αντί για ένα κύλινδρο υπάρχουν 4 κύλινδροι και 1 στρόφαλος!!!!! άρα μάλλον καταργούμε τον παλιό στρόφαλό ....... ή μήπως όχι?????
και πως μεταδίδεται η κίνηση στους δίσκους????
δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς? Λογικό είναι να έχει ένα στρόφαλο. και αν ισχύει η θεωρία μου ότι πήραν ένα μπλοκ από τετρακύλινδρο μοτέρ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσον αφορά μετάδοση κτλ.
αλλάζει η γωνία φίλε μου !!!! πράγμα που αχρηστεύει τον παλιό στρόφαλο!!! άλλοστε για να δουλεύει με τον παλιό κύλινδρο θα πρέπει οι αναφλέξεις να είναι ταυτόχρονες ... μου φαίνεται απίθανο να κατασκευαστεί μηχανισμός που να δέχεται 4!!!! μπιέλες και να δίνει κίνηση μόνο στη μέση!!!! γι'αυτό και είμαι τόσο περίεργος για το πως το έκανε!!!!! ;)
Πάλι δεν μπορώ να καταλάβω... :thnk: To βλέπω σαν ένα μοτέρ με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο. Για να το χρονίσει το μοτέρ, συνδέει με ιμάντα τον εκκεντροφόρο μέσω ενός γραναζιού στον στρόφαλο. Η αναφλέξεις δεν είναι ταυτόχρονες, έχουν ρυθμιστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκκεντροφόρου.
αλλάζει η γωνία φίλε μου !!!! πράγμα που αχρηστεύει τον παλιό στρόφαλο!!! άλλοστε για να δουλεύει με τον παλιό κύλινδρο θα πρέπει οι αναφλέξεις να είναι ταυτόχρονες ... μου φαίνεται απίθανο να κατασκευαστεί μηχανισμός που να δέχεται 4!!!! μπιέλες και να δίνει κίνηση μόνο στη μέση!!!! γι'αυτό και είμαι τόσο περίεργος για το πως το έκανε!!!!! ;)
Πάλι δεν μπορώ να καταλάβω... :thnk: To βλέπω σαν ένα μοτέρ με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο. Για να το χρονίσει το μοτέρ, συνδέει με ιμάντα τον εκκεντροφόρο μέσω ενός γραναζιού στον στρόφαλο. Η αναφλέξεις δεν είναι ταυτόχρονες, έχουν ρυθμιστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκκεντροφόρου.
αν έχει χωριστό στρόφαλο , που είναι και το λογικότερο , πως στα κομάτια μεταφέρει την κίνηση στους δίσκους?????
θα ήταν λογικό μία σειρά από γρανάζια αλλά δε βλέπω κάτι τέτοιο!!!!! :thnk: :thnk: :thnk:
Ειναι τρελλοι οι Γερμανοι!!! Φανταστειτε (οι Αθηναιοι ) πριν καμοια 10ρια χρονια , να εσκαγε τετοιος "μπομπος" στην Βουτα... Εγκεφαλικο οι "γρηγοροι" :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Μην πατε μακρια καποιος απο την αθηνα σε αγωνα ντραγκστερ ενωσε 2 c90 με δυο στροφαλους και 2 καρμπυρατερ.ο χρονος που εκανε 0-400 αν θυμαμαι καλα ηταν 12.5sec πολυ μικρη διαφορα αν φανταστειται οτι μια μηχανη 900 κυβικα tdm εχει χρονο 12,2sec η ακομα και με shiver με 12 sec.ο μπομπος στο βιντεο μονο θορυβο κανει...