APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: dim cap στις Αύγουστος 17, 2017, 09:32:54 μμ
-
Καλησπέρα φίλοι μου.. Μου έχουν καρφωθει σκέψεις για πώληση της καλλονης κ αγορά νέας... Είμαι ανάμεσα σε 3. Θα την πω την αμαρτία μου τα δύο είναι εκτός οικογένειάς. Τα λεφτά έως 11.000. Με σειρά
1. Ktm 1190 adventure
2.aprilia caponord 1200
3. BMW 1200 adventure.
Βοήθεια θέλω κ κουβέντα....
-
Πάντως ότι κ αν γίνει κ αν γίνει δεν αλλάζω παρέα. Με εσάς θα έρχομαι...
-
Εάν αλλάξεις γνώμη και θελήσεις να το δώσεις πάλι η σειρά είναι. Bmw. Ktm. Aprilia.
Εάν το θέλεις για χώμα. Ktm bmw Aprilia.
Εάν το θέλεις για τον δρόμο Aprilia bmw Ktm.
Για ποιό απλά Εάν βρεις το capo φτηνότερο παρτο. Διαφορετικά Εγώ θα έπαιρνα Ktm γιατί είναι ποιό μηχανάκι για εμάς τους Apriliabikers.
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
multistrada 1200... :kalo:
-
Καλησπέρα φίλοι μου.. Μου έχουν καρφωθει σκέψεις για πώληση της καλλονης κ αγορά νέας... Είμαι ανάμεσα σε 3. Θα την πω την αμαρτία μου τα δύο είναι εκτός οικογένειάς. Τα λεφτά έως 11.000. Με σειρά
1. Ktm 1190 adventure
2.aprilia caponord 1200
3. BMW 1200 adventure.
Βοήθεια θέλω κ κουβέντα....
Οπως τα εχεις στην σειρα καλα ειναι ...... :)
Πάντως ότι κ αν γίνει κ αν γίνει δεν αλλάζω παρέα. Με εσάς θα έρχομαι...
Δημητρη αγορι μου, παρε οτι λαχταρα η ψυχη σου καλυτερα, εσυ θα το καβαλας και θα το γλεντας ;)
Εδω θα ειμαστε εμεις να τα λεμε και να σε πειραζουμε :P :D
-
Εγώ πάντως αν και κολλημένος με τα Aprilia πήγα στο KTM 1290 SUPER ADVENTURE S. Συμφωνώ όμως με τον Ανέστη, πέρα από κάθε άποψη είναι καθαρά υποκειμενικό το τι εσένα σε ευχαριστεί/αρέσει/πωρώνει!
-
Δημήτρη αν πάρεις μηχανάκι της ανέραστης που μας βασανίζει 7 χρόνια τώρα και μας αρπάζει την μπουκιά απ το στόμα σου κόβω την καλημέρα
-
Καλησπέρα φίλοι μου.. Μου έχουν καρφωθει σκέψεις για πώληση της καλλονης κ αγορά νέας... Είμαι ανάμεσα σε 3. Θα την πω την αμαρτία μου τα δύο είναι εκτός οικογένειάς. Τα λεφτά έως 11.000. Με σειρά
1. Ktm 1190 adventure
2.aprilia caponord 1200
3. BMW 1200 adventure.
Βοήθεια θέλω κ κουβέντα....
Και εγώ αν άλλαζα κατηγορία με αυτή την σειρά θα πήγαινα :kalo: :kalo:
-
Φιλος ειχε το 1190 και προσφατα αγορασε το 1290. Τα οδηγησα και τα δυο.θεωρω το 1190 πιο value for.money οπως επισης και ο ιδιος μου λεει οτι θα ξαναρπαιρνε το 1190.
-
Ξερει καποιος για προβληματα και κοστος σερβις για τις εν λογο μηχανες?
Η αληθεια πως το Capo εμφανισιακα με φτιαχνει πιο πολυ απ ολα.Αλλα στα ιδια λεφτα τα γαμ...να τα ktm δινουν πολλα παραπανω (γκαζια ,ηλεκτρονικα κτλ).Τα bmw τωρα ενταξει δεν τρελαθηκα αλλα με λιγοτερα λεφτα εχουν καλη προικα πανω τους (ειναι ομως μουλαρια και νομιζω οτι αυτο θα με ξενερωσει).
-
Δημητρη κοιτα και για κανενα Triumph :bye:
-
Δεν μου αρεσουν καθολου ρε Ανεστη..
-
Αν οι σκέψεις σου είναι να ξεκινήσεις τα μεγάλα και πολύωρα ταξίδια τότε το GS είναι μονόδρομος!!!
Αν πάλι θέλεις να κάνεις ότι κανείς συνήθως αλλά με σβέλτο Ρυθμό παίξε σε ένα από τα υπόλοιπα δύο αν μέσα σε αυτό υπολογίσεις και λίγο οφ χαρακτηριστικά μην πάρεις 17αρη τροχό :bye: :bye:
-
Λιγα αλογακια παραπανω να ειχε το capo και θα ειχα επιλεξει ηδη..
-
Λιγα αλογακια παραπανω να ειχε το capo και θα ειχα επιλεξει ηδη..
Δημητρη, αυτο με τα παραπανω αλογα παντως δεν φαινεται οταν το ανοιγεις ειναι γρηγορο :) ειδικα με αυτο που εχεις τωρα ειναι
η μερα με την νυχτα, αμα το κανεις βολτα θα καταλαβεις τι εννοω, θα ανεβεις μετα στο δικο σου και θα νομιζεις οτι σερνεσαι :ohyes:
-
KTM 1190 Adventure
-
Το 1190 το οδήγησα στο test ride του Φάνη που είχε κάνει πρόπερσι. Είχα πολύ μεγάλες φιλοδοξίες μιας και μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση από φωτό, άρθρα, δοκιμές κλπ που διάβασα στο internet, αλλά δυστυχώς δεν εκπληρώθηκε καμιά. Η απόσταση βέβαια ήταν ελάχιστη, καμιά 25αριά χλμ στην Βουλιαγμένης μόνο, αλλά κάποια πράγματα φαίνονται αμέσως.
Π.χ. (αν και δεν το επιβεβαίωσα ο ίδιος, δεν υπήρχε καθόλου χρόνος να πειραματιστείς με τα κοκοψίνια του) το team είπε ότι είναι στον S χάρτη, αλλά τα 150 άλογα, ειδικά στις χαμηλές σχέσεις που φαίνονται, δεν φάνηκαν πουθενά. Ένιωθα ότι οδηγούσα κάτι πολύ πιο αργό από το Capo σου. Το έφτασα μέχρι τις 7000 στροφές αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν είδα πουθενά την δύναμη που ανακοινώνεται.
Μου φάνηκε ένα μηχανάκι πολύ ουδέτερο, σαν να απευθύνεται σε τελείως αρχάριους. Ήταν πανεύκολο στον χειρισμό του, πολύ μαλακό κιβώτιο, πολύ άνετο και με μπόλικο χώρο, αλλά κατευθείαν σαν να χάθηκε το hype που μου είχε σχηματιστεί σαν εικόνα πριν ανέβω.
Το μεγαλύτερο αρνητικό που με έκανε να θέλω να κατέβω αμέσως, ήταν ότι ερχόταν τεράστια θερμότητα από το μοτέρ παντού πάνω μου, ακόμα και πάνω στην σέλα. Το είπα στα παιδιά αμέσως, γιατί ακόμα και με 100χλμ ταχύτητα την ένιωθα έντονη. Το κοίταξαν και στην αρχή θεώρησαν ότι μπορεί να λείπει κάποιο μονωτικό από κάτω, αλλά δεν το θεώρησαν και πολύ πιθανό. Μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο, αν όλα είναι έτσι, δεν θα το αγόραζα. Τον χειμώνα πες ότι είναι επιθυμητό, αλλά το καλοκαίρι που ήταν το τεστ, στα φανάρια ήταν ανυπόφορη η κατάσταση, και πραγματικά 2-3 φορές έφτασα στο σημείο να κάνω δεξιά και να κατέβω, δεν παλευόταν.
Επαναλαμβάνω, η εικόνα ήταν πολύ μικρή, η απόσταση υπερβολικά μικρή και χωρίς καν στροφές,μόνο 2 ευθείες πήγαινε έλα την Βουλιαγμένης (στο τέλος με ρώτησαν πως μου φάνηκε στο στρίψιμο :h22: :w3% :mlk ) και σίγουρα δεν μπορείς να έχεις αντικειμενική και ολοκληρωμένη εικόνα σε τέτοια δοκιμή. Πόσον μάλλον για ένα μηχανάκι που δεν είναι καν πόλης.
Το καινούργιο το Capo, δεν με εξιτάρει για αγορά σε καινούργιο. Όπως πολύ σωστά είχαν πει πολλοί, θα ήταν καλή κίνηση μόνο σε μεταχειρισμένο, καθώς στα λεφτά καινούργιου, βρίσκεις πολλές και πολύ καλύτερες προτάσεις σε σχέση με την Aprilia, δυστυχώς. Όσο για το γκάζι του, αν και όντως υστερεί σε νούμερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πίστεψέ με δεν θα βρεις πουθενά σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης να πεις "μου λείπει δύναμη, θέλω κι΄άλλο γκάζι". Είναι υπέρ-υπεραρκετό. Εκεί που υστερεί αρκετά είναι στην κατανάλωση. Ακόμα ένα Aprilia, που καίει αδικαιολογήτως παραπάνω από το φυσιολογικό για την χρήση του και την δύναμή του επίσης. Και όταν μιλάμε για τουριστικό μηχανάκι, αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην τελική επιλογή.
Για BMW, δεν μπορώ να πω τίποτα από εμπειρίας, καθώς δεν έχω ούτε καν ανέβει, και ούτε θέλω. Απέχουν πολύ από την φιλοσοφία μου, και δεν μου κεντρίζουν στο παραμικρό το ενδιαφέρον ούτε καν να μάθω χαρακτηριστικά τους. Μέχρι πρόσφατα φαντάσου ότι δεν ήξερα ότι δεν έχουν ψυγείο... Μόνο και μόνο που εξέχουν τα βυζιά τους αριστερά και δεξιά από όλο το σύνολο σε κάνει να αναρωτιέσαι έντονα τι γίνεται σε περίπτωση πτώσης. Το βιώσαμε σε βόλτα που περνούσαμε από τον επαρχιακό της Επιδαύρου, και ένα GS δικάβαλο ξάπλωσε λόγω χυμένου πετρελαίου από προπορευόμενο φορτηγό, και το μοτέρ καταστράφηκε, μόνο και μόνο επειδή εξέχει, και διαλύθηκε στο σύρσιμο και από το μοχλικό που έγινε από την πτώση και την επαφή.
Αυτό που θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω είναι το 1290GT, θα ευχόμουν να είναι ένα τελείως διαφορετικό μηχανάκι από αυτό το ξενέρωτο και άνευρο 1190 που ανέβηκα.
Σε ποιο οικονομικές επιλογές, μου αρέσει πολύ το Tiger 1050 SE. Δεν υστερεί σε τίποτα από το Capo σου, σε θέματα τουριστικών δυνατοτήτων, εκτός ίσως μόνο από τους 17άρηδες τροχούς, αν έχεις χωμάτινες ανησυχίες. Φυσικά σε όλα τα άλλα είναι καλύτερο.
Πάρε αυτό που γουστάρεις εσύ, αυτό στο οποίο θα ανέβεις πάνω και θα σου κάνει όλα τα κλικ και τα κλακ, και θα κουμπώσεις καλά μαζί του. Όλα τα άλλα είναι περί ορέξεως..
-
εχω κατι σκεψεις για tuono ge2... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
εχω κατι σκεψεις για tuono ge2... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Πολύ καλή επιλογή στα λεφτά που παίζουν αν ξέρεις τι αγοράζεις. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα κρατήσεις παράλληλα και το capo?
-
εχω κατι σκεψεις για tuono ge2... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Πολύ καλή επιλογή στα λεφτά που παίζουν αν ξέρεις τι αγοράζεις. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα κρατήσεις παράλληλα και το capo?
οχι ρε..τραμπα ,δεν εχω δυνατοτητα για 2 μηχανακια.Μια ζωη παμπριζατα ειχα :D,να δουμε και ενα αθλητικο
-
εχω κατι σκεψεις για tuono ge2... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Πολύ καλή επιλογή στα λεφτά που παίζουν αν ξέρεις τι αγοράζεις. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα κρατήσεις παράλληλα και το capo?
οχι ρε..τραμπα ,δεν εχω δυνατοτητα για 2 μηχανακια.Μια ζωη παμπριζατα ειχα :D,να δουμε και ενα αθλητικο
:thnk: :thnk:
Δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις και ο Θεός βοηθός :P
Εσείς στην επαρχία έχετε την πολυτέλεια να μην μπλέκετε σε κίνηση, τα στροφιλίκια είναι δίπλα σας, γιατί όχι?
-
εχω κατι σκεψεις για tuono ge2... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Πολύ καλή επιλογή στα λεφτά που παίζουν αν ξέρεις τι αγοράζεις. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα κρατήσεις παράλληλα και το capo?
οχι ρε..τραμπα ,δεν εχω δυνατοτητα για 2 μηχανακια.Μια ζωη παμπριζατα ειχα :D,να δουμε και ενα αθλητικο
:thnk: :thnk:
Δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις και ο Θεός βοηθός :P
Εσείς στην επαρχία έχετε την πολυτέλεια να μην μπλέκετε σε κίνηση, τα στροφιλίκια είναι δίπλα σας, γιατί όχι?
μα αυτο λεω,εδω ειναι χαλαρα τα πραγματα και η πελοποννησος εχει πολυ διαδρομη....
-
To ιδανικό πάντως είναι να είναι 2ο το race .
Και γω θα ψηνόμουν αν είχα χώρο να τα βάλω :thnk:
-
To ιδανικό πάντως είναι να είναι 2ο το race .
Και γω θα ψηνόμουν αν είχα χώρο να τα βάλω :thnk:
εχω περιπου 6 μηνες το καπο και προχτες εβαλα τη γυναικα πανω μια μικρη βολτουλα...
χαραμιζεται,οπως πανε τα πραγματα διειπηρωτικα ταξιδια δικαβαλα δεν το βλεπω μεχρι του χρονου το καλοκαιρι λογω πολλων υποχρεωσεων...ενω το tuono κατι μικρα που κανω για τη φαση μου,κατι τεταρτες κτλπ θα ειναι ιδανικο...
τωρα κανα 2 ταξιδια που μπορει να παιξουν σολο,θα βαρεσουμε επαρχιακο καργα
-
Εγώ θα έλεγα να μην σας μπαίνουν καθόλου σκέψεις :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Εγώ θα έλεγα να μην σας μπαίνουν καθόλου σκέψεις :tez: :tez: :tez: :tez:
Να πάμε για πράξεις δηλ; :D
-
Εγώ θα έλεγα να μην σας μπαίνουν καθόλου σκέψεις :tez: :tez: :tez: :tez:
Να πάμε για πράξεις δηλ; :D
Άμα το λέει η καρδιά σου και η τσέπη σου :D :D δώστου να καταλάβει :kalo:
-
Σε μηχανάκια τύπου tuonο κουμάντο κάνεις ο λοςκώ, το νεφρί και η μέση. Αμα αντέχουν, τότε γιατί όχι? Αν πάλι όχι, μια χαρά είναι ο καπονόρδος. ;) :ohyes:
Τώρα, αναφορικά με το τρίλημα του φίλου, εγώ θα πήγαινα κατευθείαν στο KTM. Ιδανικό και για δρόμο και για χώμα.
Αν βέβαια τα χλμ θα είναι 100% δρόμος, τότε πας στο aprilia.
Το bmw παραείναι σούπα πλέον.
-
Σε μηχανάκια τύπου tuonο κουμάντο κάνεις ο λοςκώ, το νεφρί και η μέση. Αμα αντέχουν, τότε γιατί όχι? Αν πάλι όχι, μια χαρά είναι ο καπονόρδος. ;) :ohyes:
Τώρα, αναφορικά με το τρίλημα του φίλου, εγώ θα πήγαινα κατευθείαν στο KTM. Ιδανικό και για δρόμο και για χώμα.
Αν βέβαια τα χλμ θα είναι 100% δρόμος, τότε πας στο aprilia.
Το bmw παραείναι σούπα πλέον.
απο προπονηση και φυσικη κατασταση να φαν και οι κοτες :D :D :D
-
Ρε γέρο.... Γυμνό δε θα πηγαίνεις ούτε μέχρι τον τυρό!!!! :P :P :P :P
-
Το περναει το Τυρο και αναβει ενα κερακι Αγιο Χριστοφορα
-
Το περναει το Τυρο και αναβει ενα κερακι Αγιο Χριστοφορα
Οριακά μέχρι παράλιο και Κυριακή μεσημέρι μόνο!!!
-
Και κληση απο το πουστομπατσο, τον παντα καβατζωμενο, στο Αρκαδικο.
Αυτος δεν ειναι μπατσος ειναι χαμαιλεων
-
Και κληση απο το πουστομπατσο, τον παντα καβατζωμενο, στο Αρκαδικο.
Αυτος δεν ειναι μπατσος ειναι χαμαιλεων
ποιος εισαι συντοπιτη?
Ρε γέρο.... Γυμνό δε θα πηγαίνεις ούτε μέχρι τον τυρό!!!! :P :P :P :P
γερος εισαι εσυ..εγω τωρα ειμαι πολυ φουλ!!!
Το περναει το Τυρο και αναβει ενα κερακι Αγιο Χριστοφορα
Οριακά μέχρι παράλιο και Κυριακή μεσημέρι μόνο!!!
με αυτο το πλευρο να κοιμασαι...ανετα ενα πορτοχελι :D
-
Και κληση απο το πουστομπατσο, τον παντα καβατζωμενο, στο Αρκαδικο.
Αυτος δεν ειναι μπατσος ειναι χαμαιλεων
ποιος εισαι συντοπιτη?
Ρε γέρο.... Γυμνό δε θα πηγαίνεις ούτε μέχρι τον τυρό!!!! :P :P :P :P
γερος εισαι εσυ..εγω τωρα ειμαι πολυ φουλ!!!
Το περναει το Τυρο και αναβει ενα κερακι Αγιο Χριστοφορα
Οριακά μέχρι παράλιο και Κυριακή μεσημέρι μόνο!!!
με αυτο το πλευρο να κοιμασαι...ανετα ενα πορτοχελι :D
Μόνο να πας, γυρισμό την άλλη μέρα το πρωί!!!
-
Και κληση απο το πουστομπατσο, τον παντα καβατζωμενο, στο Αρκαδικο.
Αυτος δεν ειναι μπατσος ειναι χαμαιλεων
ποιος εισαι συντοπιτη?
Ρε γέρο.... Γυμνό δε θα πηγαίνεις ούτε μέχρι τον τυρό!!!! :P :P :P :P
γερος εισαι εσυ..εγω τωρα ειμαι πολυ φουλ!!!
Το περναει το Τυρο και αναβει ενα κερακι Αγιο Χριστοφορα
Οριακά μέχρι παράλιο και Κυριακή μεσημέρι μόνο!!!
με αυτο το πλευρο να κοιμασαι...ανετα ενα πορτοχελι :D
Μόνο να πας, γυρισμό την άλλη μέρα το πρωί!!!
ρε ειμαι μπετο αυτο τον καιρο απο γυμναστηριο και κολυμβηση!!!
ΤΟΥΟΝΑΡΑ ΛΕΜΕ!!!
-
Εξάλλου το tuono καταπίνει τα χλμ....Όπως την βενζίνη ένα πράμα :D :D
-
Ρε Μήτσο , με το shiver ήσουν στο Λεωνίδιο , και έσκουζες από τη ταλαιπωρία ...
για πόσα χλμ μιλάς για το tuono δλδ που τα καταπίνει κιόλας ? :h22:
-
Ρε Μήτσο , με το shiver ήσουν στο Λεωνίδιο , και έσκουζες από τη ταλαιπωρία ...
για πόσα χλμ μιλάς για το tuono δλδ που τα καταπίνει κιόλας ? :h22:
Όχι και έτσι.... εγώ ούτε φωνή δεν έβγαλα και ας ήμουν με λιωμένα σλικ επί ατελείωτης βροχής και λάσπης :psdof: :psdof: :bye: :bye:
-
το εφερε παιδι χθες..κουτα που λεμε,το χαζευα αρκετα και πραγματικα λεω οτι τα μικρα κυβικα εχουν πολυ ψωμι..
θεωρω οτι η απριλια που εβγαζε μικρα μηχανακια επρεπε να εχει κανει κινηση στα 400 κυβικα...
-
Μακάρι να ξυπνήσει να βγάλει κάτι για αυτά τα κυβικά... ;)
-
Μακάρι να ξυπνήσει να βγάλει κάτι για αυτά τα κυβικά... ;)
ζηση πραγματικα...φοβερο για 400 κυβικα..σκεψου ρυθμιζομενο μπροστινο!!!!!
ανετα η απριλια ενα τουαρεγκ μικρο :ohyes: :ohyes:
-
σκεψεις ..σκεψεις...
εχουμε απ τη μια,ενα υποτιθεμενο που θελει με το καλημερα ενα 500αρι-600αρι(σερβις-λαστιχα κτλπ),εχει ομως λιγα χλμ και ειναι μια τριετια- πιο καινουριο
και εχουμε απ την αλλη ενα που δεν θελει πρακτικα τιποτα ,εχει 15000 χλμ παραπανω,ειναι πιο παλιο και κανα 300αρι λιγοτερο χρηματα :thnk: :thnk: :thnk:
δεν λεω πια :D :D :D
-
Μιλάς δηλαδή για διαφορά 800-900 ευρώ για 3 χρόνια πιο νέο μοντέλο με 15.000 λιγότερα km αρχικά. Από περιφερειακά υπερτερεί κάποιο από τα δύο ή εχουν την ίδια ακριβώς προίκα?
-
Μιλάς δηλαδή για διαφορά 800-900 ευρώ για 3 χρόνια πιο νέο μοντέλο με 15.000 λιγότερα km αρχικά. Από περιφερειακά υπερτερεί κάποιο από τα δύο ή εχουν την ίδια ακριβώς προίκα?
ετσι ακριβως,απο προικα τα ιδια εχουν,βασικα δεν εχουν προικα σοβαρη και δεν ειναι στο car.gr!!!
-
Αν η διαφορά ηταν στο 500ρικο προσωπικά θα πήγαινα στο νεότερο και με την προοπτική ότι αφού το σερβις κτλ θα το κανω εγώ, θα του έβαζα ό,τι λάστιχο θέλω, θα ημουν σίγουρος για λαδια, ξυδια φίλτρα κτλ και θα ειχα τη σιγουριά ό,τι όλα θα ειχαν γινει όπως πρέπει. Ακόμα και μηχανάκι με πρόσφατο σέρβις να έπαιρνα με αυτά που εχουν δέι τα ματάκια μου το πρώτο που θα έκανα θα ήταν λάδια ξύδια φίλτρα τσεκ και αλλαγή άμεσα...αρα κι εκεί καποια λεφτάκια θα έφευγαν...
-
Αν η διαφορά ηταν στο 500ρικο προσωπικά θα πήγαινα στο νεότερο και με την προοπτική ότι αφού το σερβις κτλ θα το κανω εγώ, θα του έβαζα ό,τι λάστιχο θέλω, θα ημουν σίγουρος για λαδια, ξυδια φίλτρα κτλ και θα ειχα τη σιγουριά ό,τι όλα θα ειχαν γινει όπως πρέπει. Ακόμα και μηχανάκι με πρόσφατο σέρβις να έπαιρνα με αυτά που εχουν δέι τα ματάκια μου το πρώτο που θα έκανα θα ήταν λάδια ξύδια φίλτρα τσεκ και αλλαγή άμεσα...αρα κι εκεί καποια λεφτάκια θα έφευγαν...
δεν διαφωνω και σιγουρα ειδικα υγρα(παραφλου-φρενων-συμπλκετη-λαδια) τα αλλαζω παντα ολα σε οτι παιρνω
αλλα οπως και να το κανουμε τα μυνηματα του φετινου καλοκαιριου ειναι δυσοιωνα για το ελ.επαγγελμα και το χρημα θα γινει δυσκολο..οποτε γι αυτο τα ζυγιζω,αλλωστε θα δωσω σιγουρα κατι παραπανω απο οσο εδωσα το καπο,αλλα το κατι παραπανω πρεπει να εχει οριο!!!
-
ποτε γραφαμε πριν 1,5 χρονο εδω μεσα.....
εχω μπει σε σκεψεις για αλλαγη... :hlp:
-
Για άνοιξε την καρδιά σου :thnk:
-
Για άνοιξε την καρδιά σου :thnk:
dorsoduro 900(μεταχειρω)
tuono 660(κουτα,λογικα αμηχανος καποιο μικρο διαστημα..)
caponord 1200(μεταχειρω)
mv agusta veloce(μεταχειρω)
mv agusta stradale(μεταχειρω)
δεν υπαρχει σειρα προτιμησης...ολα γυριζουν καθε μερα......
-
Dorsoduro 1200 όχι;
-
Κατά τη γνώμη μου:
- Όχι κούτα, τσάμπα λεφτά ειδικά για άτομα που αλλάζουν συχνά μοτοσυκλέτες.
- Όχι MV, πολύ περιορισμένο δίκτυο υποστήριξης, άγνωστες διαθεσιμότητες ανταλλακτικών.
- Όχι Dorso 900. Παραπάνω χρήματα για σχεδόν ίδιο μηχανάκι. Θα έχεις βέβαια σύγχρονα ηλεκτρονικά και καντράν, αξίζουν όμως αυτά την επιπλέον διάφορα?
Άρα, ψάχνεις μτχ Tuono 660 ή πας για capo 1200.
Μπάτζετ 8-10Κ?
-
Dorsoduro 1200 όχι;
Χμ, σωστό κι αυτό...
-
Γιατί να θέλει κάποιος να πάρει motord 200+ κιλών και 1200 κυβικων?
Καλύτερα diavel 1200 και ανάσταση του ducatisti.gr ;)
-
Κατά τη γνώμη μου:
- Όχι κούτα, τσάμπα λεφτά ειδικά για άτομα που αλλάζουν συχνά μοτοσυκλέτες.
αυτο ειναι μεγαλη αληθεια
- Όχι MV, πολύ περιορισμένο δίκτυο υποστήριξης, άγνωστες διαθεσιμότητες ανταλλακτικών.
ειναι καψουρα,αλλα οντως μονο ενας τα πιανει
- Όχι Dorso 900. Παραπάνω χρήματα για σχεδόν ίδιο μηχανάκι. Θα έχεις βέβαια σύγχρονα ηλεκτρονικά και καντράν, αξίζουν όμως αυτά την επιπλέον διάφορα?
ενα εξαμηνο αυτο σκεφτομαι
Άρα, ψάχνεις μτχ Tuono 660 ή πας για capo 1200.
το πρωτο υπομονη,το δευτερο ειναι ευκολο σχετικα
Μπάτζετ 8-10Κ?ναι..
ο ψηλος για να ειναι ιδια συνομοταξια,με επιασε
Γιατί να θέλει κάποιος να πάρει motord 200+ κιλών και 1200 κυβικων?
Καλύτερα diavel 1200 και ανάσταση του ducatisti.gr ;)
dorso 1200 διαβαζα το τεστ σημερα το πρωι,10-15 αλογα πανω απο capo1200,ελαφρυτερο αλλα πιο αυξημενη καταναλωση,θεωρω ομως οτι το 900 ντορσο ειναι το καλυτερο ντορσο,ντουκατι οχι,δεν με εδιαφερει....
-
Απο μένα dorso 900
Εκτός και αν καταφέρεις να βρεις Capo 1200 σε καλή κατάσταση και νορμάλ τιμή. Δυστυχώς δεν πολυκυκλοφόρησε
-
Για άνοιξε την καρδιά σου :thnk:
dorsoduro 900(μεταχειρω)
tuono 660(κουτα,λογικα αμηχανος καποιο μικρο διαστημα..)
caponord 1200(μεταχειρω)
mv agusta veloce(μεταχειρω)
mv agusta stradale(μεταχειρω)
δεν υπαρχει σειρα προτιμησης...ολα γυριζουν καθε μερα......
απ'τα μηχανάκια που αναφέρεις και επειδή έχεις ήδη το DD 750...
Tuono 660 ή RS660 μεταχείρο.
το πρόβλημα σε αυτά είναι ότι δεν υπάρχουν μεταχείρο εκτός από ένα RS στην Δράμα με 500χλμ. και 9700€.
-
Απο μένα dorso 900
Εκτός και αν καταφέρεις να βρεις Capo 1200 σε καλή κατάσταση και νορμάλ τιμή. Δυστυχώς δεν πολυκυκλοφόρησε
αυτα τα 2 ειναι τα πιο ευκολα στην αναζητηση...στο dorso η αληθεια εχω βολευτει...
και σιγουρα επειδη το ποσοστο δικαβαλου παιζει ακομα στο 10% σε σχεση με το σολο,ο πισω ειναι δευτερευον
Για άνοιξε την καρδιά σου :thnk:
dorsoduro 900(μεταχειρω)
tuono 660(κουτα,λογικα αμηχανος καποιο μικρο διαστημα..)
caponord 1200(μεταχειρω)
mv agusta veloce(μεταχειρω)
mv agusta stradale(μεταχειρω)
δεν υπαρχει σειρα προτιμησης...ολα γυριζουν καθε μερα......
απ'τα μηχανάκια που αναφέρεις και επειδή έχεις ήδη το DD 750...
Tuono 660 ή RS660 μεταχείρο.
το πρόβλημα σε αυτά είναι ότι δεν υπάρχουν μεταχείρο εκτός από ένα RS στην Δράμα με 500χλμ. και 9700€.
οχι κλιπον..με τιποτα
-
οχι κλιπον..με τιποτα
κλιπόν αλλά πάνω απ'την πλάκα,όχι σκληροπυρηνικά.
-
mv agusta veloce(μεταχειρω)
mv agusta stradale(μεταχειρω)
Αν αλλάζεις εύκολα μοτό,αυτά τα 2 θα σου σημαδέψουν την ζωή.Οπως και να έχει με υποστήριξη και ανταλακτικά,εφόσον δεν θα το παντρευτείς,go for it.Θα έχεις να θυμάσαι ότι καβάλησες ένα μοτοσικλετιστικό όνειρο.
-
Αυτός στη Δράμα ο ταλαιπωρος που το δίνει με 500χλμ τι δράμα να χει ζήσει άραγε?
-
Αυτός στη Δράμα ο ταλαιπωρος που το δίνει με 500χλμ τι δράμα να χει ζήσει άραγε?
Την μεγάλη ανάκληση
-
Αυτός στη Δράμα ο ταλαιπωρος που το δίνει με 500χλμ τι δράμα να χει ζήσει άραγε?
Την μεγάλη ανάκληση
με ανάκληση ή χωρίς,αν ήμουν στην αγορά για RS 660 θα το έπαιρνα με 500χλμ. αλλά όχι στην τιμή που το δίνει.
προς το 9 και βγάλε δυστυχώς για τον φίλο είναι η τιμή που θα πουληθεί.
-
οχι κλιπον..με τιποτα
κλιπόν αλλά πάνω απ'την πλάκα,όχι σκληροπυρηνικά.
και παλι στελαρα,δεν τα γουσταρισα ποτε..
-
οχι κλιπον..με τιποτα
κλιπόν αλλά πάνω απ'την πλάκα,όχι σκληροπυρηνικά.
και παλι στελαρα,δεν τα γουσταρισα ποτε..
ε καλά,δεν θα σε βάλουμε να το πάρεις με το ζόρι! :D
-
έφτασε και το πρώτο μεταχείρο Tuono 660..!
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317486297-aprilia (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317486297-aprilia)
-
Λογικό από Πάτρα :pray:
-
Αυτό είναι Παπανικολάου Πάτρα, λογικά κάνα test ride θα είναι.
-
έφτασε και το πρώτο μεταχείρο Tuono 660..!
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317486297-aprilia (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317486297-aprilia)
Ωπα....
Αυτό είναι Παπανικολάου Πάτρα, λογικά κάνα test ride θα είναι.
Κλάιν Μάιν :D
-
τελικα θα φαω αρκετο 2022 με το ντορσο,διοτι η παρεα εδω κατω λεει για κατι αλπεις,οποτε προεχει το ταξιδι και οι βολτες...
μετα βλεπουμε,εκτος αν γινει τιποτα ανατρεπτικο...και ενας καλος μου φιλος που ηθελε να το παρει,εχει μπλεξει με κατι ιατρικα,οποτε συνεχιζουμε και σχεδιαζουμε :D :D :D
-
τελικα θα φαω αρκετο 2022 με το ντορσο,διοτι η παρεα εδω κατω λεει για κατι αλπεις,οποτε προεχει το ταξιδι και οι βολτες...
μετα βλεπουμε,εκτος αν γινει τιποτα ανατρεπτικο...και ενας καλος μου φιλος που ηθελε να το παρει,εχει μπλεξει με κατι ιατρικα,οποτε συνεχιζουμε και σχεδιαζουμε :D :D :D
Αφου στο ειπα όταν του έτυχε το φλουρί! :P
-
τελικα θα φαω αρκετο 2022 με το ντορσο,διοτι η παρεα εδω κατω λεει για κατι αλπεις,οποτε προεχει το ταξιδι και οι βολτες...
μετα βλεπουμε,εκτος αν γινει τιποτα ανατρεπτικο...και ενας καλος μου φιλος που ηθελε να το παρει,εχει μπλεξει με κατι ιατρικα,οποτε συνεχιζουμε και σχεδιαζουμε :D :D :D
Αφου στο ειπα όταν του έτυχε το φλουρί! :P
σημαδιακο :D
-
Σήμερα οδήγησα αρκετή ώρα ένα naked (Suzuki gsr600)..οι μικρές διαδρομές αναρτήσεων δεν μου πολυαρεσαν :thnk:
-
Σήμερα οδήγησα αρκετή ώρα ένα naked (Suzuki gsr600)..οι μικρές διαδρομές αναρτήσεων δεν μου πολυαρεσαν :thnk:
όλα τα street πάνω-κάτω τις ίδιες διαδρομές έχουν.
του 660 π.χ. σε σχέση με το Dorso θα σου φαίνονται επίσης μικρές.
βέβαια παίζει ρόλο και η θέση του αναβάτη στην μοτό.
-
Σήμερα οδήγησα αρκετή ώρα ένα naked (Suzuki gsr600)..οι μικρές διαδρομές αναρτήσεων δεν μου πολυαρεσαν :thnk:
όλα τα street πάνω-κάτω τις ίδιες διαδρομές έχουν.
του 660 π.χ. σε σχέση με το Dorso θα σου φαίνονται επίσης μικρές.
βέβαια παίζει ρόλο και η θέση του αναβάτη στην μοτό.
σωστο,ειδικα κατι ανωμαλιες ,λες και δεν ειχε αναρτηση
θα το οδηγησω το 660
στελιο εσενα απ το hyperstrada πως ειναι η αλλαγη με το triple?
-
σωστο,ειδικα κατι ανωμαλιες ,λες και δεν ειχε αναρτηση
θα το οδηγησω το 660
στελιο εσενα απ το hyperstrada πως ειναι η αλλαγη με το triple?
δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις το GSR και αν έχει μήπως ήταν ρυθμισμένες σφιχτές.
εμένα μου φάνηκε "σωστή" η αλλαγή από Hyper σε Triple γιατί θέλω να νιώθω που πατάνε οι τροχοί.
το Hyper δεν έχει καθόλου ρυθμίσεις μπροστά και πίσω έχει μόνο ελατήριο και επαναφορά.
επίσης οι διαδρομές τους είναι στα 150 μπροστά και πίσω.
με αυτά στο νου,το μπροστινό μου φαινόταν ότι πατούσε στο περίπου και απλά το εμπιστευόμουν όσο μπορούσα ψυχολογικά και έλεγα Ducati είναι,δεν θα φύγει και θα στρίψει.
υπήρχε μια περίεργη αίσθηση γενικά και αν το κρατούσα θα έβαζα cartridges μπροστά μήπως έβρισκα αυτό που έψαχνα.
έχε υπ'όψιν σου βέβαια ότι τα μηχανάκια που είχα γενικά ήταν street οπότε είμαι συνηθισμένος στις μικρές διαδρομές.
μια άνεση παραπάνω την είχα βέβαια αλλά είχα και μια περίεργη παρενέργεια...σε κάποιες διαδρομές ειδικά εντός πόλης,μετά από 15-20 λεπτά είχα μια ενόχληση στον κόκκυγα!
δεν ξέρω τι έφταιγε,η σέλα,η στάση μου πάνω στην μοτό..?
αυτό που έκανα ήταν να βάλω λίγο πιο κοντούς αποστάτες στο τιμόνι για να έρθω λίγο πιο μπροστά και να αποφορτίσω την μέση,φορτίζοντας παράλληλα το μπροστινό.
μια ανάσα την πήρα αλλά νομίζω ότι έπαιρνε κι άλλο κόντυμα στο τιμόνι.
-
σωστο,ειδικα κατι ανωμαλιες ,λες και δεν ειχε αναρτηση
θα το οδηγησω το 660
στελιο εσενα απ το hyperstrada πως ειναι η αλλαγη με το triple?
δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις το GSR και αν έχει μήπως ήταν ρυθμισμένες σφιχτές.
εμένα μου φάνηκε "σωστή" η αλλαγή από Hyper σε Triple γιατί θέλω να νιώθω που πατάνε οι τροχοί.
το Hyper δεν έχει καθόλου ρυθμίσεις μπροστά και πίσω έχει μόνο ελατήριο και επαναφορά.
επίσης οι διαδρομές τους είναι στα 150 μπροστά και πίσω.
με αυτά στο νου,το μπροστινό μου φαινόταν ότι πατούσε στο περίπου και απλά το εμπιστευόμουν όσο μπορούσα ψυχολογικά και έλεγα Ducati είναι,δεν θα φύγει και θα στρίψει.
υπήρχε μια περίεργη αίσθηση γενικά και αν το κρατούσα θα έβαζα cartridges μπροστά μήπως έβρισκα αυτό που έψαχνα.
έχε υπ'όψιν σου βέβαια ότι τα μηχανάκια που είχα γενικά ήταν street οπότε είμαι συνηθισμένος στις μικρές διαδρομές.
μια άνεση παραπάνω την είχα βέβαια αλλά είχα και μια περίεργη παρενέργεια...σε κάποιες διαδρομές ειδικά εντός πόλης,μετά από 15-20 λεπτά είχα μια ενόχληση στον κόκκυγα!
δεν ξέρω τι έφταιγε,η σέλα,η στάση μου πάνω στην μοτό..?
αυτό που έκανα ήταν να βάλω λίγο πιο κοντούς αποστάτες στο τιμόνι για να έρθω λίγο πιο μπροστά και να αποφορτίσω την μέση,φορτίζοντας παράλληλα το μπροστινό.
μια ανάσα την πήρα αλλά νομίζω ότι έπαιρνε κι άλλο κόντυμα στο τιμόνι.
καταλαβαινω τι λες,ειναι πως εχει μαθει κανεις
-
καταλαβαινω τι λες,ειναι πως εχει μαθει κανεις
αυτό αλλά μην το δέσεις και 100%.
ο ψηλός ας πούμε έχει αλλάξει πολλά στυλ μηχανών και δεν τον έχω ακούσει να παραπονιέται για αυτά που σε μένα "χτυπάνε".
εγώ μπορεί να είμαι πιο "δύσκολος" στο πως αντιλαμβάνομαι την μηχανή και τι περιμένω από αυτήν σε σχέση με κάποιον άλλο ας πούμε.
βίτσια είναι αυτά! :D
-
η ελειψη μοντελων(aprilia) στην προηγουμενη δεκαετια ειναι ολοφανερη στις αγγελειες μεταχειρισμενων :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
η ελειψη μοντελων(aprilia) στην προηγουμενη δεκαετια ειναι ολοφανερη στις αγγελειες μεταχειρισμενων :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
κι όμως να,υπάρχουν μηχανάκια αν ψάχνει κάποιος!! :D :tez:
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro)
-
Στέλιο επειδή και εγώ είμαι δύσκολος με τα μηχανάκια πήρα street triple 675 '09,
για να το καβαλάει και το παιδί (κανείς δεν με πιστεύει βέβαια..) οπότε στον
επόμενο καφέ θα περιμένω να μου πεις την γνώμη σου, αφού το οδηγήσεις! :bye:
-
η ελειψη μοντελων(aprilia) στην προηγουμενη δεκαετια ειναι ολοφανερη στις αγγελειες μεταχειρισμενων :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
κι όμως να,υπάρχουν μηχανάκια αν ψάχνει κάποιος!! :D :tez:
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro)
Τώρα τι να σχολιάσω :D
-
Αστεία-αστεία είναι πολύ ωραίο μηχανάκι, είδαμε και κάποια γιαπωνέζικα
αλλά όπως και να το κάνεις τα ευρωπαϊκά είναι πιο κιμπάρικα, πιο ωραία.. ;)
-
Στέλιο επειδή και εγώ είμαι δύσκολος με τα μηχανάκια πήρα street triple 675 '09,
για να το καβαλάει και το παιδί (κανείς δεν με πιστεύει βέβαια..) οπότε στον
επόμενο καφέ θα περιμένω να μου πεις την γνώμη σου, αφού το οδηγήσεις! :bye:
:ohmy:
καλορίζικο!
αυτή είναι αναβάθμιση απ'το Husqy SM 125!! :kalo:
κανόνισε κόφι κι εδώ είμαστε!
-
Ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
Το Husqy δεν έφυγε, το λυπήθηκα να το διώξω..
Αν δεν μας προλάβει η χειμερινή, που το εύχομαι
θα κανονίσουμε για καφέ οπωσδήποτε! :bye:
-
Μεγειές και καλοτάξιδο και διαδικτυακά Cris ! Πάντα όρθιος ο μικρός και ιδανικός συνταξιδιώτης σιγά σιγά! ;)
-
Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
Θα το δούμε στη χειμερινή.. :bye:
-
η ελειψη μοντελων(aprilia) στην προηγουμενη δεκαετια ειναι ολοφανερη στις αγγελειες μεταχειρισμενων :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
κι όμως να,υπάρχουν μηχανάκια αν ψάχνει κάποιος!! :D :tez:
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325391689-aprilia-dorsoduro)
Τώρα τι να σχολιάσω :D
:h22: :h22: :h22: :h22:
-
Στέλιο επειδή και εγώ είμαι δύσκολος με τα μηχανάκια πήρα street triple 675 '09,
για να το καβαλάει και το παιδί (κανείς δεν με πιστεύει βέβαια..) οπότε στον
επόμενο καφέ θα περιμένω να μου πεις την γνώμη σου, αφού το οδηγήσεις! :bye:
Καλοριζικο ειχα ενα λευκο του 08 ωραιο μοτερακι αλλα το τιμονι κόβει λιγο...
Υ.γ.Διακοπτακι για φωτα,ανορθωτης,πηνια θυμαμαι για αυτο το μοντελο τα πρωτης γενιας δηλαδη και το χρωμα στο μοτερ ξεφλούδιζε αλλα θα μου πεις και σε tiger-speed triple τα ιδια και θυμαμαι και σε tiger 800 ξεφλουδιζε μεχρι και ο σκελετος.. :h22: :h22:
-
Στέλιο επειδή και εγώ είμαι δύσκολος με τα μηχανάκια πήρα street triple 675 '09,
για να το καβαλάει και το παιδί (κανείς δεν με πιστεύει βέβαια..) οπότε στον
επόμενο καφέ θα περιμένω να μου πεις την γνώμη σου, αφού το οδηγήσεις! :bye:
καλορίζικο
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους φίλοι μου!
Και αυτό λευκό είναι του 09 και όντως το τιμόνι κόβει λίγο,δεν βαριέσαι,μικρό το κακό...
-
Συνήθεια είναι κι αυτό με το τιμόνι. Εγώ όποτε κατεβαίνω απο το capo και ανεβαίνω στο tuono παθαίνω πολιτισμικό σοκ με το ελάχιστο κόψιμο του τιμονιού. Έχει 1002 άλλα καλά όμως που το ξεχνάς στο λεπτό. ;)