Γιατί τα λάδια μοτοσυκλετας να ''κρατάνε'' 3000 - 5000 - 10000 χιλιόμετρα και να ''ειναι για πέταμα'' και οι προδιαγραφές για ενα αυτοκίνητο να ξεκινάνε παρακαλώ από τα 15,000 κλμ..??? :thnk: :thnk:
Ξέρω θα μου πείτε... ''διαφορετική χρήση...στροφές...'' κτλ...
ο.κ. αλλά οταν ο κατασκευαστής ενός λαδιού για αυτοκίνητο στο προτείνει για 15-20000 κλμ
και εσύ θα το αλλάξεις στη μηχανή σου στα 5000 χιλιόμετρα τι μπορεί να έχει πάθει..?? ΟΕΟ..?? :thnk:
Ετσι ειναι. Τα λαδια της μηχανης πρεπει να τα κανουν ολα και μαλιστα καλα κατω απο αλλες καταπονησεις και αλλα καγκουριλικια εφοσον κανεις την κα_λα σου. Δεν εχεις προβλημα αν δεν εχεις δυνατοτητα να βρεις λαδια μηχανης σε καποια δεδομενη στιγμη να προσθεσεις λαδια αυτοκινητου, αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να μεινουν μεσα.Γιατί τα λάδια μοτοσυκλετας να ''κρατάνε'' 3000 - 5000 - 10000 χιλιόμετρα και να ''ειναι για πέταμα'' και οι προδιαγραφές για ενα αυτοκίνητο να ξεκινάνε παρακαλώ από τα 15,000 κλμ..??? :thnk: :thnk:
Ξέρω θα μου πείτε... ''διαφορετική χρήση...στροφές...'' κτλ...
ο.κ. αλλά οταν ο κατασκευαστής ενός λαδιού για αυτοκίνητο στο προτείνει για 15-20000 κλμ
και εσύ θα το αλλάξεις στη μηχανή σου στα 5000 χιλιόμετρα τι μπορεί να έχει πάθει..?? ΟΕΟ..?? :thnk:
Θεμη, μες στην εξισωση, βαλε και τον παραγοντα "κιβωτιο ταχυτητων", το οποιο λιπαινεται απο το ιδιο λαδι............
Σκεψου τωρα οτι στα αυτοκινητα (και στις BMW μηχανες) τα κιβωτια ειναι ΧΩΡΙΣΤΑ.....Και παιρνουν ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ........................
Αρα η συχνη αλλαγη λαδιων, επιβαλλεται, γιατι τα λαδια "σπανε".
Σε ολα τα αλλα, συμφωνω με αυτα που λες, αλλα δεν το ρισκαρω :kalo: :kalo: :kalo:
Βρηκα αυτο και ειναι αρκετα κατατοπιστικο...παντως ολοι λιγο πολυ ειμαστε θυματα μαρκετινγκ πιστευω αφου ακολουθουμε πιστα αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης για την λειτουργια και συντηρηση !!!!!Ξεχναμε οτι ο κατασκευαστης θελει να τα αρπαξει οπως ολοι σε αυτον τον κοσμο αλλα ακομα και αν το θυμηθουμε δεν θα παρουμε το ρισκο να τον αγνοησουμε και να γινουμε υπευθυνοι για τις συνεπειες που θα επελθουν στο προιον που αγορασαμε με τα ευρουλακια μας ......
Η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση....άλλωστε τα λάδια μαζεύουν τα κατάλοιπα της καύσης και μαυρίζουν, δεν μπορεί να θέλουν αλλαγή τόσο αραιά... Άλλα ότι αντέχουν περισσότερο απ' ό,τι τα αφήνουμε, είμαι σίγουρος.
Γι' αυτό κι έχω από καιρό αποφασίσει να αλλάζω μια φορά το χρόνο (περίπου στα 10.000χλμ) κι όχι ανά 6.000 που λέει το manual. Βάζω βέβαια το γνωστό ακριβό συνθετικό που βάζετε και οι περισσότεροι...
Δεν θα απαντήσω στο ακριβές ερώτημα που θέτει ο Themis, αλλά θα κάνω μία λίγο διαφορετική τοποθέτηση.Πες μας και κάθε πόσα χλμ τα άλλαζες τα λάδια αυτά να βγάλουμε πιο ολοκληρωμένο συμπέρασμα....
Έχω την τύχη μιας και ο πατέρας μου δούλευε στην μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία πετρελαίου για 30 χρόνια, να γνωρίζω από την πηγή κάποια πράγματα. Έχοντας κάνει ατελείωτες συζητήσεις για λάδια, βενζίνες (άλλο τρελό θέμα!) κτλπ, με ανθρώπους οι οποίοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και έχουν σπουδάσει το αντικείμενο (πχ Χημικοί μηχανικοί) έχω εν τάχει να καταθέσω τα εξής:
Τα λάδια είναι το "τελευταίο" προιόν το οποίο παράγουν αυτές οι εταιρείες και υπάρχει σε αφθονία, δλδ παράγουν περισσότερο από το οποίο χρειάζονται. Αυτό γίνεται γιατί κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας στην υψικάμινο "περισσεύει" αρκετή πρώτη ύλη που στη συνέχεια μεταφέρεται σε άλλες δεξαμενές, αναμιγνύεται με πρόσθετα και τελικά παράγονται τα λάδια.
Για λόγους marketing, όχι μόνο των εταιρειών πετρελαίου, το προιόν αυτό πρέπει να καταναλωθεί.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες συστήνουν αλλαγή λαδιών στα 7.500 ή στα 10.000 ή στα 15.000χλμ. Κατανάλωση του προιόντος.
Η δουλειά του λαδιού ποια είναι ουσιαστικά? --> Να δημιουργήσει ένα "φιλμ" μεταξύ των μετάλων του κινητήρα.
Βάσει λοιπόν μελετών, (οι οποίες δεν βγαίνουν προς τα έξω εννοείται...) αυτό το "φίλμ" έχει ελάχιστο χρόνο ζωής τα 50-60.000 χλμ στο πιο απλό λάδι.
Γιατί λοιπόν κύριοι να αλλάξω τελικά τα λάδια μου?? (μιλάμε βέβαια για κινητήρες χωρίς απώλειες λαδιού....) :psdof:
Αυτά τα ολίγα για τα λάδια λοιπόν... Δεν είμαι ειδικός, μεταφέρω στοιχεία από ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο, κι αν έχω κάνει κάποιο λάθος...συγχωρέστε με! Τη βασική ιδέα όμως σας την μετέφερα!
Όσο για το θέμα λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά, μιας και δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω τέτοια κουβέντα, αλλά μπορώ να σας πω με απόλυτη σιγουριά και ειλικρίνεια ό,τι παλαιότερα που είχα ένα Super Tenere 750 στην κατοχή μου το τάιζα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ λάδια αυτοκινήτου. ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ! :kalo:
Γιατί? Άλλες εποχές... Είχα 40-50 κιλά από αυτά τα λάδια στο υπόγειο του σπιτιού μου (δωρεάν από την εταιρία), και γενικώς τα φράγκα δεν περίσσευαν...
Επί 40-45.000 χλμ που το είχα στην κατοχή μου ΔΕΝ έκανε ούτε κιχ. :ohyes:
MARKETING κύριοι. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας αυτή τη λέξη.
!!!Ειδικά αν μιλάμε για ΛΑΔΙΑ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ!!!!
Αυτα που διαβασα λιγο πιο πανω εμενα τουλαχιστον μου ακουγονται εξωφρενικα :sh% :shahea:. Αν μη τι αλλο προκαλουν πολλα και ευλογα ερωτηματα. :thnk: Θα ηθελα παρα πολυ να γνωριζω πια ειναι η ιδιοτητα του συγγραφεα :thnk:και μετα να υοθετησω αυτην την τοποθετηση, :fl: και με την πρωτη ευκαιρια (γιατι αυτην την στιγμη υπαρχει τρομερη ελειψη χρονου) να διατυπωσω ερωτηματα :read:. :a009Αν εννοεις το δικο μου ποστ δεν γνωριζω ποιος το εγραψε το αρθρο αλλα δεν λεει κατι εξωφρενικο κατα την γνωμη μου .!!!!
τώρα υποτίθεται το ''εξαντλήσαμε'' το θέμα..? :thnk:Καλα βαλε εσυ λαδια αυτοκινητου στο καπο και πες αποτελεσματα για να χουμε κατι χειροπιαστο και να μην μιλαμε με θεωριες και αγνωστων κειμενα....!!!!
άλλη μια φορά που ποτέ δεν βγαίνει άκρη με το θέμα... :psdof: :thnk:
τώρα υποτίθεται το ''εξαντλήσαμε'' το θέμα..? :thnk:Καλα βαλε εσυ λαδια αυτοκινητου στο καπο και πες αποτελεσματα για να χουμε κατι χειροπιαστο και να μην μιλαμε με θεωριες και αγνωστων κειμενα....!!!!
άλλη μια φορά που ποτέ δεν βγαίνει άκρη με το θέμα... :psdof: :thnk:
Μια δοκιμη θα μας πεισει.....!!!!! :kalo:
Βρηκα αυτο και ειναι αρκετα κατατοπιστικο...παντως ολοι λιγο πολυ ειμαστε θυματα μαρκετινγκ πιστευω αφου ακολουθουμε πιστα αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης για την λειτουργια και συντηρηση !!!!!Ξεχναμε οτι ο κατασκευαστης θελει να τα αρπαξει οπως ολοι σε αυτον τον κοσμο αλλα ακομα και αν το θυμηθουμε δεν θα παρουμε το ρισκο να τον αγνοησουμε και να γινουμε υπευθυνοι για τις συνεπειες που θα επελθουν στο προιον που αγορασαμε με τα ευρουλακια μας ......
Πες μας και κάθε πόσα χλμ τα άλλαζες τα λάδια αυτά να βγάλουμε πιο ολοκληρωμένο συμπέρασμα....Περίπου κάθε 5.000 χλμ συμπλήρωμα και κάθε 10.000 αλλαγή μαζί με φίλτρο. (για το Τενερέ αναφέρομαι)
Το λαδι ειναι οντως ενα προιον που παραγεται σε αφθονια.Ξεχνας ομως κατι.Αυτο ειναι το πρωτογενες ορυκτελαιο.Τετοιο λαδι χρησιμοποιουμε μονο στις ραπτομηχανες και στα αλυσοπριονα για την λιπανση της αλυσιδας.Απο το πρωτογενες ορυκτελαιο μεχρι αυτο που θα βαλεις στο οχημα σου (αυτοκινητο η μηχανη) η αποσταση ειναι μεγαλη.Καθε λαδι εμπλουτιζεται με ορισμενα προσθετα ουτος ωστε να μπορει να ανταπεξελθει στο εργο του.Ποιο ειναι αυτο το εργο του;Δεν θα απαντήσω στο ακριβές ερώτημα που θέτει ο Themis, αλλά θα κάνω μία λίγο διαφορετική τοποθέτηση.Πες μας και κάθε πόσα χλμ τα άλλαζες τα λάδια αυτά να βγάλουμε πιο ολοκληρωμένο συμπέρασμα....
Έχω την τύχη μιας και ο πατέρας μου δούλευε στην μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία πετρελαίου για 30 χρόνια, να γνωρίζω από την πηγή κάποια πράγματα. Έχοντας κάνει ατελείωτες συζητήσεις για λάδια, βενζίνες (άλλο τρελό θέμα!) κτλπ, με ανθρώπους οι οποίοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και έχουν σπουδάσει το αντικείμενο (πχ Χημικοί μηχανικοί) έχω εν τάχει να καταθέσω τα εξής:
Τα λάδια είναι το "τελευταίο" προιόν το οποίο παράγουν αυτές οι εταιρείες και υπάρχει σε αφθονία, δλδ παράγουν περισσότερο από το οποίο χρειάζονται. Αυτό γίνεται γιατί κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας στην υψικάμινο "περισσεύει" αρκετή πρώτη ύλη που στη συνέχεια μεταφέρεται σε άλλες δεξαμενές, αναμιγνύεται με πρόσθετα και τελικά παράγονται τα λάδια.
Για λόγους marketing, όχι μόνο των εταιρειών πετρελαίου, το προιόν αυτό πρέπει να καταναλωθεί.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες συστήνουν αλλαγή λαδιών στα 7.500 ή στα 10.000 ή στα 15.000χλμ. Κατανάλωση του προιόντος.
Η δουλειά του λαδιού ποια είναι ουσιαστικά? --> Να δημιουργήσει ένα "φιλμ" μεταξύ των μετάλων του κινητήρα.
Βάσει λοιπόν μελετών, (οι οποίες δεν βγαίνουν προς τα έξω εννοείται...) αυτό το "φίλμ" έχει ελάχιστο χρόνο ζωής τα 50-60.000 χλμ στο πιο απλό λάδι.
Γιατί λοιπόν κύριοι να αλλάξω τελικά τα λάδια μου?? (μιλάμε βέβαια για κινητήρες χωρίς απώλειες λαδιού....) :psdof:
Αυτά τα ολίγα για τα λάδια λοιπόν... Δεν είμαι ειδικός, μεταφέρω στοιχεία από ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο, κι αν έχω κάνει κάποιο λάθος...συγχωρέστε με! Τη βασική ιδέα όμως σας την μετέφερα!
Όσο για το θέμα λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά, μιας και δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω τέτοια κουβέντα, αλλά μπορώ να σας πω με απόλυτη σιγουριά και ειλικρίνεια ό,τι παλαιότερα που είχα ένα Super Tenere 750 στην κατοχή μου το τάιζα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ λάδια αυτοκινήτου. ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ! :kalo:
Γιατί? Άλλες εποχές... Είχα 40-50 κιλά από αυτά τα λάδια στο υπόγειο του σπιτιού μου (δωρεάν από την εταιρία), και γενικώς τα φράγκα δεν περίσσευαν...
Επί 40-45.000 χλμ που το είχα στην κατοχή μου ΔΕΝ έκανε ούτε κιχ. :ohyes:
MARKETING κύριοι. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας αυτή τη λέξη.
!!!Ειδικά αν μιλάμε για ΛΑΔΙΑ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ!!!!
βρηκα και ενα αρθράκι και το ρίχνω εδώ προς εμπλουτισμό... :bye:
https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf (https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf)
βρηκα και ενα αρθράκι και το ρίχνω εδώ προς εμπλουτισμό... :bye:
https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf (https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf)
για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα, amsoil ??? τα εχει χρησιμοποιησει κανεις ;;; :thnk:
Κοίτα θεωρείται κορυφαία εταιρεία συγκεκριμένη άσχετα που δεν έχει προωθηθεί στην Ελλάδα !!!!
Εγώ χρησιμοποιώ το 2Τ που βάζω στο ktm!!!
Είναι ακριβά λάδια όμως!!!!
Βρε μαστρο-Ανεστη αυτα ειναι πιο ακριβά και απο τα silkolene :bye:
βρε καλα μου παιδια εαν τα εχει χρησιμοποιησει κανεις ρωτησα και τι εντυπωσεις εχει , οχι ποσο κανουν η εαν ειναι ακριβα !!!Δεν χωρει ουδεμια αμφιβολια περι τουτου, και διατι να το κρυψωμεν αλλωστε :P
αλλωστε λεφτα υπαρχουν.....
βρηκα και ενα αρθράκι και το ρίχνω εδώ προς εμπλουτισμό... :bye:
https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf (https://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf)
για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα, amsoil ??? τα εχει χρησιμοποιησει κανεις ;;; :thnk:
επισκέφθηκα σήμερα ένα τοπικό κατάστημα για ένα μπουζί στη κορεατοπάπια μου και είδα τα λάδια αυτά στην προθήκη. Ρε σεις ποιο είναι το Sae για το capo σ΄αυτά τα λάδια (15-50 δεν βγάζει) γιατί οι τιμές που μου δίνει ..μόνο ακριβά δε θα τα λεγα , μη σας πω φθηνότερα και απο τα SILKOLENE (που παίρνω από σε πολύ χαμηλή τιμή) :thnk:Είναι ακριβά λάδια όμως!!!!Βρε μαστρο-Ανεστη αυτα ειναι πιο ακριβά και απο τα silkolene :bye:
βρε καλα μου παιδια εαν τα εχει χρησιμοποιησει κανεις ρωτησα και τι εντυπωσεις εχει , οχι ποσο κανουν η εαν ειναι ακριβα !!!
για τα λαδια Agip η Eni ξερουμε τιποτα ;; τα εχει δουλεψει κανεις ;;;Ίδια δεν είναι; Η piaggio τα προτείνει.
για τα λαδια Agip η Eni ξερουμε τιποτα ;; τα εχει δουλεψει κανεις ;;;Ίδια δεν είναι; Η piaggio τα προτείνει.
τι λες ;; γιατι λεει και αυτο scooter απ΄εξω
Εάν δεν το σκιζεις μπορείς να βάλεις τα 5100 με 34 ευρουλακια.
Το 5100 είναι πολύ καλό λάδι φίλε και στα χλμ που το αλλάζεις δεν θα έχει κάψει σχεδόν καθόλου ή δεν θα έχει κάψει τόσο που να θέλει συμπλήρωμα. Αν τα άλλαζα και εγώ τόσο γρήγορα δεν θα είχα πρόβλημα να τα βάλω.Εάν δεν το σκιζεις μπορείς να βάλεις τα 5100 με 34 ευρουλακια.
το σκιζω δεν το σκιζω θελω καλο λαδι :ohyes: και συνηθως τα αλλαζω απο τα 5.000,5.500 - 6.000 χιλιομ. ;)
Εγώ βασικά που δεν έχω κοντέρ με τη γεύση τα αλλάζω .
Όταν μου πικρίζουν τα αλλάζω :h22:
γιατι ρε παιδια μια φορα το χρονο αλλαζεται εσεις λαδια ;;Εγώ κάθε 7,500 χιλιάδες χιλιόμετρα τα αλλάζω.
στα ποσα χιλιομετρα τα αλλαζεται ;;
κατι μοτουλ 5100(οχι τουρκικα)τα κραταγα 2.500χλμ,τωρα εβαλα Comp 4 15W-50 XP,λεω να τα κρατησω 5.000χλμ εκτός κι αν αλλάζει ταχύτητες σα τρακτερ,μεχρι να κανω κουμάντο να εχω τα προ4,τα οποια δεν υπάρχουν εδώ.2500 είναι πολύ λίγα. Εάν δεν το βάζεις πίστα είναι αμαρτία.
Μου έσπαγε τα νεύρα στις αλλαγές,γκαπα γκουπα,άσε που κρύο εκεινη την πρώτη την έπαιρνε και νόμιζα πως θα σπάσουν όλα μέσα...κατι μοτουλ 5100(οχι τουρκικα)τα κραταγα 2.500χλμ,τωρα εβαλα Comp 4 15W-50 XP,λεω να τα κρατησω 5.000χλμ εκτός κι αν αλλάζει ταχύτητες σα τρακτερ,μεχρι να κανω κουμάντο να εχω τα προ4,τα οποια δεν υπάρχουν εδώ.2500 είναι πολύ λίγα. Εάν δεν το βάζεις πίστα είναι αμαρτία.