0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Είναι να απορείς πραγματικά ...
« - : Δεκέμβριος 09, 2009, 11:09:35 μμ »
Είναι να απορείς πραγματικά τη σήμερον ημέρα όπου η επικοινωνία και η μεταφορά της πληροφορίας γίνονται ταχύτατα γιατί ορισμένοι συνεχίζουν να συμπεριφέρονται με νοοτροπία άλλων δεκαετιών.

Προ καιρού αγόρασα από το internet ένα gps garmin καθώς το βρήκα σε τιμή έως και 50 % πιο φτηνό από την τιμή που το έδιναν τα καταστήματα εδώ. Αφού το χρησιμοποίησα κάποιες μέρες είπα να αναβαθμίσω το λογισμικό του μέσω του επίσημου site. Μετά το update έφαγε κάποιο κόλλημα και δεν κατάφερα να το λειτουργήσω ούτε με την προσθήκη sd κάρτας. Προφανώς κατά την αφαίρεση από την θύρα usb κάτι σβήστηκε.

Αναζητώντας λύση απευθύνθηκα στον εισαγωγέα της garmin στην Ελλάδα. Μετά από επίσκεψη στο κατάστημα του με ενημέρωσε φυσικά ότι θα μου το φτιάξει αφού πληρώσω ένα ποσό. Εντάξει λέω μ@λ@κία έκανα θα την πληρώσω. Μετά όμως με ρώτησε από που το αγόρασα. Όταν του ανέφερα το eshop μου απάντησε ότι δεν το αναλαμβάνει γιατί δεν το έχω αγοράσει από αυτόν ούτε από συνεργάτη του. Στην ερώτηση μου τι να κάνω μου απάντησε ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας.

Εμμέσως του επεσήμανα τα δικαιώματα του καταναλωτή σε σχέση με την υποστήριξη από τον προμηθευτή και τον εισαγωγέα, ανεξάρτητα από το από που αγοράστηκε η συσκευή. Δυστυχώς δεν φάνηκε να αλλάζει γνώμη. Περιττό να αναφέρω ότι αν μπεις εκεί μέσα και το μηχάνημα σου κοστίζει κάτω από 1000 € σε κοιτάζουν σαν κακομοίρη.

Στη συνέχεια απευθύνθηκα στο eshop του εξωτερικού. Έλαβα απάντηση μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες ότι θα με καλύψουν αντικαθιστώντας τη συσκευή ή έστω επιδιορθώνοντας την, απλώς θα έπρεπε να τους τη στείλω.

Mail έστειλα και στη garmin europe αναφέροντας το πρόβλημα. Μου απάντησαν μέσα σε 24 ώρες με ένα μακροσκελές mail προτείνοντας μου λύσεις. Μέχρι και το πως γίνεται το master reset μου εξήγησαν βήμα προς βήμα, παρακαλώντας με να τους απαντήσω ποια θα είναι η έκβαση για να δουν ποια λύση θα δώσουν στο πρόβλημα μου.

Μη θέλοντας να βάλω άλλο χέρι στη συσκευή φοβούμενος τα χειρότερα και με τη βοήθεια του internet ανακάλυψα ένα παλληκάρι που είναι για τα garmin, ότι ο Bill για τα Aprilia. Μετά από επίσκεψη στο χώρο του τα ελλείποντα αρχεία αποκαταστάθηκαν, προστέθηκαν νέοι χάρτες με τις τελευταίες ενημερώσεις για ρανταρ, points of interest κλπ. Πιο καλό και από καινούριο έγινε.

Μετά από όλα αυτά είναι να αναρωτιέσαι. Γιατί το eshop χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά αμέσως προσφέρθηκε να με βοηθήσει ? Γιατί κάποιος κύριος Taylor από τη μακρινή Αγγλία έφαγε το απόγευμα του απαντώντας σε ερωτήσεις χωρίς να έχει πάρει δεκάρα τσακιστή ? Γιατί ο τρίτος μη εξουσιοδοτημένος με βοήθησε τόσο πρόθυμα ? Ενώ ο επίσημος δεν ασχολήθηκε καν αφου δεν αγόρασα τη συσκευή από αυτόν γιατί έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας του .....

Συγνώμη κύριε επίσημε αντιπρόσωπε αλλά έχει ήδη φύγει ευχαριστήρια επιστολή προς τη Garmin Europe (για το ενδιαφέρον που έδειξε) στην οποία επίσης αναφέρεται η δυσαρέσκεια μου προς την "υποστήριξη" από τον "επίσημο" στη χώρα μας. Επίσης θα μεταφέρω τα καλύτερα λόγια για εσάς σε φίλους και γνωστούς και μάλλον δεν θα ξαναπεράσω ούτε απέξω από το μαγαζάκι σας ...

Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω μη έχοντας χρόνο να ασχοληθώ με συνηγόρους και Γενικές Γραμματείες Καταναλωτή αν και θα έπρεπε γιατί αυτή πρέπει να είναι η πολιτική του δυσαρεστημένου καταναλωτή ....



*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Είναι να απορείς πραγματικά ...
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 10, 2009, 12:09:33 πμ »
Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας, χρήσιμη η ενημέρωση.

Πολύ καλά το χειρίστηκες και αποτελεσματικά.  :kalo:

(..μαύρο στον Μαυρογιαλούρο..)

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Είναι να απορείς πραγματικά ...
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 10, 2009, 12:42:46 πμ »
Γι'αυτο παει κατα διαολου ο επαγγελματισμος σε αυτη τη χωρα  :mlk :mlk :mlk :mlk

Να κλεισουν ολοι...........να παν'αλλου.......... :psdof:


Παντως 2 γνωστοι μου ειχαν προβλημα με την ποιοτητα αγαθων απο το eshop και τραβηχτηκαν αρκετα με αλλαγες στις αλλαγες μεχρι να βρουν ακρη....

Καποτε ψωνιζα κι εγω απο εκει αλλα τωρα......μακρυα κι αγαπημενοι

τουλαχιστον απο ebay θα αναλωσει ο πωλητης την ζωη του την ιδια μεχρι να μεινω ικανοποιημενος

Και μπραβο του  :kalo:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης