APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: pegasakos στις Ιούνιος 10, 2016, 09:16:41 μμ
-
Στην δημοσιότητα ήρθαν περισσότερα δεδομένα σχετικά με τις ,ταξινομήσεις δικύκλων για τον μήνα Μάιο. Συγκεκριμένα, σήμερα θα δούμε τις πρώτες 20 σε ταξινομήσεις εταιρείες, για τον Μάιο του 2016.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται η SYM με μερίδιο 17,5% επί της αγοράς και 775 ταξινομήσεις. Ακολουθεί η Honda me 720 ταξινομήσεις και μερίδιο 16,2%, ενώ στην τρίτη θέση είναι η Yamaha με 14,8% και 657 ταξινομήσεις.
Αναλυτικά, η λίστα με τις πρώτες 20 εταιρείες.
1) SYM 17,5% (775)
2) Honda 16,2% (720)
3) Yamaha 14,8% (657)
4) KYMCO 13,2% (588)
5) Piaggio 11,9% (526)
6) Daytona 6,5% (287)
7) Aprilia 1,5% (66)
8) Kawasaki 1,5% (65)
9) Vespa 1,4% (64)
10) BMW 1,3% (56)
11) Keeway 1,1% (50)
12) Suzuki 1,1% (50)
13) TGB 1,1% (48)
14) Chingoing Loncin 1% (44)
15) KTM 1% (43)
16) Peugeot 0,6% (27)
17) Chongoing Astronautic 0,6% (44)
18) Ducati 0.5% (21)
19) Zhejiang Taizhou 0.5% (20)
20) Modenas 0,4% (19)
Πηγή Mototriti
-
Θα ειχε ενδιαφερον να ξεραμε και ΤΊ πουλαει η καθε εταιρια.
ps. Chongoing Astronautic :h22: :h22: :h22:
-
Θα ειχε ενδιαφερον να ξεραμε και ΤΊ πουλαει η καθε εταιρια.
ps. Chongoing Astronautic :h22: :h22: :h22:
Μη γελάς είναι 44 από αυτούς μόνο τον Μαιο...θα σε πετύχει κανένας τους σε διασταύρωση και θα πάει να φρενάρει και θα σχιστούν τα χάρτινα δισκόφρενα από το Chongoing Space Muthafucka και θα γίνεται αυτοκόλλητοι!!!
-
Το group καλά πάει .... ίδιες πωλήσεις με τν yamaha περίπου!!!
-
Ταξινομήσεις μοντέλων του πρώτου 4μήνου του 2016. Με την BMW να έχει best seller το adventure 1200άρι και ότι το απλό μοντέλο. Άντε γεια !
http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/8674-reportaz-2016-taxinomiseis-top20-motosikletwn-tetraminou.html (http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/8674-reportaz-2016-taxinomiseis-top20-motosikletwn-tetraminou.html)
-
ο ομιλος στην ελλαδα πουλησε
piagio 6791
vespa 844
motoguzzi 54
aprilia 44
στοιχεια..
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/29586-taksinomiseis-2021-oi-epidoseis-olon-ton-etaireion-tis-ellinikis-agoras?fbclid=IwAR0GT3vnLAIF7_SHNnxLH7LA7rkk8SJLjSyVVN9MirwzE8n2dpjP51S6fKA
-
και συνεχιζουμε απ τα 44 απριλια
τα 15 ειναι rs 660 και τα 4 ειναι rsv4,
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/29595-taksinomiseis-2021-supersport-superbikes?fbclid=IwAR2pwDKc52fLdmeijbYgXU_pdfy2ny7vgbkeYf-eDZfhOucKfaY-JGe0UIg
αναζητουνται τα αλλα 25..πιθανον τουονια
-
11 tuareg τον απριλιο ειναι στους δρομους
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/30633-taksinomiseis-apriliou-2022-top-15-motosykleton?fbclid=IwAR20FWfiifXNRN3mydZkTXSrHLEZb8DVedGSquaeyMgEE6SywJ7T46l9wJw
-
628 απριλια καινουρια το 2022...απ αυτα οι 114(44 το 2021) μοτοσυκλετες και τα 514 σκουτερ...
στα σκουτερ το λες οτι πηγε καλα με τη γκαμα που υπαρχει και τον φουλ ανταγωνισμο εσωτερικο(πιατζιο κτλπ) και εξωτερικο(sym κτλπ)
στις μοτοσυκλετες λειπει ξεκαθαρα μια μοτοσυκλετα κατω απ το ψυχολογικο οριο των 10000ε...
κοινως λειπει ενας πηγασος ...αναλυτικα οι πωλησεις ολων των εταιριων
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ti-agorasan-oi-ellines-mehri-simera-taxinomiseis-2022-katataxi-etaireion
-
Μεσαία μηχανάκια σαν τα ''κινέζικα'', μετά θα λέμε γιατί
πουλάνε..
-
Πάντως εγώ που παρακολουθώ κάτι τιμές μοτοσικλετών που με ενδιαφέρουν είδα πτώση 500 ευρώ...
Benelli και voge,
Δε ξέρω αν είναι γενικό το φαινόμενο σε όλες τις μάρκες
-
Και πάλι θεωρώ ότι Voge και Benelli πουλάνε ακριβά για αυτό που προσφέρoυν. Το trk για παράδειγμα έχει κάπου στα 7000€ παρόλο που στην ουσία είναι ένα κακό μηχανάκι κατά τη γνώμη μου. Wannabe mutlistrada, μέτριας ποιότητας κατασκευής που λόγω όγκου και ιπποδύναμης δε κάνει ούτε για commuting ούτε για touring. Γείτονας μου που το χει καμία διετία περίπου, το βάζει για πούλημα.
-
Η Kawasaki πούλησε δηλαδή 48 μοτοσικλέτες όλη την χρονιά; :ohmy:
Κατάλαβα καλά;
-
Αν δεν κάνω λάθος δεν είχε καν αντιπρόσωπο μέχρι πρόσφατα.
-
Η Kawasaki πούλησε δηλαδή 48 μοτοσικλέτες όλη την χρονιά; :ohmy:
Κατάλαβα καλά;
πιθανον και στοκ
-
Suzuki και Kawasaki έχουν φάει μεγάλη κατρακύλα τα τελευταία χρόνια. Μόνο η Yamaha το παλεύει αρκετά και κάτι λίγο η Honda.
Κάτι η έλλειψη φρεσκάδας, κάτι η άνοδος των κινέζων, κάτι η φινέτσα και η πολύ βελτιωμένη αξιοπιστία των Ευρωπαίων...έδεσε το γλυκό.
-
Suzuki και Kawasaki έχουν φάει μεγάλη κατρακύλα τα τελευταία χρόνια. Μόνο η Yamaha το παλεύει αρκετά και κάτι λίγο η Honda.
Κάτι η έλλειψη φρεσκάδας, κάτι η άνοδος των κινέζων, κάτι η φινέτσα και η πολύ βελτιωμένη αξιοπιστία των Ευρωπαίων...έδεσε το γλυκό.
αμα δεν ειχαν παπια,σκουτερ και η honda,yamaha...@@ ταξινομισεις θα ειχαν
μια χαρα φρεσκαδα και φινετσα εχουν τα καινουργια μηχανακια...ειναι πολλα τα λεφτα ομως Αρη
μη γελιεστε...οι ιαπωνες δεν πουλανε μεγαλες μοτοσυκλετες πια και αυτο φαινεται σε καθε φαναρι που με πιανει
η καινουργια φαση με τα ηλετρικα διτροχα καβουρδιστηρια που ψοφολογανε αναμεσα απο τα αυτοκινητα,εχει αρχισει να μου τη δινει στα νευρα
εχουν γινει και οι δικυκλιστες πολυ zewaσοφτ και το νεο αιμα ειδικα ειναι πολυ touchscreen,bluetooth & quickshifter
-
Μάλλον δεν το διάβασες, Honda και Yamaha πούλησαν υπερδιπλάσιες μοτοσικλέτες από όλες της Ευρωπαϊκές μαζί (και βάζω μέσα και την Benelli που είναι όσο ευρωπαϊκή όσο η πάπια Πεκίνου). Μιλάμε για μοτοσικλέτες, όχι σκούτερ και παπιά.
Οι Γιαπωνέζοι έχουν χάσει την αγορά των μοτοσικλετών με κόστος από 15 χιλιάδες και πάνω (μην πω 20) στους Ευρωπαίους, τίποτα περισσότερο.
Όσο για τους νέους απλά γενικά δεν καβαλούν μοτοσικλέτες όσο παλαιότερα. Τα ηλεκτρικά είναι λύσεις ανάγκης περισσότερο παρά φιλοσοφία.
Τα quickshifter που κολλάνε;
-
H Honda πουλάει ακόμα λόγω brand, κατα τη γνώμη μου. Τεχνολογικά έχει πάψει να είναι αιχμή εδώ και χρόνια. Σχεδιαστικά δε το συζητώ καν...
Γεμάτος ο τόπος από nc και και εκείνες τις μετριότητες τα cb500 γιατί ακόμα νομίζουν πολλοί ότι η χόντα είναι συνώνυμο της ποιότητας και της αξιοπιστίας.
Η Υamaha τουλάχιστον με τα MT κάτι αξιόλογο κάνει. Η μόνη Ιαπωνική που θα προτιμούσα αν κοίταζα προς τα εκεί.
-
Μάλλον δεν το διάβασες, Honda και Yamaha πούλησαν υπερδιπλάσιες μοτοσικλέτες από όλες της Ευρωπαϊκές μαζί (και βάζω μέσα και την Benelli που είναι όσο ευρωπαϊκή όσο η πάπια Πεκίνου). Μιλάμε για μοτοσικλέτες, όχι σκούτερ και παπιά.
Οι Γιαπωνέζοι έχουν χάσει την αγορά των μοτοσικλετών με κόστος από 15 χιλιάδες και πάνω (μην πω 20) στους Ευρωπαίους, τίποτα περισσότερο.
Όσο για τους νέους απλά γενικά δεν καβαλούν μοτοσικλέτες όσο παλαιότερα. Τα ηλεκτρικά είναι λύσεις ανάγκης περισσότερο παρά φιλοσοφία.
Τα quickshifter που κολλάνε;
εγω βλεπω τις πωλησεις συνολικα...οι πωλησεις της suzuki βασιζονται στο vstrom κατα βαση και η kawasaki ειναι στο τπτ και εκει θα μεινει γιατι ο νεος εισαγωγεας εχει κακο τροπαρι
τα παπια λογω προδιαγραφων καποια στιγμη θα κοπουν 'η αν δεν κοπουν,θα γινουν ακριβα οσο αντιστοιχα σκουτερ
η μηχανη,η "καλη"...ειναι ακριβη...αλλιως περνει cb500x η΄ΜΤ07 με 7-8000,το africa πχ εχει πανω απο τα διπλα €...οσο ειναι ο μεσος ορος της κατηγοριας
οι ιαπωνες δεν ειναι ακριβοτεροι...σου κακοφαινεται ομως γιατι ηταν αρκετα φτηνοτεροι και εφτασαν τους υπολοιπους σε τιμες λιανικης
δυστηχως δεν καβαλανε μοτοσυκλετες γενικα...παλιοι,νεοι οδηγοι...εχουν βολευτει με τα σκουτερ γι'αυτο εχουν γεμισει οι δρομοι με δαυτα
τα touchscreen,bluetooth,quickshifter,tracion control και λοιπα gadgetακια σε μηχανακια που δε "χρειαζονται" ανεβαζουν το κοστος
τα βαζουν ομως μονο και μονο για θαμπωθει το νεο αγοραστικο κοινο...και μετα να γκρινιαζει οτι ειναι ακριβα τα μπουρδελα
φαυλος κυκλος που κραταει τις τιμες των μτχ ψηλα
-
Καλύτερα να τα έχουν πάνω τους κι ας μην τα χρησιμοποιούμε.
Αλλωστε τα ίδια πληρώναμε πάνω κάτω και παλιότερα χωρίς να έχουν τίποτα από αυτά τα μπιμπλίκια.
Απλά εμείς φτωχύναμε και μας φαίνονται πανάκριβα.
-
+47% μεριδα λεοντος tuareg....
βγαλτε pegaso ΡΕ!!!!
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/33133-pwlhseis-motosykletvn-eurwph-rekor-15etias?fbclid=IwAR0EwnNKzU9B5QgK1kP3Ha2HlAjwrdZPGVy2QepJAFkc2hGIAMmG-_AuKhk