0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατι να ειναι τοσο ομορφο γιατιιιιιιιιιιι!!!
Προσωπικά από την αρχή έχω δηλώσει ότι δεν παίζετε αυτό το πράγμα ... Είναι πανέμορφο, για μένα ότι ποιο όμορφο βγήκε ποτέ σε αυτή τη "κατηγορία" με τεχνολογία και επιδώσεις πολύ πολύ μακριά... Αλλά ρε παιδιά είναι λιγότερο off από όλα ... Και δεν μιλάω για το Capo που μπροστά του είναι MX(!!! ) αλλά νομίζω ότι το εργαλείο είναι ποιο on ακόμα και από τον τίγρη της Τράιουμφ μη πω και από τα TDMια ... Και βασικά εδώ που τα λέμε με 150 αλόγατα, 20 χιλιάρικα κόστος, πλαστικά, προστατευτικά (με τιμές Duca... ) και την εξάτμιση στη θέση του GSXR, ποιος θα το βάλει στο βουνό να περάσει και από το λάκκο με τη λασπουριά, έτσι για να γουστάρει?????? Κάπως έτσι λοιπόν καταλήγω να το βάζω σε σύγκριση με το Fazer 1000 κλπ κλπ, να το βγάζω βέβαια κορυφή αλλά με τα 2πλά λεφτά.... Και για να μην αρχίσω πάλι τα Απριλιάνικα μου, τύπου " παίρνεις 1 Capo + 1 mille + με τα ρέστα 1 SXV!!!! θα πω παίρνεις 1 GS 1200 + 1 GSXR K7...!!! Οπότε ναι γ@μ@το το multi ....!!!
Γιαννη.. το οτι το χαρακτηριζουν ''off'' δε σημαινει οτι ειναι κιολας...οπως τα εγραψες... με αρχη το tdm... v-strom... versys.. tiger... κτλ.. όλα αυτα στην ουσια ανοιξαν μια αλλη κατηγορία.. (η οποία και με αντιπροσωπευει με μεγιστη διαφορα το ducati...) ξεχνώντας το χωμα...ειναι γρηγορα μοτορια,.. που φέρνουν street επιδόσεις σε... ''ψηλο πλαισιο''...
:thnk:Εγω παλι...θα το "έλιωνα" ...παντού ...κ' πάντα!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι