APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Byron στις Ιούλιος 30, 2007, 02:21:17 μμ
-
στο συγκριτικό που έχετε.....
Δεν μιλάω για το test αυτό καθ΄αυτό, αλλά στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι λάθος. Δυστυχώς δεν γίνεται και κάποια αναφορά στο κείμενο σχετικά με τις ιπποδυνάμεις και δημιουργείται άσχημη εντύπωση καθώς η ονομ. ιπποδύναμη με αυτή που αναφέρεται υπολείπεται κατά 33 άλογα !!!!!
Με μια πιο προσεκτική ματιά βλέπει κάποιος ότι έχει αντιγραφεί από λάθος η πραγματική ιπποδύναμη και ροπή του SpeedTriple, αλλά....
Επίσης στις αναρτήσεις αναφέρονται οι αναρτήσεις του απλού Tuono (οι οποίες έχουν όλες τις ρυθμίσεις και όχι μόνο Π και ΑΕ)
Sorry αλλά έπρεπε να στο πω...... :bye:
-
Και πολυ καλα εκανες...!!! :blus: :blus: :blus:
-
ο Δαίμων...! :psdof: ο Δαίμων του Τυπογραφείου... :P
-
ο Δαίμων...! :psdof: ο Δαίμων του Τυπογραφείου... :P
Προφανέστατα !!!! Οι συνομωσίες και οι σκοτεινές δυνάμεις που κατατρέχουν τα aprilia ξεπερνούν τα σενάρια των UFO στο Roswell και την 11/9 :pray:
Argi από περιέργεια. Τι άλογα έβγαλε το Factory ?
-
Καλημερα!!!
Ειναι πολλοι οι δαιμονες!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αν και απο την Aprilia μου ειχαν πει οτι το Factory ειχε δυναμομετρηθει στα 125 και κατι (???) αλλα στο δικο μας δυναμομετρο εδειξε σχεδον 115!!!
Φυσιολογικο νουμερο το οποιο ομως δε φανηκε στο δρομο γιατι οι θεοι δεν ειχαν βαλει το κοντο γραναζι που δινει η Aprilia με το μηχανακι...anyway το Factory ειναι πολυ καλο και πραγματικα θα μου λειψει οταν η εταιρια θα το αποσυρει απο την αγορα... :cry: :cry: :cry:
-
Φυσιολογικο νουμερο το οποιο ομως δε φανηκε στο δρομο γιατι οι θεοι δεν ειχαν βαλει το κοντο γραναζι που δινει η Aprilia με το μηχανακι...anyway το Factory ειναι πολυ καλο και πραγματικα θα μου λειψει οταν η εταιρια θα το αποσυρει απο την αγορα... :cry: :cry: :cry:
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δίνουν το μηχανάκι με το 15 και το 16 ως option. Με το 16 εκτός από μια θεωρητικά μεγαλύτερη τελική, δεν κερδίζεις τίποτα άλλο. Το αντίθετο μάλιστα. Και στις ρεπριζ μεταξύ των μοτο που συγκρίνατε αυτό φαίνεται ξεκάθαρα.
Εντύπωση μου έκανε το πόσο εκθειάσατε και τα φρένα του Ζ. Όχι επειδή τα θεωρήσατε καλύτερα από του Tuono (μπορεί όντως να είναι τόσο καλά), αλλά γιατί το Ζ φοράει άλλες δαγκάνες (Nissin) σε σχέση με τα φρένα που φοράνε τα top SS της Kawa (Tokico).
Τι εννοείς θα το αποσύρει; Με την έλευση του V4 εννοείς ;
:bye:
-
Φυσιολογικο νουμερο το οποιο ομως δε φανηκε στο δρομο γιατι οι θεοι δεν ειχαν βαλει το κοντο γραναζι που δινει η Aprilia με το μηχανακι...anyway το Factory ειναι πολυ καλο και πραγματικα θα μου λειψει οταν η εταιρια θα το αποσυρει απο την αγορα... :cry: :cry: :cry:
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δίνουν το μηχανάκι με το 15 και το 16 ως option. Με το 16 εκτός από μια θεωρητικά μεγαλύτερη τελική, δεν κερδίζεις τίποτα άλλο. Το αντίθετο μάλιστα. Και στις ρεπριζ μεταξύ των μοτο που συγκρίνατε αυτό φαίνεται ξεκάθαρα.
δεν έχει σχέση με τις προδιαγραφές για τα τεστ καυσαερίων?? κάτι τέτοιο θυμάμαι – ότι το 16άρι υπάρχει για να περνάει τα τεστ κ.λ.π.
-
δεν έχει σχέση με τις προδιαγραφές για τα τεστ καυσαερίων?? κάτι τέτοιο θυμάμαι – ότι το 16άρι υπάρχει για να περνάει τα τεστ κ.λ.π.
Τσού και με την καμμία. :bye:
Κάνοντας μια μαντεψιά (που μπορεί να είναι και μ@λ@κία) ίσως να φοράει το Mille 16, το οποίο όμως μπορεί να εκμεταλευτεί το μακρύτερο γρανάζωμα λόγω καλύτερης αεροδυναμικής. Λέω τώρα ....... :srry:
-
Το πιο κοντο γραναζωμα ειχαν βαλει ακομα και οι Ιταλοι στην επισημη παρουσιαση που ειχα παει στην Ιταλια...η μοτοσυκλετα ειναι αισθητα καλυτερη και ουσιαστηκα δεν αποτελει αποπλανηση γιατι σου δινει το γραναζι δωρο...
Οταν πηγα στο εργοστασιο ειδα μια νεα εκδοση του Tuono η οποια ηταν face lift του μοντελου με ουρα που εμοιαζε με RS125 και αλλαγες σε πλαστικα...στοχος της Piaggio ειναι να καταργησει ολοκληρωτικα ολα τα μοντελα που φορανε τον κινητηρα της Rotax...οποιος προλαβε προλαβε!!!
-
...και η ερωτηση του ασχετου:
Ο κινητηρας του νεου Τουονο (>2005) δεν ειναι της Rotax;
Ειχα την εντυπωση οτι ειναι της Rotax, απλα ειναι ελαφρυτερος λογω εκτεταμενης χρησης μαγνησιου.
:thnk:
-
Το πιο κοντο γραναζωμα ειχαν βαλει ακομα και οι Ιταλοι στην επισημη παρουσιαση που ειχα παει στην Ιταλια...η μοτοσυκλετα ειναι αισθητα καλυτερη και ουσιαστηκα δεν αποτελει αποπλανηση γιατι σου δινει το γραναζι δωρο...
Οταν πηγα στο εργοστασιο ειδα μια νεα εκδοση του Tuono η οποια ηταν face lift του μοντελου με ουρα που εμοιαζε με RS125 και αλλαγες σε πλαστικα...στοχος της Piaggio ειναι να καταργησει ολοκληρωτικα ολα τα μοντελα που φορανε τον κινητηρα της Rotax...οποιος προλαβε προλαβε!!!
:ohmy: μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift :psdof:
-
...και η ερωτηση του ασχετου:
Ο κινητηρας του νεου Τουονο (>2005) δεν ειναι της Rotax;
Ειχα την εντυπωση οτι ειναι της Rotax, απλα ειναι ελαφρυτερος λογω εκτεταμενης χρησης μαγνησιου.
:thnk:
Rotax είναι. Αποτελεί βελτίωση του V990R και ονομάζεται V990RR, και έχει αρκετές αλλαγές.
:bye:
-
:ohmy: μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift :psdof:
Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς ρε Μιχάλη. Διάβαζε πρώτα τι θα αλλάξουν. Την ουρά !!!!!!!
Υπάρχει ωραιότερος Κώλος μοτοσυκλέτας στην αγορά; :wha1: Κίνηση μάτ θα κάνει η Piaggio αν την αλλάξει :h22: :h22:
Argi έχεις δίκιο για τις προθέσεις τους. Προφανώς και έτσι θα γίνει, μιας και έχουν σκοπό να ομογενοποιήσουν την παραγωγή τους (βλέπε πλαίσια) Αν θα τους βγεί θα φανεί. Το θέμα είναι ότι με το Shiver τα μάζεψαν άρον άρον μετά την χλιαρή υποδοχή του ειδικού τύπου σχετικά με την απόδοση του κινητήρα. Απ΄ότι έμαθα η παράδοση αναβλήθηκε για Σεπτέμβρη με σκοπό «την μεγιστοποίηση της απόδοσης».
Μάλλον κανένα bug στο software του γκαζιού τους έτυχε :h22:
-
:ohmy: μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift :psdof:
Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς ρε Μιχάλη. Διάβαζε πρώτα τι θα αλλάξουν. Την ουρά !!!!!!!
Υπάρχει ωραιότερος Κώλος μοτοσυκλέτας στην αγορά; :wha1: Κίνηση μάτ θα κάνει η Piaggio αν την αλλάξει :h22: :h22:
συμφωνώ απόλυτα, χαβαλέ έκανα. δεν με απασχολεί καθόλου. άσε που η δοκιμασμένη αξιοπιστία του Rotax έπαιξε μεγάλο ρόλο στην επιλογή του Tuono :P
-
συμφωνώ απόλυτα, χαβαλέ έκανα. δεν με απασχολεί καθόλου. άσε που η δοκιμασμένη αξιοπιστία του Rotax έπαιξε μεγάλο ρόλο στην επιλογή του Tuono :P
Και στην δικια μου επιλογή και αν το κάνει V4 δεν ξέρω τι θα κάνω........... :w3% :w3% :w3% :w3%
-
να κανω και εγω μια ψιλοχαζη ερωτηση?εγω που σκεφτομαι για τουονο 08...τι αλλαγες θα εχει?
σε σχεση με το 07 παντα....
-
Και στην δικια μου επιλογή και αν το κάνει V4 δεν ξέρω τι θα κάνω........... :w3% :w3% :w3% :w3%
Δε πα να το κάνει και V24.... Αφού capo θα έχεις τι σε νοιάζει ; :h22: :h22:
-
να κανω και εγω μια ψιλοχαζη ερωτηση?εγω που σκεφτομαι για τουονο 08...τι αλλαγες θα εχει?
σε σχεση με το 07 παντα....
Μοναδική πηγή πληροφοριών είναι αυτά που είδε ο NitroArgi. Αλλαγές στα πλαστικά και στην ουρά. Μοτέρ απίθανο το βλέπω να το πειράξουν απ΄την στιγμή που το πάνε για συνταξιοδότηση το Rotax και άλλο έτοιμο μοτέρ δεν υπάρχει.
-
καλως τοτε...ετσι κι αλλιως το σκεφτομαι για ανοιξη.οποτε μεχρι τοτε βλεπουμε.....
-
:ohmy: μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift :psdof:
Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς ρε Μιχάλη. Διάβαζε πρώτα τι θα αλλάξουν. Την ουρά !!!!!!!
Υπάρχει ωραιότερος Κώλος μοτοσυκλέτας στην αγορά; :wha1: Κίνηση μάτ θα κάνει η Piaggio αν την αλλάξει :h22: :h22:
Argi έχεις δίκιο για τις προθέσεις τους. Προφανώς και έτσι θα γίνει, μιας και έχουν σκοπό να ομογενοποιήσουν την παραγωγή τους (βλέπε πλαίσια) Αν θα τους βγεί θα φανεί. Το θέμα είναι ότι με το Shiver τα μάζεψαν άρον άρον μετά την χλιαρή υποδοχή του ειδικού τύπου σχετικά με την απόδοση του κινητήρα. Απ΄ότι έμαθα η παράδοση αναβλήθηκε για Σεπτέμβρη με σκοπό «την μεγιστοποίηση της απόδοσης».
Μάλλον κανένα bug στο software του γκαζιού τους έτυχε :h22:
Το προβλημα δεν ειναι στο κινητηρα ο οποιος θα ηταν απλα απαραδεκτο να μη βγαζει δυναμη ή ροπη οντας ενα συγχρονο μοτερ αλλα στο RIDE BY WIRE το οποιο εχει ρυθμιστει ετσι ωστε να μη τρομαξουν οι νεοι αναβατες.
Το αποτελεσμα ειναι το Shiver να μην εχει καθολου δυναμη κατω απο τις 5000rpm λες και ειναι RS250!!!
Εσυ λες για Σεπτεμβρη ε???? Αν ερθουν τα πρωτα κομματια πριν απο το νεο ετος θα μου κανιε τρελη εκπληξη... ;) ;) ;)
-
Και στην δικια μου επιλογή και αν το κάνει V4 δεν ξέρω τι θα κάνω........... :w3% :w3% :w3% :w3%
Δε πα να το κάνει και V24.... Αφού capo θα έχεις τι σε νοιάζει ; :h22: :h22:
Δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε καποιο μοντέλο,γενικά για το μοτερ μιλαμε........ :whist: :whist: :whist: :cl% :cl% :cl%
-
...........
Τώρα δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν. :thnk: Ή ο Argi ξέχασε κάτι να συμπληρώσει στο quote, ή έχει δώσει όρκους αίματος να μην σπάσει κάποια απριλιανή omerta :psdof:
-
:ohmy: μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift :psdof:
Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς ρε Μιχάλη. Διάβαζε πρώτα τι θα αλλάξουν. Την ουρά !!!!!!!
Υπάρχει ωραιότερος Κώλος μοτοσυκλέτας στην αγορά; :wha1: Κίνηση μάτ θα κάνει η Piaggio αν την αλλάξει :h22: :h22:
συμφωνώ απόλυτα, χαβαλέ έκανα. δεν με απασχολεί καθόλου. άσε που η δοκιμασμένη αξιοπιστία του Rotax έπαιξε μεγάλο ρόλο στην επιλογή του Tuono :P
βασικά τώρα που το ξανά σκέφτομαι έχω την εντύπωση οτι το Tuono μας, και ειδικά το ασημί που είναι απλά κούκλα, θα μείνει στην ιστορία σαν ένα από τα καλύτερα και πιο όμορφα Aprilia ever. έτσι απλά 8-)