APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tasman στις Ιούνιος 15, 2009, 01:10:09 μμ
-
Γνωστό το πρόβλημα εδώ και χρόνια από φήμες, τώρα βγήκε και επίσημα στη φόρα. Μήπως άργησαν λιγάκι;
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/15/1677335.htm
-
Γνωστό το πρόβλημα εδώ και χρόνια από φήμες, τώρα βγήκε και επίσημα στη φόρα. Μήπως άργησαν λιγάκι;
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/15/1677335.htm
γιατι αργησαν???????
ποσα κυκλοφορουν ακομα απο αυτα???? ;)
-
αυτο εχει ανακοινωθει εδω και 4-5 μηνες στην Αμερικη
ΣΟΥΜΙΕΔΕΣ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7756.0)
-
ποσα κυκλοφορουν ακομα απο αυτα???? ;)
Και πόσα είναι παραεισαγωγής.....
Για ποιό λόγο δεν ισχύει η ανάκληση σε 750/600 ?? :thnk:
-
Για ποιό λόγο δεν ισχύει η ανάκληση σε 750/600 ?? :thnk:
γιατί πρώτα βγήκε το κ5-κ6 1000 και μετά βγήκε το κ6-κ7 600/750.
κάθε φορά που βγαίνει το 1000 τον επόμενο χρόνο βγάζουν τα 600/750 και παίρνουν κάποια πράγματα από τα 1000 και τα βάζουν στα 600/750. όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
-
Για ποιό λόγο δεν ισχύει η ανάκληση σε 750/600 ?? :thnk:
όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
αφου ειδαν οτι δεν παει κατι καλα με το πλαισιο του 05 γιατι το εβαλαν και στο 06?
και εχουν το θρασος να κανουν ανακληση μετα απο 4 χρονια?
τοσος κοσμος που τσακιστικε, σκοτωθηκε εχασε μια περιουσια??
s u z u k i R
-
Για ποιό λόγο δεν ισχύει η ανάκληση σε 750/600 ?? :thnk:
όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
αφου ειδαν οτι δεν παει κατι καλα με το πλαισιο του 05 γιατι το εβαλαν και στο 06?
και εχουν το θρασος να κανουν ανακληση μετα απο 4 χρονια?
τοσος κοσμος που τσακιστικε, σκοτωθηκε εχασε μια περιουσια??
s u z u k i R
γιατί Γιώργο τα μοντέλα αλλάζουν κάθε δυο χρόνια ;)
και αυτό με τα πλαίσια εμφανίστηκε σε μερικά κομμάτια από τα κ6 1000 τα οποία αντικατέστησε η Suzuki :bye:
Υ.Γ. εγώ αυτά ξέρω και αυτά λέω!!! τώρα αν είναι κάποιος περισσότερο ψαγμένος ας δώσει τα φώτα του...!! :idea:
-
Ε δεν είναι και νέο η ανάκληση.
Ούτως ή άλλως δε θα βάζανε το ίδιο πλαίσιο σε 600/750 και σε 1000.
Καλού - κακού, πάρτε 600/750 κ8+ :D
-
γιατί πρώτα βγήκε το κ5-κ6 1000 και μετά βγήκε το κ6-κ7 600/750.
κάθε φορά που βγαίνει το 1000 τον επόμενο χρόνο βγάζουν τα 600/750 και παίρνουν κάποια πράγματα από τα 1000 και τα βάζουν στα 600/750. όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
Tα Κ6 750/600 έκοβαν επίσης πλαίσιο. Όχι στον βαθμό των 1000, αλλά υπάρχουν περιστατικά και στην Ελλάδα. Σίγουρα ένας κάτοχος 600 έχει κινηθεί δικαστικά κατά δήλωση του, ενω έχω δει με τα μάτια 750 κούτα που χτύπησε πίσω από παπί, ΔΕΝ έπεσε και είχε γίνει 2 κομμάτια...
-
Για ποιό λόγο δεν ισχύει η ανάκληση σε 750/600 ?? :thnk:
όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
αφου ειδαν οτι δεν παει κατι καλα με το πλαισιο του 05 γιατι το εβαλαν και στο 06?
και εχουν το θρασος να κανουν ανακληση μετα απο 4 χρονια?
τοσος κοσμος που τσακιστικε, σκοτωθηκε εχασε μια περιουσια??
s u z u k i R
γιατί Γιώργο τα μοντέλα αλλάζουν κάθε δυο χρόνια ;)
αυτο ρωταω, αφου δεν πηγε καλα το κ5 γιατι φορεσαν το ιδιο πλαισιο και στο κ6
και γιατι εκαναν ανακληση μετα απο 4 χρονια οταν ηξεραν οτι υπηρχε προβλημα απο το 2005?
δεν προσπαθω να ακυρωσω την μοτοσυκλετα ουτε την suzuki για αστοχια υλικου, ουτε για το αρκετα
αψογο after sale service που εχει..
ακυρωνω εμας τους αγοραστες που κανει τετοιες παπαριες ο Ιαπωνας και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε
και εγω στο τσακ το γλυτωσα το κ6 750
-
ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΕΤΣΙιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
χτύπησε πίσω από παπί, ΔΕΝ έπεσε και είχε γίνει 2 κομμάτια...
κατσε, ψαχνω τις φωτο μου να σου δειξω κατι πιο γελοιο
-
γιατί πρώτα βγήκε το κ5-κ6 1000 και μετά βγήκε το κ6-κ7 600/750.
κάθε φορά που βγαίνει το 1000 τον επόμενο χρόνο βγάζουν τα 600/750 και παίρνουν κάποια πράγματα από τα 1000 και τα βάζουν στα 600/750. όποτε αφού είδαν ότι στα κ5-κ6 1000 κάτι δεν πάει καλά με το πλαίσιο δεν το μετάφεραν και στα 600/750 έφτιαξαν κάτι καινούργιο. ;)
Tα Κ6 750/600 έκοβαν επίσης πλαίσιο. Όχι στον βαθμό των 1000, αλλά υπάρχουν περιστατικά και στην Ελλάδα. Σίγουρα ένας κάτοχος 600 έχει κινηθεί δικαστικά κατά δήλωση του, ενω έχω δει με τα μάτια 750 κούτα που χτύπησε πίσω από παπί, ΔΕΝ έπεσε και είχε γίνει 2 κομμάτια...
Βύρων εγώ πρώτη φορά από εσένα άκουσα ότι τα κ6-κ7 600/750 έκοβαν πλαίσιο....
1.αυτο ρωταω, αφου δεν πηγε καλα το κ5 γιατι φορεσαν το ιδιο πλαισιο και στο κ6
και γιατι εκαναν ανακληση μετα απο 4 χρονια οταν ηξεραν οτι υπηρχε προβλημα απο το 2005?
2.ακυρωνω εμας τους αγοραστες που κανει τετοιες παπαριες ο Ιαπωνας και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε
και εγω στο τσακ το γλυτωσα το κ6 750
1. σου είπα ότι τα κ5 δεν ειχαν τέτοιο πρόβλημα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε στα κ6 (τώρα πως έγινε αυτό δεν ξέρω αφού το κ5 με το κ6 1000 είναι ακριβώς ίδια).
2. εγώ πάντως θα τηρήσω αυτό που γράφω και στην υπογραφή μου!!!! :D :D :ohyes:
-
2. εγώ πάντως θα τηρήσω αυτό που γράφω και στην υπογραφή μου!!!! :D :D :ohyes:
Εγώ νομίζω ότι ο Χρήστος είναι τέρας αντικειμενικότητας πάντως... :P :P :P
-
2. εγώ πάντως θα τηρήσω αυτό που γράφω και στην υπογραφή μου!!!! :D :D :ohyes:
Εγώ νομίζω ότι ο Χρήστος είναι τέρας αντικειμενικότητας πάντως... :P :P :P
ερωτας ειναι αυτος
τι να κανει
-
Βύρων εγώ πρώτη φορά από εσένα άκουσα ότι τα κ6-κ7 600/750 έκοβαν πλαίσιο....
Οι φωτό είναι από 750 και κάτω κάτω από 600. Υπήρχε ένα περιστατικό που θυμάμαι στο moto.gr από κάποιον με nick albatros. Το quote αφορούσε απάντηση σε κάποιον που του κόπηκε το 750 όταν φρεναριστός χτύπησε μια πέτρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Albatros
είναι ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δική μου (GSXR 600 K6)και με μικρότερη ταχύτητα, το πλαίσιο έσπασε στα φρένα όχι στη σύγκρουση με τη πέτρα και φταίνε οι κωλήσεις, η διαδικασία τώρα δύσκολη και δαπανηρή μέσω ΤΕΕ και Νομικής οδού.
και
Αρχικά δημιουργήθηκε από Albatros
ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΠΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΛΑΝ, ΕΧΩ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΩΛΥΣΕΩΝ ΚΟΜΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΡΑΔΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ.ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ.
Το link με την ιστορία και την δικαστική περιπέτεια (πραγματογνώμονες - ΤΕΕ) είναι
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=34999
-
1. σου είπα ότι τα κ5 δεν ειχαν τέτοιο πρόβλημα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε στα κ6 (τώρα πως έγινε αυτό δεν ξέρω αφού το κ5 με το κ6 1000 είναι ακριβώς ίδια).
Δεν ισχύει αυτό που λές κλτρέϊν. Τα πρώτα περιστατικά αφορούσαν Κ5, και αν θυμάμαι καλά (η Noela μπορεί να θυμάται απ΄το bikenet) ένα απ΄τα πρώτα περιστατικά παγκοσμίως είχε συμβεί στην Ελλάδα.
-
ενω έχω δει με τα μάτια 750 κούτα που χτύπησε πίσω από παπί, ΔΕΝ έπεσε και είχε γίνει 2 κομμάτια...
Αυτό που λες είναι σημαντικό καθώς για όλες τις περιπτώσεις που λέει κάποιος ότι κόπηκε το πλαίσιο χωρίς να πέσει, δε μπορούμε να ξέρουμε αν όντως είναι έτσι. Παρολαυτά, δεν νομίζω ότι η Suzuki υποστήριξε ποτέ ότι αν τρακάρεις (έστω και με παπί) το πλαίσιο δε θα πάθει τίποτα. Αυτό που εγώ θεωρώ πρόβλημα, είναι η ρήξη πλαισίου δίχως σύγκρουση ή πτώση.
-
Αυτό που λες είναι σημαντικό καθώς για όλες τις περιπτώσεις που λέει κάποιος ότι κόπηκε το πλαίσιο χωρίς να πέσει, δε μπορούμε να ξέρουμε αν όντως είναι έτσι. Παρολαυτά, δεν νομίζω ότι η Suzuki υποστήριξε ποτέ ότι αν τρακάρεις (έστω και με παπί) το πλαίσιο δε θα πάθει τίποτα. Αυτό που εγώ θεωρώ πρόβλημα, είναι η ρήξη πλαισίου δίχως σύγκρουση ή πτώση.
Εφη το 750 είχε χτυπήσει από πίσω ένα παπί στην Πειραιώς στο ύψος του Ταύρου. Δεν είχε χτυπήσει κανείς και η μόνη ζημιά που είχε το 750 ήταν μια ελαφρά στραβωμένη ζάντα και ένα μικρό σπάσιμο στο μούτρο (φαίνεται στην 1η απ΄τις 3 αρχικές φωτό που έβαλα).
Το 750 κοπηκε στη μέση και ο διοκτήτης του το είχε παρατήσει έξω απ΄το περίπτερο στον Ταύρο μετά τη Χαμοστέρνας. Δεν είχε ούτε μια γρατζουνιά στα πλαστικά του καθώς δεν έπεσε ο άνθρωπος, επομένως πήγαινε με λίγα εως πολύ λίγα χλμ.
Σίγουρα κάποιοι γνωστοί σου θα το είχαν δει.
Για αυτό που θεωρείς πρόβλημα χωρίς σύγκρουση-πτώση, τσέκαρε (εγώ δεν μπορώ τώρα) το link του gixxer.com (http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=210854).
Στο poll που είχαν βάλει μετά την ανάκληση, η ερώτηση αφορούσε αν τα μηχανάκια που ελέγχθηκαν κατά τον έλεγχο ανάκλησης χρειάστηκαν μόνο το κιτ ενίσχυσης ή πλαίσιο. Τότε που το είχα δει, ένα ποσοστό 12% ήθελε αλλαγή πλαισίου λόγω ρωγμής που δεν είχε γίνει αντιληπτή απ΄τον αναβάτη. Τέτοια ποσοστά σε χιλιάδες μηχανάκια είναι τρομακτικά κατά τη γνώμη μου.
Προφανώς αφού η Suzuki δεν μπόρεσε να βγάλει τρελλούς όλους όσους φώναζαν, έβγαλε αυτή την προαιρετική (!!!) ανάκληση.
-
Frame recal for Gsxr 1000 '05 - '06
Η ανάκλυση ξεκίνησε από την Αμερική αρχικά και μάλλον μετά από δικαστικές απαιτήσεις παθόντων.
Πρόκειτε για ανάκλυση gsxr 1000 05-06 ώστε να τοποθετηθεί μια βάση στήριξης κάτω από το λαιμό του πλαισίου.
Σχετικά μπορείτε να διαβάσετε και gixxer.com. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=210854
Όπως θα διαβάσετε έχει πάρει έκταση το θέμα και στην Ευρώπη.
Η κάθε χώρα (αντιπρόσωπος) το αντιμετωπίζει διαφορετικά!
Ο δικό μας Σφακιανάκης μετά από πολλά τηλεφωνήματα μου απάντησαν ότι τους έχουν ειδοποιήσει και ότι θα την τοποθετούν σε κάθε μηχανάκι που πάει για service. Δεν θα ειδοποιήσουν τους ιδιοκτήτες. Έτσι τουλάχιστον μου είπαν όταν επικοινώνησα!
Το ίδιο απάντησαν και στον έμπορο που αγόρασα το δικό μου μηχανάκι όταν επικοινώνησε μπροστά μου για μάθει λεπτομέρειες μιας και δεν γνώριζε!
Ενώ μέσα στην Αμερικάνικη επιστολή γράφει να ειδοποιηθούν οι ιδιοκτήτες και σχετικά άμεσα, άσχετα αν είναι εθελοντική ανάκλυση.
Πάντως δεν έχω καταλάβει αν είναι επίσημη ανάκλυση από το εργαστάσιο ή ξεκίνησε από Αμερική!
Διαβάστε και τη Αμερικάνικη επιστολή που περιγράφει ότι καλύπτει και πλαίσιο αν βρεθεί με ρωγμή κατά την εξέταση στη διαδικάσια τοποθέτησης της βάσης.
Επίσης καλύπτει και παλαιότερα περιστατικά με κομμένα πλαίσια που έχουν επισκευαστεί ή αντικατασταθεί. Εκτός αν είναι από τρακάρισμα.
Αυτή είναι η επιστολή ανάκλυσης στην Αμερική!
http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf
-
Λοιπόν να και η βάση με τα παρελκόμενα:
(http://img4.imageshack.us/img4/1249/braceglou.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=braceglou.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/braceglou.jpg/1/w800.png) (http://g.imageshack.us/img4/braceglou.jpg/1/)
..εδω είναι τα πλαστικά που δίνει μαζί με μεγαλύτερες πλαϊνές τρύπες που κουμπώνουν πάνω στις πλαϊνές βίδες του σκελετού!
(http://img4.imageshack.us/img4/9742/plasticcover.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=plasticcover.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/plasticcover.jpg/1/w800.png) (http://g.imageshack.us/img4/plasticcover.jpg/1/)
-
2. εγώ πάντως θα τηρήσω αυτό που γράφω και στην υπογραφή μου!!!! :D :D :ohyes:
Εγώ νομίζω ότι ο Χρήστος είναι τέρας αντικειμενικότητας πάντως... :P :P :P
είμαι, είμαι!!! :D :bonjour: :bonjour:
αφού και εγώ απορώ μαζί μου..!!! :P
ερωτας ειναι αυτος
τι να κανει
πες τα ρε Γιώργο...... :chrs: