Όπως κάθε χρόνο , έτσι και φέτος το μεγάλο πανυγύρι της μοτοσυκλέτας γίνεται στο Μιλάνο , και κάθε κατασκευαστής που σέβεται το όνομα του έχει την ευκαιρία να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά και να τραβήξει το ενδιαφέρον των πελατών . :ohyes:
Η bmw προχωράει σε αισθητική αναβάθμιση των gs1200 βάζει στην αγορά μία έκδοση με την ονομασία rally ενώ παράλληλα παρουσιάζει μια έκδοση gs στα 310 cc . :ohmy:
Η Yamaha κάνει εντύπωση και προκαλεί , με το νέο concept που λέγεται t7 . Ελαφρύ δικύλινδρο 700cc με σαφή χωμάτινο προσανατολισμό . :kalo:
Η ktm παρουσιάζει τα θηρία της , και το νέο απίστευτα φουτουριστικό νέο 1290 με τα φώτα βγαλμένα από ταινία επιστημονικής φαντασίας .
Για τους υπόλοιπους δεν έχω ακομα εικόνα , μιας και δεν έχω προλάβει ακομα να δω τι παρουσιάζουν ( λόγο έλλειψης χρόνου ) :thnk:
μόνο για μας έχω εικόνα με τα νέα aprilia dorso & shiver 900cc .
Θα ακολουθήσουν φωτό , αλλά το θέμα είναι πιο πολύ για γενική κουβεντούλα πάνω στα νέα μοντέλα που βλέπουμε .
Η δική μου η αίσθηση μέχρι στιγμής , είναι ότι νιώθω ως κάτοχος aprilia σαν το φτωχό συγγενή της έκθεσης ...
πράματα και θάματα από τους άλλους κατασκευαστές , πολλές φορές και μόνο για να να εντυπωσιάσουν χωρίς πρακτική χρησιμότητα ,
και μεις με ένα dorso & shiver με μοτέρ συναρμολόγηση ότι είχε περισσέψει από τα απούλητα 1200 :h22:
FAR το BMW που έβαλες είναι το ADVENTURE οχι το Rallye το οποίο ομολογώ οτι άνετα έπαιρνα αν είχα χρήματα. Παλι έσκισε η ΒΜW στην συγκεκριμένη κατηγορία. Πέρα απο αυτό όσον αφορά την Aprilia όπως είπωθηκε πιο πανω "Νιώθω σαν τον φτωχό συγγενή".
BMW, ΚΤΜ και Ducati έχουν ξεφύγει, βγάζουν φοβερά μηχανάκια (ή ανακατέβουν τα απομεινάρια της αποθήκης με νέο desing και μπόλικο lifestyle) και το κυριότερο, καλύπτουν όλο και περισσότερες κατηγορίες σε όλο το φάσμα κυβικών. Τιμολογιακά βέβαια είναι αλλού. Βέβαια όλα αυτά δεν αφορούν τους (υπόλοιπους) Ευρωπαίους, Αμερικανούς και Ασιάτες...
Η Αprilia δεν ακολουθεί και ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω το γιατί :thnk:
Ducati multistrada 950 Red: τιμή επί Ιταλικού εδάφους 13.940 D multistrada 950 Star White Silk:τιμή επί Ιταλικού εδάφους 14.140 ..... ;) :bye: (https://s11.postimg.org/ok2gspuyb/950.jpg)
Ανεστη ακομα και τον παλαιολιθικο boxer η BMW τον εχει εξελιξει οσο γινεται και οσο αντεχει ομως. Οσον αφορα τα κοκοψινια ειναι αρκετα παραπανω απο την βασικη εκδοση και μην ξεχνας οτι μιλαμε για ενα μοντελο που ηδη κυκλοφορει και το βελτιωσανε οχι για καινουργιο μοντελο. Ειδα και την Aprilia ρε φιλε που εφτιαξε ενα μηχανακι απο το μηδεν στην κατηγορια με καινουργιο κινητηρα και παλι δεν καταφερε να κανει την διαφορα περα απο τις αναρτησεις ωστε να παρει μια μεριδα στην μεγαλυτερη κατηγορια της αγορας. KTM και DUCATI κανουν επισης παρτυ ρε σεις κσι η Aprilia κοιμαται τον υπνο του δικαιου βγαζοντας τι; Το Shiver και το Dorso με 900 κυβικα.ΟΥ-Α-ΟΥ να πουμε!Εβρεξαν το βρακακι τους οι αλλοι απο τον φοβο τους. Μεγαλη απογοητευση για αλλη μια φορα. Εκτος αν μπουμε στην λογικη των fan-boys οποτε ενταξει μαμησε η Aprilia.
Και εκεί που μαμησε με τα v4, πούλησε σαν τρελή. Ή πούλησε το παλιό caponord για να πουλήσει το νεο H aprilia είναι ένα πολύ μικρό εργοστάσιο για να μπορεί να βγάζει κάθε χρονιά ένα νέο μοντέλο και να απαξιωνει το παλιό, όπως έκανε πχ η ΚΤΜ. Αυτό που πουλάει όμως ειναι το μάρκετινγκ και εκεί η piaggio βλέπει ότι η μάρκα δεν τραβάει ;)
Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα. Αυτη η ρουφιαννα η Piaggio φταιει για ολα! Αφου δεν θελει να ασχοληθει με μηχανες τι στο καλο ηθελε να παρει την Aprilia ρε γαμωτο; Δεν λεω να βγαζει καθε χρονο νεο μοντελο αλλα οταν βγαζει ας το βγαζει καλο και το RSV4 ειναι η αποδειξη οτι μπορει να το καταφερει.
αν ηθελε να πουλησει θα μπορουσε να βρει ενα σοβαρο 650 μονοκυλινδρο μοτερ,δικο της η δανεικο,να το κουμπωσει σε ενα on.off ,σε ενα motard και σε ενα all rounder και να παρει μεγαλο μεριδιο της αγορας. καλο μοτερακι+σχεδιαση aprilia+περιφεριακα, ποιος θα ελεγε οχι? κανεις δεν ζητησε να βγαλει καθε χρονο νεο μοτερ και νεα μοντελα. αλλα πλεον κραταει 10ετια το κεθε μοντελο κ αυτο με αλλαγες στους χρωματσιμους και στα αυτοκολλητα. παλι καλα που εχει και το rsv4,οπως ξαναγραφτηκε,και κραταει τα προσχηματα.
αυτη ειναι απλά η αποψη μου,χωρις να εχω σπουδασει μαρκετινγκ και χωρις να ξερω τα ενδοαιτερικα της καθε εταιριας,απλος αγοραστης.ημουν... :P
Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα.
Το παλιό caponord πουλάει ως μεταχειρισμένο σαν ένα από τα καλύτερα value for money (για μένα είναι το τοπ). Κ το νέο πιστευω θα πουλήσει όταν θα έρθει η ώρα.
Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα.
Το παλιό caponord πουλάει ως μεταχειρισμένο σαν ένα από τα καλύτερα value for money (για μένα είναι το τοπ). Κ το νέο πιστευω θα πουλήσει όταν θα έρθει η ώρα. (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Σαν μεταχειρισμενο δεν θα βρισκεις παντως να αγορασεις μιας και εφοσον λιγοι το πηραν χαχα. Θα πουλησει μονο αν ριξει την τιμη και μετα ειναι μια "συμφερουσα" αγορα. Λιγο παραπανω να εδινε βαση στον κινητηρα ωστε να ειχε πχ καλυτερη καταναλωση μετα μια σωστη προωθηση ηθελε και θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι. Ανεστη μονο κολλημενος δεν ειμαι με GS μιας και κραζω συνεχεια αυτο που αντίπροσωπευει(επιτυχια λογω marketing) αλλα οταν μια εταιρια βγαζει κατι καλο πρεπει να το παραδεχομαστε ρε φιλε. Οσον αφορα τον κινητηρα ξαναλεω τον εχει εξελιξει οσο δεν παει αλλο πια εδω και 2-3 χρονια νομιζω με το τελευταιο μοντελο και δε νομιζω να τον εξελιξει αλλο λογω των αναγκων της κατηγοριας. Και το multistrada εχει ενα σκασμο αλογα αλλα δε νομιζω οτι ειναι on-off μηχανακι δαυτο πια.
Συμφωνω οτι για καποιον που θελει ενα καθαρο on-off δεν χρειαζονται 160 αλογα..η ktm επανηλθε λεει στα καθαρα με το 1090r στα 125 αλογα ,καταργοντας το 1050 κ το 1190 που ειχαν προσανατολισμο προς το χωμα κ ανανεωσε το 1290.. .
Θοδωρε μια χαρα ειναι ο boxer, εμενα δεν με συγκινει ομως, αυτο που εννοω ειναι οτι λετε για την φτωχη aprilia που δεν εβγαλε
καινουργιο κινητηρα παλι και ανακατεψε την σουπα και μπλα μπλα.......
Ενω για την BMW μουγκα στην στρουγκα, εχετε καταπιει ταμπελα με μονοδρομο, που δουλευει το ιδιο στυλ κινητηρα ολα αυτα
τα χρονια ;; Και ξανα μανα ρωταω αλλαξε τιποτα μπιελες, στροφαλα, πιστονια, καπακια, γραναζια κ.λ.π. γενικα να παρουσιασει
κατι νεο σε μοτερ ;;; Που εχει το χρημα, τα μεσα, το κοινο και ολα τελος παντων !!! Εεε ;;; :)
Μπερδεύεσαι μου φαίνεται Ανέστη.... Μιλάμε για την εταιρεία που έχει 4κ εν σειρά (s1000RR, R, XR) που γαμάνε, 6κ σε τουριστάδικα και power cruiser, 2κ σε ον οφ, στρητ, boxer σε ένα κάρο μοντελα, ονοφ, χιπστερ, τουριγνκ, σπορτουρινγκ, naked, νεα σειρά 300αρια made in india για τσαμπέ, μέγκα σκουτερ... Της πουτάνας γίνεται ρε συ, και από μοτέρ και από μοντέλα. Ducati και KTΜ το ίδιο, ίσως με λιγότερα διαφορετικά μοτέρ αλλά με φαντασία στο design και στο μάρκετινγκ. Τα νέα husqvarna τα έχετε δει???
Και η Aprilia έχει μείνει με ένα ανταγωνιστικό μοτέρ V4 σε 2 (ολογράφως ΔΥΟ) μοτοσυκλέτες και αρκετά value for money μεταχειρισμένα :D :D :P :P Μακάρι τα 900αρια να είναι καλά μηχανάκια, με σωστή τιμή για να πουλήσουν....
Τόσα ενδιαφέροντα μοτέρ ρε φίλε και να μην κάνουν τπτ????? :thnk:
Να.κάνω τον δικηγόρο του φτωχού συγγενή ? Θα τον κάνω.
Βρε κουτα, η πιατζιο ξέρει τι κάνει. Αφήνει τους βησιγοτθους( BMW) και τους.οστρογοτθους(κτμ) αλλά και τις λοιπές δυνάμεις του.άξονα duc και jap να βγάλουν τα νέα κακάσχημο μοντέλα τους, οπότε το καπο θα τα.κερδίσει λόγω ομορφιάς.
Γιατί το νέο gs και το νέο ktm είναι λίγο......πως να το πω.....ιδιαίτερα στην εμφάνιση.
ΕΠΙΣΗΣ όλοι λέγατε ότι τα 130 άλογα του καπο δεν φτάνουν....τι κάνουν τώρα οι γερμαναραδες? Μειώνουν λέει τα άλογα γιατί λέει ότι με τριβαλιτσο δε χρειάζεσαι 180 άλογα τροχό γιατί ξεκολλανε στην autobahn, άλλωστε και στο χώμα τα 180 άλογα δεν ξεκινάνε λέει....απλά σκάβουν.
Πόσο χαζοί θεέ μου.
Να μιλήσουμε λίγο και για τα μοντέλα δεκαετίας με τον 750 κινητήρα? Ποιος καθιέρωσε τους πολλαπλούς χάρτες, το ride by wire που δεν άρεσε λέει στον κόσμο γιατί ήθελαν ντιζα όλοι οι παγκόσμιοι, για να νιώθουν τους ίππους... Βρε ουστ.
Τελικά όταν η πιατζιο έφτιαχνε μηχανάκια και βετεσσερα με aprc όλοι οι γοτθοι και οι ξεπουλημενοι σε αυτους( duc) ζούσαν στα κλαδιά των.δέντρων.
Κάντε λίγο υπομονή δύο χρονάκια έμειναν μέχρι να αλλάξει η δεκαετία.
ΥΓ ούτως ή άλλως και τώρα να έβγαζε μηχανάκια μήπως έχουμε χρήμα.να το αγοράσουμε ?
ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
Μπερδεύεσαι μου φαίνεται Ανέστη.... Μιλάμε για την εταιρεία που έχει 4κ εν σειρά (s1000RR, R, XR) που γαμάνε, 6κ σε τουριστάδικα και power cruiser, 2κ σε ον οφ, στρητ, boxer σε ένα κάρο μοντελα, ονοφ, χιπστερ, τουριγνκ, σπορτουρινγκ, naked, νεα σειρά 300αρια made in india για τσαμπέ, μέγκα σκουτερ... Της πουτάνας γίνεται ρε συ, και από μοτέρ και από μοντέλα. Ducati και KTΜ το ίδιο, ίσως με λιγότερα διαφορετικά μοτέρ αλλά με φαντασία στο design και στο μάρκετινγκ. Τα νέα husqvarna τα έχετε δει???
Και η Aprilia έχει μείνει με ένα ανταγωνιστικό μοτέρ V4 σε 2 (ολογράφως ΔΥΟ) μοτοσυκλέτες και αρκετά value for money μεταχειρισμένα :D :D :P :P Μακάρι τα 900αρια να είναι καλά μηχανάκια, με σωστή τιμή για να πουλήσουν....
Τόσα ενδιαφέροντα μοτέρ ρε φίλε και να μην κάνουν τπτ????? :thnk:
Μαλλον σε μπερδεψα η μπερδευτηκες εσυ Γιωργο :P
Ξερω πολυ καλα και τι αλλα μηχανακια βγαζει η ΒMW, για το GS μιλαω και τον BOXER κινητηρα :ohyes: και μονον για αυτον ;)
Να.κάνω τον δικηγόρο του φτωχού συγγενή ? Θα τον κάνω.
Βρε κουτα, η πιατζιο ξέρει τι κάνει. Αφήνει τους βησιγοτθους( BMW) και τους.οστρογοτθους(κτμ) αλλά και τις λοιπές δυνάμεις του.άξονα duc και jap να βγάλουν τα νέα κακάσχημο μοντέλα τους, οπότε το καπο θα τα.κερδίσει λόγω ομορφιάς.
Γιατί το νέο gs και το νέο ktm είναι λίγο......πως να το πω.....ιδιαίτερα στην εμφάνιση.
ΕΠΙΣΗΣ όλοι λέγατε ότι τα 130 άλογα του καπο δεν φτάνουν....τι κάνουν τώρα οι γερμαναραδες? Μειώνουν λέει τα άλογα γιατί λέει ότι με τριβαλιτσο δε χρειάζεσαι 180 άλογα τροχό γιατί ξεκολλανε στην autobahn, άλλωστε και στο χώμα τα 180 άλογα δεν ξεκινάνε λέει....απλά σκάβουν.
Πόσο χαζοί θεέ μου.
Να μιλήσουμε λίγο και για τα μοντέλα δεκαετίας με τον 750 κινητήρα? Ποιος καθιέρωσε τους πολλαπλούς χάρτες, το ride by wire που δεν άρεσε λέει στον κόσμο γιατί ήθελαν ντιζα όλοι οι παγκόσμιοι, για να νιώθουν τους ίππους... Βρε ουστ.
Τελικά όταν η πιατζιο έφτιαχνε μηχανάκια και βετεσσερα με aprc όλοι οι γοτθοι και οι ξεπουλημενοι σε αυτους( duc) ζούσαν στα κλαδιά των.δέντρων.
Κάντε λίγο υπομονή δύο χρονάκια έμειναν μέχρι να αλλάξει η δεκαετία.
ΥΓ ούτως ή άλλως και τώρα να έβγαζε μηχανάκια μήπως έχουμε χρήμα.να το αγοράσουμε ?
ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...
Έχει μείνει πολύ πίσω η aprilia, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν έχει και θέληση για νέα μοντέλα, έστω με τα υπάρχοντα μοτέρ. Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
O boxer είναι για τα μπάζα, εκτός για αυτούς που θέλουν το χαμηλό δούλεμα του (αυτό είναι το προτέρημα του). Α, κ το σέρβις που μπορείς να αλλαξεις μπιελες χωρίς να βγάλεις μοτέρ (αλλά λυνεις ολόκληρο το μηχανάκι για αλλαγή συμπλέκτη). H aprilia ότι κ να είχε στην γκάμα της δεν θα πουλούσε. Για το μάτι θα ήταν μόνο κ να ικανοποιήσει τους λιγοστούς οπαδούς της. Εδώ με RSV k tuono στο τοπ 3 όλων των συγκριτικών κ πάλι τα κοιτάνε με μισό μάτι.
Κοσμά δεν συμφωνώ για τον boxer, μία χαρά μοτέρ είναι για τα μηχανάκια που κινεί. Και γκάζι, και ροπές και χαμηλή κατανάλωση! Για το δεύτερο που λες, δεν είπαμε ότι θα γίνουν τα μηχανάκια αύριο και θα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Θέλει δουλειά και υπομονή. Για σκέψου πως ήταν η ducati πριν 15 χρόνια... Και κάτι τελευταίο. Μου ήρθε στον δρόμο. Futura με το v4 μοτέρ και ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Τεχνολογία υπάρχει...
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κοσμά δεν συμφωνώ για τον boxer, μία χαρά μοτέρ είναι για τα μηχανάκια που κινεί. Και γκάζι, και ροπές και χαμηλή κατανάλωση!
Γκάζι δεν έχει. Ροπή έχει χαμηλά οκ, αλλά δεν ξεμπαζωνει. Κατανάλωση χαμηλή μόνο εάν έχεις χαμηλες στροφές. Φυσικά δεν ειναι κακό αυτό, απλα λεω. Οδήγησε ενα 1190 ΚΤΜ και θα καταλάβεις. Ολα τα παραπανω, εφόσον φυσικά η συζητηση εχει να κάνει με το έτος 2016. Απλά η BMW πουλάει ;)
Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
Οτι και να σου βγαλει θα σου φταιει παντα κατι , γιατι ;;; γιατι ειναι aprilia
Ενω το bmw οχι σκραμπλερ οχι χιπστερ και χαμστερ να σου βγαλει :P θα σου αρεσει ;)
υ.γ. το επομενο μοντελο του boxer θα το βγαλουν με αλυσογραναζα :tez: εκει να δεις γελια :lol%
δεν λεω κατι αλλο γιατι θα με παρουν στο κυνηγι οι Γερμανοι :P
The 250bhp RSV4 FW GP! We're awaiting full details, but as far as we can tell it uses a motor similar to the last pneumatic valved WSB bike and the likewise valved GP machine from 2015, a hybrid of both perhaps. But two large numbers and an addition is the big news - that 250bhp and the 100,000+ Euros asking price - and you get a technician whenever you take it on track!
Ανεστη το BMW όταν έχει 5η μέσα στο σασμαν, το caponord μας έχει 3η για να μπορέσει να ακολουθήσει σωστά. Το έχω δει live αυτό, εξού και η πιο μικρή κατανάλωση του. Ψηλά κρεμάει, και στην εθνική (όταν κουμπωσουν ολα την τελευταία ταχύτητα) καίει.
και μεσα σ΄ όλο αυτό πετάγεται και η Zongshen με το RX 450 ENDURO, λέει, και με 900 dolars το παίρνεις και το αναφέρω γιατί στο πλάνο της λέει η εν λόγω εταιρεία έχει την κυκλοφορία ενός ίδιου με 900 ή 1200 κυβικά έως το 2020 :bye: https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y (https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y)
Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
Οτι και να σου βγαλει θα σου φταιει παντα κατι , γιατι ;;; γιατι ειναι aprilia
Ενω το bmw οχι σκραμπλερ οχι χιπστερ και χαμστερ να σου βγαλει θα σου αρεσει ;)
υ.γ. το επομενο μοντελο του boxer θα το βγαλουν με αλυσογραναζα :tez: εκει να δεις γελια %
δεν λεω κατι αλλο γιατι θα με παρουν στο κυνηγι οι Γερμανοι
Εγώ προσωπικά δεν θα αγοράσω τίποτα καινούργιο, είναι όλα πολύ ακριβά πλέον. Κάποιος όμως που σκάει ένα κάρο λεφτά, θα κοιτάξει να πάρει το καλύτερο. Τώρα εάν θα είναι BMW, DUCATΙ ή ΚΤΜ δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα είναι Aprilia. Γιατί έχει μείνει πίσω. Σε όλα εκτός από το V4. Και τώρα που πήραν μπρος και οι Γιαπωνέζοι και βγάζουν σοβαρά μηχανάκια και εκεί, δεν ξέρω τι θα γίνει. Είπαμε, τίμια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ τα Aprilia αλλά μέχρι εκεί... Και επειδή με μπερδεύεις, μπορείς να μου εξηγήσεις ποιό GS έχει χειρότερο μοτέρ από ποιό Capo? Γιατί εγώ νομίζω ότι από το 2008 και μετά το GS είναι τουλάχιστον ισάξιο του Capo 1000, το δε 1200LC καλύτερο του Capo 1200. Τα τελευταία δύο δεν τα έχω οδήγησει όμως οπότε δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το τι αίσθηση σου αφήνουν. Επειδή είχα Capo για 5 χρόνια και έγραψα κοντά 80000χλμ, σου λέω ότι το μοτέρ του δεν μου άρεσε τόσο. Χαμηλά και μεσαία ήταν, αν όχι το πιο ψόφιο, από τα πιο ψόφια V2 της κατηγορίας ( κορυφή vstrom 1000) ενώ ψηλά δεν ήταν είχαν κάποια διαφορά σε δύναμη.
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ανεστη το BMW όταν έχει 5η μέσα στο σασμαν, το caponord μας έχει 3η για να μπορέσει να ακολουθήσει σωστά. Το έχω δει live αυτό, εξού και η πιο μικρή κατανάλωση του. Ψηλά κρεμάει, και στην εθνική (όταν κουμπωσουν ολα την τελευταία ταχύτητα) καίει.
Λοιπον να ξεκαθαρισω κατι, δεν λεω οτι ειναι κακο το GS ειναι μια αξιολογη μηχανη με τα υπερ της και τα κατα της οπως ολες , επισης
υπερτιμημενη λογω της εταιρειας ομως :ohyes: ( αυτο το μπλε ασπρο σηματακι τα κανει ολα )
Προσωπικα δεν θα την αγοραζα και λεφτα να ειχα, θα πηγαινα σε κατι που με φτιαχνει στο ματι και στο δουλεμα πρωτα απο ολα
Κοσμα μπορει να εχεις δικιο, εγω παλι το εχω ζησει live να μην μπορει να με φτασει ουτε στην εκκινηση ουτε στην τελικη
ειδικα οταν ειχα δοκιμασει το 16αρι μπροστα ( στις εκκινησεις )
Εχω οδηγησει και το GS και το RT με boxer κινητηρες :P μηχανες φιλων και οι δυο, οχι μια και δυο φορες :cl%
Εγώ προσωπικά δεν θα αγοράσω τίποτα καινούργιο, είναι όλα πολύ ακριβά πλέον. Κάποιος όμως που σκάει ένα κάρο λεφτά, θα κοιτάξει να πάρει το καλύτερο. Τώρα εάν θα είναι BMW, DUCATΙ ή ΚΤΜ δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα είναι Aprilia. Γιατί έχει μείνει πίσω. Σε όλα εκτός από το V4. Και τώρα που πήραν μπρος και οι Γιαπωνέζοι και βγάζουν σοβαρά μηχανάκια και εκεί, δεν ξέρω τι θα γίνει. Είπαμε, τίμια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ τα Aprilia αλλά μέχρι εκεί... Και επειδή με μπερδεύεις, μπορείς να μου εξηγήσεις ποιό GS έχει χειρότερο μοτέρ από ποιό Capo? Γιατί εγώ νομίζω ότι από το 2008 και μετά το GS είναι τουλάχιστον ισάξιο του Capo 1000, το δε 1200LC καλύτερο του Capo 1200. Τα τελευταία δύο δεν τα έχω οδήγησει όμως οπότε δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το τι αίσθηση σου αφήνουν. Επειδή είχα Capo για 5 χρόνια και έγραψα κοντά 80000χλμ, σου λέω ότι το μοτέρ του δεν μου άρεσε τόσο. Χαμηλά και μεσαία ήταν, αν όχι το πιο ψόφιο, από τα πιο ψόφια V2 της κατηγορίας ( κορυφή vstrom 1000) ενώ ψηλά δεν ήταν είχαν κάποια διαφορά σε δύναμη.
Ναι τα πραγματα εχουν ξεφυγει με τις τιμες και οι περισσοτεροι απο εμας δεν μπορουμε να ακολουθησουμε δυστυχως :(
Επισης Γιωργο και μονο που συγκρινεις 1200cc με 1000cc αυτο τα λεει ολα ;)
Οσο για το 1200 Capo τα εχουμε πει και αλλες φορες, οκ δεν ειναι το καλυτερο μηχανακι της κατηγοριας για διαφορους λογους
αλλα δεν ειναι και για πεταμα που καποιοι προσπαθουν να μας περασουν, μην τα ισοπεδωνουμε ολα :) :pray:
Ρε συ, δεν είπα εγώ ότι σε αγώνα dragster δεν είναι πιο γρήγορο το caponord. Είπα ότι για να ακολουθήσει τον ρυθμο μιας μοτο με boxer σε συγκεκριμένες συνθήκες που εσύ αναγκαστικά θα έχεις 3η ταχύτητα, αυτό θα έχει 5η. Το να τον περάσεις δεν είναι "ακολουθώ τον ρυθμό του" και μιλησα για την μικρή του κατανάλωση εξαιτίας αυτού του φαινομένου.
και μεσα σ΄ όλο αυτό πετάγεται και η Zongshen με το RX 450 ENDURO, λέει, και με 900 dolars το παίρνεις και το αναφέρω γιατί στο πλάνο της λέει η εν λόγω εταιρεία έχει την κυκλοφορία ενός ίδιου με 900 ή 1200 κυβικά έως το 2020 :bye: https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y (https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y)
900 κανει μονο το μοτερ,και μπορεις να το παραγγηλεις σκετο,μιας και το δανειζει σε πολλους αλλους κατασκευαστες.
Ρε συ, δεν είπα εγώ ότι σε αγώνα dragster δεν είναι πιο γρήγορο το caponord. Είπα ότι για να ακολουθήσει τον ρυθμο μιας μοτο με boxer σε συγκεκριμένες συνθήκες που εσύ αναγκαστικά θα έχεις 3η ταχύτητα, αυτό θα έχει 5η. Το να τον περάσεις δεν είναι "ακολουθώ τον ρυθμό του" και μιλησα για την μικρή του κατανάλωση εξαιτίας αυτού του φαινομένου.
Θα συμφωνήσω με τον Κοσμά διοτι αν εξαιρέσουμε τα V4 - RSV4 και Tuono υπάρχει το χάος.Περιμενα αυτό το μοτέρ να φορεθεί σε ενα shiver 1100 και να χτυπησει το BMW S1000XR και το naked S1000RR.Πριν αναλάβει η Piaggio την Aprilia εβλεπες τον Rotax στο Caponord στο Futura στο Falco και στο Tuono 2nd gen.Ελπίζω με το 900 να γίνει κάτι.Ειδωμεν.Επειδη λέτε για τον boxer.Οδηγησα το 1200rs και δεν τρελλαθηκα.Δεν θα το επαιρνα.Εκεινα τα moto που θα τα σκεφτομουν σοβαρα αν είχα τα χρήματα και τα εχω οδηγήσει είναι: 1)Triumph Speed Triple 1050s - ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ moto , 2) DUCATI MULTISTRADA 1200S, 3) KTM 1290 GT ABS γιατι οι ημιενεργητικες της WP είναι φοβερές και πάει απιστευτα γρηγορα μέσα στις Σερρες και κάνει ότι το Shiver μου με περισσότερα αλογα ροπή και οδηγική ευχαρίστηση αλλα μου φάνηκε σκληρό στο test drive μεσα στις Σερρες.Θέλω να οδηγήσω το 2017 και το DUCATI Monster 1200 γιατί είναι μηχανάρα και θέλω να έχω άποψη.Ψηφίζω Speed Triple γιατί είναι φοβερή μοτοσυκλέτα.Ελπίζουμε το Shiver 900 να είναι ανταγωνιστικό και προσιτό σε τιμή για να κάνει πωλήσεις
Πέρα από την πλάκα, το νέο μοτεράκι των 900cc, της πραγματικής του όμως ισχύος, όχι της ψόφιας, σε μηχανάκι στυλ MV Turismo Veloce στο υπάρχον setup του νέου Dorso, θα ήταν πραγματικά κάτι πολύ φρέσκο και νομίζω και εμπορικό. MV Turismo, Tracer, Versys 1000, XR, Multimixer 900, KTM 1090.. Όλοι έχουν βγάλει sport tourer και η Aprilia τίποτα... :( :( Αφού βλέπεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για κατηγορία με ανέσεις, ταξδιάρικη, αλλά χωρίς πολλές παραχωρήσεις στο παιχνίδι και την διασκέδαση, εσύ γιατί κοιμάσαι ακόμα;;;; Ή μήπως περιμένουν να μιλήσει ο ανταγωνισμός και μετά να απαντήσουν;