0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
aprilia touono 2004 red bull test
« - : Ιανουάριος 08, 2022, 11:10:53 μμ »

λεω να το αφήσω εδώ....
 ......discuss.....
:) :)

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




*

Αποσυνδεδεμένος tedvj23

  • *****
  • 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RS250
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: aprilia touono 2004 red bull test
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 09, 2022, 02:00:50 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: aprilia touono 2004 red bull test
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 10, 2022, 12:57:21 πμ »
Είχε σοβαρά μειονεκτήματα. Και λίγα λέει.
Ηλεκτρολογικά, κομπλερ μίζας, το σταντ του, ο ταχυσυνδεσμος στην τροφοδοσία .

Τα φρένα όντως για έμπειρους (ακόμα και τα μαμά του), το κιβώτιο ταχυτήτων από τα δύσκολα , επίσης δεν έπρεπε να φύγεις αν δεν είχε ανεβάσει 47 βαθμούς κελσίου. Αν το έκανες και σταματούσες 100 μέτρα πιο κάτω δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε.

Με διαφορά το καλύτερο μηχανάκι που είχα ποτέ._

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: aprilia touono 2004 red bull test
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 10, 2022, 01:16:10 πμ »
και συμπληρώνω:


Το συγκεκριμένο του τεστ φαίνεται να πονάει στα ηλεκτρολογικά του ακόμα γιατί βλέπω 2 πράγματα:
1. το όργανα κάνουν reset και όταν κάνουν το αρχικό τσεκ η βελόνα πάει μέχρι τις 5000σαλ και επιστρέφει
2. έχει έξτρα διακόπτη για να σβήνει τελείως τα φώτα (ή για να χειρίζεται χειροκίνητα τα βεντιλατέρ? ελπίζω πώς όχι)

Τα ηλεκτρολογικά του δικού μου μαζεύτηκαν με έξτρα καλώδια παράλληλα με τη μαμά καλωδίωση από τον ανορθωτή στην μπαταρία. Τέλεια φόρτιση και δυνατή μπαταρία πάντα.
Κόμπλερ μίζας αλλαγή οκ, μπαίνει και από scarabeo αρκεί ο μάστορας να έχει λίγη όρεξη να αποσυναρμολογήσει τα εξαρτήματα του καινούριου και να τα προσαρμόσει στο παλιό.
Σταντ από CBR1000RR είχα βάλει ώστε να παρκάρω σαν άνθρωπος, εύκολη μετατροπή, κυριολεκτικά bolt on.
Ταχυσύνδεσμος μεταλλικός.

Δεν φτιάχνει με τίποτα η συμπεριφορά του στις χαμηλές στροφές κάτω από 4000 σε ταχύτητες πόλης. Δεν είναι για την πόλη καθόλου.
Ναι, ήθελε προσοχή το εσωτερικό σκαλοπάτι του τεπόζιτου. Δεν άφηνα ποτέ να μου βάζουν βενζίνη και ήταν σαν καινούριο.

Είχα βάλει μόνο ένα τελικό και μία όλινσ πίσω. Κινητήρας και πλαίσιο όνειρο.

Με διαφορά το καλύτερο μηχανάκι που είχα ποτέ._



 :chrs:

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +252
Απ: aprilia touono 2004 red bull test
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 10, 2022, 11:19:28 πμ »
εντάξει,είχα το ασημί με κόκκινες ζάντες για δύο χρόνια από το 2006-2008.
το πήρα με 22500χλμ. και το έδωσα με περίπου 44000χλμ.
στο διάστημα αυτό το μόνο που άλλαξα εκτός αναλωσίμων,ήταν ένας ανορθωτής που ήταν πίσω στην ουρά κι αυτό πιστεύω γιατί δούλευε καθημερινά χειμώνα-καλοκαίρι,σπίτι-δουλειά-σπίτι μέσα στην κίνηση,το οποίο δεν ήταν το φόρτε του.
νομίζω είχα αλλάξει και ρελέ μίζας με ένα 150Α.

κατά τ'άλλα μηχανάρα,με δυνατό και ροπάτο μοτέρ,νορμάλ κατανάλωση εκτός πόλης (εντός χάλια),κοντινά ταξιδάκια και δικάβαλο.
με ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά,ήταν λίγο καλύτερο σε συνθήκες πόλης και γενικά τα χλμ. που έχανε σε τελική τα κέρδιζες σε επιταχύνσεις οπότε δεν σε ένοιαζε.
το άλλαξα για να πάρω το Factory τότε!

το Tuono με έβαλε στα Ευρωπαϊκά μηχανάκια με τον καλύτερο τρόπο μπορώ να πω.
πριν είχα ZX-6R '98 και για μένα ήταν πολύ καλή η αλλαγή.
υπήρχε μία σκέψη για Speed Triple 1050 '05 αλλά δεν ήταν ακόμα η ώρα μου για τρικύλινδρο!  :D

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2817
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2062
Απ: aprilia touono 2004 red bull test
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 10, 2022, 03:33:11 μμ »
Το συγκεκριμένο το είχα δει και είχα μιλήσει με το παιδί που το είχε (στη Κρήτη τότε), είχε και ζάντες ΟΖ. Σχετικά περιποιημένο (ΟΚ, μιλάμε για μοτο 20ετίας) και με αρκετά έξτρα αλλά τελικά πήρα το Tuono του Αλέξη που ήταν ΠΟΛΥ καλύτερη περίπτωση!

Γενικά σαν μηχανάκι δεν με ενθουσίασε καθώς τα χρόνια του φαίνονταν στην λειτουργία του. Όσο μου άρεσε (και μου αρέσει) να το βλέπω και να το έχω, τόσο με κούραζε να το οδηγώ, μου είχε φύγει και η κάψα για naked.
Δεν μπόρεσα να χωνέψω την κακή λειτουργία του μοτέρ κάτω από τις 3000στρ/λ., ήταν σχετικά άνετο στο ταξίδι (για naked), εδώ κάποιες σκέψεις μου
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/arxisame-5217/msg473535/#msg473535

Νομίζω πως αν απομονώσουμε το συναίσθημα, κάποιος που θα καβαλήσει ένα Tuono 1ης γενιάς σήμερα (ειδικά αν έχει πλέον εμπειρία από ποιο σύγχρονες μοτό) θα πάθει ένα πολιτισμικό σοκ. Αν φυσικά θέλει ένα ιδιαίτερο γυμνό με χαρακτήρα και επιδόσεις σε τιμή χώμα, είναι καλή περίπτωση όμως δυστυχώς τα περισσότερα είναι σε μέτρια προς κακή κατάσταση και θέλουν αρκετά μαζέματα ενώ η ΣΩΣΤΗ συντήρηση του προυποθέτει "γερή¨τσέπη, πράγμα που τις περισσότερες φορές δεν συνάδει με το υποψήφιο αγοραστικό του κοινό πλέον. Έτσι λοιπόν απαξιώνονται ακόμα περισσότερο και ούτω καθεξής...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης