APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πυξιδας στις Απρίλιος 06, 2021, 05:46:41 μμ
-
η αισθηση στην αγορα ειναι οτι εχουν παρει τον ανηφορο ολα...ειδικα η μεσαια κατηγορια εχει φθασει να χτυπαει 14αρια..μια εξηγηση εχουμε εδω λοιπον
https://www.motomag.gr/news/afieromata-epikairotita/akiryhtos-polemos-stis-times-motosykleton-pagkosmios-ploia-konteiner?fbclid=IwAR0YCQ2G9tXLW8HZGIqcWYyEslNa5MjjQkf4pOA-VGSxFRfqpHDfDYFmYc8
επισης αυτο οπως ειναι αναμενομενο ,εχει επιπτωση και στα μεταχειρισμενα
-
αστα να πανε τα μεταχειρισμενα...
χαζευω ντουκατι μουλτι 1200 κ ειλικρινα απορω...10ετιας μηχανες με 40-50-60κ χλμ τα ζητανε 10-12κ...
αλλα δεν ειναι τα μονα...εχει ξεφυγει ο κοσμος...
-
αστα να πανε τα μεταχειρισμενα...
χαζευω ντουκατι μουλτι 1200 κ ειλικρινα απορω...10ετιας μηχανες με 40-50-60κ χλμ τα ζητανε 10-12κ...
αλλα δεν ειναι τα μονα...εχει ξεφυγει ο κοσμος...
Ρε συ, εδώ ζητάνε για caponord βαμμένα άσπρα 4000€ και για multistrada 1200 δεν θα τα ζητάνε 11k; Που είναι και μηχανάρα και έχει επάρκεια ανταλλακτικών.
-
Ρε συ, εδώ ζητάνε για caponord βαμμένα άσπρα 4000€ και για multistrada 1200 δεν θα τα ζητάνε 11k; Που είναι και μηχανάρα και έχει επάρκεια ανταλλακτικών.
Σου χει κάτσει στραβά το Capo με τα 4k ε; :D
Δεν σου λέω πόσο πήρα το δικό μου...θα με κράξεις! :h22:
-
αστα να πανε τα μεταχειρισμενα...
χαζευω ντουκατι μουλτι 1200 κ ειλικρινα απορω...10ετιας μηχανες με 40-50-60κ χλμ τα ζητανε 10-12κ...
αλλα δεν ειναι τα μονα...εχει ξεφυγει ο κοσμος...
Για κάποιον λόγο, την τελευταία διετία κυρίως, οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι πολύ υψηλές.
Αν και υπάρχουν ευκαιρίες.
-
Οι τιμές των μεταχειρισμενων είναι εκεί που πρέπει να είναι κατά τη γνώμη μου .
Πόσο να πουληθεί ένα 1200 multi 10ετιας με αρχική τιμή 20κ+
ένα gs1200 lc 7ετιας με αρχική 24κ+
η ένα ktm1290 με αρχική 20κ+
Επίσης όλο το παιχνίδι σε αυτές τις μηχανές γίνεται και σε μπάτζετ από 10000 μέχρι 16000
αν τα συγκρίνεις με τα 27 που θες ποια για gs
τα 27 του multi v4
και τα 24 του 1290
είναι μια χαρά deal για όποιον θέλει μοτο νέας γενιάς σε normal τιμή.
-
το πιανεται λαθος...
κοιτατε που ξεκινησε το 1290 πριν 6ετια και που ειναι τωρα..
κοιτατε στα μεσαια που ξεκινησε η τρεσα και που ειναι τωρα
τελος κοιτατε που ειναι το βστρομ πχ στα μικρα
-
Αν το 1290 εχει 24κ
το 890 πόσο να χει ?
εχει 14κ + , μια χαρα διαφορά έχουν
-
Ρε συ, εδώ ζητάνε για caponord βαμμένα άσπρα 4000€ και για multistrada 1200 δεν θα τα ζητάνε 11k; Που είναι και μηχανάρα και έχει επάρκεια ανταλλακτικών.
Σου χει κάτσει στραβά το Capo με τα 4k ε; :D
Δεν σου λέω πόσο πήρα το δικό μου...θα με κράξεις! :h22:
Μωρέ δεν λέω ότι δεν θα βρει κάποιο καυλωμένο θύμα, αλλά έχοντας ζήσει σαν 2ο μότο το caponord, τα 4k είναι πολλά. Και δεν βάζω καν στην συζητήση την κακομεταχείριση που έχει περάσει 

-
Οι τιμές των μεταχειρισμενων είναι εκεί που πρέπει να είναι κατά τη γνώμη μου .
Πόσο να πουληθεί ένα 1200 multi 10ετιας με αρχική τιμή 20κ+
ένα gs1200 lc 7ετιας με αρχική 24κ+
η ένα ktm1290 με αρχική 20κ+
Επίσης όλο το παιχνίδι σε αυτές τις μηχανές γίνεται και σε μπάτζετ από 10000 μέχρι 16000
αν τα συγκρίνεις με τα 27 που θες ποια για gs
τα 27 του multi v4
και τα 24 του 1290
είναι μια χαρά deal για όποιον θέλει μοτο νέας γενιάς σε normal τιμή.
Ετσι είναι τα πράγματα
Προσωπικά βλέπω κάτι παραφωνίες μονο σε υπερτιμημένα μοντέλα που δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό κυρίως των αγοραστών
ΧΤ600 στα 2700 πχ
ή Vstrom 650 πρώτης γενιάς στα 3500 ή πρώτης γενιάς με ABS στα 4000+
μηχανάκι που καινούριο το αγόραζες 6700!
Κάπου έλεος!
Αλλα σε αυτά τα νέας γενιάς υπερόπλα μετά το 2015, μη σου πω πως το ότι είναι μισοτιμή είναι και καλό deal.
-
Αν το 1290 εχει 24κ
το 890 πόσο να χει ?
εχει 14κ + , μια χαρα διαφορά έχουν
το 1290 στην καλη εκδοση ειχε 18000 πριν μολις μια πενταετια
-
18900 είχε και όταν έβαζες και τα υπόλοιπα επάνω 20ριζε
το ίδιο με το νέο που ξεκινάει στα 22 και μαζί με τα πακέτα ηλεκτρονικών φτάνει τα 24 σχεδόν
-
18900 είχε και όταν έβαζες και τα υπόλοιπα επάνω 20ριζε
το ίδιο με το νέο που ξεκινάει στα 22 και μαζί με τα πακέτα ηλεκτρονικών φτάνει τα 24 σχεδόν
18690 με ολα επανω μολις βγηκε το Τ πριν το S
κοιτωντας τον καταλογο των απριλια,τα λες τιμια!!!
-
Ποιο T ?
Είπαμε να είναι και όμορφο το μηχανάκι όχι σα σκατο με led :hha%
-
Τα μτχ έχουν ανέβει και στο εξωτερικό και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Σίγουρα, η αύξηση στις τιμές των καινούργιων μοτο συμπαρασύρει και τις τιμές στα μτχ αλλά μέχρι πόσο?
Βέβαια, όπως είχε γραφτεί και κάπου αλλού, άλλο τι ζητάνε στα μτχ οι πωλητές και άλλο τι δίνουν οι αγοραστές, κοινώς ποσό τελικά πωλείται (αν πωληθεί) το εκάστοτε μηχανάκι. Σαν αρκετά μπαρουτοκαπνισμένος στο συγκεκριμένο θέμα θα πω πως τα περισσότερα (εμπορικά ή "κινήσιμα") μηχανάκια στο car είναι από λίγο έως αρκετά υπερτιμημένα. Ευκαιρίες σίγουρα θα υπάρχουν, ειδικά σε λιγότερο μεταπωλήσιμα μοτό.
-
Ότι είπε ο πυξίδας οι τιμές των μεταχειρισμένων καινούργια τότε ήταν πολύ πιο φθηνά το 1290 άρχιζε από 17 κάτι κοντά στα 18 κ τα δίνουν 15+ δεν είναι καθόλου λογικό κ το multi είχε κάτω από 20000€ μπορεί κ 18000 € τελείως γυμνό..Καλά τα 1190 δεν το συζητώ τα δίνουν 3-4000€ από ότι είχαν καινούργια 8ετιας μηχανές..
-
Το ίδιο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα.
Κατά την γνώμη μου έχουν γίνει όλα πιο ακριβά αλλά οι ελληνικοί μισθοί έμειναν ίδιοι με εκείνα τα χρόνια ή αν άλλαξαν άλλαξαν προς το χειρότερο.
-
Μια χαρα μηχανάκια βρίσκεις στο φάσμα του 10.000 με 12.000 +/-
Τώρα αν ονειρεύομαστε με 12.000 καινούργια μοτοσυκλέτα επειδή το 1987 τόσο έκαναν, οκ περαστικά μας και καλή χώνεψη. ;)
επίσης οι βιομηχανίες καθορίζουν τιμές σύμφωνα με τα βαλάντια των κυρίων αγορών τους , και η Ελλάδα δεν είναι μια από αυτές ούτε πλυθησμιακα ούτε σε κατά κεφαλής εισόδημα.
-
Εγώ σας λέω ότι τα Απριλια είναι τα πιο τίμια...
Όποια άλλη εταιρία είχε πχ το DORSO 900 θα το χτύπαγε πενταψηφιο
-
της κοντης τσουτσους....οι τριχες της φταινε
και εξηγω ομορφα
τα καινουργια μοντελα εχουν ακριβυνει γιατι εχουν "παπαδες" επανω
το mille R του 2003 ειχε τιμη καταλογου κοντα στα 16-17000 ηταν απο τις ακριβοτερες sbk και δεν ειχε ουτε abs
αλλαξαν οι απαιτησεις του κοινου,ανεβηκαν οι τιμες
αμα θετε αλογα,quick shifter,cornering abs,traction control,ηλεκτρονικες,ενεργητικες,ημι-ενεργητικες αναρτησεις και αλλα κοκοψινια...θα πληρωσεις
οι μισθοι ειναι μικροι._
-
Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που αγόραζαν τα mt07 σε προσφορά. 5000€ και τα έβλεπες μετά από 3-4 χρόνια αγγελία στο car στα 5500€.
Με λίγα λόγια ο καθένας όσο θέλει πουλάει.Ριχνει άδεια να πιάσει γεμάτα. Το γεγονός ότι τα καινούρια αρχίζουν να φαντάζουν σαν άπιαστα όνειρα ( όχι μόνο στην Ελλάδα πια) προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη αξία στα μεταχειρισμένα.
Η μόνη ελπίδα είναι ο Κινέζος. Αν πιάσουν για τα καλά στην αγορά των μοτό πιθανό να επανέλθει κάποια κανονικότητα στις τιμές.
-
Για πάπια έχετε κοιτάξει να σας πέσει το σαγόνι; τα Honda astrea και τα crypton r έχουν την ίδια τιμή μεταχειρισμένα με όσο είχαν το 2010. Φίλος πούλησε astrea Supra πριν ένα μήνα 100 ευρώ πιο κάτω από ότι το αγόρασε το 2009!!! Μιλάμε τρέλα...
-
Για πάπια έχετε κοιτάξει να σας πέσει το σαγόνι; τα Honda astrea και τα crypton r έχουν την ίδια τιμή μεταχειρισμένα με όσο είχαν το 2010. Φίλος πούλησε astrea Supra πριν ένα μήνα 100 ευρώ πιο κάτω από ότι το αγόρασε το 2009!!! Μιλάμε τρέλα...
Εκει δεν είναι να ασχοληθείς. Εχουν χαζέψει όλοι αυτοί με τα παπιά
Πουλάνε τα Crypton X πιο πάνω απο όσο τα είχαν αγοράσει καινούρια!
Και το τραγικό είναι πως βρίσκουν αγοραστές! :pray:
-
Και το τραγικό είναι πως βρίσκουν αγοραστές! :pray:
Αυτή είναι η απάντηση σε όλα !!
Γιαυτό η ducati πουλαει v4 στα 27
η bmw στα 30
και αυτοί με crypton ακριβότερα από τι αγόρασαν .
Γιατί υπάρχει αγοραστικό κοινό !!
-
Εχοντας διαβασει ολο το νημα μεχρι τωρα, εχω να πω οτι οντως η απριλια ειχε και εχει τα πιο value for money μηχανακια( τουλαχιστον απο τα gen 2 tuono και μετα) ακομα και τα και καινουρια 660 μοιαζουν οαση απο πλευρα τιμης
Και βεβαια οτι
Της κοντης τσουτσους οι τριχες της φταινε