εντάξει,είχα το ασημί με κόκκινες ζάντες για δύο χρόνια από το 2006-2008.
το πήρα με 22500χλμ. και το έδωσα με περίπου 44000χλμ.
στο διάστημα αυτό το μόνο που άλλαξα εκτός αναλωσίμων,ήταν ένας ανορθωτής που ήταν πίσω στην ουρά κι αυτό πιστεύω γιατί δούλευε καθημερινά χειμώνα-καλοκαίρι,σπίτι-δουλειά-σπίτι μέσα στην κίνηση,το οποίο δεν ήταν το φόρτε του.
νομίζω είχα αλλάξει και ρελέ μίζας με ένα 150Α.
κατά τ'άλλα μηχανάρα,με δυνατό και ροπάτο μοτέρ,νορμάλ κατανάλωση εκτός πόλης (εντός χάλια),κοντινά ταξιδάκια και δικάβαλο.
με ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά,ήταν λίγο καλύτερο σε συνθήκες πόλης και γενικά τα χλμ. που έχανε σε τελική τα κέρδιζες σε επιταχύνσεις οπότε δεν σε ένοιαζε.
το άλλαξα για να πάρω το Factory τότε!
το Tuono με έβαλε στα Ευρωπαϊκά μηχανάκια με τον καλύτερο τρόπο μπορώ να πω.
πριν είχα ZX-6R '98 και για μένα ήταν πολύ καλή η αλλαγή.
υπήρχε μία σκέψη για Speed Triple 1050 '05 αλλά δεν ήταν ακόμα η ώρα μου για τρικύλινδρο!
