APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: geokount στις Ιούλιος 05, 2007, 05:45:38 μμ

Τίτλος: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: geokount στις Ιούλιος 05, 2007, 05:45:38 μμ
Καλησπέρα!Εχω ένα Pegaso εδώ και 3 χρόνια.Τα δρομολόγια που κάνω είναι συνήθως από τον Γέρακα που μένω εως την Ελευσίνα που είναι η δουλειά μου.Πριν κανα μήνα είπα να βγω λίγο παραέξω και να πάω αυθημερόν μέχρι το Ναύπλιο.Στο ύψος τον Μεγάρων άρχισα να πιάνομαι άσχημα και εγώ και η συνοδηγός μου.Ετσι αναγκαστήκαμε μετα να σταματάμε κάθε μισή ώρα.Τί φταίει?Φταίει η σέλα που είναι σκληρή?Αν ναι, τί μπορώ να κάνω?Ή μήπως φταίει οτι δεν είμαι συνηθησμένος και μετά απο κάποια ταξίδια θα το συνηθήσω?
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 05, 2007, 07:33:08 μμ
Αναρτήσεις και ζελατίνα ίσως και κακή  φόρτωση !!!!

Εχω κάνει πολλα μακρίνοόοοοοοτερα ταξίδια με το λατρεμένο μου Πηγασάκι και δεν έιχα κανένα θέμα !!!!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: SKIER στις Ιούλιος 05, 2007, 08:03:59 μμ
Οσα περισσοτερα μακρυνα ταξιδια κανεις τοσο καλυτερη ''φυσικη'' κατασταση αποκτα ο πισινος σου.Φυσικα μια καλυτερη σελα βοηθα την κατασταση.Προσωπικα σκοπευω του χρονου το καλοκαιρι να την ψαξω για σελα,γιατι φετος ταξιδι με την μηχανη γιοκ,μετα απο ασκηση βετο της γυναικας(περσι στο ταξιδι στην Ιταλια ταλαιπωρηθηκε ο πισινοςτης).Οι αναρτησεις και η ζελατινα βοηθανε,προσεξε μονο το υψος της ζελατινας,εγω πηρα μια της Kappa αλλα δεν με βολεψε γιαυτο και την πουλαω.
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: geokount στις Ιούλιος 05, 2007, 08:45:04 μμ
Αμορτισέρ και ελατήριο άλλαξα πριν 2 μήνες.Ότι πράγματα είχα, τα είχα στο βαλιτσάκι.Η ζελατίνα πως συνδέεται με το οτι πιάστηκε ο πισινός μου?
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 05, 2007, 08:51:53 μμ
O αερας  σε κουνάει συνεχώς .....και δημιουργεί άβολη στάση οδήγησης που κουράζει όλο το σώμα  !!! Η αεροδυναμική ακόμα και στα 120 χλμ δεν έιναι πλάκα όταν κάνεις μακρυνό ταξίδι !!!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 05, 2007, 09:44:49 μμ
Αλεξ/λη - Καρπενήσι στην 1η Πανελλήνια Aprilia Bikers εγώ 75 κιλά το μοσχάρρ (κολλητός) καμμιά 95 από πίσω...τίγκα φόρτωμα μπαγκαζιέρα...(το επιβεβαιώνουν και οι εκεί παρόντες...ε..Powerphot..??? Bill..? :D)
δεν προβληματίστηκα...

Αλεξ/λη - Σέρρες-Λ.Πλαστήρα-Μέτσοβο-Γιαννενα και....τούμπαλιν πίσω...
όχι...δεν με προβλημάτισε....(εκτός από μια μικρή τσαντούλα :P :D πάνω στην πλάτητου συνεπβάτη..το ίδιο μοσχάρρ που άλλαζε αεροδυναμική κέντρο βάρους κτλ..)

εν ολίγοις νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα συνήθειας χωρίς πλάκα.... ε..δεν είπαμε ότι δε θα πιασστεί ο κώλ#!ος σου έτσι.... μη λέμε και χαζά... αλλά προσωπικά το παρατηρώ στον εαυτό μου στα πρώτα ταξίδια μετά το χειμώνα που δεν βγαίνω πολύ ότι πιάνομαι πιο εύκολα από όταν το καλοκάιρι... :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: bomba στις Ιούλιος 05, 2007, 09:51:08 μμ
μαλλον εισαι απροπονητος φιλε,χωρις να αντιπαρερχομαι οτι το μονοκυλινδρο στην εθνικη χρειαζεται υπομονη γενικοτερα :-)
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: StavRos στις Ιούλιος 05, 2007, 10:13:54 μμ
εκτος αυτων που προανεφεραν τα παιδια ενας ακομα λογος που κουραστηκες ειναι οι κραδασμοι του μονοκυλινδρου ...

Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 05, 2007, 10:20:03 μμ
Αθήνα - Κατερίνη - Καβάλα   3 στάσεις .....και όλα καλά ...το μονοκύλινδρο ...αψογο!!! Αθήνα - πατρα - Ιθάκη - Γιάννενα - Αθήνα ...φορτωμένο τρελά .....
Αθήνα - Πλαστήρας ( οχι στην πανελλήνια δυστυχώς ) Γιάννενα και επιστροφή Αθήνα !!!

Μυτιλήνη 1200 χλμ σε 8 μερες με 150 κιλά φόρτο ( saddle bags και μπαγκαζιέρες γεμάτες ) μια χαρά !!!! 
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: davide στις Ιούλιος 06, 2007, 01:10:47 πμ
Θεωρώ  τον εαυτό μου αρκετά συνηθισμένο σε ταξίδια με την μηχανή. Όταν βρίσκομαι στην σέλα του Falco έχω την εντύπωση ότι μπορώ να ταξιδεύω ασταμάτητα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, μέχρι που κάποια στιγμή με πιάνει η πείνα και η συνέχεια είναι γνωστή...!!!

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν ‘δανείζομαι’ την μηχανή του πατέρα μου. Ένα BMW F650 GS. Μέσα σε 100-120χλμ. νοιώθω κατεστραμμένος! Τί εννοώ? Όχι μόνο πιάνομαι (και αυτό το δικαιολογώ λέγοντας ότι δεν έχω συνηθίσει την στάση της), αλλά έχω μία αίσθηση, αρχικά στα χέρια και μετά σε όλο μου το σώμα, κάτι σαν να έχω ελατήρια μέσα μου!!! Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο άσχημα νοιώθω και πόσο πολύ κουράζομαι. Νοιώθω λες και θα σπάσω!!!

Από την άλλη έχω τον πατέρα μου, που δεν νομίζω να έχει καλύτερη φυσική κατάσταση από μένα (ελπίζω να μην μάθει τί γράφω), ο οποίος ταξιδεύει άνετα και για πολλά χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα...!

Μόνο εγώ το παθαίνω αυτό?  :thnk:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 06, 2007, 03:39:14 πμ
μαλλον εισαι απροπονητος φιλε,χωρις να αντιπαρερχομαι οτι το μονοκυλινδρο στην εθνικη χρειαζεται υπομονη γενικοτερα :-)

ναι...όντως το μονολύλινδρο στην εθνική και πατημένος είναι μια βαρεμάρα... :fc42:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: bomba στις Ιούλιος 06, 2007, 09:12:01 πμ
παιδια ισως εξηγειται το φαινομενο
υποθετω οτι αναλογα τη συνηθεια και τη θεση οδηγηση της καθε μοτοσυκλετας το σωμα προσαρμοζεται και προσαρμοζονται και οι μυς του
αλλιως απλωνεσαι σ ενα σκυφτο,αλλιως σ ενα ορθιο
αλλα σημεια καταπονουνται στο ενα,αλλα στο αλλο
ομως ολα ειναι θεμα προπονησης θελω να πιστευω
παραδοξως τα στρηταδικα ειναι καλυτερα για τουρισμο γιατι καταπονουν λιγοτερο τη σπονδυλικη στηλη και γιατι ανεβαζοντας ταχυτητα ο αερας σε σηκωνει λιγο κ σε ξεκουραζει στον κορμο κ στα χερια
βρισκοντας λοιπον μια βολικη σταση κ συνηθιζοντας τις γωνιες που καθεσαι,μπορεις να κανεις πολλα ανετα χιλιομετρα,χωρις πολλα μπαγκαζια
το μιλλε που εχω καβαλησει στατικα βεβαια,νομιζω οτι ειναι πολυ ανετο κ ευρυχωρο για τουρισμο
απ την αλλη στο καπονορντ τουλαχιστον,ποτε δεν αισθανθηκα πιασιμο στο σωμα
βεβαια για τα δικα μου μετρα ειναι δραματικο το να πηγαινεις με πανω απο 160 και τη μαμισια ζελατινα,ενω εισαι πολυ περισσοτερο ευπαθης στους πλαγιους ανεμους
το αστειο ειναι οτι οδηγωντας ενα στρηταδικο και καβαλωντας αμεσως μετα ενα ον οφ,νομιζεις οτι καβαλας καποιο καλαμι με ροδες και σου φαινεται οτι το ον-οφ ειναι μπουνταλαδικο μηχανακι,παπι,ποδηλατο,παιχνιδι..
τεραστια διαφορα,και φυσικα τα στρητ απεχουν παρασαγγας σε οδικη συμπεριφορα ενω τα ον οφ σε ανεση και φορτωμα

