APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: zeli στις Δεκέμβριος 07, 2007, 12:07:21 πμ
-
Χαιρετώ την παρέα μετά από αρκετό καιρό απουσίας και αμηχανίας(που η τελευταία συνεχίζεται ακόμα).
Μετά την αποχώρηση μου από γνωστή πολυεθνική και την περιπλάνηση μου στην ελληνική πραγματικότητα επιτέλους ο τροχός γύρισε και τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν ευχάριστη τροπή μεν αλλά με πολύ δουλειά δε.
Τα πάντα βεβαία σε αυτή τη ζωή πληρώνονται και συγκεκριμένα οι κ@υλες και οι μ@λ@κίες πληρώνονται αδρά! Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο λοιπόν είχα πάρει την απόφαση εκείνες τις αποφράδες μέρες να ξεφορτωθώ το μηχανάκι μου. Για να μην μιλήσω καλύτερα για την απόφαση που πήρα ένα χρόνο μετά…ντάξει ήταν καλοκαίρι είχε ζέστη …είμαι και επιρρεπείς στην τεκίλα …άλλοι ξυπνάνε με piercing στο πουλί τους σε μένα συνέβη ένα γερμανικό τετράτροχο…ήταν η μέρα που τα βλέμματα των φίλων χαμήλωσαν και οι γραμματικοί έτρεχαν να με ξεγράψουν απ τις λίστες των μηχανόβιων….Για να μην μιλήσω για το δούλεμα …Για όλους τους ανωτέρους λόγους αλλά και για 1000V2 ακόμα (εννοείται ποιο σοβαρούς) σκέφτομαι …σκέφτομαι λέω να ξαναπάρω aprilia.Επίσης λέω να αλλάξω και κατηγορία …..
Το project:
1. Το μηχανάκι θα διανύει 24 km καθημερινά σε εθνική οδό
2. Θα κατεβαίνει τα Σάββατα στο κέντρο
3. Θα πετάγεται για κοντινές βόλτες τις Κυριακές (κλασικά έως 500 χλμ)
4. Δεν θα ταξιδεύει με την έννοια παίρνω το νοικοκυριό μου και πάω (υπάρχει 4 τροχο για πλέον αυτό)
5. Δεν θέλω να ξεφύγω πολύ στην τιμή ( το 4τροχο που λέγαμε…)
6. Δεν με ενδιαφέρει να το πουλήσω (σνιφ κλαψ τα ιδία έλεγα και για το capo…)
TUONO FIGHTER λοιπόν….Εδω έρχεται οι δική σας άποψη….
1. Τι χρονολογία να κοιτάξω (μου άρεσε πολύ το χρυσαφί –γκρί του 03 αλλά και αυτό που είχε ο Θοδωρής- dodos_1)
2. Ti θα πρέπει να προσέξω κατά την έρευνα αγοράς
3. Τι προβλήματα βγάζει (ειλικρινά και απερίσκεπτα είναι aprilia και είχα aprilia όσοι έχουν δει το μηχανάκι του anatil θα καταλάβουν)
4. Θα με βολέψει ?Οτι μηχανάκι είχα μέχρι τώρα ήταν σε άριστη κατάσταση αλλά το χρησιμοποιούσα από scooter έως εκτελούνται μεταφοραί και λέω να μην αλλάξω φιλοσοφία.
5. Πόσα να δώσω?
Αναμένω απαντήσεις και συμβουλές καθότι πάω να σκαλίσω μια κατηγορία που πάντα φλέρταρα αλλά ποτέ δεν έκανα την κίνηση.
Αυτά.
Υ.Γ. Makis Thanx!
-
Καταρχήν φίλε Γιάννη να σε καλοσορίσω "στα παλιά σου λημέρια"! Επίσης χαιρομαι ιδιαίτερα που αποφάσισες να αποκτήσεις πάλι Aprilia! Άντε, να σε δουμε κι από κοντά! :bye: :bye: :bye:
-
Καλως ηρθες ξανα Γιαννη. Αν καταλαβα καλα θες κατι σε tuono. Εχω να σου προτεινω το shiver 750 με 7990ε οτι πιο καλο και οικονομικο υπαρχει στην αγορα. Ειμαι προ των πυλων να το παρω εγω και το εχω ψαξει :bye:
-
Ναι το SHIVER φαίνεται λογική λύση ......
Κοιτα και τον Pegaso .....όμως
Καλως ήλθες !!!!!
-
Welcome back :bye:
Ότι και να πάρεις αφου θα είναι aprilia είσαι ok. H νώμη μου είναι πριν πάρεις tuono κάνε ένα test ride και στο shiver.Τέλως πάντων ότι και να πάρεις είναι καλό που είσαι πάλι μαζί μας. :D
-
Βρε βρε τα παιδιά όλοι εδώ εεε?
Χρήστο ,Frank όλα καλά?
Ρε σεις ηξερα ότι η aprilia έβγαζε όμορφα μηχανάκια…τι έγινε προσέλαβαν ιάπωνα σχεδιαστή είναι αυτά τα πράγματα mana & shiver ειδικά το δεύτερο είναι σα hornet και τα 8000€ του πέφτουν πάρα πολλά. Ούτε 4000€ δεν θα έδινα για αυτό.
Τώρα όσο για το pegasaki συμπαθητικό αλλά παρα πολύ λίγο. Οποιος είχε- έχει το v2 της rotax καταλαβαίνει… Θα μου πει κάνεις για το tuono?Το προηγούμενο.
-
Καλωσηρθες κ παλι.
Απο οτι καταλαβα δεν θελεις να δωσεις πολλα χρηματα, οποτε το shiver που σου προτεινουν βγαινει πανω απο το μπατζετ σου, σωστα;
Τωρα για το Tuono...
Αν κανεις μια μικρη παραχωρηση για την κυκλοφορια στο κεντρο μεσα στην κινηση, τοτε θα σου ταιριαξει παρα πολυ.
Ταξιδι; Δες φωτογραφιες απο το δικο μου κ του Kostuono, συνδιασε τες κ πες μου αν παει ταξιδι. Η θεση ειναι ορθια, εχεις το φερινγκ μπροστα να κοβει τον αερα κ το μονο προβλημα ειναι... ο συνοδηγος :h22: (μην το πειτε αυτο παραεξω). Επισης ο συνοδηγος πρεπει να εχει μεγαλες αντοχες (παντα στα ταξιδια)
Τιμη που μπορεις να το βρεις μεταχειρισμενο ειναι απο 5000!!!!!!!!! :pray: (μοντ 03) μεχρι 7000. Τον κινητηρα τον ξερεις απο το Capo. Δεν μασαει... Εκτος απο αυτο εχει full ρυθμιζομενες αναρτησεις μπρος κ πισω κ γενικως ειναι πολυ ποιοτικο σαν κατασκευη. Εγω το εχω λιγο πανω απο ενα χρονο κ δεν μου εχει βγαλει κατι, εκτος απο μια χαλασμενη βαλβιδα φρενου.
Τωρα αν θα ταιριαξεις με την φιλοσοφια του δεν ξερω. Συνηθως απο Tuono πανε σε Capo κ οχι το αναποδο. :D Το Tuono σε προδιαθετει για γρηγορη ενεργητικη οδηγηση κ απεχει πολυ απο την ανεση που προσφερει το Capo.
Αυτα. Καλη επιστροφη στα διτροχα!
Υ.Γ Δεν ειμαι καθολου αντικειμενικος, εχω παθει πλακα με το Tuono μιλαμε!!!!!! :tez:
-
Τι να σου πουν για το tuono, βρές ένα σε ένα χρώμα που σου αρέσει και στα λεφτά που θες να δώσεις και καλορίζικο.Ααα και πρόσεχε δεν είναι Capo :tez:
-
Yiannis είσαι μες στο μυαλό και στο budget μου. Ταξίδια δεν με ενδιαφέρουν, πλέον δεν υπάρχει χρόνος παρά μόνο για γρήγορες βόλτες. Το μηχανάκι θα χρησιμοποιείται καθημερινά για μετακίνηση στην πόλη καθότι με το κουτί χρειάζομαι 1 ώρα για να κάνω 12 χλμ (κυριολεκτικά).Γενικώς θα είναι από το καθημερινό μουλαράκι για σπίτι γραφείο μέχρι το ψυχοφάρμακο της Κυριακής.2ο άτομο δεν με ενδιαφέρει να παίρνω μαζί μου με το μηχανάκι εξάλλου δεν νομίζω ότι θα ήθελε κάνεις να είναι πίσω μου.
Το καλύτερο είναι ότι δεν είναι caponord! Δεν θέλω βάρος δεν θέλω όγκο δεν θέλω άνεση δεν θέλω ταξίδια (αν και το συγκριμένο touno εχει fering που πιστεύω ότι χωράει τα 171 εκατοστά μου).
Θα κάνει για αυτά που το θέλω ή να κοιτάξω κανα sportcity?
Αμαν !!!!!!με διαβαζει ο darkshight την μαμησα!
-
Αμαν !!!!!!με διαβαζει ο darkshight την μαμησα!
Κάτσε να πάρω τον Γιάννη τηλέφωνο να σε φτιαξω μάγκα :h22:
Σοβαρά τώρα ρε zeli, δεν νομίζω πως ψάχνεις προς την σωστή κατεύθυνση. Το Tuono δεν έχει πρόβλημα ιδιαιτερο στη πόλη, έχει όμως θέμα στην κίνηση.
Και δεν είναι μόνο το Tuono έτσι. Κανένα SS δεν γουστάρει να κολλάει στην κίνηση, κάτι που είναι αναπόφευκτο αν είναι η μοναδική σου μοτοσυκλέτα. Εκτός αυτού το φόρτωμα κλπ που ανέφερες που θα το κάνεις στο Τuono;
Απ΄τις χρήσεις που ανέφερες πως θες να κάνεις, η μόνη που θα ευχαριστηθείς θα είναι της Κυριακάτικης βόλτας, και η κυκλοφορία στην πόλη αργά όταν δεν έχει κίνηση.
Προσωπικά παρόλο που το λατρεύω το Tuono μου, στην πόλη το κυκλοφορώ όσο λιγότερο μπορώ.
Για τη χρήση αυτή, έχω το.................................
sportcity μου :ohyes:
-
Αν είσαι όντως συνειδητοποιημένος σε αυτά που λες
δηλαδή
- Δε θες δικάβαλο
- Δε θες να κουβαλάς το βιός σου
- Δε θες άνεση
- Δε μπλέκεις κέντρο καθημερινά αλλά πας από Εθνική
- Δε θες χιλιομετροφάγα ταξίδια
σου κάνει.
Κι εγώ κάνω τα ίδια χιλιόμετρα καθημερινά για τη δουλειά αλλά κατεβαίνω Σύνταγμα οπότε α) κολλάω με την τιμονάρα β) καίω τα τριπλά από το σκούτερ γ)χρειάζομαι σακίδιο-αδιάβροχα κλπ οπότε --> πήρα σκούτερ και κατεβαίνω ταχύτερα, οικονομικότερα και λιγότερο κ@υλωμένα και κάνω και μετακόμιση άμα χρειαστεί.
οπότε πάρε κι ένα sportcity αν ανοίξουν οι δουλειές :D να έχεις και μουλαράκι και ψυχοφάρμακο.
Ζελατίνα έβαλα double bubble γιατί άμα τρέχεις στην εθνική με την καρατιμόνα δε λέει.
Ζημιές 0 αλλά δεν έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα.
Edit: Μια από τα ίδια με τον Βύρωνα. :bye:
-
Όπως λες ο ίδιος, αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά, Tuono θες! :D
Οπότε ψάξε να το πάρεις! ;)
Χρονολογία, μάλλον το τελευταίο που βγήκε. Το 1000R του 2005 δηλαδή!
Από προβλήματα, δεν έχω ακούσει τίποτα παραπάνω από τα κλασσικά (ρελέ μίζας, ανορθωτή).
Από χρήματα θα έδινα γύρω στα 8.000 για το 2005 (βέβαια πάντα παίζουν ρόλο η κατάσταση και τα χιλιόμετρα...)
-
Από χρήματα θα έδινα γύρω στα 8.000 για το 2005 (βέβαια πάντα παίζουν ρόλο η κατάσταση και τα χιλιόμετρα...)
Davide τα 8.000 είναι πάρα πολλά. Τόσο δίνει ο andre το 06 και έχει πάνω και 1.000€+ σε αξεσουάρ :ohyes:
-
Κ εγω θεωρω οτι τα 8 χιλιαρικα ειναι πολλα. Συμφωνα με την αγορα παντα, στην πραγματικοτητα τα θεωρω πολυ λιγα για τετοιο μηχανακι.
Οπως λενε κ τα παιδια, η αληθεια ειναι οτι στην πολη δεν ειναι κ οτι καλυτερο. Δεν μπορεις να το οδηγησεις σαν commuter δεν σε αφηνει! Zeli, το τουονο ειναι ψυχοφαρμακο καθε μερα της εβδομαδας, μονο που μεσα στην πολη μπορει να εκδηλωθουν περενεργειες. :D
Κ εγω εχω σκουτερ για την πολη κ κανω καθε μερα 40 χιλιομετρα στην εθνικη!
-
Αμαν !!!!!!με διαβαζει ο darksight την μαμησα!
Καλά ρε παλαβέ......θες Tuono για να κάνεις μεταφορές στο κέντρο.....???? :pray: :pray: :pray:
Πάρε ένα sportcity να κάνεις τη δουλειά σου....!!! :P
Πάντως το Τuono για κυριακάτικες βόλτες μαμάει (......μιλάω και 'γω..... :blus:)!
-
Οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι,
μην πάρεις Tuono,
πάρε Tuono Factoryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!! :P
Σοβαρά,εάν θές πάλι Aprilia,κοίτα στα μάτια το Shiver.
Εσύ αποφασίζεις !
-
καλα με έχετε συγκινήσει τόσες απαντήσεις... αυτο θα πει on -line support :kalo:
Ήμουν ανέκαθεν της νοοτροπίας 1 μηχανή για τα πάντα….
Με το caponord πήγαινα από επαγγελματικά ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας (ναι με τα leovince ξεταπα) μέχρι και για snowboard στις 9 το πρωί στη φτερόλακκα (με το σανίδι δεμένο δίπλα).
Τελευταία πήγαινα κυριακάτικες βόλτες σχεδόν συνέχεια με τα αδελφάκια του darkshight (ο Γιαννάκης είχε στρογγυλοφάναρο τότε μου χαχα) και το πίεζα πολύ για on-off (αφήστε που με τα hyperpro είχε γίνει μόνο on).
Το μηχανάκι που θα θέλω να πάρω θέλω να :
1. Με πηγαίνοφέρνει καθημερινά Πατησια –Ν.Ερυθραία απόσταση 12+12χλμ από εθνική
2. Να με κατεβάζει στο κέντρο τα σάββατα απόσταση 5 χλμ που ίσως γίνουν και 8…
3. Να μην ασχολούμαι πολύ μαζι του (το να θελει 2 -3 συμαζεματάκια το καταλαβαίνω το να θέλει rebuilt όχι ευχαριστώ το έκανα στο capo και είχα ορκιστεί να μην ξανακοιτάξω από Ιταλία πλευρά)
4. Να φορτώνω πραγματα και ανθρώπους και να κάνω υπερατλαντικά ταξίδια έχω το κουτάκι που μιας και το πηρα λέω να το κρατήσω.
5. Αν και δεν είναι 1η προτεραιότητα οι βόλτες καλό θα ήταν να είχε την δυνατότητα να τις έκανε.
6. Γενικώς θέλω ένα μηχανάκι που θα με απαλλάξει από το αυτοκίνητο.Μου πήρε 30 χρονια να αγοράσω ένα τέτοιο …κατάλαβα την μ@λ@κία μου αλλα δεν μου πάει πλέον να το δώσω.Εχει και αυτό τις κρυφές του χάρες.
Γιατί Tuono?¨
1. Γιατι όταν είχα πάει να πάρω το capo ήθελα tuono αλλα δεν το πήρα για όλους τους ανωτέρω λόγους
2. Γιατι ένα καινούριο scooter κοστίζει 3000€ και ένα tuono to βρισκεις από 4500€ ανάλογα την κατάσταση
3. Γιατί όπως και να το κάνουμε ο ήχος rotax –acrapovic μαμαει
4. Γιατι όπου και να κοιτάξω σπίτι μου βλέπω κούτες και κρεμάστες dainese με τον εξοπλισμό σε ζελατίνες καθαριστηρίου
5. Γιατι οι καγκουριες και τα καφριλίκια είναι σαν ναρκωτικό και εμένα με βασανίζει σύνδρομο στέρησης 1 χρόνου.
Να αρχίσω να ψάχνω ή να σκέφτομαι κανα βρωμοσκούτερ?
-
Να αρχίσω να ψάχνω ή να σκέφτομαι κανα βρωμοσκούτερ?
Οχι. Απ΄ότι λες η διαδρομή σου θα είναι από ΕΟ και Σάββατο, που λογικά κίνηση δεν έχει. Πάρε Tuono, αλλά τη Φτερολάκκα ξέχνα τη. :bye:
-
Byron η διαδρομή είναι απο ΕΟ καθημερινά και ποιο πηγμένη η εθνική δεν γίνεται.
Θέλω με το 4τροχο 20' το πρωι και 60+ το απόγευμα και όλα αυτα για 24 χλμ διαδρομή συνολικά πήγαινελα.Όσο για τη φτερολακκα είπαμε πάω και 4 τροχος πλεον.... :bye:
-
καλα με έχετε συγκινήσει τόσες απαντήσεις... αυτο θα πει on -line support :kalo:
Ήμουν ανέκαθεν της νοοτροπίας 1 μηχανή για τα πάντα….
Με το caponord πήγαινα από επαγγελματικά ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας (ναι με τα leovince ξεταπα) μέχρι και για snowboard στις 9 το πρωί στη φτερόλακκα (με το σανίδι δεμένο δίπλα).
Τελευταία πήγαινα κυριακάτικες βόλτες σχεδόν συνέχεια με τα αδελφάκια του darkshight (ο Γιαννάκης είχε στρογγυλοφάναρο τότε μου χαχα) και το πίεζα πολύ για on-off (αφήστε που με τα hyperpro είχε γίνει μόνο on).
Το μηχανάκι που θα θέλω να πάρω θέλω να :
1. Με πηγαίνοφέρνει καθημερινά Πατησια –Ν.Ερυθραία απόσταση 12+12χλμ από εθνική
2. Να με κατεβάζει στο κέντρο τα σάββατα απόσταση 5 χλμ που ίσως γίνουν και 8…
3. Να μην ασχολούμαι πολύ μαζι του (το να θελει 2 -3 συμαζεματάκια το καταλαβαίνω το να θέλει rebuilt όχι ευχαριστώ το έκανα στο capo και είχα ορκιστεί να μην ξανακοιτάξω από Ιταλία πλευρά)
4. Να φορτώνω πραγματα και ανθρώπους και να κάνω υπερατλαντικά ταξίδια έχω το κουτάκι που μιας και το πηρα λέω να το κρατήσω.
5. Αν και δεν είναι 1η προτεραιότητα οι βόλτες καλό θα ήταν να είχε την δυνατότητα να τις έκανε.
6. Γενικώς θέλω ένα μηχανάκι που θα με απαλλάξει από το αυτοκίνητο.Μου πήρε 30 χρονια να αγοράσω ένα τέτοιο …κατάλαβα την μ@λ@κία μου αλλα δεν μου πάει πλέον να το δώσω.Εχει και αυτό τις κρυφές του χάρες.
Γιατί Tuono?¨
1. Γιατι όταν είχα πάει να πάρω το capo ήθελα tuono αλλα δεν το πήρα για όλους τους ανωτέρω λόγους
2. Γιατι ένα καινούριο scooter κοστίζει 3000€ και ένα tuono to βρισκεις από 4500€ ανάλογα την κατάσταση
3. Γιατί όπως και να το κάνουμε ο ήχος rotax –acrapovic μαμαει
4. Γιατι όπου και να κοιτάξω σπίτι μου βλέπω κούτες και κρεμάστες dainese με τον εξοπλισμό σε ζελατίνες καθαριστηρίου
5. Γιατι οι καγκουριες και τα καφριλίκια είναι σαν ναρκωτικό και εμένα με βασανίζει σύνδρομο στέρησης 1 χρόνου.
Να αρχίσω να ψάχνω ή να σκέφτομαι κανα βρωμοσκούτερ?
Πάρε CAPO είσαι ήδη ψημένος !!!! χαχαχαχααχαχα
-
Βρε capo είχα και το έδωσα πριν ένα χρόνο στον anatil :bye:
-
2. Γιατι ένα καινούριο scooter κοστίζει 3000€ και ένα tuono to βρισκεις από 4500€ ανάλογα την κατάσταση
3. Γιατί όπως και να το κάνουμε ο ήχος rotax –acrapovic μαμαει
Όλα καλά αλλά νορμάλ τουόνο με acrapovic και 4500 δεν πρόκειται να βρεις. Ούτε καν χωρίς τις ακράπες.
-
Βρε capo είχα και το έδωσα πριν ένα χρόνο στον anatil :bye:
Και ??? δεν υπάρχουν άλλα ??
αντε να μπεί άλλο ενα CAPO !!!!
-
γιαννη την απαντηση την εχεις δωσει μονος σου tuono!!
για το οδηγικο σου στυλ οτι αλλο και να παρεις θα σου ειναι λιγοοοο!!
παρε το τουονο και αν δεν σε βολεψει στην καθημερινη μετακινηση(που δεν νομιζω) οταν εχεις λεφτα παρε ενα σκουτερ για καθε μερα!!
:bye: :bye:
-
Davide τα 8.000 είναι πάρα πολλά. Τόσο δίνει ο andre το 06 και έχει πάνω και 1.000€+ σε αξεσουάρ :ohyes:
Θεωρώ πολύ καλή την τιμή που το δίνει ο andre το '06. Τα αξεσουάρ ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχουν και πολύ αξία στην μεταπώληση.
Πάντως θα προτιμούσα να δώσω τα ίδια χρήματα για το '05, με τα ακτινικά Ohlins μπροστά, το Ohlins πίσω, το Ohlins σταμπιλιζατέρ, τις OZ ζάντες και τα carbon κομμάτια! ;)