APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: S705 στις Αύγουστος 13, 2007, 06:47:35 μμ
-
Βασικά γεια σας
Χθες πήγα με έναν φίλο μου μέχρι την Επίδαυρο. εγώ φυσικά με το μωρό μου, το strada μου δηλαδή.
Στο τέλος της διαδρομής πρόσεξα το έξεις.
Το εμπρός ελαστικό ήταν σχεδόν πατημένο όλο , μιλάω για 2-3 mm πριν το τέλος
Ενώ το πίσω είχε ακόμα 2 cm!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να έχω συνεχώς γκληστριματα από το μπροστινό έντονα αλλά το πίσω βράχος!!!
Και το ερώτημα έφτασε. Είναι έτσι η γεωμετρία της μηχανής μου ή εγώ κάνω κάτι λάθος?
Η στάση του σώματος μου είναι η έξεις (σε δεξιά στροφή )
Κορμός δεξιά και μπροστά , δεξί πόδι να πατά με την μύτη στο μασπιε και το πόδι από ελαφρά έως πολλή βγαλμένο έξω.
Με αυτήν την στάση και την ίδια μηχανή στο test ride της εταιρίας στα μέγαρα κάποιοι ξύνανε μασπιεδες. δεν με ενδιαφέρει να το κάνω, δεν το επιδιώκω, αν έρθει ήρθε.
Απλά θέλω να μου πείτε την άποψη σας.
Μια φορά πάντως το ευχαριστιθικα!!!
-
το μπροστινο ειναι 110 η 120?παιζει ρολο νομιζω..οι πιεσεις?παντος οσο κ να το εχω πιεσει στα ορια δεν κουνηθηκε καθολου απ τη γραμμη του κ μιλαω για οριακες κλισεις..
-
Βασικά γεια σας
Χθες πήγα με έναν φίλο μου μέχρι την Επίδαυρο. εγώ φυσικά με το μωρό μου, το strada μου δηλαδή.
Στο τέλος της διαδρομής πρόσεξα το έξεις.
Το εμπρός ελαστικό ήταν σχεδόν πατημένο όλο , μιλάω για 2-3 mm πριν το τέλος
Ενώ το πίσω είχε ακόμα 2 cm!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να έχω συνεχώς γκληστριματα από το μπροστινό έντονα αλλά το πίσω βράχος!!!
Και το ερώτημα έφτασε. Είναι έτσι η γεωμετρία της μηχανής μου ή εγώ κάνω κάτι λάθος?
Η στάση του σώματος μου είναι η έξεις (σε δεξιά στροφή )
Κορμός δεξιά και μπροστά , δεξί πόδι να πατά με την μύτη στο μασπιε και το πόδι από ελαφρά έως πολλή βγαλμένο έξω.
Με αυτήν την στάση και την ίδια μηχανή στο test ride της εταιρίας στα μέγαρα κάποιοι ξύνανε μασπιεδες. δεν με ενδιαφέρει να το κάνω, δεν το επιδιώκω, αν έρθει ήρθε.
Απλά θέλω να μου πείτε την άποψη σας.
Μια φορά πάντως το ευχαριστιθικα!!!
Προφανώς στις στροφές εκτός απο το να γέρνεις, αλλάζεις και την κλίση στο τιμόνι, οπότε δεν έχει το ίδιο πάτημα με την πίσω ρόδα.
-
Δεν κάνεις κάτι λάθος και σε εμένα το ίδιο πράγμα γίνεται και φαντάζομαι σε όλους. Είναι θέμα γεωμετρίας της μηχανής, έτσι είναι τα motard! Το θέμα του γλιστρήματος μπορεί να οφείλεται στην πίεση του ελαστικού, στον τρόπο φορτώματος κ.α.
-
Εκτός από τη γεωμετρία της μηχανής, τις διαστάσεις και τις πιέσεις των ελαστικών, παίζει ρόλο και το σχήμα της κορώνας του εμπρός και του πίσω ελαστικού. Είναι πολύ συνηθισμένο τα δυο λάστιχα να μην πατιούνται εντελώς αλλά κάποιο να τελειώνει πρώτο.
-
Ευχαριστώ μέχρι τώρα για τις απάντησης σας
Η στάση του σώματος μου είναι σωστή??
Το έχω μεγάλη απορία. Εμένα πάντως με βολεύει
-
έλεγξες την πίεση του μπροστινού σου; Αν είναι μικρή το ελαστικό πατιέται πιο πολύ με αποτέλεσμα να δείχνει οτι τελειώνει νωρίτερα από το κανονικό. Όσο για τη στάση του σώματος απλά πρόσεχε να μην βαραίνεις το τιμόνι και κατά το δυνατον το βάρος του κορμιού σου στη σέλα και το εξωτερικό μασπιέ, όχι το εσωτερικό. Το τελευταίο όμως είναι λίγο δύσκολο στα όρθια μηχανάκια που έχουν τα μασπιέ μπροστά και χαμηλά.