APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: unocapo στις Δεκέμβριος 31, 2021, 01:48:08 μμ
-
Ποιο μοντέλο θα προτείνατε για αντικατάσταση παπιού 125 κυβικών σαν καθημερινό όχημα, που να συνιστά μεν αναβάθμιση, αλλά:
- Να κρατήσει πάγια (τέλη, ασφάλειες, αναλώσιμα) περίπου σε ίδια επίπεδα
- Το κόστος του να μην εκτινάξει τον προϋπολογισμό )υπολογίστε 1000-1500 ευρώ + τα χρήματα ενός παπιού 125 κυβικών ούτε 10ετίας
- Να μπορεί να παίξει ρόλο και εκτός πόλης εφεδρικού οχήματος με τους όποιους περιορισμούς και έστω και ταξιδιού με χαμηλές ταχύτητες χωρίς να φοβάσαι πως θα διαλυθεί ο κινητήρας αν πας συνεχόμενα με 110-120
- Να μην είναι εξωφρενικά βενζινοφάγο
- Να είναι αξιόπιστο αλλά και ευκολοσυντήρητο
Καινούριο ή μεταχειρισμένο λίγων ετών.
:thnk:
-
Ποιο μοντέλο θα προτείνατε για αντικατάσταση παπιού 125 κυβικών σαν καθημερινό όχημα, που να συνιστά μεν αναβάθμιση, αλλά:
- Να κρατήσει πάγια (τέλη, ασφάλειες, αναλώσιμα) περίπου σε ίδια επίπεδα
- Το κόστος του να μην εκτινάξει τον προϋπολογισμό )υπολογίστε 1000-1500 ευρώ + τα χρήματα ενός παπιού 125 κυβικών ούτε 10ετίας
- Να μπορεί να παίξει ρόλο και εκτός πόλης εφεδρικού οχήματος με τους όποιους περιορισμούς και έστω και ταξιδιού με χαμηλές ταχύτητες χωρίς να φοβάσαι πως θα διαλυθεί ο κινητήρας αν πας συνεχόμενα με 110-120
- Να μην είναι εξωφρενικά βενζινοφάγο
- Να είναι αξιόπιστο αλλά και ευκολοσυντήρητο
Καινούριο ή μεταχειρισμένο λίγων ετών.
:thnk:
σκουτερ το αποκλειουμε?
-
Ποιο μοντέλο θα προτείνατε για αντικατάσταση παπιού 125 κυβικών σαν καθημερινό όχημα, που να συνιστά μεν αναβάθμιση, αλλά:
- Να κρατήσει πάγια (τέλη, ασφάλειες, αναλώσιμα) περίπου σε ίδια επίπεδα
- Το κόστος του να μην εκτινάξει τον προϋπολογισμό )υπολογίστε 1000-1500 ευρώ + τα χρήματα ενός παπιού 125 κυβικών ούτε 10ετίας
- Να μπορεί να παίξει ρόλο και εκτός πόλης εφεδρικού οχήματος με τους όποιους περιορισμούς και έστω και ταξιδιού με χαμηλές ταχύτητες χωρίς να φοβάσαι πως θα διαλυθεί ο κινητήρας αν πας συνεχόμενα με 110-120
- Να μην είναι εξωφρενικά βενζινοφάγο
- Να είναι αξιόπιστο αλλά και ευκολοσυντήρητο
Καινούριο ή μεταχειρισμένο λίγων ετών.
:thnk:
για καινουργιο
https://sym.gr/model/symphony-st200-abs/
για μεταχειρω Sym HD2 200
'η τα αντιστοιχα kymco που ειναι εξισου ποιοτικα
-
Sym μονόδρομος αδερφέ...εγώ φέτος πούλησα την πάπια μια σκέφτομαι να ξαναπάρω του χρόνου. Αυτό που λένε πάντα στο παπί θα επιστρέφεις είναι νόμος.. :D
-
σκουτερ το αποκλειουμε?
Τίποτα δεν αποκλείουμε.
Απλά θέλω να έχει τα διπλάσια+ αλογάκια απο μια πάπια 125 για να μπορεί να βγαίνει και παραέξω αν χρειαστεί, και να είναι κοντά στα κόστη. Με 20-25 αλογάκια νομίζω είμαι μια χαρά.
Μην σου πω για σκούτερ την κόβω την φάση, αλλά για την ώρα δεν αποκλείω τίποτα. Πάντως δεν θέλω να φύγω απο την κατηγορία 300 κυβικών και πάνω.
-
για καινουργιο
https://sym.gr/model/symphony-st200-abs/
για μεταχειρω Sym HD2 200
'η τα αντιστοιχα kymco που ειναι εξισου ποιοτικα
Απο τα 9 άλογα στα 12,5 δεν το βλέπω αναβάθμιση. Θέλω να είναι ουσιαστική η αλλαγή
-
Απο τα 9 άλογα στα 12,5 δεν το βλέπω αναβάθμιση. Θέλω να είναι ουσιαστική η αλλαγή
στα αλογα σκαλωσες?
κοστιζει καινουργιο οσο πουλανε μτχρ κρυπτον και εχει τα παντα εκτος απο start-stop και ζελατινα
-
στα αλογα σκαλωσες?
κοστιζει καινουργιο οσο πουλανε μτχρ κρυπτον και εχει τα παντα εκτος απο start-stop και ζελατινα
Μα για τα άλογα θα γίνει η αλλαγή. Να μπορώ να βγαίνω παραέξω και να έχω υψηλότερη μέση ταχύτητα.
Αλλιώς δεν έχω λόγο να δώσω το παπί. Είναι σαν καινούριο
-
Ποιο μοντέλο θα προτείνατε για αντικατάσταση παπιού 125 κυβικών σαν καθημερινό όχημα, που να συνιστά μεν αναβάθμιση, αλλά:
- Να κρατήσει πάγια (τέλη, ασφάλειες, αναλώσιμα) περίπου σε ίδια επίπεδα
- Το κόστος του να μην εκτινάξει τον προϋπολογισμό )υπολογίστε 1000-1500 ευρώ + τα χρήματα ενός παπιού 125 κυβικών ούτε 10ετίας
- Να μπορεί να παίξει ρόλο και εκτός πόλης εφεδρικού οχήματος με τους όποιους περιορισμούς και έστω και ταξιδιού με χαμηλές ταχύτητες χωρίς να φοβάσαι πως θα διαλυθεί ο κινητήρας αν πας συνεχόμενα με 110-120
- Να μην είναι εξωφρενικά βενζινοφάγο
- Να είναι αξιόπιστο αλλά και ευκολοσυντήρητο
Καινούριο ή μεταχειρισμένο λίγων ετών.
:thnk:
Γεια σου και χρόνια πολλά!
Κανένα XR 250? Η κάποιο άλλο παλιό και απλό εντουρακι 250αρι; Και καθημερινό και γουστόζικο!
-
Γεια σου και χρόνια πολλά!
Κανένα XR 250? Η κάποιο άλλο παλιό και απλό εντουρακι 250αρι; Και καθημερινό και γουστόζικο!
Πολύ παλιό (όλη εκεινη η γενιά). Άσε που δεν πάω χώματα και τέτοια βάρβαρα πράγματα πια :D
Εκτός των άλλων απορρίπτω όλη την κατηγορία. Δεν με καλύπτει σχεδόν πουθενά
-
Spam on ετσι ελεγα κι εγω και με το που πηρα το crf δε βλεπω την ωρα να κανω κοπανα απ τη δουλεια.
Spam off
Παιζουν και πιο συγχρονα", μεταχ σχετικα klx και crf δυομισαρια, εαν θες και καμια εξορμιση.
Αλλιως για πολη σκουτερ ειναι μονοδρομος
-
Οδήγησα ένα beverly 300. Ωραίο, αλλά κοπανάνε τα πόδια μου στο τιμόνι. :thnk:
-
Pegaso.... ένα μεγάλο παπί για την πόλη, μία μηχανή για εξορμήσεις....
-
Pegaso.... ένα μεγάλο παπί για την πόλη, μία μηχανή για εξορμήσεις....
Εχω ήδη Caponord για ταξίδια. Το μικρό το θέλω για εντός πόλης και πέριξ.
Κυρίως όμως είναι ίδιας φιλοσοφίας με την μοτο που έχω. On Off δηλαδή. Ισως να κοιτούσα και παραπάνω απο τα 300 κυβικά που γράφω πιο πάνω, αλλά όχι για ίδιας κατηγορίας μοτό. ;)
-
Benneli leoncino 250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22697579-benelli-leoncino
-
Σκέφτομαι το ίδιο πράγμα περίπου εδω και ενα χρόνο και δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Κυρίως γιατί οτιδήποτε στα διπλά κυβικά του παπιου έχει τριπλασια έξοδα συντήρησης είτε αυτό λέγεται λάστιχα είτε σέρβις ειτε οτιδήποτε. Νομίζω το μόνο κοντινό είναι τα παπια με συμπλέκτη 150+ δηλαδή vf185 ή gtr 150
-
Θα μπορούσες να κοιτάξεις και το CBF 125.
Το έχει ενας συνάδελφος στη δουλειά και το έχω πάρει κανά δυο φορές και είναι πολύ τίμιο. Του βάζει βενζίνη κάθε 2 μήνες.
-
στα αλογα σκαλωσες?
κοστιζει καινουργιο οσο πουλανε μτχρ κρυπτον και εχει τα παντα εκτος απο start-stop και ζελατινα
Μα για τα άλογα θα γίνει η αλλαγή. Να μπορώ να βγαίνω παραέξω και να έχω υψηλότερη μέση ταχύτητα.
Αλλιώς δεν έχω λόγο να δώσω το παπί. Είναι σαν καινούριο
μπρο καλή χρονιά! δεν έχει πρακτικότητα η αλλαγή που ψάχνεις και δεν βγαίνει και η εξίσωση με όλες τις παραμέτρους που θέτεις. Ή έχεις μία μηχανή μικτή για εντός/εκτός ή κρατάς το παπί για μέσα και το κάπο για τα έξω. Δεν έχει νόημα να ανεβάσεις τα κόστη σου για το ενδιάμεσο που ζητάς.
Όπως ο άλλος φίλος που έγραψε, έδωσα και εγώ το kazer παπί μου και το μετάνοιωσα εν τέλει. Ο πάπιας προσφέρει πολλά για τα ψίχουλα που ζητάει.
-
στα αλογα σκαλωσες?
κοστιζει καινουργιο οσο πουλανε μτχρ κρυπτον και εχει τα παντα εκτος απο start-stop και ζελατινα
Μα για τα άλογα θα γίνει η αλλαγή. Να μπορώ να βγαίνω παραέξω και να έχω υψηλότερη μέση ταχύτητα.
Αλλιώς δεν έχω λόγο να δώσω το παπί. Είναι σαν καινούριο
μπρο καλή χρονιά! δεν έχει πρακτικότητα η αλλαγή που ψάχνεις και δεν βγαίνει και η εξίσωση με όλες τις παραμέτρους που θέτεις. Ή έχεις μία μηχανή μικτή για εντός/εκτός ή κρατάς το παπί για μέσα και το κάπο για τα έξω. Δεν έχει νόημα να ανεβάσεις τα κόστη σου για το ενδιάμεσο που ζητάς.
Όπως ο άλλος φίλος που έγραψε, έδωσα και εγώ το kazer παπί μου και το μετάνοιωσα εν τέλει. Ο πάπιας προσφέρει πολλά για τα ψίχουλα που ζητάει.
Καλή χρονιά σειρούλα!
Νομίζω με ένα σκουτεροειδές γύρω στα 250-300 κυβικά και 20~ αλογάκια θα πάω ακριβώς στην κατηγορία που θέλω.
Θέλω όταν βγαίνω ελαφρώς εκτός πόλης να μην με κυνηγάνε τα αδέσποτα σκυλιά και να με φτάνουν. Να έχω λίγο γκαζάκι. Με το παπί είμαι με την ψυχή στο στόμα. Ασε που μια φορά εκει που ρόλαρα με τρίτη και 40 χλμ με άρπαξε ένα τσομπανόσκυλο το πόδι. Θέλω λίγο γκαζάκι παραπάνω. Αλλιώς μένω και με τον πάπιο
-
Κοίτα αν θες παπί σαν χαμηλό κόστος συντήρησης πας σε sym vf 185 το πηρα πέρσι κούτα ακριβός για τη χρήση που αναφέρεις και συ..γκάζι έχει ακόμα και διπλός με δύο ζώα πάνω έκανε τουρ όλα τα βουνά των Γρεβενών και του βο'ιου! Αλλά δεν είναι στην οδήγηση το ευέλικτο παπί που Καβάλας τώρα..θυμίζει ποιο μοτοσυκλέτα.. φαρδιά λάστιχα ποιο βαρύ..σε τελικές οκ ψαράκι σαν καγκουρας 16 χρόνων πρώτη φορά που το άνοιξα είδα 145κμ και είχε κι άλλο και με φίλους που ήταν δίπλα με 300αρια σκούτερ τόσο δείχνανε απλά αυτοί ήταν όρθιοι σε αυτά τα κμ..βενζίνη είναι αρκετά οικονομικό έχει 7.2 λίτρα νομίζω ντεπόζιτο και βγάζει πάνω από 200κμ όπως και αν το πας..σέρβις κλασικά παπιου..στρώσιμο να φανταστείς πήγαινα με 90κμ στης 5.500 και κοφταρει 10.200 το euro 5 που έχω..από 300αρι σκούτερ μέχρι τα 100 περίπου είναι σίγουρα ποιο γρήγορο! Τα σκούτερ είναι πρακτικά από χώρους κτλπ αλλά όταν πας για ιμάντα και μπίλιες εκεί κλαίς..βέβαια για χειμώνα έχω βέσπα που δεν την αλλάζω με κανένα άλλο όχημα..ούτε βρεγμένα παπούτσια ούτε αέρα στο στήθος όποτε χειμώνα παροπλιζω τα υπόλοιπα
-
!
-
Κοίτα αν θες παπί σαν χαμηλό κόστος συντήρησης πας σε sym vf 185 το πηρα πέρσι κούτα ακριβός για τη χρήση που αναφέρεις και συ..γκάζι έχει ακόμα και διπλός με δύο ζώα πάνω έκανε τουρ όλα τα βουνά των Γρεβενών και του βο'ιου! Αλλά δεν είναι στην οδήγηση το ευέλικτο παπί που Καβάλας τώρα..θυμίζει ποιο μοτοσυκλέτα.. φαρδιά λάστιχα ποιο βαρύ..σε τελικές οκ ψαράκι σαν καγκουρας 16 χρόνων πρώτη φορά που το άνοιξα είδα 145κμ και είχε κι άλλο και με φίλους που ήταν δίπλα με 300αρια σκούτερ τόσο δείχνανε απλά αυτοί ήταν όρθιοι σε αυτά τα κμ..βενζίνη είναι αρκετά οικονομικό έχει 7.2 λίτρα νομίζω ντεπόζιτο και βγάζει πάνω από 200κμ όπως και αν το πας..σέρβις κλασικά παπιου..στρώσιμο να φανταστείς πήγαινα με 90κμ στης 5.500 και κοφταρει 10.200 το euro 5 που έχω..από 300αρι σκούτερ μέχρι τα 100 περίπου είναι σίγουρα ποιο γρήγορο! Τα σκούτερ είναι πρακτικά από χώρους κτλπ αλλά όταν πας για ιμάντα και μπίλιες εκεί κλαίς..βέβαια για χειμώνα έχω βέσπα που δεν την αλλάζω με κανένα άλλο όχημα..ούτε βρεγμένα παπούτσια ούτε αέρα στο στήθος όποτε χειμώνα παροπλιζω τα υπόλοιπα
Το VF185 το σκέφτομαι σοβαρά. ;)
Είναι μέσα στην πεντάδα των επιλογών μου. Αλλά με τραβάνε και τα σκούτερ για τον λόγο που είπες παραπάνω. Ειδικά εδώ πάνω ξέρεις πως είναι ο καιρός. Ενα σκουτεράκι με tucano ποδιά θα ήταν όνειρο.
Αυτές τις μέρες το πρωί πηγαίνοντας στην δουλειά με το παπί το δαγκώνω. Πολύ κρύο στα πόδια, και αν ψιλοβρέξει κιόλας, άστα να πάνε!
-
!
Μήπως να πεταχτώ Κοζάνη για τεστάκι;
Το δίνεις για δοκιμή; :D
-
Τι ρωτάς ρε.. βροχες μόνο να μήν έχει και όποτε θες γιατί τα μαμά λάστιχα σε νερό είναι για σκότωμα
-
Τι ρωτάς ρε.. βροχες μόνο να μήν έχει και όποτε θες γιατί τα μαμά λάστιχα σε νερό είναι για σκότωμα
Να ζεστάνει λίγο ο καιρός και θα το στήσουμε :D
-
Όποτε θες το κανονίζουμε και πεταγεσαι
-
Κοίτα αν θες παπί σαν χαμηλό κόστος συντήρησης πας σε sym vf 185 το πηρα πέρσι κούτα ακριβός για τη χρήση που αναφέρεις και συ..γκάζι έχει ακόμα και διπλός με δύο ζώα πάνω έκανε τουρ όλα τα βουνά των Γρεβενών και του βο'ιου! Αλλά δεν είναι στην οδήγηση το ευέλικτο παπί που Καβάλας τώρα..θυμίζει ποιο μοτοσυκλέτα.. φαρδιά λάστιχα ποιο βαρύ..σε τελικές οκ ψαράκι σαν καγκουρας 16 χρόνων πρώτη φορά που το άνοιξα είδα 145κμ και είχε κι άλλο και με φίλους που ήταν δίπλα με 300αρια σκούτερ τόσο δείχνανε απλά αυτοί ήταν όρθιοι σε αυτά τα κμ..βενζίνη είναι αρκετά οικονομικό έχει 7.2 λίτρα νομίζω ντεπόζιτο και βγάζει πάνω από 200κμ όπως και αν το πας..σέρβις κλασικά παπιου..στρώσιμο να φανταστείς πήγαινα με 90κμ στης 5.500 και κοφταρει 10.200 το euro 5 που έχω..από 300αρι σκούτερ μέχρι τα 100 περίπου είναι σίγουρα ποιο γρήγορο! Τα σκούτερ είναι πρακτικά από χώρους κτλπ αλλά όταν πας για ιμάντα και μπίλιες εκεί κλαίς..βέβαια για χειμώνα έχω βέσπα που δεν την αλλάζω με κανένα άλλο όχημα..ούτε βρεγμένα παπούτσια ούτε αέρα στο στήθος όποτε χειμώνα παροπλιζω τα υπόλοιπα
Το VF185 το σκέφτομαι σοβαρά. ;)
Είναι μέσα στην πεντάδα των επιλογών μου. Αλλά με τραβάνε και τα σκούτερ για τον λόγο που είπες παραπάνω. Ειδικά εδώ πάνω ξέρεις πως είναι ο καιρός. Ενα σκουτεράκι με tucano ποδιά θα ήταν όνειρο.
Αυτές τις μέρες το πρωί πηγαίνοντας στην δουλειά με το παπί το δαγκώνω. Πολύ κρύο στα πόδια, και αν ψιλοβρέξει κιόλας, άστα να πάνε! Επειδή ξέρω έχω τη βέσπα για καθημερινό
-
πένα η βέσπα, σκέφτομαι και εγώ να υιοθετήσω μία
-
2stroke power!! :bye:
Υ.γ.ΠΑτρινια ε? :D
-
Η πινακιδα λογικα ναι..ειναι και 32 χρονων..ποιος ξερει ποσα χερια εχει αλλαξει :P να υοθετησεις εχω ηδη τρεις χαχαχαχα