0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Αναγέννηση της BUELL;
« - : Οκτώβριος 30, 2021, 01:55:41 μμ »
H EBR η αλλιώς Eric Buell Racing γνωστή μας για τις μοτοσυκλέτες BUELL, ίσως επανέλθει μετά την χρεωκοπία σύμφωνα με δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Φανταστικό νέο για τους φίλους της μοτοσυκλέτας.

Ο Eric Buell είναι αδιαμφισβήτητα ο μόνος μηχανικός που πήρε το V998 μοτέρ της Rotax που έχουν δοκιμάσει πολλοί, όπως η Aprilia, η KTM και άλλοι και ξανασχεδίασε τα σημεία που χρειαζόταν ώστε να αποδώσει 180 πραγματικά άλογα στον πίσω τροχό αφήνοντας τα Gixers και τα R1 με τα 200 διαφημιζόμενα άλογα ......... ατάϊστα.

Δυστυχώς οι επιχειρηματικές του ικανότητες δεν ήταν τόσο καλές όσο οι μηχανολογικές και σχεδιαστικές του.
Ας ελπίσουμε ότι θα επιβιώσει αυτή την φορά για να έχουμε και έναν ανταγωνιστή να συγκρίνουμε με τα Aprilia.

Επίσης τα άλλα πρωτοποριακά σχεδιαστικά επιτεύγματα του Eric Buell είναι τα εμπρός φρένα με έδραση στο στεφάνι του τροχού αντί στο κέντρο, η χρήση του σκελετού σαν Fuell Tank και η τοποθέτηση του άξονα του πίσω ψαλιδιού σε διαγώνιο άξονα αντί οριζόντιου που έχουν κλασσικά οι μοτοσυκλέτες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2021, 02:05:27 μμ από ifylios72 »


Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 30, 2021, 03:20:17 μμ »
Το μεγάλο μοτέρ προτάθηκε στην Απριλια αλλά είχε ήδη το δικό της..

το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5592
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4947
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 30, 2021, 04:03:30 μμ »
Μακάρι...είχε κάνει πρωτοποριακά πράγματα γενικά σε κάποιους τομείς.
Ρε συ Αντώνη, αυτό το μοτεράκι της Buell λες να κομπώνει στις γριές με τα ανάλογα καλούδια? :D


Το δικό σου σε τί φάση είναι τώρα καιρό έχουμε να διαβάσουμε κάτι νεότερο σχετικά!
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1201
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +246
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 30, 2021, 04:40:49 μμ »
V2998 με 180 άλογα;Χρρρρρρ,μπαμ-μπουμ!!!Η συνέχεια κάπως έτσι πήγαινε δηλαδή; :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 30, 2021, 05:08:38 μμ »
Καθόλου μπαμ μπουμ δεν έκανε
εν αντίθεση με τα v4 που έβγαλε η aprilia στη θέση του .


υγ η ktm rotax 998 δεν είχε ποτέ,  μια απομίμηση έκανε προσλαμβανωντας αρχιμηχανικο της rotax με τα γνωστά αποτελέσματα


*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 30, 2021, 06:45:51 μμ »
Μακάρι...είχε κάνει πρωτοποριακά πράγματα γενικά σε κάποιους τομείς.
Ρε συ Αντώνη, αυτό το μοτεράκι της Buell λες να κομπώνει στις γριές με τα ανάλογα καλούδια? :D


Το δικό σου σε τί φάση είναι τώρα καιρό έχουμε να διαβάσουμε κάτι νεότερο σχετικά!

Οι κεφαλές, εξατμίσεις και ηλεκτρονικά κάνουν την διαφορά. Τα υπόλοιπα είναι πολύ ίδια.
Καλύτερα να βρείς ένα μοτέρ 1125 και να παίξεις. Είναι πολύ κοντά.

Το 1300cc project, είχε μια ομαλή λειτουργία και απίστευτη δύναμη για περίπου 1400 χλμ. Περίμενα να συμπληρώσω κάποια χλμ για να πάω να κάνω πρόγραμμα αλλά παρουσίασε ένα πρόβλημα.
Μέχρι την θερμοκρασία των 85 βαθμών όλα λειτουργούσαν κανονικά. Από 90 κι επάνω μου ανέβαζε πίεση στο αντιψυκτικό, πράγμα που έδειχνε διαρροή σε κάποιο σημείο σε κάποιον κύλινδρο.
Το έλυσα, έλεγξα τις κεφαλές πιστεύοντας ότι έχω ρήγμα αλλά τελικά έχει δημιουργηθεί ρήγμα σε ένα χιτώνιο. Δεν είναι ξεκάθαρη η αιτία ακόμη για το τι έχει συμβεί.
Έχω βάλει ένα μοτέρ δεύτερης γενιάς τώρα και έχω αφήσει όλα τα υπόλοιπα upgrades όπως ήταν.
Όταν έχω χρόνο ίσως κάτσω πάλι να δουλέψω τον υπερυπερκυβισμό.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 30, 2021, 06:49:21 μμ »
Α !!!! ναί
Και το λατρεμένο..

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/buell/buell_1190rr.htm
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 705
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +287
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 31, 2021, 12:55:54 πμ »
η τοποθέτηση του άξονα του πίσω ψαλιδιού σε διαγώνιο άξονα αντί οριζόντιου που έχουν κλασσικά οι μοτοσυκλέτες.

ρε φιλε μου το εξηγεις λιγο αυτο ?
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 31, 2021, 08:54:09 πμ »
η τοποθέτηση του άξονα του πίσω ψαλιδιού σε διαγώνιο άξονα αντί οριζόντιου που έχουν κλασσικά οι μοτοσυκλέτες.

ρε φιλε μου το εξηγεις λιγο αυτο ?

1000  :srry: :srry: :srry: :srry:
Πολύ άσχημα εκφρασμένο ομολογώ και όπως το εντόπισες δύο σκέψεις μαζί μπλεγμένες.
Έχει βάλει τον άξονα που δένει το πίσω ψαλίδι ψηλά, σχηματίζοντας μια νοητή διαγώνιο μεταξύ του άξονα του τροχού και του άξονα του ψαλιδιού αντί την συνήθη οριζόντια που έχουν τα υπόλοιπα.
Έτσι οι ανωμαλίες του δρόμου βρίσκουν το λάστιχο όχι κάθετα αλλά υπό γωνία με ότι αυτό αλλάζει στον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης.
Σχεδιασμένο πιο υπερβολικά από ότι είναι θα ήταν έτσι.
Φάνηκε να το υιοθέτησαν αρκετοί μεταξύ των οποίων και η Honda και η Aprilia.
Όλα αυτά σύμφωνα με Αμερικάνικη αρθρογραφία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2021, 09:03:23 πμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 705
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +287
Απ: Αναγέννηση της BUELL;
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 31, 2021, 12:09:12 μμ »

1000  :srry: :srry: :srry: :srry:
Πολύ άσχημα εκφρασμένο ομολογώ και όπως το εντόπισες δύο σκέψεις μαζί μπλεγμένες.
Έχει βάλει τον άξονα που δένει το πίσω ψαλίδι ψηλά, σχηματίζοντας μια νοητή διαγώνιο μεταξύ του άξονα του τροχού και του άξονα του ψαλιδιού αντί την συνήθη οριζόντια που έχουν τα υπόλοιπα.
Έτσι οι ανωμαλίες του δρόμου βρίσκουν το λάστιχο όχι κάθετα αλλά υπό γωνία με ότι αυτό αλλάζει στον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης.
Σχεδιασμένο πιο υπερβολικά από ότι είναι θα ήταν έτσι.
Φάνηκε να το υιοθέτησαν αρκετοί μεταξύ των οποίων και η Honda και η Aprilia.
Όλα αυτά σύμφωνα με Αμερικάνικη αρθρογραφία.

Οκ,σε καταλαβα
Αυτο το γαιτανακι το ξεκινησαν με το r1 οι ιαπωνες
Εδραση ψαλιδιου ψηλοτερα στο σκελετο αλλα και μακρυτερο ψαλιδι λογω νεας δομης κινητηρα(τοτε)
Αυτα ολα μαζι υποτιθεται οτι εδιναν καλυτερη προσφυση
Στην πορεια ηρθαν και μας βρηκαν τα ηλεκτρονικα και ολα αυτα κατεληξαν σχεδιαστικες "ιδιαιτεροτητες"

(<<< King ....of.... spam >>>)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης