APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Mitss4 στις Μάιος 27, 2021, 09:26:05 μμ
-
Ξέρεις κανείς από αναρτήσεις να μου πει για ποιο λόγο μου κάνει έτσι το λάστιχο σε εκείνο το σημείο;
-
Carbon ζάντα βλέπω :kalo:
Στα του ερωτήματος σου, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά μπορώ να σου προτείνω να βρεις online τον Dave Moss. Είναι γκουρού αναρτήσεων, ελαστικών και γενικότερα στησίματος και το κυριότερο, προσφέρει απομακρυσμένες συμβουλές μέσω κάποιου messenger. Επί πληρωμή βέβαια αλλά νομίζω πως αξίζει για κάτι τόσο εξειδικευμένο.
Φυσικά, για τσαμπέ υπάρχουν πολλά βίντεο του στο YouTube, αν θες να ασχοληθείς!
https://davemosstuning.com/remote-tuning/
Παραθέτω και το λινκ!
-
Carbon ζάντα βλέπω :kalo:
Στα του ερωτήματος σου, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά μπορώ να σου προτείνω να βρεις online τον Dave Moss. Είναι γκουρού αναρτήσεων, ελαστικών και γενικότερα στησίματος και το κυριότερο, προσφέρει απομακρυσμένες συμβουλές μέσω κάποιου messenger. Επί πληρωμή βέβαια αλλά νομίζω πως αξίζει για κάτι τόσο εξειδικευμένο.
Φυσικά, για τσαμπέ υπάρχουν πολλά βίντεο του στο YouTube, αν θες να ασχοληθείς!
https://davemosstuning.com/remote-tuning/
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Θα τον στείλω να δω και πόσα θα ζητήσει. Τα έδωσα τα μπροστά για σέρβις και μου τα σεταραν και καλά και από τότε μου κάνει το λάστιχο έτσι. Φαίνεται να τρώει πίεση σε εκείνο το σημείο.
-
Τα λεφτά για τον Moss θα τα δώσω και εγώ με την επόμενη επίσκεψή μου στην πίστα, 80 δολάρια ζητάει και νομίζω αξίζουν κάθε cent.
Αυτό γίνεται γιατί γλιστράει το λάστιχο στην άσφαλτο.
Το ίδιο ακριβώς φαινόμενο με σένα αντιμετώπισα και εγώ στην πίστα όταν κατέβασα μια γραμμή το μπροστινό, το οποίο γεγονός συνάδει με το πόρισμα στο λινκ https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/
Τα ανέβασα πάλι και έχει αρχίσει να στρώνει το λάστιχο, αλλά δεν είναι απαραίτητα μόνο αυτό γιατί οι 5 γραμμές μπροστά δεν είναι καμία τρομερή αλλαγή. (Μήπως εσύ κατέβασες μπροστά ή ανέβασες το πίσω?)
Μπορεί να είναι και από την απόσβεση συμπίεσης, όταν είναι πολύ αργή μεταφέρει την πίεση στο λάστιχο με αποτέλεσμα να έχεις το φαινόμενο.
Επίσης μπορεί να έχει να κάνει και με την οδήγηση, δηλ. να στρίβεις με κλειστό γκάζι και να φορτίζεις αρκετά μπροστινό.
Στην περίπτωσή μου είναι ένα (ακόμα :D) απο τα λάθη μου, το οποίο σε συνδυασμό με το κατέβασμα μπροστά μεγέθυνε το πρόβλημα στο λάστιχο.
Έχεις ιδέα τι αλλαγές σου έκαναν? Τι λάστιχα φοράς?
-
Εγώ θα έλεγα ότι παίζουν δύο επιλογές...
Η πρώτη είναι πολύ χαμηλή πίεση και η δεύτερη αυτό που είπε και το παλικάρι, μεγάλο φορτίο στο μπροστινό...