APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: sxxtas στις Σεπτέμβριος 20, 2007, 03:36:43 μμ
-
Οπως λεει και ο τιτλος πριν απο λιγο καιρο επαθα λαστιχο στη μεση του πουθενα(εθνικη οδο Αθηνας-Θεσ/νικης).Καθως κατεβαινα απο Θεσ/ικη για Αθηνα τερμα φορτωμενος καπου μετα τη Λαμια πατησα το μοναδικο καρφι που υπηρχε στο δρομο και το λαστιχο(πισω) αρχισε να χανει.Συνεχισα μεχρι να βρω κανενα βενζιναδικο αλλα τιποτα.Το λαστιχο εκατσε εντελως και λογο βαρους και θερμοκρασιας ανοιξε σαν ... .Απο εκει και περα το χαος.Ο "αθλιος" δεν ειχα οδικη βοηθεια και αναγκαστηκα μετα απο παζαρια να δωσω 100€ για μεταφορα μεχρι τα Καμενα Βουρλα τα οποια ητανε δεν ητανε 10χλμ.Το καλο ειναι οτι βρηκα και εβαλα λαστιχο(αλλα 100€ εκει)Συνολο 200€!
Τι θα μπορουσα κανω σε αυτη την περιπτωση;Κατι σπρει που κυκλοφορουν κανουν τιποτα;
-
Αν ειναι tubeless το ελαστικο σου, τοτε αν ειχες ενα κιτ επισκευης ελαστικου δεν θα ειχες κανενα προβλημα.
Ειναι τα λεγομενα "κορδονια". Βγαζεις το καρφι κ στην τρυπα περνας με ενα σουβλι το ελαστικο κορδονι (αφου το εχεις πασαλειψει με κολα). Το κορδονι που περισευει εξω απο το λαστιχο το κοβεις. Με αυτο εισαι μια χαρα για να συνεχισεις κανονικα το ταξιδι σου. (μην ψαρωνεις που λενε μεχρι 80 χλμ/ωρα... μυθος ;) ;) )
Σου μιλαω εκ'πειρας γιατι κ εγω την ειχα πατησει. Ας ειναι καλα ο Νικητας (nikits) που ειχε αυτο το κιτ κ σωσαμε τη βολτα... :D :D :D
-
Mακαρι να ηταν.Με σαμπρελα ειναι. :( :psdof: :( :psdof: :( :psdof:
-
Εισαι σίγουρος οτι φοράς σαμπρέλα? Γιατι με την σαμπρέλα ο αέρας φευγει στο λεπτο (αντε 2)...
Με σαμπρέλα πάντος θα βοηθούσαν τα τύπου φαστ σπρέι... αλλιώς κιτ επισκευής και προσευχή να μην σου κάτσει ξανα :pray:
-
Εισαι σίγουρος οτι φοράς σαμπρέλα? Γιατι με την σαμπρέλα ο αέρας φευγει στο λεπτο (αντε 2)...
Με σαμπρέλα πάντος θα βοηθούσαν τα τύπου φαστ σπρέι... αλλιώς κιτ επισκευής και προσευχή να μην σου κάτσει ξανα :pray:
Οι πηγασοι είναι σαμπρελάτοι, αν δεν φύγει το καρφί η σαμπρέλα χάνει σχετικά αργά..
Όταν οταν καταλαβα εγω οτι είχα πατήσει καρφί, φουσκωσα σε βενζινάδικο και πρόλαβα άνετα να πάω σε βουλανιζατερ...
Τα φαστ πόσο καλή δουλεία κάνουν? Είχα προσπαθησει παλια να βάλω σε παπι και δεν τα καταφερα, μαλλον δεν ήξερα τον σωστο τρόπο εφαρμογης :srry:
:bye: :bye:
-
Οντως ειναι με σαμπρελα,εγω σε ταξιδια κουβαλαω ενα σετ μπρος-πισω γιατι μια φορα που επαθα λαστιχο εξω απο το ΚΤΕΟ πηγα σε βουλκανιζατερ και περιμενα δυο-τρεις ωρες ωσπου να φερουνε σαμπρελα.Σκεψου να μεινεις καπου απομερα και να μην μπορεις να βρεις σαμπρελα,οποτε ενα σετ σαμπρελες ρεζερβα καλο ειναι να κουβαλας.Δεν ξερω εαν οι ζαντες του Πηγασου μπορουν να παρουν tubeless λαστιχα,για να ειναι πιο ευκολο με ενα σετ επισκευης να τα φτιαχνεις επιτοπου.Αν οχι τοτε με αλλαγη στεφανιων (ισως ?) να αλλαζε και η διασταση των ελαστικων,λεω εγω τωρα... :thnk:
-
Tα tubeless δεν έχουν να κάνουν τόσο με την διάσταση όσο με τον τρόπο που δένουν οι ακτίνες στο στεφάνι (μιας και μιλάμε για ακτίνες. στις χυτές αυτονόητο ότι ουδέν πρόβλημα)
:bye:
-
Tα tubeless δεν έχουν να κάνουν τόσο με την διάσταση όσο με τον τρόπο που δένουν οι ακτίνες στο στεφάνι (μιας και μιλάμε για ακτίνες. στις χυτές αυτονόητο ότι ουδέν πρόβλημα)
:bye:
+1
Αν θυμάμαι καλά μόνο το Capo και τα ΒΜW μπορούν να φορέσουν tubeless λάστιχα καθώς οι ακτίνες πιάνουν πάνω σε δόντι, και όχι στη ζάντα.
-
Mια χαρα τα λες.
Για την ιστορία, πατέντα της Απρίλια που πούλησε στην BMW
Κατα καιρούς έχω δει κάτι κιτ για να φορεθούν tubeless σε χωματερά αλλά δεν έχω "ακούσει" γνώμες για την λειτουργία/αποδοσή τους...
:bye:
-
Τελικα τι κανουμε;Κουβαλαμε σαμπρελες και ο Θεος βοηθος;Κατι σπρει αφρου κανουν τιποτα;
-
Τελικα τι κανουμε;Κουβαλαμε σαμπρελες και ο Θεος βοηθος;Κατι σπρει αφρου κανουν τιποτα;
Ρε παιδια για πειτε αν κάνει τπτ αυτο το spray οπως επίσης και οδηγείες εφαρμογής...
Μια φορά που προσπάθησα να βάλω το μονο που κατάφερα ήταν να λερώσω όλο τον κόμσο :(
-
Τελικα τι κανουμε;Κουβαλαμε σαμπρελες και ο Θεος βοηθος;Κατι σπρει αφρου κανουν τιποτα;
Ρε παιδια για πειτε αν κάνει τπτ αυτο το spray οπως επίσης και οδηγείες εφαρμογής...
Μια φορά που προσπάθησα να βάλω το μονο που κατάφερα ήταν να λερώσω όλο τον κόμσο :(
το βάζεις το μηχανάκι στο διπλό σταντ και με την βαλβίδα προς τα πάνω. Δοκιμασμένο στο τρανσάλπ που είχα και όλα ήταν οκ μέχρι το βουλκανιζατέρ :ohyes:
-
και αν δεν εχεις δυπλο σταντ τι κανεις?
-
και αν δεν εχεις δυπλο σταντ τι κανεις?
βάζεις κάτι ώστε να μείνει ο τροχός στον αέρα, εαν ο τροχός ακουμπάει στο έδαφος δεν περνάει με ευκολία το σπρεϊ με αποτέλεσμα να βγει όλο από την βαλβίδα :ohyes:
και πάντα μα πάντα η βαλβίδα να είναι στα πάνω :ohyes:
-
και αν δεν εχεις δυπλο σταντ τι κανεις?
βάζεις κάτι ώστε να μείνει ο τροχός στον αέρα, εαν ο τροχός ακουμπάει στο έδαφος δεν περνάει με ευκολία το σπρεϊ με αποτέλεσμα να βγει όλο από την βαλβίδα :ohyes:
και πάντα μα πάντα η βαλβίδα να είναι στα πάνω :ohyes:
:kalo: :kalo:
Είχα κάνει ακριβώς τα αντίθετα :blus:
-
Παιδιά εγώ πάντως μετά απο 2 τραυματικές εμπειρίες που είχα με το βεσπακι μου (χωρίς μανιβελα, με άφησε απο μπαταρία και το εσπρωχνα), εχω γραφτεί στην ΕΛΠΑ που σε ασφαλίζει για όλη την Ελλάδα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Νομίζω είναι κανα 60αρι € το χρόνο ... και δεν έχεις να φοβηθείς για τίποτα και ποτέ. :bye:
-
τα sprays τυπου fast δουλευουν μια χαρα με την σαμπρέλα. εγω τα εχω χρησιμοποιησει 2 φορες. ο τροπος εφαρμογης ειναι ως εξης. Καθεσαι διπλα στην μηχανη, βιδωνεις το spray στην βαλβιδα, σηκωνεις όσο μπορεις την μηχανη πανω στο πλαινο σταντ σπρωχνοντας απο κατω την λαβη πισω απο την σελα και πατας το spray. Ακομα και αν δεν μπορεσεις να σηκωσεις ολο τον τροχο εχεις βγαλει αρκετο βαρος για να μπορεσει να μπει το spray.