για να επανελθω ομως στο θεμα του μονοκυλινδρου,πιστευω οτι με μια καλη ζωνη μεσης και αρκετη εξοικειωση,πραγμα που σημαινει τουλαχιστον 10 χιλιαδες χλμ το χρονο σε βολτες,προβλημα δεν θα υπαρχει απο κουραση κ καταπονηση
βεβαια εαν ταξιδευει καποιος με φορτιο πισω,καλο ειναι να ρυθμιζει κ την αναρτηση αναλογα ωστε να μη "σουζαρει" ο μπροστινος τροχος.
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 06, 2007, 09:19:41 πμ

βεβαια εαν ταξιδευει καποιος με φορτιο πισω,καλο ειναι να ρυθμιζει κ την αναρτηση αναλογα ωστε να μη "σουζαρει" ο μπροστινος τροχος.


Σωστός !!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 06, 2007, 09:20:03 πμ
Καλησπέρα!Εχω ένα Pegaso εδώ και 3 χρόνια.Τα δρομολόγια που κάνω είναι συνήθως από τον Γέρακα που μένω εως την Ελευσίνα που είναι η δουλειά μου.Πριν κανα μήνα είπα να βγω λίγο παραέξω και να πάω αυθημερόν μέχρι το Ναύπλιο.Στο ύψος τον Μεγάρων άρχισα να πιάνομαι άσχημα και εγώ και η συνοδηγός μου.Ετσι αναγκαστήκαμε μετα να σταματάμε κάθε μισή ώρα.Τί φταίει?Φταίει η σέλα που είναι σκληρή?Αν ναι, τί μπορώ να κάνω?Ή μήπως φταίει οτι δεν είμαι συνηθησμένος και μετά απο κάποια ταξίδια θα το συνηθήσω?

To πιο βασικό απ' όλα πιστευω ότι είναι η θέση του τιμονιού.
Δοκίμασε να αλλάξεις την θέση του, 1-2 κλικ μπροστα η πίσω, (ανάλογα που βρίσκεται),
και να είσαι σίγουρος ότι θα δεις τεράστια διαφορά.
Μετά συνεχίζεις με τις ρυθμίσεις ανάρτησης. :bye:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 11, 2007, 06:08:25 πμ

βεβαια εαν ταξιδευει καποιος με φορτιο πισω,καλο ειναι να ρυθμιζει κ την αναρτηση αναλογα ωστε να μη "σουζαρει" ο μπροστινος τροχος.


Σωστός !!!!!!!
-off topic..: πάντως με τον Γιάννη και το φόρτωμα που είχαμε Λ.Πλαστήρα μάλλον ήθελε μπροστά και αντίβαρα μπροστά...ξέρετε από εκείνα που έχουν τα τρακτέρ.... :hammer :hammer :hammer


Πάντως η παρατήρηση του Powerphot για το τιμόνι νομίζω πως έχει βάση ε.... :bye:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: GFiotakis στις Ιούλιος 11, 2007, 06:52:08 πμ
Φιλε Γιωργο χαιρετω
Καταρχην θα πρεπει να μας περιγραψεις τι ακριβως πιασιμο εννοεις ….εννοεις την μεση σου , τα χερια σου , τα ποδια σου η απλα πιαστηκαν τα οπισθια σου ???

Ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσεις που εχω καβαλησει ολα μου τα χρονια που οδηγω …οσο δε για ταξιδια δεν το συζηταμε …ανετα για παντου …και σου μιλαω εγω που ειμαι και υπερβαρος οχι αστεια …..και δικαβαλος και φορτωμενος με βαλιτσα και τανκ μπαγκ   
Και μιλαμε για ταξιδια Αθηνα Αλεξανδρουπολη …μιλαμε για 36ωρο αγωνα αντοχης 2.500 χλμ , για Αθηνα Γιαννενα και τουμπαλιν  και και και ……σε 9 μηνες που εχω το πηγασο εχω κανει 25.000 χλμ και απο αυτα τα 18.000 σε ταξιδια εκτος Αθηνας.
Βεβαια ολα ειναι θεμα συνηθειας ….πολοι μπορουν να το πουν αυτο και ετσι ειναι σε πολλες περιπτωσεις …αλλα πραγματι ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσης οδηγησης .
Οπως σου ειπαν και τα αλλα παιδια  ρυθμισε αναρτησεις και τιμονι μεχρι να βρεις τι σου ταιριαζει …αν το πιασιμο σου ειναι μονο στα οπισθια τοτε μπορεις να φτιαξεις μια ποιο μαλακη σελα σε ενα ταπετσιερη και θα εισαι ενταξει.

Τωρα αυτο με τα μονοκυλινδρο δεν το καταλαβα ποτε …
και μιλαμε για τα μοντελα απο το 2001 και μετα οι κραδασμοι ειναι σχεδον ανυπαρκτοι ….το δικο μου που ειναι του 2000 με καλμπυρατερ που εχει περισσοτερους κραδασμους  και κυριως στην ταχυτητα απο τα 140 μεχρι τα 150 και παλι δεν ειναι προβλημα …το προβλημα του ειναι οτι δεν εχει μεγαλη τελικη και μονο αυτο ….δηλαδη το Τρανσαλπ που ειναι δυκυλινδρο τι το καλυτερο εχει  ???
Ο παραπανω κυλινδρος θα σου δωσει μερικα χιλιομετρα στην τελικη σου και αυτο οχι παντα και λιγοτερους κραδασμους  και αυτο για οσα μηχανακια εχουν πολους κραδασμους σαν τα ΧΤ . KLR . KLE  κλπ .
Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι ….αν ο πηγασος ειχε λιγο παραπανω δυναμη θα ηταν το ιδανικο μηχανακι ….για αυτο και η λογικη εξελιξη οσων εχουν πηγασο ειναι το καπο ….
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 11, 2007, 10:48:40 πμ
Φιλε Γιωργο χαιρετω
Καταρχην θα πρεπει να μας περιγραψεις τι ακριβως πιασιμο εννοεις ….εννοεις την μεση σου , τα χερια σου , τα ποδια σου η απλα πιαστηκαν τα οπισθια σου ???

Ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσεις που εχω καβαλησει ολα μου τα χρονια που οδηγω …οσο δε για ταξιδια δεν το συζηταμε …ανετα για παντου …και σου μιλαω εγω που ειμαι και υπερβαρος οχι αστεια …..και δικαβαλος και φορτωμενος με βαλιτσα και τανκ μπαγκ   
Και μιλαμε για ταξιδια Αθηνα Αλεξανδρουπολη …μιλαμε για 36ωρο αγωνα αντοχης 2.500 χλμ , για Αθηνα Γιαννενα και τουμπαλιν  και και και ……σε 9 μηνες που εχω το πηγασο εχω κανει 25.000 χλμ και απο αυτα τα 18.000 σε ταξιδια εκτος Αθηνας.
Βεβαια ολα ειναι θεμα συνηθειας ….πολοι μπορουν να το πουν αυτο και ετσι ειναι σε πολλες περιπτωσεις …αλλα πραγματι ο Πηγασος εχει μια απο τις ποιο ανετες θεσης οδηγησης .
Οπως σου ειπαν και τα αλλα παιδια  ρυθμισε αναρτησεις και τιμονι μεχρι να βρεις τι σου ταιριαζει …αν το πιασιμο σου ειναι μονο στα οπισθια τοτε μπορεις να φτιαξεις μια ποιο μαλακη σελα σε ενα ταπετσιερη και θα εισαι ενταξει.

Τωρα αυτο με τα μονοκυλινδρο δεν το καταλαβα ποτε …
και μιλαμε για τα μοντελα απο το 2001 και μετα οι κραδασμοι ειναι σχεδον ανυπαρκτοι ….το δικο μου που ειναι του 2000 με καλμπυρατερ που εχει περισσοτερους κραδασμους  και κυριως στην ταχυτητα απο τα 140 μεχρι τα 150 και παλι δεν ειναι προβλημα …το προβλημα του ειναι οτι δεν εχει μεγαλη τελικη και μονο αυτο ….δηλαδη το Τρανσαλπ που ειναι δυκυλινδρο τι το καλυτερο εχει  ???
Ο παραπανω κυλινδρος θα σου δωσει μερικα χιλιομετρα στην τελικη σου και αυτο οχι παντα και λιγοτερους κραδασμους  και αυτο για οσα μηχανακια εχουν πολους κραδασμους σαν τα ΧΤ . KLR . KLE  κλπ .
Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι ….αν ο πηγασος ειχε λιγο παραπανω δυναμη θα ηταν το ιδανικο μηχανακι ….για αυτο και η λογικη εξελιξη οσων εχουν πηγασο ειναι το καπο ….


ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ!!!!

Οπως λέω πάντα ο Πήγασος ήταν , είναι και θα είναι  η μεγάλη μου αγάπη !!!!!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: geokount στις Ιούλιος 12, 2007, 11:12:51 μμ
Το μόνο πιάσιμο που είχα ήταν στα οπισθιά μου.Όπου με ακούμπαγε η σέλα πόναγα.Το ίδιο και ο συνοδηγός μου.Πιστεύω πως πρέπει να φταίει οτι δεν έχω συνηθήσει.Θα δοκιμάσω να ξανακάνω κανα ταξιδάκι και βλέπουμε....
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 12, 2007, 11:16:37 μμ
Το μόνο πιάσιμο που είχα ήταν στα οπισθιά μου.Όπου με ακούμπαγε η σέλα πόναγα.Το ίδιο και ο συνοδηγός μου.Πιστεύω πως πρέπει να φταίει οτι δεν έχω συνηθήσει.Θα δοκιμάσω να ξανακάνω κανα ταξιδάκι και βλέπουμε....

Οσο περισσότερο αγαπάς τον Πήγασο ....τοσο θα εξαφανίζεται ο πόνος !!! 

ΚΑποια μηχανάκια είναι φετίχ !!!!!

Σοβαρά τώρα .....θέλεις χιλιομετρα !!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: davide στις Ιούλιος 12, 2007, 11:47:10 μμ
Στο πρόβλημά μου δεν απαντάει κανείς σας? :cry :cry

...μην μου πείτε ότι θέλω χιλιόμετρα!!!
Σε καμοία περίπτωση δεν κάνω τα χιλιόμετρα του φίλου Γιώργου (25.000χλμ σε 9 μήνες), αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνω τόσα για να ξεπεράσω το πρόβλημα των κραδασμών του μοτέρ.
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 12, 2007, 11:51:55 μμ
Στο πρόβλημά μου δεν απαντάει κανείς σας? :cry :cry

...μην μου πείτε ότι θέλω χιλιόμετρα!!!
Σε καμοία περίπτωση δεν κάνω τα χιλιόμετρα του φίλου Γιώργου (25.000χλμ σε 9 μήνες), αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνω τόσα για να ξεπεράσω το πρόβλημα των κραδασμών του μοτέρ.

φίλε davide

Δυστυχώς μόνο για μονοκύλινδρα on/off ξέρω μέχρι ώρας !!!!   
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: davide στις Ιούλιος 13, 2007, 12:03:36 πμ
φίλε davide

Δυστυχώς μόνο για μονοκύλινδρα on/off ξέρω μέχρι ώρας !!!!   

Για μονοκύλινδρο on/off ρωτάω κι εγώ...
Το BMW f650 μονοκύλινδρο on/off είναι!!!

...υποψιάζομαι ότι δεν είχες διαβάσει το πρώτο πόστ μου ;)
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 12:06:46 πμ
φίλε davide

Δυστυχώς μόνο για μονοκύλινδρα on/off ξέρω μέχρι ώρας !!!!   

Για μονοκύλινδρο on/off ρωτάω κι εγώ...
Το BMW f650 μονοκύλινδρο on/off είναι!!!

...υποψιάζομαι ότι δεν είχες διαβάσει το πρώτο πόστ μου ;)

Κολλημενος με την μπάλα !!!!  εγω μιλάω για Πήγασο !!!!!  η γνώμη μου ...δεν ειναι αντικειμενική .....μιας και θα εχεις καταλαβει πως με τον Πήγασο ...εχω ένα θέμα που δεν θα ξεπεράσω ποτε ......!!!!
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 12:10:16 πμ
Στο πρόβλημά μου δεν απαντάει κανείς σας? :cry :cry

...μην μου πείτε ότι θέλω χιλιόμετρα!!!
Σε καμοία περίπτωση δεν κάνω τα χιλιόμετρα του φίλου Γιώργου (25.000χλμ σε 9 μήνες), αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνω τόσα για να ξεπεράσω το πρόβλημα των κραδασμών του μοτέρ.
Αν κάνεις με πήγασο τα ίδια χλμ που κάνεις με το GS το σίγουρο είναι ότι θα κουραστείς πολύ λιγότερο.
Η ανατομία της σέλας του πήγασου απο παλιά έχει την φήμη της άνετης οδήγησης αντίθετα μέ ΟΛΑ τα άλλα onof της ιδιας κατηγορίας.
Υπάρχουν δε. άλλα  onof με απαράδεκτη "'ανεση" σέλας που έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ κουραστικό ταξίδι.
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: davide στις Ιούλιος 13, 2007, 12:19:44 πμ
Αν κάνεις με πήγασο τα ίδια χλμ που κάνεις με το GS το σίγουρο είναι ότι θα κουραστείς πολύ λιγότερο.
Η ανατομία της σέλας του πήγασου απο παλιά έχει την φήμη της άνετης οδήγησης αντίθετα μέ ΟΛΑ τα άλλα onof της ιδιας κατηγορίας.
Υπάρχουν δε. άλλα  onof με απαράδεκτη "'ανεση" σέλας που έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ κουραστικό ταξίδι.
Ξέρεις τι... αν οδηγήσω μέσα στην πόλη για μία ώρα (πέρα από ένα πιάσιμο στην μέση) δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μόλις κάνω 30-40 λεπτά γκαζομένος στην εθνική, καταστρέφομαι! Παθαίνω αυτό το πράγμα με τα ελατήρια μέσα μου!!!
Για όλα αυτά να φταέι η σέλα... ...Ολόκληρη BMW (είχε συνεργαστεί με την Aprilia για το Funduro) έπεσε τόσο έξω στην μελέτη της σέλας!!!???
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 01:20:36 πμ
Ξέρεις τι... αν οδηγήσω μέσα στην πόλη για μία ώρα (πέρα από ένα πιάσιμο στην μέση) δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μόλις κάνω 30-40 λεπτά γκαζομένος στην εθνική, καταστρέφομαι! Παθαίνω αυτό το πράγμα με τα ελατήρια μέσα μου!!!
Για όλα αυτά να φταέι η σέλα... ...Ολόκληρη BMW (είχε συνεργαστεί με την Aprilia για το Funduro) έπεσε τόσο έξω στην μελέτη της σέλας!!!???
Τι να σου πω? δεν ξέρω. Εγώ δεν έχω ταξιδέψει με GS, αυτά μου τα έχουν πεί άτομα που έχουν οδηγήσει αρκετά και τα δυο μοντέλα. Τα άτομα είναι άσχετα μεταξύ τους, παρόλα αυτά οι εντυπώσεις τους είναι ίδιες. :ohyes:
Πάντως οσον αφορά την οδήγηση μου με τον πήγασο ποτέ δεν έιχα πρόβλημα.
Να σκεφτείς πέρισυ που ανεβήκαμε Καστοριά όταν φτάσαμε έλεγα άν έχει άλλο.
Κι όχι μόνο εγώ αλλά και η συνεπιβάτης. ;)
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 13, 2007, 01:47:27 πμ
Μόλις κάνω 30-40 λεπτά γκαζομένος στην εθνική, καταστρέφομαι! Παθαίνω αυτό το πράγμα με τα ελατήρια μέσα μου!!!

Μήπως σου φταίει η όρθια θέση οδηγησης και σου αλλάζει τα φώτα ο αέρας; Εμένα πάντως αυτό με κουράζει στην εθνική, ο αέρας. Η σέλα δε μ' ενοχλεί με κραδασμούς. Γύρω στο δίωρο πιανεται ο κώλ@ς μου ανεξαρτήτως κραδασμών (και ακίνητος να μείνω δυο ώρες στη σέλα θα πιαστώ!)
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: GFiotakis στις Ιούλιος 13, 2007, 04:09:51 πμ
Στο πρόβλημά μου δεν απαντάει κανείς σας? :cry :cry

...μην μου πείτε ότι θέλω χιλιόμετρα!!!
Σε καμοία περίπτωση δεν κάνω τα χιλιόμετρα του φίλου Γιώργου (25.000χλμ σε 9 μήνες), αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνω τόσα για να ξεπεράσω το πρόβλημα των κραδασμών του μοτέρ.
ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΦΤΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΖΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΟ ΟΝ ΟΦΦ ....ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (3.500 ΧΛΜ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ :P :D
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: GFiotakis στις Ιούλιος 13, 2007, 04:10:35 πμ
Το μόνο πιάσιμο που είχα ήταν στα οπισθιά μου.Όπου με ακούμπαγε η σέλα πόναγα.Το ίδιο και ο συνοδηγός μου.Πιστεύω πως πρέπει να φταίει οτι δεν έχω συνηθήσει.Θα δοκιμάσω να ξανακάνω κανα ταξιδάκι και βλέπουμε....
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ
ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΑΠΕΤΣΕΡΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΣΕΛΑ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ
 :kalo:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 09:32:07 πμ
Μήπως σου φταίει η όρθια θέση οδηγησης και σου αλλάζει τα φώτα ο αέρας; Εμένα πάντως αυτό με κουράζει στην εθνική, ο αέρας. Η σέλα δε μ' ενοχλεί με κραδασμούς. Γύρω στο δίωρο πιανεται ο κώλ@ς μου ανεξαρτήτως κραδασμών (και ακίνητος να μείνω δυο ώρες στη σέλα θα πιαστώ!)
Harlek, εσένα πρέπει να φταίνε τα λάστιχα, είμαι σίγουρος! ΤΕΛΟΣ!
 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 13, 2007, 02:05:03 μμ
Harlek, εσένα πρέπει να φταίνε τα λάστιχα, είμαι σίγουρος! ΤΕΛΟΣ!

Δεν το είχα σκεφτεί! Καθόλου απίθανο!  :tez: :tez:

(άσχετο: Τυχερέ τώρα με το κάπο μπορείς να δοκιμάσεις τα Tourance EXP και Continental TrailAttack που δεν βγαίνουν για Πήγασο! Σου αναθέτω να τα βάλεις και να μας δώσεις αναλυτικό review!!  :tez:)
Τίτλος: Απ: Ταξίδι με Pegaso
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 02:18:48 μμ
Harlek, εσένα πρέπει να φταίνε τα λάστιχα, είμαι σίγουρος! ΤΕΛΟΣ!

Δεν το είχα σκεφτεί! Καθόλου απίθανο!  :tez: :tez:

(άσχετο: Τυχερέ τώρα με το κάπο μπορείς να δοκιμάσεις τα Tourance EXP και Continental TrailAttack που δεν βγαίνουν για Πήγασο! Σου αναθέτω να τα βάλεις και να μας δώσεις αναλυτικό review!!  :tez:)

και trailwing-battlewing