APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: 2wheeler στις Δεκέμβριος 22, 2020, 07:43:44 μμ
-
Καλες γιορτες να εχουμε!!!
Γνωριζει καποιος κατι για το κατωθι??
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24185865-aprilia-etv-1000-caponord
-
Καλες γιορτες να εχουμε!!!
Γνωριζει καποιος κατι για το κατωθι??
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24185865-aprilia-etv-1000-caponord
https://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/pwleitai-aprilia-caponord-etv-1000-2004/
-
Νομίζω πως αξίζει στα λεφτά αυτά, είναι και το facelift!
-
Βασικά λάστιχα θέλει και επισκευή η αλλαγή το abs όπου υπάρχουν και φτηνές λύσεις!!!!
Βουρ!
-
Μπορεί να μου πει κάποιος τι δείχνουν οι ενδείξεις,; εντάξει η μία είναι θερμοκρασία, λαδιού; νερού; το άλλο που δείχνει τη βενζίνη και έχει το νούμερο 21 αν δεν κάνω λάθος τι μας δείχνει; τα λίτρα;
-
Καλησπέρα.
η 'ένδειξη είναι η εξωτερική θερμοκρασία.
-
Μπορεί να μου πει κάποιος τι δείχνουν οι ενδείξεις,; εντάξει η μία είναι θερμοκρασία, λαδιού; νερού; το άλλο που δείχνει τη βενζίνη και έχει το νούμερο 21 αν δεν κάνω λάθος τι μας δείχνει; τα λίτρα;
Αγησίλαε το κοντέρ του caponord είναι πιλοτήριο. Οπότε πάρει πολλές πληροφορίες στον πιλότο.
Πάνω πάνω είναι οι πιτσουλες που σου δείχνει πόσο καύσιμο έχεις. Ο αριθμός δίπλα στην πίτσα 🍕 είναι η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Από κάτω έχουμε θερμοκρασία (νερού) κινητήρα με κομμάτια 🍕🍕🍕 και με αριθμούς.
Στο τελευταίο τμήμα έχουμε το γνωστό efi που βγάζει της βλάβες που διαβάζει ο εγκέφαλος.
-
Μιλάμε για πολύ εξελιγμένα πράγματα τώρα όχι αστεία :hha%
-
Μιλάμε για πολύ εξελιγμένα πράγματα τώρα όχι αστεία :hha%
Συνεχίζεις και συγκρίνεις μηχανάκι του 2001 με μηχανάκια του 2021.. :P
Για την εποχη του που ο ανταγωνισμός εδειχνε 2 βελόνες για ταχύμετρο και στροφόμετρο με ντίζες και τπτ άλλο ήταν διαστημόπλοιο το κοντέρ του... ;)
-
Μια χαρά είναι το Capo.
Ισως η καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει
-μεγάλο τουριστικό μηχανάκι
-Που πάει το ίδιο καλά δικάβαλο και φορτωμένο
-που δεν φοβάται να περάσει απο χώμα
-Εχει καλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις περιπτώσεις
-και αγοράζει κάτω απο 5Κ, με τα περισσότερα γύρω στο 3χίλιαρο.
Δεν ξέρω...υπάρχουν και άλλα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά με αυτά τα κριτήρια; :thnk:
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, πραγματικά είναι σαν πιλοτήριο αεροσκάφους (μαχητικού)
Είχα το dorsoduro 750, και ο V2 στις χαμηλές είχε σκορτσαρισματα, έχει κι αυτό;
Εγω που ήθελα ένα τουριστικό κατέληξα στο 3κ tiger1050 μόνο και μόνο για τον γραμμικό κινητήρα
-
Μιλάμε για πολύ εξελιγμένα πράγματα τώρα όχι αστεία :hha%
Συνεχίζεις και συγκρίνεις μηχανάκι του 2001 με μηχανάκια του 2021.. 
Για την εποχη του που ο ανταγωνισμός εδειχνε 2 βελόνες για ταχύμετρο και στροφόμετρο με ντίζες και τπτ άλλο ήταν διαστημόπλοιο το κοντέρ του... ;)
Για την εποχή του, το κοντέρ δεν ήταν αρκετό για να το αγοράσουν. Just saying ;)
Πλέον, εν έτη 2021, επειδή οι τιμές είναι χώμα, αρχίζουν και τα καλοβλεπουν κάποιοι, κυρίως είτε γιατί δεν έχουν μεγαλύτερο μπάτζετ είτε γιατί δεν θέλουν να δώσουν περισσότερα φράγκα. Το ότι κάποιοι ζητάνε 4000€ για κανιβαλισμενα ασπρα μηχανακια, αυτό χρίζει διερεύνησης... Ψυχιατρικής 

-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, πραγματικά είναι σαν πιλοτήριο αεροσκάφους (μαχητικού)
Είχα το dorsoduro 750, και ο V2 στις χαμηλές είχε σκορτσαρισματα, έχει κι αυτό;
Εγω που ήθελα ένα τουριστικό κατέληξα στο 3κ tiger1050 μόνο και μόνο για τον γραμμικό κινητήρα
Όλα τα v2 Rotax που φορνάμε έχουν σκορταρίσματα χαμηλά για τα γρανάζωματα που ερχονται μαμά. Με πιο κοντό γρανάζωμα λύνεται σε μεγάλο βαθμό και αν θες να πας πιο βαθειά έχει αναλυθεί στο αμερικάνικο φόρουμ με αλλαγή χρονισμού πως μεταφέρεις τη ροπή χαμηλά χωρίς να χάσεις ιδιαίτερα στα ψηλά και αλλάζει τελείως συμπεριφορά μετά.. ;)
Τη γραμμικότητα των εν σειρά δεν την αποκτάει σε καμία περίπτωση αλλά γίνεται πιο ελαστικό χαμηλά σε σχέση με μαμά.
Το πόσο χρεώνει ο καθένας Κοσμά και πόσο κοστολογεί αυτά που έχει κάνει στο μηχανάκι ή τι φοράει επάνω είναι στην κρίση του καθενός.
Όλοι ξέρουμε οτι τα έξτρα δεν τα πληρώνεσαι εύκολα στην πώληση αλλά οταν έχεις ρίξει ενα σκασμό λεφτα δεν το χαρίζεις, εκτός και καίγεσαι να το δώσεις...
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, πραγματικά είναι σαν πιλοτήριο αεροσκάφους (μαχητικού)
Είχα το dorsoduro 750, και ο V2 στις χαμηλές είχε σκορτσαρισματα, έχει κι αυτό;
Εγω που ήθελα ένα τουριστικό κατέληξα στο 3κ tiger1050 μόνο και μόνο για τον γραμμικό κινητήρα
Όλα τα v2 Rotax που φορνάμε έχουν σκορταρίσματα χαμηλά για τα γρανάζωματα που ερχονται μαμά. Με πιο κοντό γρανάζωμα λύνεται σε μεγάλο βαθμό και αν θες να πας πιο βαθειά έχει αναλυθεί στο αμερικάνικο φόρουμ με αλλαγή χρονισμού πως μεταφέρεις τη ροπή χαμηλά χωρίς να χάσεις ιδιαίτερα στα ψηλά και αλλάζει τελείως συμπεριφορά μετά.. ;)
Τη γραμμικότητα των εν σειρά δεν την αποκτάει σε καμία περίπτωση αλλά γίνεται πιο ελαστικό χαμηλά σε σχέση με μαμά.
Το πόσο χρεώνει ο καθένας Κοσμά και πόσο κοστολογεί αυτά που έχει κάνει στο μηχανάκι ή τι φοράει επάνω είναι στην κρίση του καθενός.
Όλοι ξέρουμε οτι τα έξτρα δεν τα πληρώνεσαι εύκολα στην πώληση αλλά οταν έχεις ρίξει ενα σκασμό λεφτα δεν το χαρίζεις, εκτός και καίγεσαι να το δώσεις...
Νομίζω με το γρανάζωμα λυνεται σε μεγάλο βαθμό το σκορτσάρισμα.
Ειδικά αν πας σε 15άρι μπροστά, εξαλείφεται σχεδόν τελείως και γίνεται και κανίβαλος το μηχανάκι.
Τώρα για τα υπόλοιπα, εγώ θα συμφωνήσω με όλους τους προλαλήσαντες.
Ναι, στην εποχή του δεν πούλησε. Γιατί; Πολλοί λόγοι. Ηταν και τα φόρα τότε στα ντουζένια τους και ότι έγραφε κάποιος διογκωνόταν. Θυμάμαι ιστορία ενός μονο ατόμου στο mybike που θεωρώ πως στοίχισαν στο μοντέλο την μισή κακή του φήμη. Του έτυχαν ΟΛΑ, σε κοντινό διάστημα, και χωρίς να υπάρχουν λύσεις απο την εταιρία ή την κοινότητα. Τι τα θες...
Σημερα πάντως είναι μια καλή επιλογή για συνειδητοποιημένο που και ξέρει τι ψάχνει και δεν θέλει να ξοδέψει πολλά λεφτά.
Προσωπικά πήρα το δευτερο μου Caponord πέρσι, για να το κρατήσω όσο πάει. Για έναν απλό λόγο. Αν είσαι κοντά δύο μέτρα και 100φέυγα κιλά, δεν υπάρχουν μοτοσυκλέτες σε τέτοιες τιμές να σε χωρέσουν και να γουστάρεις, σε αυτό το budget. Πρέπει να δώσεις τα διπλά. Σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν Varadero και Caponord και Vstrom 1000 1η γενιά και TDM 900 απο τα πρώτα. E...μεταξύ των παραπάνω, καλύτερο το Capo. ;)
-
Θα ξεχάσω αυτά που ήξερα, υπάρχει κάποιος με shiver 750 εδώ να μου λύση μία απορία;
Μιλούσα μσ ένα φίλο που είχε ένα shiver 750 του 2011 και επιμένει ότι είχε ένδειξη ταχυτήτων στο μαμά κοντέρ, και του λέω ότι η μόνη διαφορά που έχει από το dorsoduro 750 είναι ότι το shiver 750 δείχνει και την εξωτερική θερμοκρασία, ναι μου λέει ο φίλος αλλά εγώ θυμάμαι ότι έδειχνε και τις ταχύτητες, όχι του λέω το μπερδεύεις με το πράσινο λαμπάκι της νεκράς, όχι μου απαντά θυμάμαι όταν πάταγα συμπλέκτη ότι έβγαζε μια παύλα και μετά 1η 2α 3η κοκ. Βοηθήστε με γιατί θα το χάσω το μυαλό μου
Μιλάμε πάντα για το shiver 750
-
Οπως στα έλεγε ο φίλος σου είναι.
Εχει και gear indicator και δείκτη θερμοκρασίας. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω βέβαια σε αυτά τα μηχανάκια είναι γιατί δεν έβαζαν και δείκτη βενζίνης.
Πολύ πιο χρήσιμη πληροφορία από τα άλλα δύο.
-
Θα ξεχάσω αυτά που ήξερα, υπάρχει κάποιος με shiver 750 εδώ να μου λύση μία απορία;
Μιλούσα μσ ένα φίλο που είχε ένα shiver 750 του 2011 και επιμένει ότι είχε ένδειξη ταχυτήτων στο μαμά κοντέρ, και του λέω ότι η μόνη διαφορά που έχει από το dorsoduro 750 είναι ότι το shiver 750 δείχνει και την εξωτερική θερμοκρασία, ναι μου λέει ο φίλος αλλά εγώ θυμάμαι ότι έδειχνε και τις ταχύτητες, όχι του λέω το μπερδεύεις με το πράσινο λαμπάκι της νεκράς, όχι μου απαντά θυμάμαι όταν πάταγα συμπλέκτη ότι έβγαζε μια παύλα και μετά 1η 2α 3η κοκ. Βοηθήστε με γιατί θα το χάσω το μυαλό μου
Μιλάμε πάντα για το shiver 750
Έχει και το έχουμε ψάξει αν γίνεται και στο dorso αλλά δεν γίνεται.. μάλιστα πάνω στο φιλτροκουτι έχει τη φυσα για την εξωτερική θερμοκρασία,αλλά δεν πάει πουθενά,έχει και θέμα αντίστοιχο στην ενότητα του dorso
-
Ευχαριστώ πολύ δεν το είχα προσέξει, το θέμα είναι ότι έχασα το στοίχημα 😢