APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ninja Nihil στις Αύγουστος 28, 2009, 02:30:56 μμ
-
Καλοπούλητο, φίλε! Και μένα το f800 GS μου έχει καρφωθεί πολύ άσχημα ρε γμτ!!!! Και προχθές το είδα live σε δύσκολη σχετικά διαδρομή βουνίσια -την οποία είχα μόλις κάνει με το trail (διπλός παρακαλώ)- να την βγάζει (επίσης διπλός) άνετα παρά τον όγκο, τον συνεπιβάτη και τα μπαγκάζια του και καταπορώθηκα! Αλλά είναι αρκετά και τα λεφτά ρε γμτ...
-
Κάντε και ένα test ride το F800 GS. Εγώ που το έκανα πέρσι στο Λουτράκι δεν τρελάθηκα. Δεν νιώθεις τη δύναμη του πουθενά. Σε όλο το φάσμα των στροφών σε τραβάει το ίδιο. Δεν καταλαβαίνεις ροπή.
Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.
Ο θόρυβος της εξάτμισης πάντως είναι κορυφαίος.
Γούστα είναι αυτά βέβαια.
Με το καλό :bye:
-
Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.
μήπως εισαι ολίγον ΤΙ καγκουρίξ..???? :lol% :lol% :lol% :pp% :pp% :pp% :souza: :souza:
-
Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.
μήπως εισαι ολίγον ΤΙ καγκουρίξ..???? :lol% :lol% :lol% :pp% :pp% :pp% :souza: :souza:
Δεν θα έλεγα τον εαυτό μου καγκουρίξ. Όχι πως δεν γουστάρω τρελίτσες αλλά δεν είμαι ο χέριας.
Στο test ride δοκίμασα διάφορα. Δεν το πήρα απλά βόλτα. Έκανα γρήγορο ξεκίνημα, ανοίγματα από χαμηλά, ψηλά, φρενάριμα πανικού κλπ. Και επειδή είχε πολύ κόσμο που περίμενε, ο πλοηγός μας πήγαινε αρκετά γρήγορα.
Κάτι δεν μου πήγαινε. Κι αυτό ήταν η ροπή. Το ξαφνικό τράβηγμα.
Όμορφο αλλά εγώ δεν θα το έπαιρνα. Με τα λεφτά του θα έψαχνα καλύτερο παιχνίδι. ΚάΤι Μεγαλύτερο μάλλον.
Δεν με έπεισε τέλος πάντων.
Αντώνηηηη.... Το πουλάς το μουλάρ....???
-
Εγώ νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι (ανώτερο από το πήγασο) με αδικαιολόγητα υψηλή τιμή όμως. Βέβαια παρόλαυτα πουλάει σαν τρελό. Μόνο και μόνο γιαυτό respect στην BMW.
Επίσης το ότι ανέβαινε εύκολα την βουνίσια διαδρομή νομίζω ότι έχει να κάνει κυριώς με τον αναβάτη και όχι την μηχανή. Το trail πάει παντου (εδώ πάει το strada, τι να λέμε :ohyes: ) :bye:
-
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. Προς το παρόν η γνώμη του freco είναι η μοναδική βαρύνουσα, καθώς εμείς δεν το έχουμε οδηγήσει.
Υ.Γ: Έχει βάλει κανείς ποτέ καθαρά χωμάτινα λάστιχα στο trail? Εγώ προσωπικά χάρηκα με τις επιδόσεις του trail σε off road και ξαναθυμήθηκα τις enduro (εντούρο να τις κάνει ο θεός δηλαδή με ΧΤ 250 και DR 650) μέρες και μου μπαίνουν ιδέες!
-
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. ...
...
...
Kάντε λίγη υπομονή και θα δώσω αρκετό info. Κάτοχος του 800 εδώ και 2 μήνες περίπου, επέστρεψα μόλις χτες απο ταξίδι 15 ημερών μαζί του σε Άλπεις και Πυρηναία, έχοντας γράψει 5200 χλμ στο ταξίδι αυτο και 7500 συνολικά...
Ως πρώην ιδιοκτήτης pegaso trail, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση παίδες
-
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. ...
...
...
Ως πρώην ιδιοκτήτης pegaso trail, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση παίδες
ε...αυτο ακριβώς δεν το διευκρινίζεις ρε τσιγγούνη καλύτερα..??? :psdof:
Ποιο σε άρεσε περισσοτερο το Gs...??? Γιατι..?? και σε ποια σημεία... λόγω δικύλινδρου..?? vs μονοκύλινδρου.. ανεσης...??
αντε.. με το τσιγκέλι να τα βγάζουμε... :tez: :tez:
επίσης ρίξε και κανα ταξιδιωτικό.... :bye: :bye: :bye:
-
ε...αυτο ακριβώς δεν το διευκρινίζεις ρε τσιγγούνη καλύτερα..??? :psdof:
Ποιο σε άρεσε περισσοτερο το Gs...??? Γιατι..?? και σε ποια σημεία... λόγω δικύλινδρου..?? vs μονοκύλινδρου.. ανεσης...??
αντε.. με το τσιγκέλι να τα βγάζουμε... :tez: :tez:
επίσης ρίξε και κανα ταξιδιωτικό.... :bye: :bye: :bye:
:h22: :h22:
εννοείται το gs! για πολλούς λόγους... θα αναφερθώ για αρχή σε έναν: την όλη αίσθηση. Προσωπικά μιλώντας πάντα, είχα καιρό να καβαλήσω μοτο που να με φτιάχνει για βόλτα, έτσι απλά, χωρίς λόγο και χωρίς προορισμό.
Ο κινητήρας της είναι απίστευτος, αυτό που αναφέρει ο freco παραπάνω ονομάζεται απλά ηλεκτρική και γραμμική λειτουργία! Είναι απο τους πιο γραμμικούς κινητήρες που έχω δει, και ίσως για αυτό "δίνει" την εντύπωση ότι δεν έχει δύναμη αλλά δεν είναι έτσι. Θεωρώ ότι το δούλεμα του είναι καταπληκτικό, έχει ροπή παντού, αρπάει εντυπωσιακά, κατανάλωση μηδέν! (μέση 4,1 λιτ ανά 100 χλμ στο ταξίδι, μονοκάβαλος, φορτωμένη μηχανή με δυο μεταλλικές βαλίτσες και λουκάνικο πίσω, και σε ορεινες ως επι το πλείστον διαδρομές με τρελό στροφιλίκι όπου ΠΑΙΖΑΜΕ ΤΡΕΛΑ! )
το ABS το απενεργοποιείς και έχεις φρενούκλες.
η άνεση ... ΔΕΝ υπάρχει! :D βασικά η σέλα του είναι τάκος!
δώστε μου λίγο χρόνο, θα αναφερθώ με περισσότερες λεπτομέρειες και φυσικά θα γραφτεί και ταξιδιωτικό! Για την ώρα προσπαθώ να επανενταχθώ σε εργασιακές συνθήκες γαμω το φελέκι μου :srry:
-
1. δεν υπαρχει χρόνος..
2. ίισως να ηταν μια επιλογή αν δεν υπήρχε το αναντικαταστατο capo και ο παραγοντας τιμή bmw
για αυτο ρωτάω...
3. ειλικρινά δεν ειναι ανετο..?? :thnk: όλο γρίφους εισαι... (ψς...δε χαλασε και ο διακοπτης ε... φανταζομαι..μες στη χαρά θα εισαι... :tez: :bye: :bye:)
-
Σαν BMW κι αυτο κατι θα εχει να σπαει μια που δεν εχει αξονα!
-
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?
-
1. δεν υπαρχει χρόνος..
βιάζεσαι να κάνεις επιλογή για αγορά? :D
2. ίισως να ηταν μια επιλογή αν δεν υπήρχε το αναντικαταστατο capo και ο παραγοντας τιμή bmw
για αυτο ρωτάω...
το capo δεν το έχω οδηγήσει ποτέ και δεν είμαι σε θέση να συγκρίνω. Ξέρω ότι ο κινητήρας του είναι απολαυστικός και έχει Πλαισιάρα (με Π κεφαλαίο). Αν ήθελα 1000αρι και αν δεν είχα στραβώσει με την απρίλια πολύ πιθανο να ήταν μια επιλογή μου. Το ότι τα bmw είναι υπερτιμημένα, θα συμφωνήσω, και αυτό ισχύει ΚΑΙ για το 800.
Γιατί το πήρα τότε? γιατι : 1) ήθελα ον-οφφ, 2) δεν ήθελα 1000άρια (βάρος, όγκος) , 3) δεν ήθελα μονοκύλινδρο. Άρα μεταξύ αυτων που απομένουν (τρανσαλπ, βεστρωμ650, μεταχειρο αφρικες κλπ), πολύ απλά δεν υπάρχει σύγκριση! Και αυτό το ξέρει και το εκμεταλεύεται η βαυαρική εταιρεία και χτυπάει την τιμή. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι το χτύπησα σε περίοδο με προσφορά δώρο 1100 ευρώ στη τιμή της μηχανής.
3. ειλικρινά δεν ειναι ανετο..?? :thnk: όλο γρίφους εισαι... (ψς...δε χαλασε και ο διακοπτης ε... φανταζομαι..μες στη χαρά θα εισαι... :tez: :bye: :bye:)
Όλη η εργονομία της μηχανής φωνάζει ότι είναι σχεδιασμένη για να οδηγέται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Από τις γωνίες που σχηματίζει το τρίγωνο σέλα-μαρσπιε-τιμόνι που μόλις σταθείς όρθιος ξαφνικά το μηχανάκι κουμπώνει πάνω σου μαγικά, μέχρι τη σέλα που είναι εντουράδικη (σκληρή, φλατ, στενή) και τις αναρτήσεις. Άτομα που ασχολούνται συστηματικά με χώμα θα το επιβεβαιώσουν. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, δεν είναι long tourer όπως νομίζει ο πολύς κόσμος.
ψς... τίποτα δε χάλασε :P
έχουν βγει προβλήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως, με πιο πρόσφατη την ανάκληση στις ΗΠΑ για έλεγχο στον άξονα του μπροστινού τροχού (πιθανή αστοχία υλικου και σπάσιμο).
-
o.k. Γιάννη...με κάλυψες...
1. για τους ιδιους λόγους ''θεωρητικα'' θα το αγόραζα..
2. μου κανει εντύπωση αυτο που ειπες οτι ΔΕΝ ειναι Long tourer και μαλιστα και χωμάτινο... (ακριβως το αντιθετο απο μενα...χαχαχ :P)
:bye: :bye:
-
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?
το μηχανάκι το πήρα στα 11.100 με αξία 12.200 περίπου, τα 1.100 ευρώ σε εξοπλισμό ήταν δώρο. Η απόφαση μου ήταν οριακή. Έψαχνα για μεταχειρο, και το πιο φτηνό (εδώ ή απο γερμανία+μεταφορικά+εκτελωνισμό) μου έβγαινε ~ 9.500. Για 1.600 ευρώ διαφορά και σε 5ετές δάνειο, η μηνιαία επιβάρυνση ήταν ανεκτή και θεώρησα ότι δεν αξίζει το ρίσκο του μεταχειρισμένου. Έτσι προχώρησα στο νέο. Ωστόσο, αν δεν υπήρχε η προσφορά και έπρεπε να παώ στα 12.200 τότε δεν θα τα έδινα...
Τώρα, εκ των υστέρων και έχοντας κάνει μαζί του 7500 χλμ: για τα 11.100, θεωρώ ότι η τιμή του είναι οριακά αποδεκτή. Αναπόφευκτα συγκρίνοντας τα με τα 6.500 Ε που έκανε το trail όταν το πήρα (2006) πιστεύω ότι ναι, παίρνεις 70% "περισσότερο" μηχανάκι. +30 άλογα, + πόση ροπή, + χαόδη διαφορά στις αναρτήσεις ειδικά στη μπροστινή. Αισθητά καλύτερη "ψυχή" (αίσθηση λειτουργίας, αν και αυτό μπορεί να είναι υποκειμενικό).
Ελαφρύτερη αίσθηση, ΝΑΙ, είναι βαρύτερο στη ζυγαριά, αλλά το αισθάνομαι 20 κιλά ελαφρύτερο απο το πέγκασο. Μέσα στην Αθήνα ελύσομαι πολύ πιο άνετα και γρήγορα με το 800!
Για την κατανάλωση έγραψα παραπάνω... τι να πω ρε παίδες. Με 12,5 λίτρα (χωρίς τη ρεζέρβα) μου βγάζει μέχρι και πάνω απο 350 χλμ!! Σε βάθος χρόνου (πχ αν κάποιος το κρατήσει 4 χρονάκια) πόση απόσβεση θα κάνει απο την εξοικονόμηση βενζίνης?
Υπάρχει και μια άλλη θεώρηση: αν δεχτώ ότι είναι υπερτιμημένο, τότε μηχανάκια όπως το πέγκασο ή το ΧΤ δεν θα έπρεπε να κοστίζουν πάνω απο 5.000 καινούρια. Ειλικρινά. Επίσης, αν προσθέσουμε στα 6500 του πέγκασο το κόστος των έξτρα (ΑΒΣ, χούφτες, κεντρικό σταντ, συναγερμός, αλουμινένια ποδιά, θερμαινόμενα γκριπ, board computer, υψηλότερη ζελατίνα), πόσο θα ανέβαινε απο τα 6.500?
Πάντα φιλικά παίδες, δεν είμαι οπαδός της BMW, και άμα αρχίσει να μου κάνει τσαλίμια θα είμαι ο πρώτος που θα κράξω. Για την ώρα όλα καλά!
-
Ετυχε να το κανω test ride περσι που ψαχνομουνα , νομιζω οτι μολις ειχε καταφθασει στις αντιπροσωπειες. Η γνωμη μου :
- η σελα πραγματικα και κυριολεκτικα αβολη, ειναι να απορει κανεις πως δεν εδωσαν την πρεπουσα σημασια σε κατι τοσο σημαντικο
- η τιμη του? τη βρισκω εξωφρενικη για αυτα που προσφερει. Ειπαμε, BMW αλλα τα παντα εχουν ενα οριο και οι Γερμανοι το εχουν ξεπερασει (κατα τη γνωμη μου παντα)
- κινητηρας? ωραιος γραμμικος αξιοπιστος και οικονομικος αλλα πουθενα δεν ξεσπαει, πουθενα δε σου δινει την αισθηση οτι θα σε εξιταρει, μειζον μειονεκτημα για μενα, για αλλους ισως ειναι πλεονεκτημα.
- ανταλλακτικα και σερβις? να προσευχεσαι να μη σου συμβει η στραβη.. κοντρα ξυρισμα..
συμπερασματικα,θεωρω οτι το μηχανακι ειναι για συνειδητοποιημενους εραστες των on off που θελουν κατι παραπανω σε δυναμη απο κλασσικες λυσεις τυπου vstrom και που δε δισταζουν να βαλουν το χερι βαθια πολυ βαθια για να εξασφαλισουν το πολυποθητο βαυβαρικο σηματακι.
-
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?
Πάντα φιλικά παίδες, δεν είμαι οπαδός της BMW, και άμα αρχίσει να μου κάνει τσαλίμια θα είμαι ο πρώτος που θα κράξω. Για την ώρα όλα καλά!
μιλα αγοριμ`..
μιλα πασαμ`..
τι επειδη μας πούλησες και εδωσες τον Πήγασο
και πλέον σου αρεσουνε τα bmw... ΄΄οοχιι..όοοχι... κανέναν δε γδερνουμε ζωντανό... πρωτα πεθαίνει και μετά... :tez: :tez: :trampala: :nintza:
Πάντως τετοια αυτονομία ρε Γιάννη τι να πω... (σιγουρα δε θα επαιρνες capo) αλλά όπως το ειπες... μέχρι και '''οικονομικη αποσβεση κάνεις''..
κραταω ενα ερωτηματικό μηπως ησουν όλο ορεινες διαδρομές και στις ευθειες πήγαινες σαν κοτα... :tez: αλλά όπως και να εχει... πιστευω οτι ξερεις και εχεις και μετρο σύγκρισης... :bye: :bye:
nice posting :bye:
-
μιλα αγοριμ`..
μιλα πασαμ`..
τι επειδη μας πούλησες και εδωσες τον Πήγασο
και πλέον σου αρεσουνε τα bmw... ΄΄οοχιι..όοοχι... κανέναν δε γδερνουμε ζωντανό... πρωτα πεθαίνει και μετά... :tez: :tez: :trampala: :nintza:
Πάντως τετοια αυτονομία ρε Γιάννη τι να πω... (σιγουρα δε θα επαιρνες capo) αλλά όπως το ειπες... μέχρι και '''οικονομικη αποσβεση κάνεις''..
κραταω ενα ερωτηματικό μηπως ησουν όλο ορεινες διαδρομές και στις ευθειες πήγαινες σαν κοτα... :tez: αλλά όπως και να εχει... πιστευω οτι ξερεις και εχεις και μετρο σύγκρισης... :bye: :bye:
nice posting :bye:
xaxaxa :D
η συγκεκριμένη αυτονομία βγήκε σε φουλ ορεινές διαδρομές των πυρηναίων όπου υπήρχαν μονό στροφές, κολασμένες στροφές, με άσφαλτο γυαλόχαρτο, χάραξη τρελή και το ένα εσακι να διαδέχεται το άλλο χωρίς ανάσα, συνεχόμενα για αμέτρητα χιλιόμετρα. Δεν υπήρχαν ευθείες (δεν κάνω πλάκα). Το γκάζι έφαγε καλό χούφτωμα με 1ες, 2ες, 3ες, έγινε τρελό παιχνίδι. Μιλάμε για φρένα μέσα στη στροφή με τη μοτο πλαγιασμένη, να αλλάζεις γραμμή και να μη κουνάει γρι! Τα battlewing που στην ελλάδα είναι ελεεινά, εκεί εξάντλησαν το πέλμα τους. Δεν το πίστευα! Εεεε, σιγά μη παω χαλαρά εκεί!
Ααααα, το ξέχασα...
η βενζίνα ήταν Repsol !! :P :D βρε λες για αυτό να δούλευε έτσι καλά και οικονομικά? (απλή αμολυβδη με τιμή 1,09 και αίσθηση απόδοσης καλύτερη απο τη ελληνική v-power racing 99+ )
-
- ανταλλακτικα και σερβις? να προσευχεσαι να μη σου συμβει η στραβη.. κοντρα ξυρισμα..
Αυτό που λες, το βασίζεις κάπου? Γιατί η εμπειρία μου των 150.000 χλμ με σέρβις στον Παναγιωτόπουλο, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.
:thnk:
-
Δε γνωριζω τι καθεστως επικρατει στη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια που αναφερεις, ενδεχομενως να εχει λογικες τιμες οπως υποστηριζεις. γνωριζω ομως πολυ καλα τι συμβαινει στη Β. Ελλαδα, πρωτον γιατι πριν αγορασω μηχ. εψαξα ρωτησα εμαθα και εφυγα σουμπιτος απο την BMW και δευτερον επειδη εχω αρκετους φιλους κατοχους και με διαφορετικα μηχανακια ο καθενας που καθε φορα που ετοιμαζονται για σερβις ή εχουν παραγγειλει καποιο ανταλλακτικο εκτος εγγυησης αναστεναζουν και προσευχονται.
Παντως μου κανει εντυπωση που με ρωτας για κατι που ειναι τοσο αυτονοητο, το γνωριζουν ακομη και οι πετρες οτι τα σερβις της BMW ξυριζουν, μη μου πεις οτι ειμαι ο πρωτος που το ακους :D :tez: :D
-
Παντως μου κανει εντυπωση που με ρωτας για κατι που ειναι τοσο αυτονοητο, το γνωριζουν ακομη και οι πετρες οτι τα σερβις της BMW ξυριζουν, μη μου πεις οτι ειμαι ο πρωτος που το ακους :D :tez: :D
το ότι κάποιος έχει BMW, δεν είναι συνόνημο του ότι είναι κορόιδο. Απλά αποφεύγεις τους απατεώνες μηχανικούς και δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό που θα έκανες και με οποιαδήποτε άλλη μάρκα.
Υ.Γ. Ειδικά οι σειρές με τους boxer κινητήρες της, είναι απλούστατοι και τα σέρβις τους είναι σε πάρα πολύ λογικές τιμές. Όσο για τα ανταλλακτικά τους, τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα. Τα περισσότερα είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτου.
-
Τα πράγματα έχουν αρχίσει κι αποκτούν ενδιαφέρον! :ohyes:
-
μακαρι να ναι ετσι γιατι ως εταιρεία τη σεβομαι και τη θεωρω αξιοπιστη και δεν αποκλειω το μελλοντικο ενδεχομενο αγορας μηχανης BMW , η πληροφορηση μου ωστοσο για τα κοστη ειναι εντελως διαφορετικη.
-
Το έχω λίγο παραπάνω από 1 χρόνο έχω κάνει 16500 khm, άψογη οδική συμπεριφορά, τα φρένα καταπληκτικά, ροπή πολύ καλή, λίγο άβολη σέλα, κατανάλωση περίπου στα 5,1 lt/100 khm ήμουν ταξίδι 2καβαλος και τριβάλιτσο 2 εβδομάδες, Πρέβεζα, Λευκάδα, Κομοτηνή, 3000 khm συνολικά σε άσφαλτο και χώμα, τιμές service κανονικές, όσα έδινα πάνω κάτω και στο pegaso: 5000 khm λάδια 45 €, 10000 khm 85 € , 15000 khm λάδια + πίσω τακάκια 96 € στον Παναγιωτόπουλο στο Γέρακα, πολύ το θεωρούν ακριβό άλλα τα λεφτά του τα αξίζει, ποιότητα κατασκευής + το στήσιμο του ,upside down, abs 4ηςγένιας κτλ, χαμηλό κέντρο βάρους λόγω χωροδικτιόματος και ντεπόζιτου βενζίνης κάτω από τη σέλα το κάνουν μανιτζέβελο στην οδήγηση στη πόλη πάρα τα 200 + κιλά που έχει, στη εθνική οδό σταθερό δεν επηρεάζετε εύκολα από ριπές αέρα... και ένα vimeo.com/4975261[/vimeo]]βιντεάκι (http://www.[vimeo) για τους κάγκουρες :tez: :tez:...
-
... και ένα vimeo.com/4975261[/vimeo]]βιντεάκι[/url] για τους κάγκουρες :tez: :tez:...
xaxaxaxa, ωραίος! το έχω δει εδώ και καιρό το βίντεο αλλά έλεγα να μη το ποστάρω για να μη κομπλεξάρω κόσμο με τις καγκούρικες δυνατότητες του 800! :D :D
αλλά μιας και έκανες την αρχή, πάρτε μια ιδέα απο 800 σε χώμα και για να δούμε άλλα μεγάλα ον-οφφ (εκτός του αρχηγού ΚΤΜ 950/990), για να δούμε :tez:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=TraArrzpnRs&feature=PlayList&p=AF5DA1A3805F7823&playnext=1&playnext_from=PL&index=2]800 gs motorally (http://www.[vimeo)
800 gs motorally 2 (http://www.youtube.com/watch?v=FNeQujgDvDI&feature=PlayList&p=3C93D4AADE6BE65C&playnext=1&playnext_from=PL&index=24)
-
και ένα vimeo.com/4975261[/vimeo]]βιντεάκι[/url] για τους κάγκουρες :tez: :tez:...
γουηθ ολ μαη ρησπεκτ ναουμ, αλλά αυτά δεν τα κανει το gs αλλά τα χερια του τρελλου απο πάνω... :ohyes: :prm :bye:
παρόλα αυτα ωραια βιντεακια..θα τα βλεπω προς...
αποφυγήν.... :P :D (http://www.[vimeo)
-
γουηθ ολ μαη ρησπεκτ ναουμ,
Spam on
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
Spam off
-
... και ένα vimeo.com/4975261[/vimeo]]βιντεάκι[/url] για τους κάγκουρες :tez: :tez:...
αυτα ειναι ο τυπος ειναι καταχαζος λεμε!! (http://www.[vimeo)
-
Που να δείτε τη κάνει ένας κασκαντέρ με παπιά στρογκυλοφάναρα C50 6βολτα...!!! :tez: :tez: :tez: :tez:
Anyway καλό μηχάνημα η μικρή μπουρούχα της BMW αλλά στα λεφτά της παίρνεις και ελικόπτερο ... :D :D :P
:bye: :bye: :bye: