρουμ όταν θέλουμε να κάνουμε ερώτηση για το το τετράτροχο μας. :)

Και κάνω ποδαρικό με ερώτηση:
Το αυτοκίνητό μου βγάζει σφάλμα καταλύτη στον εγκέφαλο. Πιθανόν να είναι όντως καταλύτης, πιθανόν να διάβασε σφάλμα λόγο κακής βενζίνης ή για άλλον λόγο. Το κακό είναι πως περνάω ΚΤΕΟ σε λίγες μέρες. Με καταλύτη προς αλλαγή (αν πάρουμε το χειρότερο σενάριο) περνάει ΚΤΕΟ; Αν πάω να μηδενίσω δηλαδή την βλάβη στο συνεργείο, μέχρι να δω τι θα κάνω, δεδομένου πως με εργατικά η αλλαγή καταλύτη όπου και αν ρώτησα βγαίνει 350-400 ευρώ. Είναι δηλαδή τόσο Just σε όριο ρύπων που θα περάσει το όριο;

Δεν θέλω βεβιασμένα να πάω να αλλάξω τον καταλύτη, χωρίς να ξέρω αν είναι όντως για αλλαγή.
Την λύση του να πάω να περάσω και να με κόψουν αν τελικά έχει πρόβλημα και να χρειάζεται να ξαναπάω μετά απο λίγες μέρες δεν είναι και το καλύτερο μου.



*

Συνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 668
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1465
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 04, 2021, 01:54:07 μμ »
Αποστόλη, βάλτο στο διαγνωστικό για αρχή, υπάρχει μεγάλη
πιθανότητα να ''διάβασε'' λάθος ο αισθητήρας λάμδα..
αν μετρήσεις καυσαέρια και είσαι εντάξει εννοείται ότι περνάς
το ΚΤΕΟ, με την ευκαιρία αφού το βάλεις στο διαγνωστικό
εννοείται ότι θα σβήσεις και την ένδειξη..   

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 04, 2021, 04:09:16 μμ »
Εγώ στο Skoda fabia που έχω του 2005 έχω βγάλει τον προκαταλυτη μου ανάβει το τσεκ μια φορά το μήνα, έχω πάρει ένα τσουτσουνι που μπαίνει στη φισα του αυτοκινήτου και το σβήνω, το αγόρασα από Κίνα 5 ευρώ και μιλάει μέσω Bluetooth με το κινητό, πέρασα κτεο κανονικά και κάρτα βγάζω, δεν ξέρω αν σε βοήθησα  :bye:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 04, 2021, 05:01:53 μμ »
Εγώ στο Skoda fabia που έχω του 2005 έχω βγάλει τον προκαταλυτη μου ανάβει το τσεκ μια φορά το μήνα, έχω πάρει ένα τσουτσουνι που μπαίνει στη φισα του αυτοκινήτου και το σβήνω, το αγόρασα από Κίνα 5 ευρώ και μιλάει μέσω Bluetooth με το κινητό, πέρασα κτεο κανονικά και κάρτα βγάζω, δεν ξέρω αν σε βοήθησα  :bye:

Ένας μάστορας μου πρότεινε να βάλω αυτο το τσουτσούνι. Λέει θα περνάω κανονικά ΚΤΕΟ, ο καταλύτητς έχει ψωμιά ακόμη και αν το λαμπάκι δείχνει για αλλαγή.

Το καλύτερο όμως δεν στο είπα.
Πόσο θέλει για να βάλει αυτό το τσουτσούνι;
90ευρω το τσουτσουνι και ότι πάρει εργατικά (κανα 15-20 ευρώ στάνταρ)

Οπότε και βοήθησες, και δώσε και λινκ για το τσουτσούνι να δω αν βγάζουν και για το δικό μου! Δεν μου ξυνεται μια κατοστάρα για κατι που κάνει 5 ευρω. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 04, 2021, 05:53:49 μμ »
Η ακριβής περιγραφή της βλάβης πιά είναι Αποστόλη;
Γράψε και τον κωδικό αν τον θυμάσαι.Για το Opel μιλάμε;
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 04, 2021, 06:04:48 μμ »
Η ακριβής περιγραφή της βλάβης πιά είναι Αποστόλη;
Γράψε και τον κωδικό αν τον θυμάσαι.Για το Opel μιλάμε;

Δεν γνωρίζω.
Αναψε λαμπακι, το πήγα μάστορα, το σύνδεσε και μου είπε πως είναι καταλύτης.
Για το opel ναι.

Βέβαια δεν ξέρω και κατα πόσο να δώσω βάση, μιας και πέρσι άναψε λαμπάκι, μου είπαν αισθητήρας λάμδα, αλλά τελικά ήταν πολλαπλασιαστής και με άφησε σε ταξίδι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει πως αφού είναι λάμδα, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω, απλά θα καίει παραπάνω.

Οτι ναι 'ναι...


*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 04, 2021, 06:15:50 μμ »

Δεν γνωρίζω.
Αναψε λαμπακι, το πήγα μάστορα, το σύνδεσε και μου είπε πως είναι καταλύτης.
Για το opel ναι.

Βέβαια δεν ξέρω και κατα πόσο να δώσω βάση, μιας και πέρσι άναψε λαμπάκι, μου είπαν αισθητήρας λάμδα, αλλά τελικά ήταν πολλαπλασιαστής και με άφησε σε ταξίδι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει πως αφού είναι λάμδα, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω, απλά θα καίει παραπάνω.

Οτι ναι 'ναι...

Οτι νάναι όντος.....Δεν μπορώ να σε βοηθήσω αν δεν μου πεις τον κωδικό...
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 04, 2021, 06:30:09 μμ »
Κοίταξα ξανά την απάντησή σου και θέλω να σε ρωτήσω: Τότε που έπαθες πολλαπλασιαστή έκανες πολλά χιλιόμετρα τρικύλινδρος σε εκείνο το ταξίδι; Θέλω να πω δηλαδή ότι αν ο ένας κύλινδρος δεν δούλευε και κατέβασε βενζίνες τότε το αμάξι απο την εξάτμιση στον καυτό καταλύτη,ίσως,λέω ίσως να τον ράγισε τότε και σήμερα να σου έσπασε κανά κομμάτι μέσα.Μπορείς να χτυπήσεις τον καταλύτη με το χέρι σου ώστε να ακούσεις αν ακούγονται κομμάτια μέσα;Επίσης και το τελικό καζάνι αν μπορείς,ώστε να δούμε αν όντος ταπαιξε ο καταλύτης σου.

Ανάλογα την θέση του lamda,και αυτός μπορεί να χαλάσει απο άκαφτες βενζίνες,αν πέσουν πάνω του.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2021, 06:33:28 μμ από titaniumrx »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 04, 2021, 06:39:03 μμ »

Δεν γνωρίζω.
Αναψε λαμπακι, το πήγα μάστορα, το σύνδεσε και μου είπε πως είναι καταλύτης.
Για το opel ναι.

Βέβαια δεν ξέρω και κατα πόσο να δώσω βάση, μιας και πέρσι άναψε λαμπάκι, μου είπαν αισθητήρας λάμδα, αλλά τελικά ήταν πολλαπλασιαστής και με άφησε σε ταξίδι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει πως αφού είναι λάμδα, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω, απλά θα καίει παραπάνω.

Οτι ναι 'ναι...

Οτι νάναι όντος.....Δεν μπορώ να σε βοηθήσω αν δεν μου πεις τον κωδικό...

Θα σου πω τι νομίζω πως φταίει. Σε αντίθεση με τις αντιπροσωπείες μοτοσυκλέτας που πας και κουμπώνεις την μοτο στον εξουσιοδοτημένο και μόνο (ή έστω στον συμβεβλημένο), στα αυτοκίνητα το κάθε ηλεκτροτεχνείο και μηχανοτεχνείο αγοράζοντας το σύστημα της bosch έχει πρόσβαση στους εγκέφαλους όλων των αυτοκινήτων.
Πλεονέκτημα; Μπορείς να το πας για σέρβις κυριολεκτικά παντού
Μειονέκτημα; Μπορεί να εχει ένα διαγνωστικό ο καθένας και εσύ δεν γνωρίζεις ποιος είναι ο καλός και ποιος όχι.

Κι επειδή Opel δεν έχουμε στην πόλη και απο την Opel της πιο κοντινής μας πόλης δεν είμαι ικανοποιημένος για να το πάω εκεί, τραβάω αυτά που τραβάω με τους τοπικούς.

Υ.Γ Ακόμα δεν μπορώ να καταπιώ πως παραλίγο θα έδινα 100 ευρώ για το τσουτσούνι που πήρε ο Αγησίλαος με 5 ευρω! :w3%

Κοίταξα ξανά την απάντησή σου και θέλω να σε ρωτήσω: Τότε που έπαθες πολλαπλασιαστή έκανες πολλά χιλιόμετρα τρικύλινδρος σε εκείνο το ταξίδι; Θέλω να πω δηλαδή ότι αν ο ένας κύλινδρος δεν δούλευε και κατέβασε βενζίνες τότε το αμάξι απο την εξάτμιση στον καυτό καταλύτη, ίσως,λέω ίσως να τον ράγισε τότε και σήμερα να σου έσπασε κανά κομμάτι μέσα.Μπορείς να χτυπήσεις τον καταλύτη με το χέρι σου ώστε να ακούσεις αν ακούγονται κομμάτια μέσα;Επίσης και το τελικό καζάνι αν μπορείς, ώστε να δούμε αν όντος ταπαιξε ο καταλύτης σου.

Το αμάξι όταν διαπιστώσει πρόβλημα μπαίνει σε safe mode και τα ρυθμίζει όλα αυτόματα απο στροφές κινητήρα μέχρι ψεκασμό, για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα. Ακόμη και αν έγινε κάτι τέτοιο θέλω πάντως να το δω με την ησυχία μου και να μην κάνω βεβιασμένη κίνηση λόγο ΚΤΕΟ.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 04, 2021, 06:48:23 μμ »

Το αμάξι όταν διαπιστώσει πρόβλημα μπαίνει σε safe mode και τα ρυθμίζει όλα αυτόματα απο στροφές κινητήρα μέχρι ψεκασμό, για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα. Ακόμη και αν έγινε κάτι τέτοιο θέλω πάντως να το δω με την ησυχία μου και να μην κάνω βεβιασμένη κίνηση λόγο ΚΤΕΟ.

To safe mode δεν σε σώζει αν ο ένας πολλ/στης δεν ανάβει το μίγμα στον κύλινδρό του.Θα κατέβει αυτό άκαφτο στην εξαγωγή.Αλλά αυτό είναι πολύ έμφανές,και συνήθως οι οδηγοί σταματάνε να δουλεύουν το κινητήρα,λόγο της πολύ τραχιάς λειτουργίας του.Απο κάποιες στροφές και πάνω στρώνει και αν είσαι μακρυά απο το σπίτι σου,τυχαίνει,να συνεχίσεις να το οδηγείς.Λέω μήπως σου έτυχε κάτι τέτοιο.
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 04, 2021, 07:00:10 μμ »

Το αμάξι όταν διαπιστώσει πρόβλημα μπαίνει σε safe mode και τα ρυθμίζει όλα αυτόματα απο στροφές κινητήρα μέχρι ψεκασμό, για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα. Ακόμη και αν έγινε κάτι τέτοιο θέλω πάντως να το δω με την ησυχία μου και να μην κάνω βεβιασμένη κίνηση λόγο ΚΤΕΟ.

To safe mode δεν σε σώζει αν ο ένας πολλ/στης δεν ανάβει το μίγμα στον κύλινδρό του.Θα κατέβει αυτό άκαφτο στην εξαγωγή.Αλλά αυτό είναι πολύ έμφανές,και συνήθως οι οδηγοί σταματάνε να δουλεύουν το κινητήρα,λόγο της πολύ τραχιάς λειτουργίας του.Απο κάποιες στροφές και πάνω στρώνει και αν είσαι μακρυά απο το σπίτι σου,τυχαίνει,να συνεχίσεις να το οδηγείς.Λέω μήπως σου έτυχε κάτι τέτοιο.

Πήγε κάποια χλμ έτσι... αναγκαστικά :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 04, 2021, 07:09:31 μμ »

Πήγε κάποια χλμ έτσι... αναγκαστικά :ohyes:

Τότε μπορεί όντος να έχει πρόβλημα ο καταλύτης σου Αποστόλη μου,δυστυχώς.Οταν τον επισκευάσεις,να μετρήσεις και τους 2 λάμδα σου,γιατί μπορεί και αυτοί να έχουν θέμα.Δεν έχει καμία εγκατάσταση αερίου ε;
Νομίζω οτι ο "Να πούμε" ο Νίκος,έχει στο μαγαζί αντάπτορα για τον λάμδα,ώστε να μην διαβάζει τα καυσαέριά σου και να σβήσει μια για πάντα το λαμπάκι.Αλλά θα πρέπει να μετρήσεις καυσαέρια πριν πάς ΚΤΕΟ,γιατί αν όντος είναι χαλασμένος καυσαέρια θα έχεις οπότε θα σε κόψουν.Πριν αγοράσεις οτιδήποτε κάνε μια καυσανάλυση.Κάνε αν μπορείς το τεστάκι με τα χτυπήματα στον καταλύτη και το καζανάκι.Ελπίζω να τον έχει το αμάξι σε εύκολη θέση να τον φτάνεις και να μην είναι απο κάτω.

Να σου πω πως την κύρια πληροφορία για την κατάσταση του καταλύτη,την παίρνει η ECU από τον δεύτερο λάμδα,αυτόν που είναι μετά τον καταλύτη σου.Μπορεί να τα έπαιξε αυτός και να σου δίνει βλάβη καταλύτη.Αν δεν έχεις καυσαέρια,τότε αυτός είναι ο υποψήφιος για έλενχο.
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 04, 2021, 07:17:01 μμ »

Πήγε κάποια χλμ έτσι... αναγκαστικά :ohyes:

Τότε μπορεί όντος να έχει πρόβλημα ο καταλύτης σου Αποστόλη μου,δυστυχώς.Οταν τον επισκευάσεις,να μετρήσεις και τους 2 λάμδα σου,γιατί μπορεί και αυτοί να έχουν θέμα.Δεν έχει καμία εγκατάσταση αερίου ε;
Νομίζω οτι ο "Να πούμε" ο Νίκος,έχει στο μαγαζί αντάπτορα για τον λάμδα,ώστε να μην διαβάζει τα καυσαέριά σου και να σβήσει μια για πάντα το λαμπάκι.Αλλά θα πρέπει να μετρήσεις καυσαέρια πριν πάς ΚΤΕΟ,γιατί αν όντος είναι χαλασμένος καυσαέρια θα έχεις οπότε θα σε κόψουν.Πριν αγοράσεις οτιδήποτε κάνε μια καυσανάλυση.Κάνε αν μπορείς το τεστάκι με τα χτυπήματα στον καταλύτη και το καζανάκι.Ελπίζω να τον έχει το αμάξι σε εύκολη θέση να τον φτάνεις και να μην είναι απο κάτω.

Να σου πω πως την κύρια πληροφορία για την κατάσταση του καταλύτη,την παίρνει η ECU από τον δεύτερο λάμδα,αυτόν που είναι μετά τον καταλύτη σου.Μπορεί να τα έπαιξε αυτός και να σου δίνει βλάβη καταλύτη.Αν δεν έχεις καυσαέρια,τότε αυτός είναι ο υποψήφιος για έλενχο.

Ευχαριστώ ρε Βάγγο! :kalo:
Πολύ χρήσιμα όλα!
Θα τα ελέγξω. Αν δω πως περνάω καυσαέρια ακόμη και έτσι θα πάω να το περάσω ΚΤΕΟ. Αλλιώς πάμε για άμεση αλλαγή καταλύτη.
Ίσως και να πάω να το περάσω ΚΤΕΟ έτσι κι αλλιώς για να πάρω τον δωρεάν μήνα μέχρι τον επόμενο έλεγχο που θα είναι δωρεάν  (αν θυμάμαι καλά όταν σε κόβουν και σε στέλνουν για επισκευή, δεν πληρώνεις επανέλεγχο με διορία 20-30 μέρες)

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 04, 2021, 07:30:08 μμ »

Ευχαριστώ ρε Βάγγο! :kalo:
Πολύ χρήσιμα όλα!
Θα τα ελέγξω. Αν δω πως περνάω καυσαέρια ακόμη και έτσι θα πάω να το περάσω ΚΤΕΟ. Αλλιώς πάμε για άμεση αλλαγή καταλύτη.
Ίσως και να πάω να το περάσω ΚΤΕΟ έτσι κι αλλιώς για να πάρω τον δωρεάν μήνα μέχρι τον επόμενο έλεγχο που θα είναι δωρεάν  (αν θυμάμαι καλά όταν σε κόβουν και σε στέλνουν για επισκευή, δεν πληρώνεις επανέλεγχο με διορία 20-30 μέρες)

Σωστά,έτσι θα σου βγεί τζάμπα η πρώτη καυσανάλυση.Αν θες κάνε ένα reset την ECU σου πριν μπείς στο ΚΤΕΟ.Aυτό θα σβήσει προσωρινά το λαμπάκι του λάμδα.Μπορεί και να προλάβεις και να μην ανάψει μέχρι να φύγεις.Αν δε,δεν έχεις και καυσαέρια,το πήρες το χαρτί με την μία.
Reset θα κάνεις βγάζοντας τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας σου.Μόλις τον βγάλεις για καλό και για κακό,πάτα το πεντάλ του φρένου,ώστε το ρεύμα που τυχόν είναι αποθηκευμένο στον όποιο πυκνωτή σου να αδειάσει και να γίνει γρήγορα το reset.Καναβάλε τον πόλο και οδηγώντας αργά μπές στο KTEO.
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Voliminal

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • V2 Power
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 R
  • Αντιδράσεις: +85
Απ: Τεχνικές ερωτήσεις περι αυτοκινήτων
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 04, 2021, 09:08:28 μμ »
Αποστόλη έχω μια δική μου εμπειρία, ίσως σε βοηθήσει.

Έχω Peugeot, σε κάποια φάση μου είχε βγάλει antipollution fault και δεν είχα δώσει σημασία για κανένα 6μηνο. Το σφάλμα το έβγαζε λόγω κάποιου εκ των 2 αισθητήρων λ που τα είχε παίξει, δεν θυμάμαι αν ήταν ο άνω η ο κάτω.

Η μαλακία που έγινε είναι οτι 6 μήνες με λάθος μετρήσεις του αισθητήρα μου έκαψε καταλύτη. Αν όντως ο καταλύτης σου είναι κατεστραμένος το καταλαβαίνεις αμέσως στην απόδοση.

Δεν είμαστε σίγουροι λοιπόν αν όντως στο δικό σου είναι αυτό ή είναι κάποιος λ.

Για αρχή πας ΚΤΕΟ και ότι γίνει, και όντως αν δεν περάσει δεν χρεώνεσαι (μέσα στο χρονικό διάστημα που σου δίνουν).

Θα έχεις χρόνο να το φτιάξεις.

Το διαγνωστικάκι με τα 5 ευρώ το έχω πάρει και εγώ από ebay αλλά αν γράψεις διαγνωστικό αυτοκινήτου ODB πλέον είναι στην ίδια τιμή σε πολλά καταστήματα στην Ελλάδα. Το κάνεις pair με εφαρμογή μέσω bluetooth στο κινητό σου και από κει μπορείς να δεις κωδικούς σφαλμάτων και να διαγράψεις και σφάλματα που εμφανίζονται στο καντραν. Κάνε ένα τσεκ μήπως για το δικό σου θέλει κάποιο συγκεκριμένο.

Anyway αν τελειώσεις με όλα αυτά και (μακάρι να μην είναι) είναι ο καταλύτης, δες την εκδοχή χειροποίητου.

Πήγα σε μαγαζί εδώ Αθήνα, μου έφτιαξε μεταλλικό καταλύτη και λίγο πιο ενισχυμένο (για παραπάνω κυβικά κινητήρα) με 18μηνη εγγύηση στα 190 ευρά.

4 χρόνια τώρα και 80k χλμ μετά, δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον καταλύτη ξανά.
Μάριος

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης