APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: italos στις Ιούνιος 27, 2007, 07:44:24 μμ
-
Θελω να ακουσω την γνωμη σας για την ιδεα μου που ειναι να φερω απεξω ενα rg 500Γ και να το κανω 2007 μοντελο θα κρατησω μονο το μοτερ του και το πλαισιο και ολα τα αλλα απο gsxr 1000 τι λετε? οσο για τεχνικα χαρακτηριστικα ειναι γυρο στα 95 αλογα στροφαλο κιλα γυρω στα 150 στεγνο. Αλλα πιστευω οτι μολις τελειωσω μαζι του θα ειναι καμια 130 αλογατα και 120 με 130 κιλα. Ακουω γνωμες αξιζει να κανω μια τετοια τρελα????
-
Να ενα rg 500Γ project ελληνικο
(http://img254.imageshack.us/img254/5470/christos2it2.jpg)
(http://img502.imageshack.us/img502/3449/christos1ek4.jpg)
-
τι εγινε ρε παιδια κανεις δεν εκφερει την γνωμη του????? :thnk: :thnk:
-
egw ena prama exw na pw.an to kaneis sou dinw 1000 eurw gia mia volta!
file karaleei ennoeitai.ama exeis trela...
-
gia na se kanw na trelatheis des kati fwto...
-
sorry λαθος
-
μιλησα με bill και μου ειπαι οτι θα με βοηθησει για το project μου οποτε βρηκα και μηχανικο μενει να δει το μηχανακι και να μου πει αν αξιζει να το παρω και τoτε project αρχιζει :D
bill κοιταξα το rg ειναι 95 αλογα και οι κυλινδροι δεν ειναι νικασιλ οποτε περνουνε κατεργασια τι λες θα παει καμια 120 αλογα αξιοπιστα?
-
Kala etoimasou gia na xwseis trella lefta :P :P
To mono pou blepw kai anatrixiazw einai to plaisiaki + psalidaki ftiagmena apo alouminogwnies. :pray:
Fantazomai me to usd mprostino 8a lastixiazei trella!!!!
Mhpws na dokimazes na to baleis to motori se allo plaisio pio update? 'H afou 8a ta xwseis xontra na koitazes kati se spondon 'h harris?
To eixa psaksei palaiotera gia street me kinithra apo cr500.
8a sou steilw link kai foto...
Me to moter mhn anysyxeis ginetai kai overbore an 8es :tez: :tez: :tez:
sorry gia ta greeklish grafw apo kleidomeno pc :psdof: :psdof: :psdof:
-
Αν μπορείς να εξασφαλίσεις ανταλλακτικά (η βρείς τα σχέδια και έχεις πρόσβαση σε καλά εξοπλισμένο μηχανουργείο) τότε κάν'το. Όπως είπε και ο backys όμως, ετοιμάσου να χώσεις το χέρι πολύύύύύύύ βαθιά στην τσέπη...
-
Βασικα μονο το πλαισιο και το μοτερ θα μεινουνε πανω τπτ αλλο
ολα τα αλλα θα ειναι απο gsxr 1000 και πλαστικα αν δεν ταιριαξουν του απριλια rsv 1000 θα βαλω απο r1
-
Βασικα μονο το πλαισιο και το μοτερ θα μεινουνε πανω τπτ αλλο
ολα τα αλλα θα ειναι απο gsxr 1000 και πλαστικα αν δεν ταιριαξουν του απριλια rsv 1000 θα βαλω απο r1
κοιτα να ''ξεφορτωθεις'' το πλαισιο.
Ακομα και στην εποχη του το ''θαββανε''
-
(http://img49.imageshack.us/img49/407/suzukirg50028429zh9.jpg)
(http://img248.imageshack.us/img248/9817/suzukirg50028529yi5.jpg)
(http://img171.imageshack.us/img171/6784/suzukirg50028629dm8.jpg)
-
2 πραγματα με χαλανε το κιτρινο ντεποζιτο και το νουμερο 46 πιστευω δαωιδε σιμφωνεις ε?
-
2 πραγματα με χαλανε το κιτρινο ντεποζιτο και το νουμερο 46 πιστευω δαωιδε σιμφωνεις ε?
το δαωιδε ειναι davide ξεχασα να αλλαξω σε αγγλικους χαρακτηρες
-
2 πραγματα με χαλανε το κιτρινο ντεποζιτο και το νουμερο 46 πιστευω davide σιμφωνεις ε?
:blus:
...μάλλον!!
-
Γιατι δεν κρατας τον κινητηρα του RGV και να τον προσαρμωσεις σε πλαισιο και περιφεριακα απο RS 250 και να φτιαξεις το πρωτο Απριλια RSV 500Γ?
:tez: :tez: :tez:
-
Μετα να δεις 1000ευρα που θα μαζεψεις απο κοσμο που θα θελει να το κανει βολτα..... :D
-
στρατο το εκανε ενας στο εξοτερικο το μοτερ κουμπονει κουτι πανω χωρις καμια αλλαγη !!!!!!!!!!!!!
αλλα σιγα μην χαλασω απριλια rs 250 :P
-
Μπορει να το εκαναν στο εξωτερικο,αλλιως θα ειναι ομως ενα προτζεκτ "Made in Greece" (με την ουγια)
Το κοκκινο Rg που εχεις στις πρωτες φωτο που ποσταρισες το ειχε παρουσιαση σε ενα απο τα πρωτα τευχη του Boost,οταν ηταν ακομα ξεχωριστο ενθετο απο το 0-300.
:bye:
-
Εξαλλου,δεν θα το χαλασεις το RS,θα το αναβαθμισεις φτιαχνοντας κατι που πολλοι απριλιανοι ονειρευονταν...
Φαντασου την Ψαλιδαρα και την πλαισιαρα του RS με τεσσερα εξατμισονια να βγαινουν δεξια και αριστερα στην ουρα...
Πω,πω ηδη μου τρεχουν τα σαλια... :zl% :zl% :zl%
-
To project είναι εντυπωσιακό και το μοτέρ του απίστευτο, παρόλα τα 95 άλογα. Πρίν 20+ χρόνια είχε ένας φίλος και ακόμα το θυμάμαι σε κάποιες βολτίτσες που είχα κάνει. Μετά τις 5-6.000 στροφές......απλά άλλαζε το τοπίο.
Σαν project θα σου πάει τρελλά λεφτά έχε υπ΄όψη σου. Το κίτρινο που έβαλες φωτό, είχε παρουσιαστεί στο power bikes και το κόστος αν θυμάμαι καλά έφτασε τα 15.000€ .....
Για το πλαίσιο όπως σου είπαν τα παιδιά. Για την εποχή του μέτριο, για σήμερα (και φτιαγμένο) ανεπαρκές. Το θέμα είναι πως δεν μπορείς να το αλλάξεις, εκτός και το θες μόνο για track bike, καθώς δεν θα βγάζει αριθμό κυκλοφορίας.....
Με κύλινδρα από αγωνιστικό RGB500 έφτανε τα 120 άλογα.
:bye:
-
δεν ξερω λατρευω πολυ τα διχρνονα μπορει και να το κανω μηπωs γνωριζεις τευχος power bikes?
-
θελω να εποικινωνισω με αυτον και να μαθω λεπτομεριες
-
δεν ξερω λατρευω πολυ τα διχρνονα μπορει και να το κανω μηπωs γνωριζεις τευχος power bikes?
Καλά κάνεις και τα λατρεύεις απλά σου λέμε τα τυχόν προβλήματα. Για μετατροπή από RS ξέχνα το καθώς υπάρχει περιορισμός cc απ΄το Υπ. Συγκοινωνιών. Παλαιότερα το είχα ψάξει και δεν επιτρέπουν αύξηση των κυβικών σημαντικά ψηλότερα απ΄αυτά της άδειας.
Τεύχος δεν θυμάμαι. Πρέπει να δώ που τα έχω. Μάλλον τα έχω σε άλλο χώρο και θα κοιτάξω αύριο να σου πω. Είναι πάνω από 2 χρόνια πάντως.
:bye:
-
ευχαριστω πολυ περιμενω απαντηση οταν μπορεσεις δεν βιαζομαι γιατι ξερω οτι θελει πολυ χρονο ολο το Project
-
δεν ξερω λατρευω πολυ τα διχρνονα μπορει και να το κανω μηπωs γνωριζεις τευχος power bikes?
Για ότι θες από το περιοδικό PowerBikes υπάρχει ο NitroArgi ;)
-
μολις τελειωσει με το καλο το Project ο davide θα κανει μερικουσ γυροθς σερρεσ
-
οχ λαθος οι δοκιμες θα γινουνε στο mugello (τρεμε rossi)
-
οχ λαθος οι δοκιμες θα γινουνε στο mugello (τρεμε rossi)
...πριν κανονίσεις τίποτα με τον Rossi, πες μου να σου στείλω τις μέρες που είμαι διαθέσιμος!!!
:P :P :P
-
:thnk:εγω τωρα εαν πω οτι δεν μου αρεσει σαν projekt θα με βρισετε ??
διχρονο του 90 κατι μοντελο μαμα 95 αλογα και θα παει και για φτιαξιμο για να παει120 και ολα τα αλλα μου φαινονται εκτος αρκετα χρηματα και εκτος αυτου χωρις αξια (γνωμη μου παντα) απο οτι καταλαβα το ολο θεμα θα κοστισει το λιγοτερο με αγορα μοτοσυκλετας 7000 με αλλα 3 περνεις μεταχειρισμενη CBR 600 εαν ειμαι σωστος
ενταξει ωραια τα διχρονα δεν λεω αλλα το 4χρονο εχει αλλη χαρη (ειδικα εαν ειναι και V2 )
-
ευχαριστω πολυ περιμενω απαντηση οταν μπορεσεις δεν βιαζομαι γιατι ξερω οτι θελει πολυ χρονο ολο το Project
Τεύχος 15 ιούλιος/2005
Κόστος 12.045 χωρίς το μηχανάκι και με μαμά μοτέρ.
Βέβαια το Ohlins εμπρος πίσω, οι Marvic, to JMC ψαλίδι και όλα τα carbon στοιχίζουν περίπου τα μισά.
Ιδιοκτήτης Ηλίας Παραγιός. Μέσω του PowerBikes μπορείς να βρείς άκρη αν σε ενδιαφέρει ακόμα.
Πρόχειρα πρόχειρα πάντως με το κόστος της μηχανής κλπ πηγαίνει όσο ένα 1098. :(
:bye:
-
δεν με νοιαζουν τα λεφτα γιαυτο δουλεθω ετσι και αλιως δεν εχω αλλα εξοδα ζω με τους γονεις μου αρκει να πραγματοποιησω το ονειρο μου και βρηκα πως να εποικινονισω με αυτον (να ειναι καλα ο davide ο οποιος με βοηθαει παρα πολυ με το project ) αυριο θα δει ο bill το μηχανακι να μπορει για να το αγορασω....
-
Πρόχειρα πρόχειρα πάντως με το κόστος της μηχανής κλπ πηγαίνει όσο ένα 1098. :(
Εννοείς 20 χιλιάρικα?
Γιατί πιστεύω ότι μπορείς να φτιάξεις ένα RGV Γ με πολύ λιγότερα?
Εννοείται ότι πολλά πράγματα που θα βάλεις θα είναι μεταχειρισμένα και εννοείται ότι πρέπει να πιάνει και λίγο το χέρι σου.
-
Εννοείς 20 χιλιάρικα?
Γιατί πιστεύω ότι μπορείς να φτιάξεις ένα RGV Γ με πολύ λιγότερα?
Εννοείται ότι πολλά πράγματα που θα βάλεις θα είναι μεταχειρισμένα και εννοείται ότι πρέπει να πιάνει και λίγο το χέρι σου.
Τόσο πρέπει να στοίχισε το RG που ρωτάει ο φίλος. 12000+μηχανάκι και δεν έχει βάλει την εργασία που σε τέτοια project πάει πολύ μακρυά..... Στο δικό μου (αγαπημένο) srx6 που είχα βάλει upsidedown, ζάντες, ψαλίδια κλπ τα περισσότερα λεφτά ήταν στα μηχανουργεία για να ταιριάξουν τα διαφορετικά πράγματα.
Αν τα πάρεις μεταχείρο και δεν βάλεις carbon κλπ προφανώς κατεβαίνει το κόστος.
:bye:
-
:thnk:εγω τωρα εαν πω οτι δεν μου αρεσει σαν projekt θα με βρισετε ??
διχρονο του 90 κατι μοντελο μαμα 95 αλογα και θα παει και για φτιαξιμο για να παει120 και ολα τα αλλα μου φαινονται εκτος αρκετα χρηματα και εκτος αυτου χωρις αξια (γνωμη μου παντα) απο οτι καταλαβα το ολο θεμα θα κοστισει το λιγοτερο με αγορα μοτοσυκλετας 7000 με αλλα 3 περνεις μεταχειρισμενη CBR 600 εαν ειμαι σωστος
ενταξει ωραια τα διχρονα δεν λεω αλλα το 4χρονο εχει αλλη χαρη (ειδικα εαν ειναι και V2 )
δεκτη η γνωμη σου αλλα δεν θελω να εχω ενα μηχανακι που να το εχουν ολοι και επισις φιλοδοξω να τα περναω απο πανω και σε στροφες και σε ευθεια :D και τελος αν εβλεπες ενα cbr 600 στο δρομο θα το προσεχες?? εγω οχι αλλα αν εβλεπα ενα rg 500 θα το κοιταζα με τις ώρες
:bye:
-
το σιμπιαρ το εβαλα για πχ μπορεις να βρεις κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα αυτο ειναι το μονο σιγουρο αυτο ηθελα να πω