APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: lats στις Απρίλιος 05, 2010, 12:13:04 μμ
-
:thnk:χρονια πολλα σε ολους ειμαι νεος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας ψαχνω να αγορασω τουονο κ ηθελα να ρωτησω οσους εχουν η γνωριζουν αν την παλευει ο συνεπιβατης πανω στο τουονο γενικα? επισης μου ειπαν οτι δεν εχει καπου να κοντραρει στα φρεναρισματα γιατι το τεποζιτο ειναι αρκετα λεπτο κ δεν μπορει να κοντραρει οπως στα περισοτερα ss ??? με γεματο το τεποζιτο ποσα χλμ βγαζει περιπου? :)
-
:thnk:χρονια πολλα σε ολους ειμαι νεος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας ψαχνω να αγορασω τουονο κ ηθελα να ρωτησω οσους εχουν η γνωριζουν αν την παλευει ο συνεπιβατης πανω στο τουονο γενικα? επισης μου ειπαν οτι δεν εχει καπου να κοντραρει στα φρεναρισματα γιατι το τεποζιτο ειναι αρκετα λεπτο κ δεν μπορει να κοντραρει οπως στα περισοτερα ss ??? με γεματο το τεποζιτο ποσα χλμ βγαζει περιπου? :)
χρονια πολλα και παντα με υγεία.απο προσωπική εμπειρία θα σου πω οτι ο πισω αναβάτης αν δεν ειναι ιδιότροπος , ειναι κατω απο 80 κιλα και 1.80 υψος την παλευει.αν τωρα κατι απο αυτα δεν ισχύει και σκοπευεις να κουβαλας ατομο συνέχεια παρε ενα on off καλυτερα.αυτο παλι για το τεποζιτο είναι ιαπωνική παραφιλολογία.απλα επιδη το μηχανακι ειναι στην ουσια μετατροπή απο super sport (mille) εχει ενα θεμα ο συνεπιβάτης αν τα χερια του ειναι κοντα και δεν φτανει.με γεματο τεποζιτο και χαλαρη χρηση εκτος πολης θα σου βγαλει βία 200 χιλιομετρα.η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι ουτε το πιο οικονομικο ουτε το πιο ανετο για συνεπιβατη αλλα ειναι το πιο απολαυστικο για τον οδηγο και αυτο μετραει.ελπιζω να βοηθησα .
-
αν βαλεις και την σελα που πουλαει η απριλια με τις χειρολαβες ειναι μια χαρα ο συνεπιβατης .δεν θα εχεις θεμα
-
αν βαλεις και την σελα που πουλαει η απριλια με τις χειρολαβες ειναι μια χαρα ο συνεπιβατης .δεν θα εχεις θεμα
+1
αυτη η σελα αν θυμαμαι καλα ειναι τζελ.εχει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη..
-
αν βαλεις και την σελα που πουλαει η απριλια με τις χειρολαβες ειναι μια χαρα ο συνεπιβατης .δεν θα εχεις θεμα
+1
αυτη η σελα αν θυμαμαι καλα ειναι τζελ.εχει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη..
αυτη με τις λαβες ΔΕΝ ειναι τζελ ... το λεπτο χωρις τις λαβες δεν ξερω
-
αν βαλεις και την σελα που πουλαει η απριλια με τις χειρολαβες ειναι μια χαρα ο συνεπιβατης .δεν θα εχεις θεμα
+1
αυτη η σελα αν θυμαμαι καλα ειναι τζελ.εχει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη..
αυτη με τις λαβες ΔΕΝ ειναι τζελ ... το λεπτο χωρις τις λαβες δεν ξερω
δε το ηξερα...παντως αυτη που εχω εγω σιγουρα δεν ειναι τζελ..... ;)
-
Η σελα με τις χειρολαβες και το αρκετό πάχος είναι η σέλα που φόραγε το Tuono το 2006 (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10329.msg384025#msg384025). Καμμία σχέση με την σέλα του 07+.
Στην πόλη η κατανάλωση βρίσκεται στα 10 lt/100 (περίπου 180 χλμ μέχρι να μείνεις). Στην εθνική κατεβαίνει γύρω στα 7 lt/100 (εκανα 250 χλμ χωρίς να μείνω... :pray:)
-
παιδια τι να πω ειστε πολυ οργανομενοι στο φορουμ κ χιλια ευχαριστω! μια χαρα καταναλωση εχει αν το συγκρινεις με ktm sd κ mv agusta που κιταγα σιν οτι με αυτο πας κ κανα ταξιδι. επισης ηθελα να ρωτησω ειδα σε μερικα θεματα να αναφερετε καποιες διαφορες σε 06 με 07 μηπως ξερει κανεις να μου πει ποιες ειναι κ αν υπαρχουν διαφορες κ με τα 08? το θεμα με την ευεσθεισια των μπεκ ισχηει σε ολα τα μοντελα τυονο?
-
:thnk:χρονια πολλα σε ολους ειμαι νεος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας ψαχνω να αγορασω τουονο κ ηθελα να ρωτησω οσους εχουν η γνωριζουν αν την παλευει ο συνεπιβατης πανω στο τουονο γενικα? επισης μου ειπαν οτι δεν εχει καπου να κοντραρει στα φρεναρισματα γιατι το τεποζιτο ειναι αρκετα λεπτο κ δεν μπορει να κοντραρει οπως στα περισοτερα ss ??? με γεματο το τεποζιτο ποσα χλμ βγαζει περιπου? :)
το λοιπόν,
ο συνεπιβάτης την παλεύει με την μικρή σέλα αν είναι μέχρι 1.60 ύψος και <55 κιλά βάρος...βέβαια η μεγάλη σέλα με τις χειρολαβές θα βοηθήσει πάρ'αυτα..!
μια χαρά κοντράρεις στο τεπόζιτο,αν πάλι έχεις θέμα βάζεις αυτοκόλλητο τύπου stompgrip και καθαρίζεις...δεν έχω ακούσει πάντως κάποιον να έχει πρόβλημα όπως έχει...
αυτονομία ε..?εθνική με μέσες ταχύτητες 140-160 και ανοίγματα 180-200 δικάβαλο καίει γύρω στα 8 λίτρα/100χλμ...
πόλη υπολόγιζε κανένα 9άρι λίτρα σίγουρα...επίσης το λαμπάκι της ρεζέρβας μου ανάβει στα 12 λίτρα περίπου αντί στα 14 που θα έπρεπε (τεπόζιτο 14 λίτρα + 4 λίτρα ρεζέρβα)...
έχω αλλάξει τελικά,φίλτρο,μπροστινό γρανάζι -1 δόντι, και χάρτη στην ανάφλεξη για να έχεις υπ'όψιν σου..!
αυτά και καλές αγορές..! :bye:
-
παιδια τι να πω ειστε πολυ οργανομενοι στο φορουμ κ χιλια ευχαριστω! μια χαρα καταναλωση εχει αν το συγκρινεις με ktm sd κ mv agusta που κιταγα σιν οτι με αυτο πας κ κανα ταξιδι. επισης ηθελα να ρωτησω ειδα σε μερικα θεματα να αναφερετε καποιες διαφορες σε 06 με 07 μηπως ξερει κανεις να μου πει ποιες ειναι κ αν υπαρχουν διαφορες κ με τα 08? το θεμα με την ευεσθεισια των μπεκ ισχηει σε ολα τα μοντελα τυονο?
δεν γνωρίζω αν μιλάς για Tuono R ή Factory...
γενικά απ'το '06 έως και '09 το μόνο που αλλάζει είναι τα χρώματα και τα τελικά λόγω ευρωπαϊκών νομοθεσιών (καυσαέρια και θόρυβος)...
τα Factory '06 με '07 έχουν διαφορά στο λιοντάρι πάνω στο τεπόζιτο,στα τελικά,και κάτι ψιλοδιαφορές στα χρώματα...επίσης το '06 βγήκε σε 300 κομμάτια μόνο και πρέπει να έχει ζάντες της OZ ενώ από '07 και μετά οι ζάντες είναι της Malgatech...από εκεί και μετά οι διαφορές είναι μόνο σε χρώματα απ'όσο γνωρίζω...
Α!και τα Tuono R από '06 έχουν μοτέρ με κάποιες διαφορές σε σχέση με τα Factory (133HP αντί 139HP) ενώ από '07 και μετά τα μοτέρ είναι τα ίδια σε απόδοση...
γενικά τις διαφορές R και Factory θα τις βρεις στο site της Aprilia...
για τα μπεκ δεν γνωρίζω κάτι... :shahea:
Υ.Γ. αν ξέχασα κάτι ή κάνω κάποιο λάθος παρακαλώ διορθώστε με..! :blus:
-
:thnk:χρονια πολλα σε ολους ειμαι νεος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας ψαχνω να αγορασω τουονο κ ηθελα να ρωτησω οσους εχουν η γνωριζουν αν την παλευει ο συνεπιβατης πανω στο τουονο γενικα? επισης μου ειπαν οτι δεν εχει καπου να κοντραρει στα φρεναρισματα γιατι το τεποζιτο ειναι αρκετα λεπτο κ δεν μπορει να κοντραρει οπως στα περισοτερα ss ??? με γεματο το τεποζιτο ποσα χλμ βγαζει περιπου? :)
Ο συνεπιβατης την παλευει αν ειναι με σωματοτυπο οπως ειπαν οι αλλοι. Δηλαδη. Μεχρι 1,60 υψος και με ευλυγιστα ποδαρακια. Τα μαρσπιε ειναι λιγο ψηλα αλλα η κατασταση σωζεται επειδη δεν εισαι σκυμενος οπως σε s.s.
Για το φρεναρισμα, αν εννοεις την τεχνικη "σφιγγω ποδια - χαλαρωνω χερια", εχουν δικιο κατα την αποψη μου. Για μενα, 1.78 και με λεπτα ποδια, ειναι οντως λεπτο το τεποζιτο για να εφαρμοσω την τεχνικη και καταφευγω σε αλλο κολπακι. Τα ποδια στα μαρσπιε ειναι μονιμα στις μυτες οποτε "κουμπωνουν καλυτερα". Ισως με αλλα , ρυθμιζομενα μαρσπιε, να ηταν καλυτερα.
Το δικο μου εχει την ιδια ακριβως καταναλωση που εγραψε ο Βυρωνας.
Για τα μπεκ απο βδομαδα ισως να σου πω.
Μια φορα παντως εγω τα χω καθαρισει, γυρω στα 10.000χλμ, ηταν και το προβλημα σταματησε.
Καποια στιγμη με κακη βενζινη επανηλθε. Τωρα το ψαχνει ο μαστορας και μολις μου απαντησει θα σου πω.
Ειναι πολυ καλη μηχανη και την φχαριστιεσαι.Εγω τουλαχιστον την φχαριστιεμαι. Αμα εχεις δυνατο σβερκο μπορεις να πηγαινεις με πολλα για ωρα. Εμενα δεν με χει βολεψει τελικα, αλλα δεν πιστυεω οτι υπαρχει και κατι καλυτερο ως επιλογη, αλλιως μπορει να την ειχα δωσει.
Εγω παντως που εχω οδηγησει και super duke, και agusta brutalle το 900αρι (και το 750), και triple και FZ1, μακραν ξεχωριζω το τουονο. Μιλαμε για μεγαλες βολτες σε εθνικη και επιδαυρο και τα 4 μηχανακια.
Το τουονο ειναι πιο "μπαμ". Εχει ωμη δυναμη, ετσι το λεω εγω. Με 15 αρι γραναζι , εξατμισεις και φιλτρο το δικο μου. Μου ειναι δυσκολο σε στροφιλικι, στις αλλαγες κλισης.
Το τριπλ ειναι ελαστικοτατο με πολυ δυναμη απο χαμηλα, πολυ καλα φρενα και ευκολο στις αλλαγες κλισης.
Το μπρουταλε ειναι δυνατο ψηλα. Οδηγικα αδιαφορο. Θελει φορα στην εισοδο για να βγει καλα μετα μιας και αργει να φορτωσει ξανα.
Το ΚΤΜ δεν μου δειξε ουτε δυναμη ουτε ροπη αλλα αρπαει γρηγοροτερα απο τα αλλα ολα και ειναι πολυ ευκολο στην οδηγηση.Παιχνιδακι στις στροφες αλλα ελειπε η δυναμη.
Το fz1 ηταν σαν να κουμανταρω πουλμαν. Αμα γεμισει ομως...... θυμιζει R1 σε δυναμη.
Προσωπικες αποψεις, που στα χερια αλλων μπορει να ειναι αλλιως.
Αυτα και καλη αγορα
-
:thnk:χρονια πολλα σε ολους ειμαι νεος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας ψαχνω να αγορασω τουονο κ ηθελα να ρωτησω οσους εχουν η γνωριζουν αν την παλευει ο συνεπιβατης πανω στο τουονο γενικα? επισης μου ειπαν οτι δεν εχει καπου να κοντραρει στα φρεναρισματα γιατι το τεποζιτο ειναι αρκετα λεπτο κ δεν μπορει να κοντραρει οπως στα περισοτερα ss ??? με γεματο το τεποζιτο ποσα χλμ βγαζει περιπου? :)
Ο συνεπιβατης την παλευει αν ειναι με σωματοτυπο οπως ειπαν οι αλλοι. Δηλαδη. Μεχρι 1,60 υψος και με ευλυγιστα ποδαρακια. Τα μαρσπιε ειναι λιγο ψηλα αλλα η κατασταση σωζεται επειδη δεν εισαι σκυμενος οπως σε s.s.
Για το φρεναρισμα, αν εννοεις την τεχνικη "σφιγγω ποδια - χαλαρωνω χερια", εχουν δικιο κατα την αποψη μου. Για μενα, 1.78 και με λεπτα ποδια, ειναι οντως λεπτο το τεποζιτο για να εφαρμοσω την τεχνικη και καταφευγω σε αλλο κολπακι. Τα ποδια στα μαρσπιε ειναι μονιμα στις μυτες οποτε "κουμπωνουν καλυτερα". Ισως με αλλα , ρυθμιζομενα μαρσπιε, να ηταν καλυτερα.
Το δικο μου εχει την ιδια ακριβως καταναλωση που εγραψε ο Βυρωνας.
Για τα μπεκ απο βδομαδα ισως να σου πω.
Μια φορα παντως εγω τα χω καθαρισει, γυρω στα 10.000χλμ, ηταν και το προβλημα σταματησε.
Καποια στιγμη με κακη βενζινη επανηλθε. Τωρα το ψαχνει ο μαστορας και μολις μου απαντησει θα σου πω.
Ειναι πολυ καλη μηχανη και την φχαριστιεσαι.Εγω τουλαχιστον την φχαριστιεμαι. Αμα εχεις δυνατο σβερκο μπορεις να πηγαινεις με πολλα για ωρα. Εμενα δεν με χει βολεψει τελικα, αλλα δεν πιστυεω οτι υπαρχει και κατι καλυτερο ως επιλογη, αλλιως μπορει να την ειχα δωσει.
Εγω παντως που εχω οδηγησει και super duke, και agusta brutalle το 900αρι (και το 750), και triple και FZ1, μακραν ξεχωριζω το τουονο. Μιλαμε για μεγαλες βολτες σε εθνικη και επιδαυρο και τα 4 μηχανακια.
Το τουονο ειναι πιο "μπαμ". Εχει ωμη δυναμη, ετσι το λεω εγω. Με 15 αρι γραναζι , εξατμισεις και φιλτρο το δικο μου. Μου ειναι δυσκολο σε στροφιλικι, στις αλλαγες κλισης.
Το τριπλ ειναι ελαστικοτατο με πολυ δυναμη απο χαμηλα, πολυ καλα φρενα και ευκολο στις αλλαγες κλισης.
Το μπρουταλε ειναι δυνατο ψηλα. Οδηγικα αδιαφορο. Θελει φορα στην εισοδο για να βγει καλα μετα μιας και αργει να φορτωσει ξανα.
Το ΚΤΜ δεν μου δειξε ουτε δυναμη ουτε ροπη αλλα αρπαει γρηγοροτερα απο τα αλλα ολα και ειναι πολυ ευκολο στην οδηγηση.Παιχνιδακι στις στροφες αλλα ελειπε η δυναμη.
Το fz1 ηταν σαν να κουμανταρω πουλμαν. Αμα γεμισει ομως...... θυμιζει R1 σε δυναμη.
Προσωπικες αποψεις, που στα χερια αλλων μπορει να ειναι αλλιως.
Αυτα και καλη αγορα
ευχαριστω φιλε μονο να διυκρινησω οταν ελεγα πως κοντραρει στα φρεναρισματα στο τεποζιτο μιλουσα για τον συνοδυγο, δεν το εχω οδηγησει αλλα σε σταση που ανεβηκα με συνοδηγο, τα χερια της κοπελας ακουμπαγαν στα πλαινα του τεποζιτου κ εκει δεν γινετε να κοντραρεις γιατι λογικα θα γλιστρανε. εκτος κ αν δεν χρειαζετε να κοντραρει εκει κ κοντραρει πανω στον οδηγο?
-
ευχαριστω φιλε μονο να διυκρινησω οταν ελεγα πως κοντραρει στα φρεναρισματα στο τεποζιτο μιλουσα για τον συνοδυγο, δεν το εχω οδηγησει αλλα σε σταση που ανεβηκα με συνοδηγο, τα χερια της κοπελας ακουμπαγαν στα πλαινα του τεποζιτου κ εκει δεν γινετε να κοντραρεις γιατι λογικα θα γλιστρανε. εκτος κ αν δεν χρειαζετε να κοντραρει εκει κ κοντραρει πανω στον οδηγο?
άμα υπάρχει αληθινή αγάπη όλα γίνονται..! :h22: :goodluck:
-
..τυχαίνει να έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα σαν συνοδηγός σε tuono 2gen...
..εμένα με βόλεψε πολύ...και στα φρεναρίσματα....και σε όλα...μια χαρά κοντράρεις πάνω στο τεπόζιτο...τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά...σε κάποιον άλλο μπορεί να φανεί άβολο....
-
ευχαριστω φιλε μονο να διυκρινησω οταν ελεγα πως κοντραρει στα φρεναρισματα στο τεποζιτο μιλουσα για τον συνοδυγο, δεν το εχω οδηγησει αλλα σε σταση που ανεβηκα με συνοδηγο, τα χερια της κοπελας ακουμπαγαν στα πλαινα του τεποζιτου κ εκει δεν γινετε να κοντραρεις γιατι λογικα θα γλιστρανε. εκτος κ αν δεν χρειαζετε να κοντραρει εκει κ κοντραρει πανω στον οδηγο?
άμα υπάρχει αληθινή αγάπη όλα γίνονται..! :h22: :goodluck:
:Dπρεπει να υπαρχει για να χει κανει ταξιδια με gsxr 1000 συνοδυγος φωρτομενη με σακ βαγιαζ κ σκηνη μεχρι βορεια ευβοια καλοκαιρι, απλα ρωταω για να μην περασει κ τιποτα χειροτερο απο αυτο :pray:
-
..τυχαίνει να έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα σαν συνοδηγός σε tuono 2gen...
..εμένα με βόλεψε πολύ...και στα φρεναρίσματα....και σε όλα...μια χαρά κοντράρεις πάνω στο τεπόζιτο...τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά...σε κάποιον άλλο μπορεί να φανεί άβολο....
thanks φιλε ;)
-
Η δική μου εμπειρία είναι η εξής:
Έχω κάνει ως συνεπιβάτης στο Tuono μου 150χλμ. σε 4 ώρες σε επαρχιακό στην Κρήτη με ένα διάλειμμα για φαγητό.
Δεν πιάστηκα καθόλου (είμαι μποϊλής 1,67). Βέβαια οι ταχύτητες ήταν πολύ χαλαρές.
Διαπίστωσα ότι όντως τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι υψηλά και θεωρώ ότι αυτό είναι το πιο αρνητικό σημείο.
Σχετικά με τη στήριξη στο τεπόζιτο, δεν την χρειάστηκα καθόλου γιατί η θέση είναι όρθια και στα δυνατά φρένα πέφτεις στον οδηγό. Εννοώ στην πλάτη του και όχι στο σβέρκο του όπως στα S.Sport.
Πέρισυ έκανα (μόνος) περίπου 4.000χλμ. μέχρι τη Βαρκελώνη και πίσω με συντηρητικές ταχύτητες (130-140). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ταξίδι ειδικά με τέτοιες ταχύτητες.
Αν σε ενδιαφέρει υπάρχουν βάσεις για σαμάρια στον Παπασταύρου με τις οποίες δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι είσαι φορτωμένος. Ειδικά σε στροφιλίκι έπαιξα σαν να πήγαινα μόνος στην Επίδαυρο.
Αυτά.
Καλοτάξιδος!!
-
Η δική μου εμπειρία είναι η εξής:
Έχω κάνει ως συνεπιβάτης στο Tuono μου 150χλμ. σε 4 ώρες σε επαρχιακό στην Κρήτη με ένα διάλειμμα για φαγητό.
Δεν πιάστηκα καθόλου (είμαι μποϊλής 1,67). Βέβαια οι ταχύτητες ήταν πολύ χαλαρές.
Διαπίστωσα ότι όντως τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι υψηλά και θεωρώ ότι αυτό είναι το πιο αρνητικό σημείο.
Σχετικά με τη στήριξη στο τεπόζιτο, δεν την χρειάστηκα καθόλου γιατί η θέση είναι όρθια και στα δυνατά φρένα πέφτεις στον οδηγό. Εννοώ στην πλάτη του και όχι στο σβέρκο του όπως στα S.Sport.
Πέρισυ έκανα (μόνος) περίπου 4.000χλμ. μέχρι τη Βαρκελώνη και πίσω με συντηρητικές ταχύτητες (130-140). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ταξίδι ειδικά με τέτοιες ταχύτητες.
Αν σε ενδιαφέρει υπάρχουν βάσεις για σαμάρια στον Παπασταύρου με τις οποίες δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι είσαι φορτωμένος. Ειδικά σε στροφιλίκι έπαιξα σαν να πήγαινα μόνος στην Επίδαυρο.
Αυτά.
Καλοτάξιδος!!
ευχαριστω μετα κ απο αυτο πιστευω οτι το τουονο ειναι το μιχανακι που θα γουσταρω οταν το καβαλαω κ θα με βολεψει κ για κανα ταξιδακι δικαβαλο :kalo: :D