APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: κολτρέϊν στις Μάιος 22, 2008, 06:49:31 μμ
-
1000αρια
DUCATI 1098 S
τιμη 23.900
ιπποδυναμη 160/9.750
ιπποδυναμη στον τροχο 147.6/9.200
KAWASAKI ZX10-R
τιμη 13.990
ιπποδυναμη 188/12.500
ιπποδυναμη στον τροχο 162.3/12.500
MV AGUSTA F312
τιμη 24.500
ιπποδυναμη 183/13.000
ιπποδυναμη στον τροχο 165.7/10.900
SUZUKI GSX-R 1000 K7
τιμη 12.995
ιπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 161.8/12.200
HONDA CBR 1000RR
τιμη 14.120
υπποδυναμη 175/12.000
υπποδυναμη στον τροχο 158/12.100
KTM RC8
τιμη 17.490
υπποδυναμη 155/10.000
υπποδυναμη στον τροχο 142.3/9.900
SUZUKI GSX-R 750 K8
τιμη 12.995
υπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 126.8/13.300
YAMAHA R1
τιμη 14.600
υπποδυναμη 177/12.500
υπποδυναμη στον τροχο 160.6/12.600
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο YAMAHA R1
4ο SUZUKI GSX-R 750 K8
5ο KAWASAKI ZX10-R
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312
ΔΥΝΑΜΗ ΨΗΛΑ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο MV AGUSTA F312
3ο YAMAHA R1
4ο HONDA CBR 1000RR
5ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
6ο DUCATI 1098 S
7ο KTM RC8
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8
ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο KAWASAKI ZX10-R
4ο YAMAHA R1
5ο KTM RC8
6ο DUCATI 1098 S
7ο MV AGUSTA F312
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8
ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΚΑΖΙΟΥ
1ο YAMAHA R1
2ο KAWASAKI ZX10-R
3ο HONDA CBR 1000RR
4ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
5ο DUCATI 1098 S
6ο SUZUKI GSX-R 750 K8
7ο MV AGUSTA F312
8ο KTM RC8
ΚΡΑΤΗΜΑ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο KAWASAKI ZX10-R
3ο SUZUKI GSX-R 750 K8
4ο YAMAHA R1
5ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312
ΦΡΕΝΑ
1ο MV AGUSTA F312
2ο DUCATI 1098 S
3ο KAWASAKI ZX10-R
4ο YAMAHA R1
5ο HONDA CBR 1000RR
6ο KTM RC8
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
ΠΛΑΙΣΙΟ
1ο MV AGUSTA F312
2ο YAMAHA R1
3ο HONDA CBR 1000RR
4ο DUCATI 1098 S
5ο KAWASAKI ZX10-R
6ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο KTM RC8
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
1ο DUCATI 1098 S
2ο KTM RC8
3ο MV AGUSTA F312
4ο KAWASAKI ZX10-R
5ο HONDA CBR 1000RR
6ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
7ο YAMAHA R1
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8
ΤΙΜΗ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο HONDA CBR 1000RR
4ο YAMAHA R1
5ο SUZUKI GSX-R 750 K8
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο HONDA CBR 1000RR
3ο YAMAHA R1
4ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
5ο DUCATI 1098 S
6ο MV AGUSTA F312
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο KTM RC8
600αρια
DUCATI 848
τιμη 14.900
υπποδυναμη 132/10.000
υπποδυναμη στον τροχο 124.2/9.600
KAWASAKI ZX-6R
τιμη 9,990
υπποδυναμη 125/14.000
υπποδυναμη στον τροχο 107.1/14.100
YAMAHA R6
τιμη 11.800
υπποδυναμη 129/14.500
υπποδυναμη στον τροχο 112.6/14.500
HONDA CBR 600 RR
τιμη 11.300
υπποδυναμη 120/13.500
υπποδυναμη στον τροχο 110/13.700
SUZUKI GSX-R 600 K8
τιμη 9.995
υπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 106.4/13.800
TRIUMPH DAYTONA 675
τιμη 10.490
υπποδυναμη 125/12.500
υπποδυναμη στον τροχο 107/12.100
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
1ο SUZUKI GSX-R 600 K8
2ο HONDA CBR 600 RR
3ο TRIUMPH DAYTONA 675
4ο KAWASAKI ZX-6R
5ο YAMAHA R6
6ο DUCATI 848
ΔΥΝΑΜΗ ΨΗΛΑ
1ο YAMAHA R6
2ο TRIUMPH DAYTONA 675
3ο KAWASAKI ZX-6R
4ο DUCATI 848
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο SUZUKI GSX-R 600 K8
ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο DUCATI 848
3ο HONDA CBR 600 RR
4ο SUZUKI GSX-R 600 K8
5ο KAWASAKI ZX-6R
6ο YAMAHA R6
ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΚΑΖΙΟΥ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο YAMAHA R6
3ο KAWASAKI ZX-6R
4ο HONDA CBR 600 RR
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο DUCATI 848
ΚΡΑΤΗΜΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο YAMAHA R6
3ο HONDA CBR 600 RR
4ο KAWASAKI ZX-6R
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο DUCATI 848
ΦΡΕΝΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο DUCATI 848
4ο YAMAHA R6
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο SUZUKI GSX-R 600 K8
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
1ο DUCATI 848
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο TRIUMPH DAYTONA 675
4ο HONDA CBR 600 RR
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο YAMAHA R6
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
1ο SUZUKI GSX-R 600 K8
2ο YAMAHA R6
3ο KAWASAKI ZX-6R
4ο DUCATI 848
5ο TRIUMPH DAYTONA 675
6ο HONDA CBR 600 RR
ΤΙΜΗ
1ο KAWASAKI ZX-6R
2ο TRIUMPH DAYTONA 675
3ο SUZUKI GSX-R 600 K8
4ο HONDA CBR 600 RR
5ο YAMAHA R6
6ο DUCATI 848
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο YAMAHA R6
4ο SUZUKI GSX-R 600 K8
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο DUCATI 848
ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ............ΓΙΑΤΙ ΤΟ SUZUKI GSX-R 750 K8 ΤΟ ΤΕSTΑΡΗ ΜΕ ΤΑ 1000αρια ΚΑΙ ΤΟ DUCATI 848 ΤΟ TESTΑΡΗ ΜΕ ΤΑ 600αρια???????????????
-
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:
Το 750 μπορεί να το συγκαταλέγει στα 1000αρια από τον παλιό κανονισμό των sbk (μπορεί και όχι).
Εξάλλου το κρίνει ξεχωριστά.
Και το 848 το δικαιολογούν από πλευράς ευκολίας στην οδήγηση και της αίσθησης που προσεγγίζει περισσότερο τα 600.
-
ΝΑΙ,δεν κοιτας που το gsxr παει 4ο!!!ουστ!!!!ουτε μια μηχανη δεν ξερεις να αγορασεις!!! :tez: :tez: :tez:
-
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:
δεν το εβγαλαν τελευταιο :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
4ο ειναι ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D
και μην κανετε SPAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM :psdof: :psdof: :psdof: :tez:
-
:tez: :tez:!!!σοβαρα ρε,για daytona γιατι δεν το σκεφτηκες??σε μαυρο μα χρυσες ζαντες ειναι πολυ ομορφο..και δεν κυκλοφορουν και πολλα... ;)
-
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:
:lol% :lol% :lol%
Το 750 μπορεί να το συγκαταλέγει στα 1000αρια από τον παλιό κανονισμό των sbk (μπορεί και όχι).
Εξάλλου το κρίνει ξεχωριστά.
Και το 848 το δικαιολογούν από πλευράς ευκολίας στην οδήγηση και της αίσθησης που προσεγγίζει περισσότερο τα 600.
Εχει να κανει με την κατηγορια supersport προφανως...Τα Ι4 ειχαν οριο τα 599cc ενω τα V2 τα 749cc εξου και το 749 ετρεχε supersport...φανταζομαι οτι οι νεοι κανονισμοι προβλεπουν αυξηση στα κυβικα(?)