0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Μύθος ή πραγματικότητα;
« - : Ιανουάριος 26, 2021, 01:43:00 μμ »
Παρατήρησα τώρα με τα δυνατά κρύα ότι έχει μειωθεί η κατανάλωση της μοτοσικλέτας, κάπου είχα ακούσει για το πολύ κρύο όπως και για το ύψος που οδηγούμε, επηρεάζει την απόδοση της μοτοσικλέτας, μπορεί κάποιος με απλά ελληνικά να μου το εξηγήσει;


Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος OutOfSpecs

  • ***
  • 90
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +122
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 26, 2021, 03:26:54 μμ »
Παρατήρησα τώρα με τα δυνατά κρύα ότι έχει μειωθεί η κατανάλωση της μοτοσικλέτας, κάπου είχα ακούσει για το πολύ κρύο όπως και για το ύψος που οδηγούμε, επηρεάζει την απόδοση της μοτοσικλέτας, μπορεί κάποιος με απλά ελληνικά να μου το εξηγήσει;
Κατι πολυ γενικο που εχω στο μυαλο μου σε σχεση με το υψομετρο και τη θερμοκρασια ειναι οτι οσο μεγαλυτερα ειναι(και τα 2), τοσο λιγοτερο ειναι το οξυγονο που περιεχει ο αερας(πιο αραιος), επομενως λιγοτερο "εκρηκτικο" μειγμα αρα πτωση αποδοσης(και λογικα αυξηση καταναλωσης).

Πιο "εκρηκτικο" μειγμα = μικροτερη προσπαθεια για Χ αποδοση του μοτερ.

Λιγοτερο "εκρηκτικο" μειγμα = μεγαλυτερη προσπαθεια για την ιδια Χ αποδοση του μοτερ, εξ ου και η αυξηση της καταναλωσης(ή η μειωση αποδοσης σε περιπτωση που παραμενουμε συγκρατημενοι με το γκαζι)

Ετσι γενικα τα εχω στο μυαλο μου ελπιζω να μην ειναι πολυ λαθος :P

*

Αποσυνδεδεμένος Simoshiver

  • *****
  • 213
  • Φύλο: Άντρας
  • L'appel du vide
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver SL750
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 26, 2021, 05:12:11 μμ »
Αν πάρεις δύο ίδιες ποσότητες αέρα(σε όγκο), ζεστό και κρύο, η κρύα ποσότητα θα έχει περισσότερο οξυγόνο. Στον κρύο αέρα δηλαδή αυξάνεται η πυκνότητα του οξυγόνου. Οπότε η καύση γίνεται με περισσότερο οξυγόνο και θεωρητικά έχεις καλύτερη απόδοση. Το αντίθετο γίνεται με το υψόμετρο, όσο ανεβαινεις η πυκνότητα του οξυγόνου μειώνεται. Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω καταλάβει ποτέ κάποια διαφορά, δεν το έχω δει ποτέ στην πράξη δηλαδή.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 26, 2021, 05:46:21 μμ »
παντως πανω απ τα 1000 μετρα τα μηχανακια καινε...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 26, 2021, 06:02:20 μμ »
Αν πάρεις δύο ίδιες ποσότητες αέρα(σε όγκο), ζεστό και κρύο, η κρύα ποσότητα θα έχει περισσότερο οξυγόνο. Στον κρύο αέρα δηλαδή αυξάνεται η πυκνότητα του οξυγόνου. Οπότε η καύση γίνεται με περισσότερο οξυγόνο και θεωρητικά έχεις καλύτερη απόδοση. Το αντίθετο γίνεται με το υψόμετρο, όσο ανεβαινεις η πυκνότητα του οξυγόνου μειώνεται. Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω καταλάβει ποτέ κάποια διαφορά, δεν το έχω δει ποτέ στην πράξη δηλαδή.
Εάν πάρει ίδιες ποσότητες σε όγκο, θα έχουν ακριβώς την ίδια σύσταση σε οξυγόνο.
Εάν όμως ξεκινήσεις να γεμίζεις 2 ίδιους χώρους σε όγκο με διαφορετικης θερμοκρασίας αέρα, τότε για τον ίδιο χρόνο, ο χώρος με τον ψυχρότερο αέρα θα έχει γεμίσει με περισσότερα λίτρα αέρος.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Simoshiver

  • *****
  • 213
  • Φύλο: Άντρας
  • L'appel du vide
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver SL750
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 26, 2021, 08:26:36 μμ »
Αν πάρεις δύο ίδιες ποσότητες αέρα(σε όγκο), ζεστό και κρύο, η κρύα ποσότητα θα έχει περισσότερο οξυγόνο. Στον κρύο αέρα δηλαδή αυξάνεται η πυκνότητα του οξυγόνου. Οπότε η καύση γίνεται με περισσότερο οξυγόνο και θεωρητικά έχεις καλύτερη απόδοση. Το αντίθετο γίνεται με το υψόμετρο, όσο ανεβαινεις η πυκνότητα του οξυγόνου μειώνεται. Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω καταλάβει ποτέ κάποια διαφορά, δεν το έχω δει ποτέ στην πράξη δηλαδή.
Εάν πάρει ίδιες ποσότητες σε όγκο, θα έχουν ακριβώς την ίδια σύσταση σε οξυγόνο.
Εάν όμως ξεκινήσεις να γεμίζεις 2 ίδιους χώρους σε όγκο με διαφορετικης θερμοκρασίας αέρα, τότε για τον ίδιο χρόνο, ο χώρος με τον ψυχρότερο αέρα θα έχει γεμίσει με περισσότερα λίτρα αέρος.
Δε νομίζω πως θα έχουν την ίδια ποσότητα οξυγόνου δυο ίδιες ποσότητες ζεστού και κρύου αέρα.
Η ποσότητα, ο όγκος του αέρα που τραβάει η μηχανή είναι ο ίδιος, είτε ειναι ζεστός, είτε ειναι κρύος(κάνω λάθος?). Αυτό που κάνει την διαφορά ειναι η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο, η οποία ειναι μεγαλύτερη στον κρύο αέρα.
Έχω δει πάντως και σε δυναμομετρήσεις που βγήκαν χαμηλες, λέγανε ότι φταίει η ζέστη, οπότε φαντάζομαι σε πιο δυνατούς κινητήρες θα ειναι πιο εμφανής η διαφορά. Στο Shiverάκι...τι διαφορά να κανει :)

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • *****
  • 280
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +182
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 27, 2021, 04:58:47 μμ »
Εγώ πάντως έχω παρατηρήσει ότι σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες τραβάει καλύτερα το μηχανάκι.
Πέρα από αυτό δεν ξέρω αν έχετε προσέξει και σε αγώνες πχ motogp, sbk σε καλοκαιρινές περιόδους που σκεπάζουν τα ντεπόζιτα με ειδικές κουβέρτες?
Όποιος παρακολουθεί και motogp, πριν δυο τρία χρόνια δεν είχαν βρει ότι η ducati χρησιμοποιούσε ένα μηχανισμό για να κρατάει την βενζίνη σε χαμηλότερη θερμοκρασία, το οποίο βέβαια ήταν εκτός κανονισμού και τους το απαγόρευσαν...

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 27, 2021, 06:20:50 μμ »
χωρις να ειμαι φυσικος αυτο που ξερω απο διαφορα αρθρα που εχω διαβασει ειναι οτι ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος αρα εχει περισσοτερο οξυγονο αρα καλυτερη καυση και γι αυτο ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη αποδοση.
σε μεγαλο υψομετρο επισης ο αερας ειναι πιο αραιος οχι ομως λογω της θερμοκρασιας αλλα λογω του οτι τα μορια του αερα ελκονται απο την επιφανεια της γης με αποτελεσμα να αλλαζει η πυκνοτητα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 705
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +287
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 27, 2021, 10:35:27 μμ »
χωρις να ειμαι φυσικος αυτο που ξερω απο διαφορα αρθρα που εχω διαβασει ειναι οτι ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος αρα εχει περισσοτερο οξυγονο αρα καλυτερη καυση και γι αυτο ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη αποδοση.

παλια το λεγαμε τουρμποκρυο ή τουρμποκαιρος..... :tez:
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 496
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 28, 2021, 01:04:04 πμ »
Εγώ πάντως, από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα θα έλεγα ότι είναι μύθος.   Η κατανάλωση για μένα εξαρτάται από το στυλ οδήγησης,την ποιότητα της βενζίνης και το είδος της διαδρομής. Χειμώνα καλοκαίρι.
Τουλάχιστον στο δικό μου μηχανάκι. 

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 28, 2021, 04:57:20 μμ »
χωρις να ειμαι φυσικος αυτο που ξερω απο διαφορα αρθρα που εχω διαβασει ειναι οτι ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος αρα εχει περισσοτερο οξυγονο αρα καλυτερη καυση και γι αυτο ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη αποδοση.

παλια το λεγαμε τουρμποκρυο ή τουρμποκαιρος..... :tez:
χαχα ακομη ετσι το λεμε εμεις οι τουρμπατοι και εναι αληθεια οτι η αποδοση στο τουρμπο δεν εχει καμια σχεση καλοκαιρι με χειμωνα :ohyes:
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 04, 2021, 09:23:18 μμ »
Ακολουθεί απόσπασμα από την ομιλία του πρωθυπουργού περί πράσινης ανάπτυξης

από το 2023 σε όλα τα νέα σπίτια που θα κατασκευάζονται θα απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου εκεί που υπάρχει επαρκές δίκτυο φυσικού αερίου.

Από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Και από το 2030 θα απαγορεύεται η πώληση νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2021, 09:25:40 μμ από Agisilaos »
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5592
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4947
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 05, 2021, 12:05:24 πμ »
Άγη, νομίζω δεν κολλάει στο συγκεκριμένο νήμα η ανάρτησή σου... :)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 05, 2021, 10:23:31 πμ »
Είπα να μην ανοίγω νέο θέμα, αν ειναι βάλτο αλλού ή διέγραψε το, όλοι ξέρουμε ότι τα εγγόνια μας, σε βίντεο θα ακούνε τις εξατμίσεις  :cry:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Μύθος ή πραγματικότητα;
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 05, 2021, 11:10:52 πμ »
Είπα να μην ανοίγω νέο θέμα, αν ειναι βάλτο αλλού ή διέγραψε το, όλοι ξέρουμε ότι τα εγγόνια μας, σε βίντεο θα ακούνε τις εξατμίσεις  :cry:

Έχουμε ακόμη χρόνια μπροστά μας
Το 2030 αν πουληθούν οι τελευταίες μοτό με κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα έχουν και άλλα 10-20 χρόνια ζωής σαν μεταχειρισμένα. Δεν θα γίνουν οι αλλαγές απο μια μέρα στην άλλη.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης