APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPORAID στις Νοέμβριος 07, 2007, 02:09:02 πμ
-
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=65596 (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=65596)
ακουγεται και φαινεται αρκετα καλο...
ευτυχως οχι boxer!!!
τι λετε?
:bye:
-
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=65596 (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=65596)
ακουγεται και φαινεται αρκετα καλο...
ευτυχως οχι boxer!!!
τι λετε?
:bye:
Οπως λέει και ο κουμπάρος μου !! Ο boxer εχει ενα φοβερο πλεονέκτημα !!!
Αν σου σπασει το πλαινό σταντ ...απλα την ακουμπάς με τον boxer
:se: :se: :se: :se:
-
Δεν φαινεται καθολου ασχημο.Και ειδικα με τα μοντελα που ετοιμαζονται να βγουνε το 2008 ,βλεπε Transalp,Tenere(μπλιαχ) ...... ειναι η καλυτερη επιλογη.
-
Πραγματικά πολύ όμορφο.
Και αν το μοτέρ είναι ίδιο με του F800s (που έχω δοκιμάσει), το μηχανάκι θα έχει και πολύ καλές επιδόσεις. ;)
-
Ειναι η μηχανη που κανει την διαφορα στα μεσαια κυβικα, αρκει να εχει λογικη τιμη, μακαρι να ειχε βγαλει aprilia ενα pegaso στα 800cc, εχει τον δοκιμασμενο 800cc της ROTAX και βγενει σε 2 εκδοσεις μια με 71hp που λεγετε f 650 gs (παραξενο... :thnk:) και μια με 85hp πιο adventure f 800 gs
-
Ειναι η μηχανη που κανει την διαφορα στα μεσαια κυβικα, αρκει να εχει λογικη τιμη, μακαρι να ειχε βγαλει aprilia ενα pegaso στα 800cc, εχει τον δοκιμασμενο 800cc της ROTAX και βγενει σε 2 εκδοσεις μια με 71hp που λεγετε f 650 gs (παραξενο... :thnk:) και μια με 85hp πιο adventure f 800 gs
Η τιμή του F800 GS δεν νομίζω να είναι κάτω από τα 12.000 ευρώ.
Ο κίτρινος/μαύρος χρωματισμός είναι πολύ όμορφος!
Θυμίζει BMW R100GS
-
Σαν πολλά δεν είναι τα 1200Ο? Σε Αγγλικό site δίνει εκτίμηση 6000-7000 λίρες. Οπότε με μια μέση τιμή 6500 = 9300€ περίπου + 10% γιατί είμαστε ΕΛΛΑΝΤΑ τότε πάμε 10000+. Βάλτε και το υπολογιστικό σφάλμα του τελωνείου , πιστέυω με 10500€ να' μαστε οκ. ;)
Πάρτε και βίδεο οι φάν.......
video #1 (http://www.youtube.com/watch?v=kCeC2K_fBUg) video #2 (http://www.youtube.com/watch?v=zZFDJ9fjWmc)
-
Σαν πολλά δεν είναι τα 1200Ο? Σε Αγγλικό site δίνει εκτίμηση 6000-7000 λίρες. Οπότε με μια μέση τιμή 6500 = 9300€ περίπου + 10% γιατί είμαστε ΕΛΛΑΝΤΑ τότε πάμε 10000+. Βάλτε και το υπολογιστικό σφάλμα του τελωνείου , πιστέυω με 10500€ να' μαστε οκ. ;)
To θέμα είναι ότι το F650 GS με τα εξτρά του, αγγίζει τα 9.500 ευρώ... Μου φαίνεται δύσκολο να παραμείνει η διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια, κάτω από τα 2.000 ευρώ...
-
Καλημέρα και απο εμένα ! Συμφωνώ οτι το adventure είναι πολύ όμορφο με αυτό τον χρωματισμό.Ασε που χωρίς τον boxer είναι κάπως 'μυστήριο' στο μάτι :kalo: !
-
πολλα λεφτα χωρις λογο
αν προκειται να παρεις μπεμβε ας ειναι μποξερ τουλαχιστον να εχεις ενα trademark για τα λεφτα που σκας
αλλιωτικα δε βλεπω σε τι διαφερει απο ενα KLE500 με τρακτερωτα.. :tez:
-
πολλα λεφτα χωρις λογο
+1
-
Ναι,εναι το ιδιο με ενα KLE αφου εχει το ιδιο πηρουνι μπροστα,τα ιδια δισκοφρενα,τις ιδιες ροδες,τον ιδιο κινητηρα,το ιδιο πλαισιο,τα ιδια φωτιστικα,την ιδια υποστηριξη σε αξεσουαρ,αν βαλεις κι ενα σετ τρακτερωτα ειναι ολοιδια. :tez:
-
Ναι,εναι το ιδιο με ενα KLE αφου εχει το ιδιο πηρουνι μπροστα,τα ιδια δισκοφρενα,τις ιδιες ροδες,τον ιδιο κινητηρα,το ιδιο πλαισιο,τα ιδια φωτιστικα,την ιδια υποστηριξη σε αξεσουαρ,αν βαλεις κι ενα σετ τρακτερωτα ειναι ολοιδια. :tez:
λοιπον εχεις δικιο
με το κλε κανεις πολυ περισσοτερο κ καλυτερο χωμα.
οντως ;)
-
Καμια καινοτομια.Με τα 650 και τα 1000 τσουλαει καλυτερα.Δεν μου αρεσει ειδικα μετα τις πανεμορφες καινουριες Aprilia :kalo:
-
Σαν πολλά δεν είναι τα 1200Ο? Σε Αγγλικό site δίνει εκτίμηση 6000-7000 λίρες. Οπότε με μια μέση τιμή 6500 = 9300€ περίπου + 10% γιατί είμαστε ΕΛΛΑΝΤΑ τότε πάμε 10000+. Βάλτε και το υπολογιστικό σφάλμα του τελωνείου , πιστέυω με 10500€ να' μαστε οκ. ;)
To θέμα είναι ότι το F650 GS με τα εξτρά του, αγγίζει τα 9.500 ευρώ... Μου φαίνεται δύσκολο να παραμείνει η διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια, κάτω από τα 2.000 ευρώ...
Πιστεύω ότι η τιμή αναφοράς κάθε μοντέλου έιναι για τις βασικές εκδόσεις και όχι για εκδόσεις με έξτρα που αλλιώς θα το πάρεις εσύ και αλλιώς εγώ. Μια εκτίμηση έκανα. Μην ξεχνάμε ότι το F800 ST έχει 9700, πόσο παραπάνω να έχει το GS?
-
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki, για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao trail 800cc ας πουμε?
-
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki, για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao trail 800cc ας πουμε?
Ακριβώς όπως τα λες...
...τα περί KLE είναι αστεία!!
-
Ακριβώς όπως τα λες...
...τα περί KLE είναι αστεία!!
γιατι φιλε?
θες να μου εξηγησεις?
-
KLE με τρακτερωτα?????? :cry: :cry: :cry:
Υπηρχε και το Tengai to θυμασε ???? :tez:
Μονοκυλινδρο αλλα αφου τα καναμε ολα ισιωμα.....
jumbo ελεος !!!!!!!!!
-
τι εννοεις τα καναμε ολα ισιωμα
πες μου σε παρακαλω,τι παραπανω θα κανεις εσυ κι εγω (οχι ο σπανος) στο χωμα με ενα 800gs σε σχεση με ενα ΚΛΕ με τρακτερωτα
εντωμεταξυ το ενα κανει 10 χιλιαρικα κ το αλλο 5 ετσι?
-
αν ειναι δυνατον ρε παιδια! τι συγκρινετε τωρα ?
το KLE καλο δεν λεω αλλα οχι και να το συγκρινουμε με το νεο GS!!!!
πστευω οτι ειναι αστοχη η συγκριση μεταξυ αυτων των δυο.
Απλα ειναι η μερα με την νυχτα...
(γνωμη μου ετσι για να μην παρεξηγουμε!!)
:bye:
-
η συγκριση δε γινεται για τη συγκριση αυτη καθεαυτη,αλλα για να αναδειχτει η ουσια του θεματος,μεσα απο την υπερβολη ΑΥΤΗΣ της συγκρισης
ακριβως οπως γινεται στη σατιρα
και η ουσια του θεματος ειναι οτι η μπεμβε ψαχνει νεους πελατες σε διπλανα χωραφια
πελατες που διψουν για "μηχανακια περιπετειας" ενω κατα βαση,δεν κανουν τιποτα παραπανω με αυτα...απ οσα θα εκαναν με ενα ταπεινο ΚΛΕ
εκει ειναι το επιχειρημα μου
μην παραμυθιαζομαστε..τιποτα παραπανω..
(παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
:bye:
-
η συγκριση δε γινεται για τη συγκριση αυτη καθεαυτη,αλλα για να αναδειχτει η ουσια του θεματος,μεσα απο την υπερβολη ΑΥΤΗΣ της συγκρισης
ακριβως οπως γινεται στη σατιρα
και η ουσια του θεματος ειναι οτι η μπεμβε ψαχνει νεους πελατες σε διπλανα χωραφια
πελατες που διψουν για "μηχανακια περιπετειας" ενω κατα βαση,δεν κανουν τιποτα παραπανω με αυτα...απ οσα θα εκαναν με ενα ταπεινο ΚΛΕ
εκει ειναι το επιχειρημα μου
μην παραμυθιαζομαστε..τιποτα παραπανω..
(παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
:bye:
Εχω ενα ζευγαρι τρακτερωτα βαζεις τα μηχανακια να δουμε τις διαφορες?????
-
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki, για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao trail 800cc ας πουμε?
Δηλαδή η aprilia έχει ιστορία και η kawa όχι......................... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Την BMW την πληρωνεις πιο ακριβα γιατι...........ειναι BMW.
-
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki, για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao trail 800cc ας πουμε?
Δηλαδή η aprilia έχει ιστορία και η kawa όχι......................... :thnk: :thnk: :thnk:
Κανεις δεν ειπε οτι η Καζανακι.... :tez: συγνωμη Kawasaki,
δεν εχει ιστορια... ,αυτο που εγραψα ειναι για την συνεργασια BMW - Aprilia στο θεμα κατασκευης μοτοσυκλετων, και ταπεινη μου γνωμη οι συγκρισεις BMW - Kawasaki ειναι για περιοδικο επιστημονικης φαντασιας για μοτοσυκλετες. :read:
-
γιατι φιλε?
θες να μου εξηγησεις?
Το λέω αυτό , διότι κάνεις μία σύγκριση που δεν στέκει πουθενά…
Καταρχήν είναι άδικο να συγκρίνεις δύο μηχανές που τις χωρίζει σχεδόν μία εικοσαετία. Άδικο για το KLE (καλό και τίμιο μηχανάκι της εποχής του), άδικο και για το 800GS (να το εξισώνεις με το KLE).
Ύστερα, δεν πιστεύω ότι δεν βλέπεις ο ίδιος την διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια!!!
τι εννοεις τα καναμε ολα ισιωμα
εντωμεταξυ το ενα κανει 10 χιλιαρικα κ το αλλο 5 ετσι?
Ένα Caponord με ένα ΧR250 δεν βλέπω σε τι διαφέρουν… = Τώρα τα έκανα όλα ίσωμα!
Ακόμα και η οικονομική διαφορά που έχουν τα δύο μηχανάκια τα κάνει μη συγκρίσιμα μεταξύ τους.
παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
Η ΒΜW είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της μηχανής. Με τεράστια ιστορία σε πολέμους, αγώνες, ταξίδια κτλ. Το ότι έχει ένα πολύ καλό merchandising, δεν είναι καθόλου αρνητικό… …ίσα, ίσα.
Η ΒΜW είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της μηχανής. Με τεράστια ιστορία σε πολέμους, αγώνες, ταξίδια κτλ. Το ότι έχει ένα πολύ καλό merchandising, δεν είναι καθόλου αρνητικό… …ίσα, ίσα.
Η μηχανές της είναι ακόμη και σήμερα κορυφαίες στην κατηγορία τους. Τώρα, το αν κάποιος τις αγοράζει για να καταξιωθεί στην κοινωνία είναι δικό του θέμα…
…και οι Ferrari αγοράζονται κυρίως από Άραβες για να πηγαίνουν για ψώνια! Δεν σημαίνει αυτό ότι είναι απ’τα καλύτερα αυτοκίνητα…
:bye:
-
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki, για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao trail 800cc ας πουμε?
Προσωπικά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε συνδέσει την BMW με τους boxer κινητήρες, γι'αυτό και η φίρμα έχει φανατικούς οπάδούς. Τα λεφτά που κοστίζει ένα GS adventure μόνο φανατικοί τα δίνουν οι ίδιοι που δεν τα δίνουν για το K1200S λόγο 4-κύλινδου έν σειρά. Όπως φαίνεταί όμως οι boxer έχουν φτάσει στο άκρον της εξέλιξης και θα καταργηθούν τα απόμενα χρόνια, οπότε η BMW θα στραφεί σε νέους κινητήρες. Εγώ (απ΄όσα έχω διαβάσει) θεωρώ ότι ο 800 πρέπει να είναι τρομερός κινητήρας (απόδοση, ΜΙΚΡΗ κατανάλωση). Το θέμα είναι άν οι φανατικοί της φίρμας ακολουθήσουν.
Πάντως δεν θα με χάλαγε καθόλου η aprilia (ή BMW) να έβγαζε ένα μικρό ταξιδιάρικο ON-off με αυτό τον κινητήρα...κάτι σαν το επερχόμενο tiger 675 δηλαδή και το στρώμα 650
-
Εννοείτε ότι τα μηχανάκια δεν συγκρίνονται!
Παρόλα αυτά πιστευω τα bmw είναι υπερτιμιμένα (βέβαια έχουν και μεγάλη μεταπωλητική αξία) και βασίζονται πολύ στο μάρκετινγ (δε ειναι κατανάγκη κακό βέβαια αυτο)
Εκτος απο το GS 800 έχει αλλάξει και το GS650 το οποίο θα φορά τον κινητήρα του 800 και θα είναι πιο πολύ προσανατολισμενο στην ασφαλτο. Η τιμή του αναμένεται κόντα στα ιδια επίπεδα με του παλιού GS650.
-
Μην ξεχνατε οτι πολλες φορες η τιμη ειναι υψηλη μονο και μονο για λογους prestige.Ασφαλως και η BMW θα μπορουσε να βγαλει αυτο το μηχανακι με 8500-9000 ευρω και να πηξει την αγορα.Αυτο ομως θα εριχνε και το image της εταιριας,καθως και η κουτση Μαρια θα το αγοραζε αλλα και την αξια του σα μεταχειρισμενο.Για φανταστειτε να μπειτε σε μια εκθεση BMW να παρετε ενα απο τα προιοντα της ,ειτε αυτοκινητο ειτε μηχανη,και να δειτε μεσα 20 ατομα να συζητανε με τους πωλητες για 60 ατοκες δοσεις ,κοστος συντηρησης,για το αν θα τους κανει δωρο κινεζικο κρανος και μπαγκαζιερα και για το γιατι τα BMW ειναι ακριβοτερα απο τα Opel αφου και τα δυο γερμανικα ειναι.Το να κρατας σταθερα τα πιστευω σου και να προσφερεις στους πελατες σου "ανωτερες" υπηρεσιες ειναι για εταιριες σαν τη BMW σημαντικοτερο απο το να πουλησει περισσοτερα κομματια.Θελει επιλεγμενους και κατασταλαγμενους αγοραστες οι οποιοι θα ψωνισουν μετα και τα 500 εξτρα για τη μηχανη,θα κανουν ευλαβικα τα σερβις τους στα εξουσιοδοτημενα κτλ κτλ.
-
Μην ξεχνατε οτι πολλες φορες η τιμη ειναι υψηλη μονο και μονο για λογους prestige.Ασφαλως και η BMW θα μπορουσε να βγαλει αυτο το μηχανακι με 8500-9000 ευρω και να πηξει την αγορα.Αυτο ομως θα εριχνε και το image της εταιριας,καθως και η κουτση Μαρια θα το αγοραζε αλλα και την αξια του σα μεταχειρισμενο.Για φανταστειτε να μπειτε σε μια εκθεση BMW να παρετε ενα απο τα προιοντα της ,ειτε αυτοκινητο ειτε μηχανη,και να δειτε μεσα 20 ατομα να συζητανε με τους πωλητες για 60 ατοκες δοσεις ,κοστος συντηρησης,για το αν θα τους κανει δωρο κινεζικο κρανος και μπαγκαζιερα και για το γιατι τα BMW ειναι ακριβοτερα απο τα Opel αφου και τα δυο γερμανικα ειναι.Το να κρατας σταθερα τα πιστευω σου και να προσφερεις στους πελατες σου "ανωτερες" υπηρεσιες ειναι για εταιριες σαν τη BMW σημαντικοτερο απο το να πουλησει περισσοτερα κομματια.Θελει επιλεγμενους και κατασταλαγμενους αγοραστες οι οποιοι θα ψωνισουν μετα και τα 500 εξτρα για τη μηχανη,θα κανουν ευλαβικα τα σερβις τους στα εξουσιοδοτημενα κτλ κτλ.
Δεν διαφωνω, δεν ειναι τυχαίο ότι η bmw έχει (τις?) κορυφαίες aftersale υπηρεσίες
-
:ohyes: :ohyes:
-
εγω νομιζω -και επιμενω- οτι εχετε υπερεκτιμησει την εταιρεια αυτη,πραγμα που αποδεικνυει το ποσο καλη δουλεια κανουν οι μαρκετιστες της
εχω προσωπικη εμπειρια και απο τα αυτοκινητα και απο τις μοτοσυκλετες της bmw και πραγματικα υποστηριζω οτι ολα ειναι στο μυαλο μας, παρα στις δηθεν ξεχωριστες δυνατοτητες που εχουν.
αγοραζεις ενα παραμυθι κατα βαση.θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα φιλο μου με ενα gs650 φουντουρο που το πουλησε για να αγορασει ενα καινουργιο tdm και η κοπελα του του ειπε "μα καλα πουλησες τη μπεμβε να παρεις γιαμαχα?" κι ας ηταν το μπεμβε σουργελο κ το γιαμαχα αστερι.
αυτη ειναι η νοοτροπια του ελληνα.
δεν αντιλεγω οτι εχουν ξεχωριστη σχεδιαση και προσωπικοτητα οι μηχανες και τα αμαξια αυτα
ομως μη νομιζετε οτι ειναι και κατι φοβερο!
για παραδειγμα το καπονορντ ειναι ανωτερο απο το 1150 το παλιο στο δρομο,παροτι εχει γεμισει ο τοπος μπεμβε και δηθεν το ενα και δηθεν το αλλο,σιγα τ αυγα μωρ αδερφακι μου.
10 χιλιαρικα κανει το gs800 και με 10 χιλιαρικα παιρνεις ΑΑΑ τουμπανο Κ6 η R1 η ενα καρο μηχανες να κανεις τα ιδια πραγματα.
αλλα ο ελληνας για να κανει τη μουρη του προτιμα να πληρωσει την "προστιθεμενη" αξια στη μπεμβε και να ειναι σε κλαμπ κ λεσχες που κανουν radunni γυρω απο πισινες και μαλακιες.χειροτεροι κι απο το βαραντερο κλαμπ ειναι
τελοσπαντων
-
θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα φιλο μου με ενα gs650 φουντουρο που το πουλησε για να αγορασει ενα καινουργιο tdm και η κοπελα του του ειπε "μα καλα πουλησες τη μπεμβε να παρεις γιαμαχα?" κι ας ηταν το μπεμβε σουργελο κ το γιαμαχα αστερι.
Τώρα συγκρίνεις ένα μονοκύλινδρο 650 με ένα δικύλινδρο 850 ή 900. Είναι σαν να μου συγκρίνεις τον παλιό πήγασο με το TDM. Σου φαίνεται λογική σύγκριση? Παρεπιπτώντος, με ένα σούργελο F650 ο πατέρας μου έκανε 97.000χλμ. με μοναδική βλάβη ένα κόμπλερ δευτέρας.
-
αγοραζεις ενα παραμυθι κατα βαση
Συμφωνώ, αλλά η bwm έχει επενδύσει πολύ εκεί...
και για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, το παραμύθι δεν είναι εντελώς παραμύθι...
υγ: το νες gs650 2008 δεν μου αρέσει καθόλου (σε αντίθεση με το παλίο που μου αρέσει πάρα πολύ)
-
Ωραιο ειναι ρε παιδια εμενα μου αρεσει αν και αντιπαθω τα BMW. Ειδικα απο gs1200 εχει βρομισει ο τοπος.
-
εγω νομιζω -και επιμενω- οτι εχετε υπερεκτιμησει την εταιρεια αυτη,πραγμα που αποδεικνυει το ποσο καλη δουλεια κανουν οι μαρκετιστες της
εχω προσωπικη εμπειρια και απο τα αυτοκινητα και απο τις μοτοσυκλετες της bmw και πραγματικα υποστηριζω οτι ολα ειναι στο μυαλο μας, παρα στις δηθεν ξεχωριστες δυνατοτητες που εχουν.
αγοραζεις ενα παραμυθι κατα βαση.θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα φιλο μου με ενα gs650 φουντουρο που το πουλησε για να αγορασει ενα καινουργιο tdm και η κοπελα του του ειπε "μα καλα πουλησες τη μπεμβε να παρεις γιαμαχα?" κι ας ηταν το μπεμβε σουργελο κ το γιαμαχα αστερι.
αυτη ειναι η νοοτροπια του ελληνα.
δεν αντιλεγω οτι εχουν ξεχωριστη σχεδιαση και προσωπικοτητα οι μηχανες και τα αμαξια αυτα
ομως μη νομιζετε οτι ειναι και κατι φοβερο!
για παραδειγμα το καπονορντ ειναι ανωτερο απο το 1150 το παλιο στο δρομο,παροτι εχει γεμισει ο τοπος μπεμβε και δηθεν το ενα και δηθεν το αλλο,σιγα τ αυγα μωρ αδερφακι μου.
10 χιλιαρικα κανει το gs800 και με 10 χιλιαρικα παιρνεις ΑΑΑ τουμπανο Κ6 η R1 η ενα καρο μηχανες να κανεις τα ιδια πραγματα.
αλλα ο ελληνας για να κανει τη μουρη του προτιμα να πληρωσει την "προστιθεμενη" αξια στη μπεμβε και να ειναι σε κλαμπ κ λεσχες που κανουν radunni γυρω απο πισινες και μαλακιες.χειροτεροι κι απο το βαραντερο κλαμπ ειναι
τελοσπαντων
Συμφωνώ στο ότι το τμήμα μάρκετινγκ έχει κάνει καλή δουλειά και αυτό το έχουν πετύχει σχεδόν όλες οι Γερμανικές. Πάντως πάλι καλά που υπάρχει η Ελλάδα και συντηρεί την κακομοίρα την BMW...ωρε μπράβο αγοραστική δύναμη η Ελλάδα...
Αν δεν έχεις καταλάβει καλά μιλάμε για το GS800, που όταν βγει θα΄ναι το μοναδικό δικύλινδρο On-OFF (με πολύ OFF) στοιχεία. Λες ένα τούμπανο Κ6 ή R1 με τρακτερωτά να κάνει τα ίδια πράγματα; :ohmy:
-
Λες ένα τούμπανο Κ6 ή R1 με τρακτερωτά να κάνει τα ίδια πράγματα; :ohmy:
[/quote]
Δεν ξερω για τα Κ6 και τα R1 αλλα οποιος εχει δει το Mision Impossible 2 θα συμφωνισει οτι τα Triumph με τρακτερωτα κανουν παπαδες!!!!
-
θα βρομησει ο τοπος αν ισχυει η τιμη που λεει γερμανικο περιοδικο....
-
θα βρομησει ο τοπος αν ισχυει η τιμη που λεει γερμανικο περιοδικο....
Φθηνό θεωρείτε αυτό δλδ :thnk: ?
-
Φθηνό θεωρείτε αυτό δλδ :thnk: ?
Για 800άρι δικύλινδρο BMW δεν θα θεωρηθεί και ιδιαίτερα ακριβό...
...σκέψου πόσα 1200GS έχουν πουληθεί και πόσα F650GS (που κοστίζαν σχεδόν 9.500 ευρώ)
Θα γεμίσει ο τόπος! ;)
-
H τιμη για ΒΜW ειναι καλη αν ειναι κοντα στα 10.000€ σε 800cc αν διαλογιστει κανεις τις πωλησεις που καναν τα gs650 κοντα στα 8.000€....
-
Φθηνό θεωρείτε αυτό δλδ :thnk: ?
Για 800άρι δικύλινδρο BMW δεν θα θεωρηθεί και ιδιαίτερα ακριβό...
...σκέψου πόσα 1200GS έχουν πουληθεί και πόσα F650GS (που κοστίζαν σχεδόν 9.500 ευρώ)
Θα γεμίσει ο τόπος! ;)
Θετικό είναι αυτό, θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός :)
-
H τιμη για ΒΜW ειναι καλη αν ειναι κοντα στα 10.000€ σε 800cc αν διαλογιστει κανεις τις πωλησεις που καναν τα gs650 κοντα στα 8.000€....
To F650GS κόστιζε €8.300 γυμνό! Χωρίς ABS, κάγκελα, ψηλή ζελατίνα, θερμαινόμενα γκρίπ, συναγερμό και βαλίτσα. Με αυτά η τιμή του έφτανε τα €9.500 ;)
-
Η τιμη αυτη στο περιοδικο ειναι Γερμανιας αν δεν κανω λαθος... αν ισχυσει και εδω που δεν το νομιζω τοτε προκειται για καλη τιμη και πιστευω θα πουλησει πολυ... Πολλοι το θεωρουν το καλυτερο gs που εχει βγαλει ποτε η bmw!!!! και ισως να εχουν και δικιο............
:bye: :bye:
-
Ανακοινωθηκε (επιτελους) η τιμη της περιβοητης μοτοσυκλετας απο την BMW Γερμανιας......
Βασικη εκδοση=9640€
+χαμηλη σελα=0€
+Abs=710€
+Συναγερμος=205€
+Διπλο stand=110€
+Board computer=145€
+Θερμεμενομενα grips=195€
+λευκα flash=35€
Συνολο=11040€ (με ολα τα extra)
Εγω θα εβαζα Abs, Διπλο stand, Συναγερμο = 10665€
Αντε και το Board computer, τελικο συνολο=10810€
Ενταξει 11000€ κομπλε για αυτη την μοτοσυκλετα δεν ειναι πολλα.... αλλα ουτε και λιγα :tez:
-
για να καταλάβω αυτό το μοντέλο αντικαθιστά το 650???? και πάλι πολλά είναι τα φράγκα...και απ' ότι το έχω δει δεν είναι τοσο όμορφο (κατά τη γνώμη μου) από το 650... :dry:
γενικά τα bmw είναι υπερεκτιμημένα....άσε που για το 650 δεν έχω ακούσει και καλά λόγια....η bmw είναι για μεγάλα κυβικά πιστεύω...όπου και βγάζει δικούς της κινητήρες....έχετε υπόψη ότι το 650 φορούσε το ίδιο μοτέρ με τον πήγασο 650ie....και πάλι ήτανε πιο ακριβή από τον πήγασο κατά 1500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.....
να σας πω την αλήθεια σκεφτόμουνα για το bmw πριν πάρω το trail....
αλλά trail και πάλι trail...... :D :D :D
-
και πάλι πολλά είναι τα φράγκα...
και απ' ότι το έχω δει δεν είναι τοσο όμορφο (κατά τη γνώμη μου) από το 650... :dry:
γενικά τα bmw είναι υπερεκτιμημένα....να σας πω την αλήθεια σκεφτόμουνα για το bmw πριν πάρω το trail....
αλλά trail και πάλι trail...... :D :D :D
+1000
Και δεν πάω να πάρω το shiver καλύτερα που είναι και τούμπανο :D
Ακη και εγώ το 650 θα έπερνα αν δεν έβλεπα το Trail.. μου αρέσει ακόμα πολύ και το καινούριο είναι πολύ χοντροκομένο..
ευτυχώς που το είδα. (το Trail) !! :D :D :D :bye:
-
για να καταλάβω αυτό το μοντέλο αντικαθιστά το 650???? και πάλι πολλά είναι τα φράγκα...και απ' ότι το έχω δει δεν είναι τοσο όμορφο (κατά τη γνώμη μου) από το 650... :dry:
Βγαζει και νεο GS650 με το ιδιο κινητηρα του GS800 85ps αλλα με λιγοτερους ιππους (71ps) και η τιμη του .....
Βασικη εκδοση 7800€
κομπλε (τα εχτρα του 800 GS + tyre pressure control=205€) = 9405€
-
εγώ πάντως αντρέα όταν πάρω στα χέρια μου νόμιμα τον πήγασο θα τον κρατήσω πόσο θα τον κρατήσω και μετά θα πάω πάλι σε ιταλικό....τωρα shiver θα είναι dorsoduro θα είναι.....???? κάτι τέτοιο....αλλά όχι γερμανό και ιάπωνα.....γιατί όχι και ένα monsterάκι ή κανένα 749 μεταχειρισμένο...
-
Εγω παντος ενδιαφερομαι για το gs8000 αλλα να το δουμε πρωτα απο κοντα στην εκθεση μοτοσυκλετας τον Μαρτιο... να κανουμε και κανενα test ride..... και βλεπουμε, :thnk:
Aν ειχε κανενα η aprilia στην κατηγορια αυτη σιγουρα θα ενδιαφερομουνα γιατι το shiver ουτε το dorsoduro ανοικουν σε αυτη την κατηγορια τον on-off...
-
Εγω παντος ενδιαφερομαι για το gs8000 αλλα να το δουμε πρωτα απο κοντα στην εκθεση μοτοσυκλετας τον Μαρτιο... να κανουμε και κανενα test ride..... και βλεπουμε, :thnk:
Aν ειχε κανενα η aprilia στην κατηγορια αυτη σιγουρα θα ενδιαφερομουνα γιατι το shiver ουτε το dorsoduro ανοικουν σε αυτη την κατηγορια τον on-off...
παίζει να βγάλει παραλαγή του dorsoduro σε on-off
-
Εγω παντος ενδιαφερομαι για το gs8000 αλλα να το δουμε πρωτα απο κοντα στην εκθεση μοτοσυκλετας τον Μαρτιο... να κανουμε και κανενα test ride..... και βλεπουμε, :thnk:
Aν ειχε κανενα η aprilia στην κατηγορια αυτη σιγουρα θα ενδιαφερομουνα γιατι το shiver ουτε το dorsoduro ανοικουν σε αυτη την κατηγορια τον on-off...
παίζει να βγάλει παραλαγή του dorsoduro σε on-off
δεν το βλεπω προς το παρον.....
-
Ενταξει 11000€ κομπλε για αυτη την μοτοσυκλετα δεν ειναι πολλα.... αλλα ουτε και λιγα :tez:
11.000 με όλα...
...δεν είναι καθόλου κακή η τιμή της ;)
....ΘΕΜΗ ΚΡΑΞΕ ΜΕ!!! :P
-
Μερικες φωτογραφιες απο το περιοδικο ROAD RUNNER..... Στην ανατολικοκεντρικη Αφρικη που διευθηντης της Τouratech o Herbert Schwarz τον περασμενο Ιουνιο δοκιμαζε το νεο 800gs και o υπολειπος κοσμος δεν ειχε παρει χαμπαρι...
http://www.roadrunner.travel./gallery-6453.php (http://www.roadrunner.travel./gallery-6453.php)
-
Πολλα δεν έιναι τα χρήματα ????? Τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται πολλά 10 χιλιάρικα !!!!
-
Πολλα δεν έιναι τα χρήματα ????? Τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται πολλά 10 χιλιάρικα !!!!
Η αλήθεια είναι ότι δεν στο κάνουν δώρο!
Σε σύγκριση με το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα χρήματα, δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβό.
-
Aφήστε το να περπατήσει κανά χρόνο και μετά πάρτε το μη φάτε(αν είναι)τη πατάτα πρώτη κρίμα είναι ;) ;)
-
Aφήστε το να περπατήσει κανά χρόνο και μετά πάρτε το μη φάτε(αν είναι)τη πατάτα πρώτη κρίμα είναι ;) ;)
Σε αυτό είμαι απόλυτα σύμφωνος... Η BMW τον πρώτο χρόνο διορθώνει λάθη!!! ;)
-
To Μoto στης 15 Μαρτιου θα εχει παρουσιαση και τεστ απο το 800gs, οποιο αν δεν απατωμε γινετε η πανευρωπαικη παρουσιαση αυτες τις μερες (μερος δεν γνωριζω) με συμετοχη και αλλων Ευρωπαικων περιοδικων
-
Σε Εμφανιση ειναι ενταξει το GS 650.Μηχανικα ου!!! μπλεξεις.ενας φιλος ειχε ενα και του πηρε φωτια.ξαναπηρε το ιδιο και τρεχει στα συνεργεια καθε μηνα.τα συμπερασματα δικα σας.για το καινουργιο θα δειξει...
-
Στο GS 1200 κάνει διορθώσεις 3 χρόνια.........
-
Tο Σαββατοκυριακο "μελετησα" 2 περιοδικα μοτοσυκλετας που γραφουν αντιστιχες κριτικες για το νεα 800/650 σε δοκιμες που εγιναν στη νοτιο αφρικη, μεσα σε ολες τις κριτικες αναφερουν και τα περιοδικα δυο πραγματα κοινα για το 800 gs: οτι τα φρενα δεν εχουν αρχικο "πρωτο δαγκωμα" και οτι ο αναβατης δεν περνει απο το μπροστινο συστημα την "πληροφορηση" του εδαφους, Θελω τα φωτα σας σε αυτες τις λεπτομεριες γιατι δεν καταλαβαινω την ενια του "πρωτου δαγκωματος" δηλαδη δεν ειναι καλο να μην δαγκωνουν αποτομα τα φρενα? και επισης για την πληροφορηση του εδαφους δεν ειναι καλο να αποσβενουν οι ανωμαλιες του εδαφους απο τις αναρτησεις? Παρακαλω παιδια τα φωτα σας, γιατι δεν πολυκαταλαβα τις ενιες.... (δεν μεγαλη εμπειρια απο μηχανες,με ενα chally ξεκινησα, παπι, degree 250, Pegaso650 ie)
και αν τις καταλαβα τα χαρακτηριστικα κανουν την οδηγηση επικυνδυνη σε ασφαλτο?
Οσο για το 650 λενε οτι ειναι καλυτερο στην ασφαλτο και καλη τιμη αλλα σε αυτη την κατηγορια των δικυλινδρων θα διαλεγα το V-storm αφου εχει καλυτερα χαρακτηριστικα απο το 650 και ας εχει 800cc κινητηρα
-
Λοιπόν αγαπητέ φίλε όταν λέμε ότι το φρένο δεν έχει αρχικό μάγκωμα εννοούμαι ότι ενώ πατάς τη μανέτα του φρένου δεν αντιλαμβάνεσαι την αρχική επιβράνδυση που θα πρέπει να έχει η μοτοσυκλέτα.Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το κάπο(τουλάχιστον του 2004) στη συνέχεια ο τροχός επιβραδύνει δυσανάλογα (κατά την άποψη του γραφόντα με τη δύναμη που εφαρμόζεις αυτό πολές φορές οδηγεί σε κλείδωμα του τροχού και άμα έχεις ABS όλα καλά αν δεν έχεις όμως γαμ@#@.Φαντάσου το εξής η τέλεια αίσθηση στο φρενάρισμα θα ήταν να ακουμπούσες το γάντι σου στο τροχό και ανάλογα με τη δύναμη που θα εφάρμοζες να σταματούσε η μοτοσικλέτα.Εκεί έρχεται η τέλεια αίσθηση.
Όταν δε λέμε ότι το μπροστινό δεν έχει αίσθηση οφείλετε κυρίως η στις πολύ σκληρές ρυθμίσεις όπου δυστηχώς το ελατήριο είναι πολύ σκληρό η απόσβεση συμπίεσης πολύ ανεβασμένη με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβάνεσαι σε ποιο σημείο το λάστιχο αρχίζει να χάνει τη πρόσφυση είτε στο φρενάρισμα είτε στο πλάγιασμα, ή το μπροστινό να μη διαβάζει τις ανωμαλίες του οδοστρόματος με αποτέλεσμα να χοροπηδά όλη η μοτοσικλέτα θα μπορούσα να συνεχίσω και να σου γράψω χωρίς υπερβολή 5-6 σελίδες για αυτό που ρώτησες αλλά αυτό θα κούραζε και εσένα και εμένα :bye: :bye: :bye:
ΥΓ. Π Ο Τ Ε μη παίρνεις μοτοσικλέτα που βγαίνει για πρώτη φορά πάντα να την αφήνεις να κυκλοφορά για κανά ενάμιση χρόνο να βλέπεις τι προβλήματα βγάζει ξέρω θέλει υπομονή που κανείς μας δεν έχει αλλά όταν θα αρχίσεις να πληρώνεις τις <ιδιαιτερότητες> θα με καταλάβεις τι εννοώ
Φιλικά
Ανδρέας
-
ΥΓ. Π Ο Τ Ε μη παίρνεις μοτοσικλέτα που βγαίνει για πρώτη φορά πάντα να την αφήνεις να κυκλοφορά για κανά ενάμιση χρόνο να βλέπεις τι προβλήματα βγάζει ξέρω θέλει υπομονή που κανείς μας δεν έχει αλλά όταν θα αρχίσεις να πληρώνεις τις <ιδιαιτερότητες> θα με καταλάβεις τι εννοώ
+1000 :kalo:
-
Πως φαίνεται ότι και εσύ ήσουν(?) αιμοδότης :D
-
Απο οτι καταλαβα ενα test ride χρειαζετε (που ουτος ή αλλος αν εινα να δωσεις 10000€ θα το κανεις), γιατι αλλη γνωμη και εμπειριες εχουν οι δημοσιογραφοι μοτο-περιοδικων που εχουν οδηγησει πολλες μηχανες, και αλλοι εμεις οι "κοινοι θνητοι" που τελικα με τα δικα μας κρητηρια θα "δουμε" τη μηχανη, ευχαριστω για την βοηθεια Ανδρεα. Οπως μου ειπε γνωστος εμπορος και πανω απο ολα μοτοσυκλετηστης BMW με πανω απο 30 χρονια εμπειρια στη BMW, με συμβουλεψε αν θελω να αποκτησω το συγκεκριμενο μοντελο οπως τα προηγουμενα BMW να περιμενω κανενα χρονο για να βελτιωθει στις "παιδικες του ασθενειες", επισης καπου διαβασα οτι η aprιlia θα βγαλει ενα καινουριο μοντελο αναμεσα σε dorsoduro και shiver για το 2009, οποτε μαλλον περιμενουμε να δουμε τι θα βγαλει η μαμα aprilia....
-
Τίποτα ότι χρειασθείς είμαστε εδώ.Πάντως κοίτα και κατά τη λύση που έκανα εγώ με λίγα λεφτά ένα ικανοποιητικά concept :kalo: :kalo:
-
Τίποτα ότι χρειασθείς είμαστε εδώ.Πάντως κοίτα και κατά τη λύση που έκανα εγώ με λίγα λεφτά ένα ικανοποιητικά concept :kalo: :kalo:
Σωστοςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Περνώντας σήμερα το απόγευμα έξω από μια αντιπροσωπία της bmw, λέω δεν σταματάω να ρίξω μια ματιά στο F800 GS.
Ενώ το κοίταγα έρχεται ο Πωλητής και αφού μου λέει τα συνηθισμένα ……..( μαμώ τα μηχανάκια κτλ, κτλ) του απαντάω καλό φαίνεται , αλλά ωραία θα ήταν να του έκανα και ένα τεστ ντραιβ.
Κανένα πρόβλημα μου απαντά!!!!
Μόλις το επιστρέψει ο άλλος υπάρχει ένα κενό και μπορείς να το πάρεις για κανά μισάωρο!!!!!!
Παιδιά το μηχανάκι είναι πάρα πολύ καλό. Πολύ δύναμη, πολύ ροπή, φρένα όντως χωρίς αρχικό δάγκωμα, αλλά αποτελεσματικά,.
Η μηχανή μου φαινόταν πολύ ποιο ελαφριά από το strada που έχω.
Θέλει ψηλή ζελατίνα γιατί ο αέρας σε χτυπάει με την μικρή.
Είναι ψηλό και δεν θα βολέψει ιδιαίτερα κοντούς αναβάτες.
Όσο για την τιμή μου είπε 10830 με abs και υπολογιστή ταξιδίου.
-
το ειδα και γω απο κοντα ειναι αρκετα ομορφο.
την αλλη εβδομαδα θα το οδηγησω και θα σας πω εντυπωσεις!!
-
το ειδα και γω απο κοντα ειναι αρκετα ομορφο.
την αλλη εβδομαδα θα το οδηγησω και θα σας πω εντυπωσεις!!
θα το οδηγησεις εδω πατρα?
-
το ειδα και γω απο κοντα ειναι αρκετα ομορφο.
την αλλη εβδομαδα θα το οδηγησω και θα σας πω εντυπωσεις!!
θα το οδηγησεις εδω πατρα?
Ναι..
-
το ειδα και γω απο κοντα ειναι αρκετα ομορφο.
την αλλη εβδομαδα θα το οδηγησω και θα σας πω εντυπωσεις!!
θα το οδηγησεις εδω πατρα?
Ναι..
οκ,αν το δινει θα το παρω και εγω μια βολτουλα..
-
το ειδα και γω απο κοντα ειναι αρκετα ομορφο.
την αλλη εβδομαδα θα το οδηγησω και θα σας πω εντυπωσεις!!
θα το οδηγησεις εδω πατρα?
Ναι..
οκ,αν το δινει θα το παρω και εγω μια βολτουλα..
μου εiπαν οτι το εχει και test drive
-
Εκανα 2 Test ride σε 2 διαφορετικα μαγαζια το οδηγησα σε ανοιχτο δρομο (Εθνικη οδος - Λεωφορος Κηφισου) και σε γειτονιες (Πειραια - Μοσχατο), Εντυπωσεις: Ο κινητηρας πολυ ελαστικος με ωραιες κοντες σχεσεις, "πιανει" τα 160khm για πλακα, χρειαζετε ψηλοτερη ζελατινα (χτυπαγε ο αερας στο στηθος), ειμαι 1,85 υψος και η ψιλη η σελα ηταν ικανοποιητικη, στις λακουβες δεν καταλαβα τιποτα απο τις απειρες που εχουν οι δρομοι της Αττικης, σε καποια φαση ειχα βαλει και δευτερο ατομο πισω που και παλι δεν καταλαβα τιποτα, τα φρενα ειναι προοδευτικα και δεν "μαγκωνουν" αρχικα αλλα αν τα πατησεις αποτομα σε συνδιασμο με τo ABS ειναι αποτελεσματικα, ετσι γενικα φαινεται μια σοβαρη και καλοστημενη μηχανη
-
Εκανα 2 Test ride σε 2 διαφορετικα μαγαζια το οδηγησα σε ανοιχτο δρομο (Εθνικη οδος - Λεωφορος Κηφισου) και σε γειτονιες (Πειραια - Μοσχατο), Εντυπωσεις: Ο κινητηρας πολυ ελαστικος με ωραιες κοντες σχεσεις, "πιανει" τα 160khm για πλακα, χρειαζετε ψηλοτερη ζελατινα (χτυπαγε ο αερας στο στηθος), ειμαι 1,85 υψος και η ψιλη η σελα ηταν ικανοποιητικη, στις λακουβες δεν καταλαβα τιποτα απο τις απειρες που εχουν οι δρομοι της Αττικης, σε καποια φαση ειχα βαλει και δευτερο ατομο πισω που και παλι δεν καταλαβα τιποτα, τα φρενα ειναι προοδευτικα και δεν "μαγκωνουν" αρχικα αλλα αν τα πατησεις αποτομα σε συνδιασμο με τo ABS ειναι αποτελεσματικα, ετσι γενικα φαινεται μια σοβαρη και καλοστημενη μηχανη
ζεστος ακουγεσαι ε? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
παρελαβα το tuono μαζι με ενα παιδι με αυτο!
θελω να το κανω τεστακι,δε ξερω γιατι,απλα θελω.... :thnk:
-
ζεστος ακουγεσαι ε? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: