0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Αναρτησολογίες
« - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:24:20 πμ »
Αλήθεια το έχετε ρυθμίσει ποτέ ?



*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:28:07 πμ »
Μια φορά στο κτμ 950 με ένα φίλο παρέα που σκαμπαζε
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 854
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:34:27 πμ »
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag !
Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια....  Εκεί να δεις κλάμα...  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:44:15 πμ »
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag !
Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια....  Εκεί να δεις κλάμα...  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


μεγάλη κουβέντα ....


για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν .
Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά
ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά


το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο


*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 854
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:50:39 πμ »
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag !
Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια....  Εκεί να δεις κλάμα...  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


μεγάλη κουβέντα ....


για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν .
Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά
ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά


το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο
και στην περίπτωση που δεν έχει ούτε προφόρτιση όπως τα capo μπροστά??? 
Λύσιμο και αποστάτες? Λάδια? Ελατήρια?  Όλα τα παραπάνω?   :D :D :D
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:54:46 πμ »
Άνοιγμα τη τάπα από πάνω και ροδέλες μέσα μέχρι να το φέρεις εκεί που πρέπει / θες .


Το λάδι και τα ελατήρια έχουν να κάνουν με ρυθούς απόσβεσης και συμπίεσης ,
αν και η λογική λέει πως αφού προφορτίζεις ένα ελατήριο θα πρέπει να δυναμώσεις και την απόσβεση επανάφορας
μιας και η δύναμη του ελατηρίου που συσσωρεύεται είναι μεγαλύτερη ..... αλλά γούστα είναι αυτά .


Έχω ακούσει πολλές πατέντες / ιστορίες για το capo

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2790
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 30, 2020, 10:58:40 πμ »
Σε όσες μοτοσυκλέτες έχουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, ρυθμίζω πάντα. Όπως και γενικότερα, προσπαθώ να κάνω μια βασική ρύθμιση στις αναρτήσεις (συμπίεση και επαναφορά, όπου πάλι είναι διαθέσιμες τέτοιες ρυθμίσεις).
 
Πολύ καλή πληροφορία δίνει ο Dave Moss, δυστυχώς πλέον τα περισσότερα βίντεο του είναι επί πληρωμεί αλλά μπορείτε να ψαχτείτε στο YouTube για πιο παλιά. Βάζω ένα βασικό που έχω κρατήσει για το σαγκ και ένα που δείχνει την βασική λογική για ρύθμιση των υδραυλικών.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2790
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 30, 2020, 11:14:19 πμ »
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag !
Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια....  Εκεί να δεις κλάμα...  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


μεγάλη κουβέντα ....


για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν .
Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά
ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά


το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο

Αυτό που λες είναι σχετικό. Το σαγκ έχει 2 μετρήσεις, το στατικό (δηλ. πόσο τάση καταναλώνει το βάρος της μοτοσυκλέτας  μόνο και το δυναμικό δηλ. πόση τάση καταναλώνει το βάρος της μοτοσυκλέτας + του αναβάτη). Προφορτίζοντας τέρμα ένα ελατήριο ώστε να πετύχω το δυναμικό σαγκ αν είμαι αρκετά κιλά, χάνω το στατικό. Πχ, στο Tuono gen2 που είχα, με το ΟΕΜ ελατήριο πίσω πετύχαινα δυναμικό σχεδόν σωστό αλλά στατικό είχα 0. ΟΚ, δεν είναι και το τέλος του κόσμου αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που πρέπει...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 30, 2020, 11:16:21 πμ »
Έχεις δίκιο σε αυτό !!


Η αλήθεια είναι πως πάντα το δυναμικό κοίταζα/ω !!

*

Αποσυνδεδεμένος brasidas12

  • *****
  • 238
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +73
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 30, 2020, 01:11:38 μμ »
Προσπάθησα στο shiver όταν το αγόρασα αλλά μόνος δεν μπόρεσα. Θέλει δύο άτομα. Πρέπει όμως γιατί δεν μου κάθεται καλά το στήσιμο που έχει τώρα.
Up the irons!!!

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2790
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 30, 2020, 01:45:58 μμ »
Προσπάθησα στο shiver όταν το αγόρασα αλλά μόνος δεν μπόρεσα. Θέλει δύο άτομα. Πρέπει όμως γιατί δεν μου κάθεται καλά το στήσιμο που έχει τώρα.

Εάν κινείσαι Αθήνα, κανόνισε ένα απόγευμα να έρθεις μια βόλτα σπίτι μου να το φτιάξουμε μαζί. Θα σε αγγαρέψω μετά για φτιάξουμε και το δικό μου :D
Λεπτομέρειες ΠΜ
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 30, 2020, 03:02:50 μμ »
μεγάλη κουβέντα ....


για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν .
Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά
ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά


το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο


Το προβλημα ειναι το στατικο sag και οχι ακριβως το 2ο ατομο. Γι' αυτο αλλωστε μετραμε στατικο και δυναμικο sag και πρεπει να ικανοποιουνται οι συνθηκες και για τα 2.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 30, 2020, 03:10:05 μμ »
Τι δείχνει όμως το στατικό ? και που επηρρεάζει ?




*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 30, 2020, 03:14:38 μμ »
Τι δείχνει όμως το στατικό ? και που επηρρεάζει ?



Εγω θα ελεγα οτι απλα σου δειχνει εαν εχεις σωστο ελατηριο. Ενα στοκ ελατηριο απο ohlins (για αναβατη 85 κιλων) μπορει να προφορτιστει και να εχει δυναμικο sag με εναν αναβατη 115 κιλων. Το στατικο ομως ειναι εκτος του 1/3, οποτε θες αλλο ελατηριο ;)


PS. Φιλοσοφιες του αερα ετσι; Εξαρταται και την εμπειρια του οδηγου
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Le Tavernier

  • *****
  • 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Φορέβα κουλομαρία
  • Μοντέλο μηχανής: Black ETV1000 Rally Raid
  • Αντιδράσεις: +207
Απ: Αναρτησολογίες
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 01, 2020, 08:24:16 πμ »
Στο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.
Raid Carbonara Edition , Και τα μυαλά στην μηχανή του κιμά!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης