APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:27:09 μμ
-
Λοιπόν... θα ψάξω να βρω και Links απο συζητήσεις που εχει πάρει το μάτι μου σε άλλα forums...
Ωστόσο σίγουρα υπάρχει κάποια επιστημονική και εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος και σαφως καλύτερα γνώστες σε αυτό ειναι όσοι μπαίνουν τακτικά στην πίστα, ερασιτέχνες ή αγωνιζόμενοι για να μας διαφωτίσουν....
Η ιστορία λοιπόν εχει ώς εξής..: συζητάμε 3-4 άτομα (Cris, liver, kavaliwtis,pagapontis κ.α.) και μιας και οι περισσότεροι εχουμε κανει συγκεκριμένα κομμάτια απο στροφιλίκι, οπότε εχουμε κονά σημεία αναφοράς, όλοι λέμε ότι...
- τις αριστερές τις παίρνουμε πιο εύκολα - άνετα - θαραλλέα....
- οι δεξιές ειναι ολίγον τι μπαγκλαβάς... :thnk: :thnk:
Δεν ξέρω που οφέιλεται... ενδεχομένως σε μερικους να ισχύει το αντίθετο...
εγώ να πω ότι ίσως οφείλεται οτι παίζει ρόλο οτι το γκαζι/ελεγχος της μοτο ειναι απο δεξιά οπότε οταν το εχεις ριξει δεξιά αισθάνεσαι...''κάπως''.... βασικά δεν ξερω...
θα ψαξω και Links και οσι γνωριζετε αναφέρετε... :bye: :bye:
Υ.Γ.
όχι όταν το πλαγιάζω δεν εχω πιει τσίπουρα... χικ.. :fc21:
και μια Δημοσκόπηση παρακαλώ.. εδώ..
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7964.0 :bye:
-
Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο κόλλημα... :ohyes:
Απλά ίσως στις δεξιές νιώθω κάπως πιο άνετα γιατί έχω πρόσβαση στο πίσω φρένο,ενώ στις αριστερές όχι...Ή το αντίθετο τέλος πάντων...Έχω και καιρό να κάνω γλήρογη βόλτα και δεν θυμάμαι... :tez:...Κατά τα άλλα δεν έχω παρατηρήσει κάποια άλλη διαφορά στο πως προσεγγίζω τις διαφορετικές στροφές... :thnk:
-
Λοιπόν... θα ψάξω να βρω και Links απο συζητήσεις που εχει πάρει το μάτι μου σε άλλα forums...
Ωστόσο σίγουρα υπάρχει κάποια επιστημονική και εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος και σαφως καλύτερα γνώστες σε αυτό ειναι όσοι μπαίνουν τακτικά στην πίστα, ερασιτέχνες ή αγωνιζόμενοι για να μας διαφωτίσουν....
Η ιστορία λοιπόν εχει ώς εξής..: συζητάμε 3-4 άτομα (Cris, liver, kavaliwtis,pagapontis κ.α.) και μιας και οι περισσότεροι εχουμε κανει συγκεκριμένα κομμάτια απο στροφιλίκι, οπότε εχουμε κονά σημεία αναφοράς, όλοι λέμε ότι...
- τις αριστερές τις παίρνουμε πιο εύκολα - άνετα - θαραλλέα....
- οι δεξιές ειναι ολίγον τι μπαγκλαβάς... :thnk: :thnk:
Δεν ξέρω που οφέιλεται... ενδεχομένως σε μερικους να ισχύει το αντίθετο...
εγώ να πω ότι ίσως οφείλεται οτι παίζει ρόλο οτι το γκαζι/ελεγχος της μοτο ειναι απο δεξιά οπότε οταν το εχεις ριξει δεξιά αισθάνεσαι...''κάπως''.... βασικά δεν ξερω...
θα ψαξω και Links και οσι γνωριζετε αναφέρετε... :bye: :bye:
Υ.Γ.
όχι όταν το πλαγιάζω δεν εχω πιει τσίπουρα... χικ.. :fc21:
Πάντως εμένα κι οι δυό βίδες ξυμένες είναι. :h22: :h22:
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια ή οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
-
εγω παλι ειμαι καλος στης δεξιες............ της λατρευω!!!
γιατι δεν ξερω .......... ισως γιατι στο δρομο αν φυγω εχω περιθοριο το αντιθετο και νιωθω πιο ασφαλης....
αλλα το νορμαλ θα ηταν να στριβω καλυτερα της αριστερες που εχουμε καλητερη ορατοτητα!!
αλλα μπα, κουλαμαρα με πιανει στης αριστερες........... χανω την γραμμη μου ή δεν μπαινω με οσα πρεπει.......
αναποδος ανθρωπος :srry: :srry: :srry:
παντος σοβαρα οι περισσοτεροι βολευονται της αριστερες γιατι εχουν καλυτερη ορατοτητα
στην πιστα που εχω παρατηρησει η διαφορα στης αριστερες με της δεξιες ειναι πολυ μικρη!
ισως γιατι στην πιστα εχεις ορατοτητα και αριστερα και δεξια
-
εγώ τα πάω καλύτερα στις δεξιές... μάλλον γιατί βλέπω δρόμο στα αριστερά μου και όχι χανατακια γκρεμούς κτλ
στην πίστα δεν έχω πρόβλημα και δεξιές και αριστερές το παλεύω!
:bye: :bye:
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
πάντως το ΄΄σκέφτομαι'' ίσως κι ετσι... :thnk:
-
εγώ προτιμώ τις αριστερές, τις δεξιές τις νιώθω παράξενες...
όπως πχ από την αριστερή μεριά της μηχανής μπορώ και ανεβαίνω στο πι και φι, ενώ από δεξιά είναι πολύ παράξενο και θέλει προσπάθεια :thnk:
ίσως έχει να κάνει με τα ημισφαίρια του εγκεφάλου;
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?
και ιδικα πανω σε στροφη?
-
Eπιστημονική και εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος, όχι, δεν υπάρχει.
Πιστεύω ότι είναι κυρίως από πια πλευρά βολεύεσαι, τοποθετείς καλύτερα χέρια-πόδια κλπ. Η μοναδική πίστα που έχουμε στην Ελλάδα έχει σχεδόν μόνο δεξιές στροφές. Παρόλαυτά, προτιμώ τις αριστερές. Αισθάνομαι ότι μπορώ να ανοίξω νωρίτερα και περισσότερο το γκάζι, καθώς δεν απασχολώ το δεξί χέρι για να στρίψω και είναι ελεύθερο και χαλαρό.
Στον δρόμο, ο περισσότερος κόσμος αισθάνεται πιο άνετος και ασφαλής στις δεξιές στροφές, καθώς δε μπορεί να χρησιμοποιήσει όλο το πλάτος του ρεύματός του. Δηλαδή, αν θέλουμε να στρίψουμε αριστερά, θα αποφύγουμε να πλησιάσουμε το κέντρο των δύο ρευμάτων, μην έρχεται κανείς από το αντίθετο κι έχει ανοιχτεί λίγο παραπάνω. Διατηρούμε παραπάνω απόσταση από το κέντρο και δε διαλέγουμε τη βέλτιστη γραμμή όπως θα κάναμε στην πίστα.
Πίσω φρένο δε χρησιμοποιώ παρά μόνο στο σκούτερ. :tez:
-
Βασικά απάντησαν τα παιδιά παραπάνω.
Απ΄τις δεξιές είμαστε πιο στριμωγμένοι και με λιγότερη ορατότητα, ενώ τα βασικά χειριστήρια είναι στα δεξιά και μας ζορίζουν στον άμεσο χειρισμό αν χρειαστεί.
Είναι και θέμα εξάσκησης πάντως. Τα Μέγαρα που έιναι γεμάτο δεξιές δεν αποτελούν πρόβλημα (με εξαίρεση τη Κ πουτάνα).
Και επειδή δεν δουλεύουμε πολύ σε αριστερές, η Κ1 (μοναδική κλειστή αριστερή) έχει αρκετές πτώσεις
-
εγω παλι ειμαι καλος στης δεξιες............ της λατρευω!!!
γιατι δεν ξερω .......... ισως γιατι στο δρομο αν φυγω εχω περιθοριο το αντιθετο και νιωθω πιο ασφαλης....
και εγώ δεξιά μπαίνω καλύτερα...ούτε εγώ ξέρω το γιατί.....με τις αριστερές έχω ψηλό μαλώσει....πάλι δεν ξέρω γιατί άλλα δεν μπαίνω καλά.......όταν στρίβω αριστερά είμαι σχεδόν πάνω στην γραμμή....βλέπω ότι αριστερά έχω χώρο και μπαίνω στην αντίθετη λωρίδα :blus: :blus: το λάστιχο όμως τα δείχνει διαφορετικά......όσο πατάει από δεξιά, πατάει και από αριστερά...πως γίνεται αυτό δεν ξέρω.. :thnk: ίσως είναι η ιδέα μου ότι δεν μπαίνω καλά....ξέρω γω τι να πω!!!!
-
κάποιος είχε αναφέρει οτι παίζει ρόλο 'προς τα που κλίνει περισσότερο'' η καρδιά του ανθρώπου... δηλαδή εαν ειναι...''αριστερόστροφη''... :hammer ή ''δεξιόστροφη''... :D σε σχέση με το πως αντιλαμβανόμαστε τον κίνδυνο...
Επίσης δεν ξέρω αν πάιζει ρόλο σε δεξιοχειρες και αριστερόχειρες... -που σίγουρα θα παίζει γιατί είναι διαφορετικά τα ημισφαίρια στον εγκέφαλο...
Ρίχνω και μια Δημοσκόπηση...ελπίζω να έχουμε κανα νευρολόγο ''racing'' γιατρό να μας πει τίποτα... :bye: :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7964.0
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?
και ιδικα πανω σε στροφη?
Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα...... :se: :wine: :bana:
-
Έχει μελετηθεί αυτό το φαινόμενο στους ποδηλάτες.
Εκεί έχει παρατηρηθεί, ότι συνήθως οι δεξιόχειρες στρίβουν καλύτερα από την αριστερή πλευρά και οι αριστερόχειρες από την δεξιά. Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με το πώς είναι κατανεμημένη στον εγκέφαλό μας, η λογική και η αδρεναλίνη!
Σε έναν δεξιόχειρα, στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του βρίσκουμε την λογική και στο δεξιό την αδρεναλίνη. Αυτά λειτουργούν χιαστή.
Όταν στρίβει δεξιά ο δεξιόχειρας, βάζει την λογική του. Άρα προσέχει περισσότερο, νοιώθει πιο ασφαλής και νομίζει ότι είναι καλύτερος. Όταν στρίβει αριστερά ο δεξιόχειρας, βάζει την αδρεναλίνη! ...και δεν το σκέφτεται πολύ!
Όσο παράδοξο και να είναι, ο δεξιόχειρας θα πέσει ευκολότερα από την 'καλή' πλευρά του! Αυτό γιατί νιώθει πολύ σίγουρος και γιατί σκέφτεται πολύ, άρα φοβάται και περισσότερο (ο φόβος είναι κακό πράγμα).
Προσωπικά, προτιμώ να στρίβω δεξιά και έχω πέσει μόνο από δεξιά!!! ;)
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?
και ιδικα πανω σε στροφη?
Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα...... :se: :wine: :bana:
εγω ρε φιλε δεν το αγγιζω καν!
μονο στη βροχη ή σε πολυ γλυστερο δρομο!
το εχω ξανακουσει να το κανουν πανω σε στροφη για να κλεισουν τροχια αλλα εγω δεν ..........
βεβαια δεν σε κατηγωρω! ολα ειναι θεμα στυλ και πως νιωθει ο καθενας το μοτο του καλητερα!
:bye:
-
Έχει μελετηθεί αυτό το φαινόμενο στους ποδηλάτες.
Εκεί έχει παρατηρηθεί, ότι συνήθως οι δεξιόχειρες στρίβουν καλύτερα από την αριστερή πλευρά και οι αριστερόχειρες από την δεξιά. Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με το πώς είναι κατανεμημένη στον εγκέφαλό μας, η λογική και η αδρεναλίνη!
Σε έναν δεξιόχειρα, στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του βρίσκουμε την λογική και στο δεξιό την αδρεναλίνη. Αυτά λειτουργούν χιαστή.
Όταν στρίβει δεξιά ο δεξιόχειρας, βάζει την λογική του. Άρα προσέχει περισσότερο, νοιώθει πιο ασφαλής και νομίζει ότι είναι καλύτερος. Όταν στρίβει αριστερά ο δεξιόχειρας, βάζει την αδρεναλίνη! ...και δεν το σκέφτεται πολύ!
Όσο παράδοξο και να είναι, ο δεξιόχειρας θα πέσει ευκολότερα από την 'καλή' πλευρά του! Αυτό γιατί νιώθει πολύ σίγουρος και γιατί σκέφτεται πολύ, άρα φοβάται και περισσότερο (ο φόβος είναι κακό πράγμα).
Προσωπικά, προτιμώ να στρίβω δεξιά και έχω πέσει μόνο από δεξιά!!! ;)
εγω και απο της δυο πλευρες! εχω κατι γιατρε μου??? :P :P
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?
και ιδικα πανω σε στροφη?
Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα...... :se: :wine: :bana:
Σωστός στην χρήση του πίσω φρένου! Συμφωνώ μαζί σου! ;)
-
Έχει μελετηθεί αυτό το φαινόμενο στους ποδηλάτες.
Εκεί έχει παρατηρηθεί, ότι συνήθως οι δεξιόχειρες στρίβουν καλύτερα από την αριστερή πλευρά και οι αριστερόχειρες από την δεξιά. Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με το πώς είναι κατανεμημένη στον εγκέφαλό μας, η λογική και η αδρεναλίνη!
Σε έναν δεξιόχειρα, στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του βρίσκουμε την λογική και στο δεξιό την αδρεναλίνη. Αυτά λειτουργούν χιαστή.
Όταν στρίβει δεξιά ο δεξιόχειρας, βάζει την λογική του. Άρα προσέχει περισσότερο, νοιώθει πιο ασφαλής και νομίζει ότι είναι καλύτερος. Όταν στρίβει αριστερά ο δεξιόχειρας, βάζει την αδρεναλίνη! ...και δεν το σκέφτεται πολύ!
Όσο παράδοξο και να είναι, ο δεξιόχειρας θα πέσει ευκολότερα από την 'καλή' πλευρά του! Αυτό γιατί νιώθει πολύ σίγουρος και γιατί σκέφτεται πολύ, άρα φοβάται και περισσότερο (ο φόβος είναι κακό πράγμα).
Προσωπικά, προτιμώ να στρίβω δεξιά και έχω πέσει μόνο από δεξιά!!! ;)
εγω και απο της δυο πλευρες! εχω κατι γιατρε μου??? :P :P
...μπόλικη λογική! ...μην το σκέφτεσαι τόσο! :P
-
Η γνωμη μου ειναι πως τις αριστερες τις παιρνουμε καλυτερα επειδη δεν εχουμε το φρενο στα αριστερα αλλα στα δεξια και εξηγουμαι. Οταν στριβουμε αριστερα εχουμε πιο ευκολο ελεγχο του φρενου γιατι δεν κινδυνευουμε να ακουμπισει το ποδι στο δρομο πατωντας το φρενο κατι που πολυ πιθανο να συνεβαινε εαν στριβαμε δεξια. Και τελος οτι αισθανομαστε πολυ πιο σιγουρα οταν φρεναροντας εχουμε και ενα ποδι ελευθερο να βαλουμε κατω εαν χρειαστει. Αυτο ειναι εφικτο οταν η μηχανη φρεναρει ορθια, οταν η μηχανη φρεναρει στριβοντας αριστερα αλλα ποτε οταν η μηχανη φεναρει στριβοντας δεξια γιατι το δεξι ποδι θα ειναι απασχολημενο. Οι παραπανω λογοι κατα την γνωμη μου μας προκαλουν ανασφαλεια για τις δεξιες στροφες γι αυτο οι αριστερες μας ειναι και καλυτερες. Απλα ειμαστε περισσοτερο ανετοι και χαλαροι σε σχεση με τις δεξιες γιατι εχουμε εξασφαλισει σε μεγαλυτερο βαθμο την ασφαλεια μας..... :kalo: :bye: :bye:
γιατι ρε μακη χρησημοποιεις πισω φρενο?
και ιδικα πανω σε στροφη?
Yeap και συχνα και για πολλους και διαφορους λογους. Ειτε για να φρεναρω απλα ειτε για να μαζεψω μαλακια που εκανα πριν την στροφη και να κλεισω την γραμμη μου πατωντας πισω φρενο. Ενα πιθανο γλυστριμα πισω ειναι σε μεγαλυτερο βαθμο ελενξημο σε σχεση με ενα πιθανο γλυστριμα μπροστα...... :se: :wine: :bana:
εγω ρε φιλε δεν το αγγιζω καν!
μονο στη βροχη ή σε πολυ γλυστερο δρομο!
το εχω ξανακουσει να το κανουν πανω σε στροφη για να κλεισουν τροχια αλλα εγω δεν ..........
βεβαια δεν σε κατηγωρω! ολα ειναι θεμα στυλ και πως νιωθει ο καθενας το μοτο του καλητερα!
:bye:
Θα ηθελα πραγματικα να αισθανομαι την σιγουρια οτι δεν μου χρειαζεται το πισω αλλα αισθανομαι ανασφαλεια, οπως φανταζομαι κι εσυ που δεν το χρησημοποιης γιατι πρεπει κι εσυ να αισθανεσαι ανασφαλεια να το κανεις.... :thnk:
Τι να πω. Οπως ειπες "ολα ειναι θεμα στυλ και πως νιωθει ο καθενας το μοτο του καλητερα!" ;) :bye:
-
Η δική μου γνώμη είναι ότι το πίσω φρένο είναι απαραίτητο στο δρόμο...(για πίστα δεν εκφέρω γνώμη)..
Μπορείς να πλασάρεις τη μοτο πολύ καλύτερα ώστε να κάνεις καλύτερη έξοδο! :kalo:
-
100% πλαγιάζουμε πιο εύκολα ΑΡ.
Το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο.
Μόνο όσοι οδηγούν πίστα δεν καταλαβαίνουν διαφορά,γιατί στο δρόμο οι αριστερές στροφές μας δίνουν τη σιγουριά του αντίθετου ρεύματος.
Α ρε Παπαρήγα με τα ωραία σου !!
ΥΓ Παίζει να¨έρθω στο πανελλήνιο Ενδοκρινολογίας τον Απρίλιο Αλεξ-λη.
Κανόνισε να μη σε βρω σαν την άλλη φορά που πήγα Τουρκία...
:bye:
-
εγω πιστευω οτι εχει να κανει με το αν ειμαστε αριστεροχειρες η το αντιθετο(μαλλον)..αριστερα κ για μενα ειναι πιο ευκολα..τις νιωθω πιο ανετα...
-
Πάντως εμένα κι οι δυό βίδες ξυμένες είναι. :h22: :h22:
ΚΑΝΓΚΟΥΡΑ!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Πολύ ωραίο θέμα. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το πώς στρίβουμε αλλά …. ντρεπόμουνα πολύ!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Θα σας πω εγώ τι παθαίνω. Είχα πολύ καιρό να οδηγήσω μηχανή πριν τον Πήγασο (και η αλήθεια είναι πως ακόμα δεν του έχω πάρει τον αέρα) και αυτό ίσως παίζει ρόλο.
Μέσα στην πόλη…
Αριστερά δεν στρίβω καθόλου.. :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Αστειεύομαι αλλά έχω μεγάλο πρόβλημα γιατί το αίσθημα της ανασφάλειας είναι πολύ μεγάλο. Απλά δεν πλαγιάζει το μηχανάκι. Ιδιαίτερα στην αρχή λίγο έλειψε να καβαλήσω μερικές μάντρες. :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Δεξιά πάλι δεν έχω πρόβλημα.
Στον Δρόμο
Πάλι δεξιά στρίβω καλύτερα ωστόσο δεν έχω και ιδιαίτερο πρόβλημα στις αριστερές στροφές.
Γενικότερα έχω την ανασφάλεια πως δεν πλαγιάζω αρκετά και στρίβω πολύ καλύτερα όταν προπορεύεται άλλη μηχανή μάλλον νοιώθω ποιο ασφαλής τότε.
Δεν ξέρω αν οργανώνονται κάποια σεμινάρια ή μαθήματα σχετικά με την οδήγηση της μοτοσικλέτας, πως στρίβουμε, πως πέφτουμε κτλ…
Αν ναι τότε θα ήθελα να παρακολουθήσω.
:bye: :bye:
-
Δεν ξέρω αν οργανώνονται κάποια σεμινάρια ή μαθήματα σχετικά με την οδήγηση της μοτοσικλέτας, πως στρίβουμε, πως πέφτουμε κτλ…
Αν ναι τότε θα ήθελα να παρακολουθήσω.
:bye: :bye:
γινονται τα καλιφορνια στην πιστα τον Σερρων!
αν θες μηλα με την κυρια Αρβανιτακη απο το περιοδικο 0-300 στο 210-2851301 η 6936990300
-
τωρα στο θεμα μας!
Αριστερα μπαινω με τα οσα!
δεξια το λαστιχο ειναι το ιδιο πατημενο (δεν εχει αλλο) αλλα με την ταυτοτητα στο στομα!
ελιγμους αριστερα!
μπαντες αριστερα!
στροφες αριστερα!
(και την γυναικα στο κρεβατι αριστερα μου την θελω!)(αν φυγει ακομα καλυτερα αλλα δεν ειναι παντα ετσι γαμωτο!!!!)
δεν εχω τοσο μεγαλο προβλημα με τις δεξιες . θα μπω αλλα οχι σιγουρα!περνω γραμη και απλα παω!περιθορια ελιγμου πολυ λιγα!
ενω γραφω με δεξι βιδωνω με δεξι ολα με το δεξι εκει εχω προβλημα!
ακομα και στο αμαξι τις αριστερες τις εχω για χαβαλε αλλα εκει τα πραγματα ειναι αλλιως!
μετα την πιστα βεβαια με το αμαξι εγιναν ολες ιδιες!τωρα παιζω το ιδιο!
ΛΕΤΕ Η ΠΙΣΤΑ ΝΑ ΜΕ ΣΤΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ????????????????
ΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΠΙΣΤΑ????????????????????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Εγώ, ένα εχω να πω ! Το Capo του Αρκουδόσπουργου, στρίβει καλυτερα, "δικάβαλο"! :kalo: "Θέμηηηηη, βάλτο ραααα στη στροφή!!!" :hha% :hha% :hha% :hha%
-
αριστερός από τα γεννοφάσκια μου!!!!! :D :D :D :D :D :D
πάντος περνάω και τα φεγγάρια μου , δηλαδή για κάποιες περιόδους με βολεύουν καλήτερα οι δεξιές !!!
τι να πω .........Μυστήριο :thnk: :thnk: :thnk:
-
Εγώ, ένα εχω να πω ! Το Capo του Αρκουδόσπουργου, στρίβει καλυτερα, "δικάβαλο"! :kalo: "Θέμηηηηη, βάλτο ραααα στη στροφή!!!" :hha% :hha% :hha% :hha%
Το βεβαιώνω και γώ αυτο !!!! Το Καπο στρίβει καλύτερα με τον Θεμη να φωνάζει απο πίσω !!!! :ohyes: :ohyes:
-
Καποτε και μενα με βολευαν οι αριστερες..........
Τωρα μπορω να πω οτι δεν δινω σημασια......το ιδιο μου φαινεται.(μην βαρατε ρε :pp%)
Με μονη διαφορα,οτι για καποιο (ανεξηγητο) λογο τοποθετω καλυτερα
το σωμα μου στις δεξιες.Σιγουρα παιζει ρολο η ορατοτητα,και το αναγλυφο
του δρομου,και συμφωνω και με αυτους που ειπαν για το πισω φρενο.
(οτι στις αριστερες,εχεις καλυτερη προσβαση σε αυτο)
ΠΙΣΤΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕ........ :bye: :bye:
-
με σουπερμοτο και μχ προτιμω τις αριστερες λογω οτι εχω ελευθερο το φρενο ... με το τουονο προτιμω τις δεκσιες γιατι βγαζω πιο ευκολα σωμα απο δεξια ... πραγμα για το οποιο μαλλον παλι φταει το μχ ...
αν και τις δεξιες τις φοβαμαι πιο πολυ ... παροτι εχω σαβουριαστει ακι απο τις δυο πλευρες :P :P μονο απο δεξια εχω σπασει ποδι που μου προκαλει μια ανασφαλεια
-
Προτιμώ τις αριστερές λόγω καλύτερης ορατότητας στο apex της στροφής, λόγω του ελέγχου του πίσω φρένου και τέλος λόγω της περίπτωσης ξάπλας δεν φεύγεις στο αντίθετο ρεύμα. :thnk:
-
Αριστερες αυστηρα
Στις δεξιες ειμαι σαν καταρτι :D
Μαλλον φταει παλιο ατυχημα που ειχα απο δεξια :thnk:
-
Προτιμώ τις αριστερές λόγω καλύτερης ορατότητας στο apex της στροφής, λόγω του ελέγχου του πίσω φρένου και τέλος λόγω της περίπτωσης ξάπλας δεν φεύγεις στο αντίθετο ρεύμα. :thnk:
+1000
-
Πάντως εμένα κι οι δυό βίδες ξυμένες είναι. :h22: :h22:
ΚΑΝΓΚΟΥΡΑ!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Σιγά ........................ δολοφόνε ελεφαντακίων.............
-
Πάντως εμένα κι οι δυό βίδες ξυμένες είναι. :h22: :h22:
ΚΑΝΓΚΟΥΡΑ!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Σιγά ........................ δολοφόνε ελεφαντακίων.............
O Νικ ....δεν εχει Tourance ΕΧΡ καρντιά μου !!!! Οπότε ΝΟ ελεφαντάκια !!!!!
-
Καποτε και μενα με βολευαν οι αριστερες..........
Τωρα μπορω να πω οτι δεν δινω σημασια......το ιδιο μου φαινεται.(μην βαρατε ρε :pp%)
Με μονη διαφορα,οτι για καποιο (ανεξηγητο) λογο τοποθετω καλυτερα
το σωμα μου στις δεξιες.Σιγουρα παιζει ρολο η ορατοτητα,και το αναγλυφο
του δρομου,και συμφωνω και με αυτους που ειπαν για το πισω φρενο.
(οτι στις αριστερες,εχεις καλυτερη προσβαση σε αυτο)
ΠΙΣΤΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕ........ :bye: :bye:
αυτο πολυ μου αρεσε.......... :kalo: :kalo: :kalo:
-
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............
τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς για
να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
-
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............
τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς για
να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται :kalo:
-
Παιδιά εγώ πλεονέκτης δεν είμαι...και οι ευθείες καλές είναι...
-
Εχει να κανει με το τροπο που το σωμα σου βρισκεται πανω στη μοτοσυκλετα. Αν παρατηρησεις το τροπο που καθεσαι στη σελα θα καταλαβεις απο ποια μερια θα στριβεις καλυτερα...
Αν για παραδειγμα το δεξι σου κωλομερι (ωραια λεξη ε???) ειναι πιο εξω στην ευθεια οταν θα πας να στριψεις σε μια δεξια θα το κανεις πολυ πιο ευκολα γιατι το σωμα σου βρισκεται στη σωστη θεση. Σε αριστερη στροφη ομως το σωμα σου ειναι αναποδα οποτε δε νιωθεις το ιδιο ανετα...
Νομιζω οτι ολα τα αλλα ειναι ψυχολογικα...
-
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............
τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς για
να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται :kalo:
Συμφωνώ οτι κλείνει η γραμμή σε νορμάλ και καινούρια μηχανακια, αλλά στην περίπτωση που έχεις άξονα σηκώνεται!!!
-
μηπως στη δημοσκόπηση να έμπαινε κι επιλογή για το άν είμαστε δεξιόχειρες ή αριστερόχειρες; μπας και βγάλουμε κανενα συμπέρασμα, όχι τιποτα άλλο... κι εγω νομίζω ομως οτι στις αριστερές μπαίνω πιο εύκολα... ειδικά όταν κάνω ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα ή επιτόπου στροφή προτιμώ αν εχω επιλογή να την κάνω αριστερα
-
οι αγαπημενες στροφες των αγγλων απο στατιστικη μελετη ειναι οι δεξιες.
θεωρω πως ειναι θεμα ορατοτητας.μ'αρεσουν οι αριστερες αλλα φοβαμαι λιγο τις δεξιες αν δεν βλεπω την εξοδο.
αν εχω ορατοτητα αισθανομαι την ιδια ασφαλεια και δεξια και αριστερα!
-
αν εχω ορατοτητα αισθανομαι την ιδια ασφαλεια και δεξια και αριστερα!
[/quote]
+1000 παραυτα παντα οι αριστερες στροφες μου φαινοντε πιο ευκολες,πιο ανετες...με τις δεξιες δεν μπορω να βρω τοσο σωστη θεση πανω στη μοτο
-
oυφ,μου εφυγε ενα βαρος,δεν το ελεγα σε κανεναν οτι λατρευω τις αριστερες μη με πουνε κουλο αλλα βλεπω οι περισοτεροι ετσι ειναι.ενταξει και στις δεξιες καλος ειμαι απλα στις δεξιες ξυνω μασπιε ενω στις αριστερες ξυνω αντιβαρο τιμονιου!!!!!!!αχα καλο εεεεε; :P
-
ααα και για να μην γινει παρεξηγηση οταν εγραψα οτι ολοι ετσι ειναι δεν ενοουσα φυσικα κουλοι,αλλα οτι προτιμουν τις αριστερες :bye:
-
Δεξιες
(http://i41.tinypic.com/2qk88ch.jpg)
-
βρε τον πιτσιρικα....... :ohmy: :ohmy:
-
Δεξιες σιγουρα καλυτερα ...φανταζομαι γιατι η δεξια μερια ειναι η καλη μου !!!Εξαλλου πρωτη φορα απο δεξια εξυσα.... :blus: :bye:
-
Δεξιες
(http://i41.tinypic.com/2qk88ch.jpg)
...του λείπει ένα φραπεδάκι!!! :D :D
-
έτσι θα κερδίζει φέτος!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
είμαστε :a013 :tez: :bye:
-
Το θέμα με είχε απασχολήσει και εμένα στο παρελθόν.Πριν τα καλιφόρνια με βόλευαν οι δεξιές και τις αριστερές τις είχα στν άκρη.όταν τελείωσα τα σχολεία και τα 4 δεν είχα πρόβλημα στις αριστερές και όλα ήταν καλά.Μετά από μία γρήγορη βόλτα που έκανα πριν λίγους μήνες στο περιφεριακό υμητού παρατήρησα ότι το λάστιχο μου είχε τελειώσει από την αριστερή(που δεν είναι οι αγαπημένες μου) ενώ από τη δεξιά είχε κανά 2 χιλιοστά.Η εξήγηση είναι αυτή που είπε ο Αργύρης και η Νοέλα επειδή από τις δεξιές το σώμα μου τοποθετείτε καλύτερα στρίβω με τα ίδια χιλιόμετρα χωρίς να αναγκάζω τη μηχανή να πλαγιάζει τέρμα!Αντίθετα από την αριστερή που δε βολεύομαι τόοοσο καλά αναγκάζομαι να τη γέρνω περισσότερο.Εννοείται πως έχεις τη ίδια δυνατότητα ορατότητας και στα δύο είδη στροφών.......
-
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............
τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς για
να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται :kalo:
Εεεεεεεε..............αυτό θέλω να πώ ....................
σόρρυ ρε παιδιά αλλα άν δεν μου λεγε ο Θέμης προχθές ότι οι μοτοσυκλέτες έχουν πίσω φρένο δεν θα το 'ξερα.
-
ειναι καθαρα ψυχολογικο το θεμα ...
στην ελλαδα κι στις υπολοιπες χωρες που οδηγουμε στα δεξια του οδοστρώματος
οι αριστερες στρεοφες ειναι πιο βολικες λογω οπτικου πεδιου ...
βλεπουμε περισσοτερο , αισθανομαστε πιο ασφαλης στριβουμε καλα και εξελισομαστε πιο γρηγορα ...
μια καλη αρχη για τις δεξιες στροφες ειναι να καθυστερισουμε την εισοδο μας στην στροφη
ετσι ωστε να μπορεσουνμε να ΔΟΥΜΕ πριν ΜΠΟΥΜΕ ...
εγω στις αριστερες τα παω καλυτερα παντως ....
τωρα για εσας τους πιστοβιους ... στανταρ μετα απο χρονια δεν εχει και μεγαλη διαφορα ...
-
ειναι καθαρα ψυχολογικο το θεμα ...
.............. ...
Καλά το πήγες στην αρχή αλλα το χάλασες στη μέση.
Θα διαφωνήσω μαζί σου λέγοντας οτι ΦΟΒΑΣΑΙ να γύρεις τη μηχανή απο δεξιά γιατί δεξιά είναι το φρένο.
Ασυναίσθητα σου δημιουργεί μια ανασφάλεια.
Το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό.
Οπότε και σε πίστα να μπεις (όπου βλέπεις την έξοδο της στροφής) πάλι θα έχεις πρόβλημα να "ρίξεις" τη μηχανή σου.
Πάντα φιλικά Αντρέας :bye:
Υ.Γ. Εμένα με φοβίζουν οι αριστερές γιατι απλά έχω "τσακίσει" το αριστερό μου πόδι και φοβάμαι μην το ξαναχτυπήσω.
-
ειναι καθαρα ψυχολογικο το θεμα ...
.............. ...
Καλά το πήγες στην αρχή αλλα το χάλασες στη μέση.
Θα διαφωνήσω μαζί σου λέγοντας οτι ΦΟΒΑΣΑΙ να γύρεις τη μηχανή απο δεξιά γιατί δεξιά είναι το φρένο.
Ασυναίσθητα σου δημιουργεί μια ανασφάλεια.
Το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό.
Οπότε και σε πίστα να μπεις (όπου βλέπεις την έξοδο της στροφής) πάλι θα έχεις πρόβλημα να "ρίξεις" τη μηχανή σου.
Πάντα φιλικά Αντρέας :bye:
Υ.Γ. Εμένα με φοβίζουν οι αριστερές γιατι απλά έχω "τσακίσει" το αριστερό μου πόδι και φοβάμαι μην το ξαναχτυπήσω.
δεν μιλησα για φρενο ... ειπα οτι στις δεξιες στροφες δεν ωλεπεις καθαρα και αμεσως που πας και κυριως τι ερχεται ....
-
Υποσυνειδητα εννοει ο Αντρεας..................για ψαχτο............παιζει να εχει δικιο
-
εγω παλια προτημουσα τις αριστερες,
τωρα την παλευω καλυτερα με τισ δεξιες..... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Υποσυνειδητα εννοει ο Αντρεας..................για ψαχτο............παιζει να εχει δικιο
+ 1000 Κοσμά
alxG κάνε το πρώτο βήμα.
Πάτησε στα πατητήρια με τις μύτες των ποδιών σου. Μην έχεις το πόδι επάνω στο φρένο.
Πήγαινε σε μια δεξιά στροφή οπού βλέπεις την έξοδο και θα καταλάβεις ότι "ρίχνεις" περισσότερο τη μηχανή μέσα στη στροφή. ;)
-
οεο εκαμα λαλακια
-
μα δεν εχω το ποδι μου πανω στο ποδοφρενο μαγκιτες ... εχω ηδη αρχισει και την προπονηση μου ... στην ιδια διαδρομη (βυλια πορτο γερμενο) με λιγα χλμ στην αρχη απλα μετατοπιζω το σημειο εισοδο μου λιγα μετρα πιο μπροστα ... και οσο παει το κανω και πιο γρηγορα ... :ohyes:
απλα το το φρενο εχει την χρηση του οταν πρεπει να κλεισει η γραμμη! ;)
μπορει να την εχω την εμπειρια αλλων οδηγων αλλα σιγουρα αντιλαμβανομαι τι κανω στην οδηγηση /...
φιλικα παντα ετσι .. ουτε ξερολας ειμαι ουτε τιποτα .. :bye: :bye:
στην πιστα δεν ειναι θεμα προτιμιησης αλλα προπονησης ! :kalo:
-
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............
τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς για
να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται :kalo:
Εεεεεεεε..............αυτό θέλω να πώ ....................
σόρρυ ρε παιδιά αλλα άν δεν μου λεγε ο Θέμης προχθές ότι οι μοτοσυκλέτες έχουν πίσω φρένο δεν θα το 'ξερα.
δεν το ειπα καυστικα ...σορρυ αν ακουστηκα σαν wise ass
-
... εχω ηδη αρχισει και την προπονηση μου ... στην ιδια διαδρομη (βυλια πορτο γερμενο)
προσεχε ιδιαιτερα εκει ...και εμεις εκει παμε αρκετα συχνα με σμ και παιζουν κατι τρελοι τρελοκαγκουρες με αυτοκινητα ...
και εχει και μια δυο στροφες (ειδικα μια δεξια ,δεν μπορω να σου δωσω να καταλαβεις ποια ειναι γμτ) που σε πετανε ΠΟΛΥ ...
-
Γεια και από μένα.Πριν αναλύσουμε αν στρίβουμε καλύτερα δεξιά ή αριστερά πρέπει να δούμε τις τρεις φάσεις της στροφής
την είσοδο,μέσα και την έξοδο.
α) ΕΙΣΟΔΟΣ¨
1. Προετοιμασία εισόδου
2. Επιβράδυνση (όταν χρειάζεται)
3. Χάραξη γραμμής,πλάγιασμα κοιτάζοντας την γραμμή μας και όχι τον απέναντι βράχο ,μπαριέρα, αυτοκίνητο
β) ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ
1. Βρίσκουμε και λοκάρουμε την έξοδο
2. Στην κορυφή της στροφής αρχίζουμε να επιταχύνουμε
γ) ΕΞΟΔΟΣ
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
ΠΛΑΓΙΑΣΜΑ
Η φιλοσοφία κύλησης των δικύκλων οφείλεται στο φαινόμενο της ισοροπίας και στο γυροσκοπικό φαινόμενο.
Αυτό το δεύτερο είναι υπεύθυνο για το πλάγιασμα των δικύκλων μαζί με την φυγόκεντρο, αλλά αρκετά δύσκολο να εξηγηθεί
επιστημονικά σε ένα forum τουλάχιστο από μένα.Γι΄αυτό θα προσπαθήσω με ένα παράδειγμα - κουϊζ:Αν είχαμε τη δυνατότητα να
ισοροπήσουμε ένα ποδήλατο και πιέζαμε π.χ την αριστερή μανέτα προς τα εμπρός προς πια μεριά θα έπεφτε το ποδήλατο;;; OEO??
Θέλω να πω ότι αν θέλουμε να πλαγιάσουμε γρήγορα και άμεσα απλώς πιέζουμε -χτυπάμε-τείνουμε να στρίψουμε, την μανέτα της φοράς της στροφής προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Απλώς δοκιμάστε το με λίγα χλμ .Είμαι σίγουρος ότι όλοι το κάνουμε ασυνείδητα γιατί δεν γίνεται αλλιώς ,καιρός να τ κάνουμε και συνειδητοποιημένα.
Ένα άλλο εξίσου σημαντικό, λοκάρισμα- κοίταγμα της εξόδου,όπου κοιτάζουμε εκεί πηγαίνουμε το υποσυνείδητο κάνει απίστευτα οδηγηκά κόλπα.
Ελπίζω να βοήθησα και να μη μπέρδεψα, έστω και λίγο :bye: :bye:
Υ.Γ Κάθε στροφή είναι διαφορετική και γι' αυτό θέλει προετοιμασία!!!
-
Γεια και από μένα.Πριν αναλύσουμε αν στρίβουμε καλύτερα δεξιά ή αριστερά πρέπει να δούμε τις τρεις φάσεις της στροφής
την είσοδο,μέσα και την έξοδο.
α) ΕΙΣΟΔΟΣ¨
1. Προετοιμασία εισόδου
2. Επιβράδυνση (όταν χρειάζεται)
3. Χάραξη γραμμής,πλάγιασμα κοιτάζοντας την γραμμή μας και όχι τον απέναντι βράχο ,μπαριέρα, αυτοκίνητο
β) ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ
1. Βρίσκουμε και λοκάρουμε την έξοδο
2. Στην κορυφή της στροφής αρχίζουμε να επιταχύνουμε
γ) ΕΞΟΔΟΣ
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
ΠΛΑΓΙΑΣΜΑ
Η φιλοσοφία κύλησης των δικύκλων οφείλεται στο φαινόμενο της ισοροπίας και στο γυροσκοπικό φαινόμενο.
Αυτό το δεύτερο είναι υπεύθυνο για το πλάγιασμα των δικύκλων μαζί με την φυγόκεντρο, αλλά αρκετά δύσκολο να εξηγηθεί
επιστημονικά σε ένα forum τουλάχιστο από μένα.Γι΄αυτό θα προσπαθήσω με ένα παράδειγμα - κουϊζ:Αν είχαμε τη δυνατότητα να
ισοροπήσουμε ένα ποδήλατο και πιέζαμε π.χ την αριστερή μανέτα προς τα εμπρός προς πια μεριά θα έπεφτε το ποδήλατο;;; OEO??
Θέλω να πω ότι αν θέλουμε να πλαγιάσουμε γρήγορα και άμεσα απλώς πιέζουμε -χτυπάμε-τείνουμε να στρίψουμε, την μανέτα της φοράς της στροφής προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Απλώς δοκιμάστε το με λίγα χλμ .Είμαι σίγουρος ότι όλοι το κάνουμε ασυνείδητα γιατί δεν γίνεται αλλιώς ,καιρός να τ κάνουμε και συνειδητοποιημένα.
Ένα άλλο εξίσου σημαντικό, λοκάρισμα- κοίταγμα της εξόδου,όπου κοιτάζουμε εκεί πηγαίνουμε το υποσυνείδητο κάνει απίστευτα οδηγηκά κόλπα.
Ελπίζω να βοήθησα και να μη μπέρδεψα, έστω και λίγο :bye: :bye:
Υ.Γ Κάθε στροφή είναι διαφορετική και γι' αυτό θέλει προετοιμασία!!!
Χμμ....Αυτά τα πραγματάκια είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους καθώς αποτελούν την πολύ βασική θεωρία για την οδήγηση μοτοσυκλέτας...Και φυσικά εφαρμόζεται σε κάθε στροφή ανεξαρτήτως κατεύθυνσης...Εδώ όμως το ερώτημα είναι άλλο...Το κατά πόσο προσεγγίζουμε διαφορετικά τις αριστερές και δεξιές στροφές και για ποιον λόγο...Και ακούστηκαν λόγοι όπως η θέση του ποδοφρένου,η ορατότητα,το ποιο είναι το βασικό χέρι μας,πράγμα που έχει σχέση με την λειτουργία των ημισφαιρίων του εγκεφάλου,καθώς και οι διάφορες "τραυματικές" εμπειρίες που είχαμε... :bye:
Οπότε περιμένουμε και την προσωπική σου εμπειρία επί του θέματος... :bye:
-
μπορει να την εχω την εμπειρια αλλων οδηγων αλλα σιγουρα αντιλαμβανομαι τι κανω στην οδηγηση /...
εννοουσα να ... να μην εχω την εμπειρια ....
-
Χμμ....Αυτά τα πραγματάκια είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους καθώς αποτελούν την πολύ βασική θεωρία για την οδήγηση μοτοσυκλέτας...Και φυσικά εφαρμόζεται σε κάθε στροφή ανεξαρτήτως κατεύθυνσης...Εδώ όμως το ερώτημα είναι άλλο...Το κατά πόσο προσεγγίζουμε διαφορετικά τις αριστερές και δεξιές στροφές και για ποιον λόγο...Και ακούστηκαν λόγοι όπως η θέση του ποδοφρένου,η ορατότητα,το ποιο είναι το βασικό χέρι μας,πράγμα που έχει σχέση με την λειτουργία των ημισφαιρίων του εγκεφάλου,καθώς και οι διάφορες "τραυματικές" εμπειρίες που είχαμε... :bye:
Οπότε περιμένουμε και την προσωπική σου εμπειρία επί του θέματος... :bye:
Συμφωνώ ότι εξαρτάται κατ'αρχάς από την ορατότητα η προσέγγιση στη στροφή.'Οπως ότι και εγώ που ως δεξιόχειρας προσεγγίζω με μεγαλύτερη ευκολία τις αριστερές στροφές και ότι έχει μεγάλη σχέση η λειτουργεία των ημισφαιρείων του εγγεφάλου και ίσως για του ίδιους λόγους να έχει σχέση η θέση του ποδόφρενου όπως μπορεί και να έχει σχέση το ότι ανεβαίνουμε απο αριστερά στα μηχανάκια και ότι ακόμη και ο συνεπιβάτης τα manual λένε να ανεβαίνει και αυτός από αριστερά.
Θέλω όμως να επισημάνω ότι αυτό το <<anticap>> που ίσως έχουμε σχεδόν όλοι μας κατακτιέτται ή βελτιώνεται με την προπόνηση την εμπειρία και τα χιλιόμετρα. Όσο για τις προσωπικές μου εμπειρίες επί του θέματος έτυχε αρκετές φορές, να χάσω την γραμμή μου στη στροφή, και μπορώ να πω ότι όλες μα όλες ήταν από λάθος οπτικού λοκαρίσματος .
sorry αν σας κούρασα. :bye: :bye: :bye:
-
πιστευω τις αριστερες κ ο λογος οτι δεξια βρισκεται το γκαζι. η αποψη μου βεβαια ειναι αυτη.
μπορει να λυθει στον καθενα η απορια, πως στριβει καλυτερα, αν κοιταξει τον πισω τροχο κ δει σε ποια πλευρα πλαγιαζει περισσοτερο.
-
μα δεν εχω το ποδι μου πανω στο ποδοφρενο μαγκιτες ... εχω ηδη αρχισει και την προπονηση μου ... στην ιδια διαδρομη (βυλια πορτο γερμενο) με λιγα χλμ στην αρχη απλα μετατοπιζω το σημειο εισοδο μου λιγα μετρα πιο μπροστα ... και οσο παει το κανω και πιο γρηγορα ... :ohyes:
στην πιστα δεν ειναι θεμα προτιμιησης αλλα προπονησης ! :kalo:
ποτε ειπαμε οτι θα ανεβουμε σερρες?? :P :D
-
πιστευω τις αριστερες κ ο λογος οτι δεξια βρισκεται το γκαζι. η αποψη μου βεβαια ειναι αυτη.
μπορει να λυθει στον καθενα η απορια, πως στριβει καλυτερα, αν κοιταξει τον πισω τροχο κ δει σε ποια πλευρα πλαγιαζει περισσοτερο.
πάντως κι εγώ εκεί κατέληξα στο οτι δεξιά είναι το γκάζι και ο ''ελεγχος'' της μοτο... αλλά ειναι πολύυυ ''ταπεινή'' η αποψη μου... :bye: :bye: